- Xbox Series X|S
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- It Takes Two - Már több mint 16 millió példányt adtak el a játékból
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 4
- Premier előzetest kapott a South Park: Snow Day
- Hosszabb bemutatót kapott a Flintlock: The Siege of Dawn
- Azonnali játékos kérdések órája
- Path of Exile (ARPG)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tm5
tag
válasz Doki16 #40442 üzenetére
Hát itt pedig az írják, hogy az angoloknál fogják gyártani, márpedig akkor hülyék lennének, ha nem Európában árulnák őket.
Nem nagyon hallottam még olyanról, hogy valaki az indiai piacra Angliában gyártat, mert akkor olcsóbban jön ki. -
tm5
tag
Sziasztok,
S-Cross fejegység szoftverfrissítéseket mennyiért szoktak csinálni a szervízek?
A Suzuki Stop Debrecenben 13k-ért akarta, de így elsőre kicsit sokalltam, szóval nem kértem.
A vezérlő frissítése is pénzbe szokott kerülni? Mert az is eredeti (2017) még... -
tm5
tag
válasz realist #40971 üzenetére
Ha már feljött az olaj, nektek mit töltenek mostanság az S-Cross-ba?
Nekem veszekedni kellett a márkaszervízzel, hogy az előírt 5w30-at tegyék bele, ami flakonos persze. Mindenáron a 0w20-as hordós olajat akarták beletenni. Érdekes módon 15k-nál és 23k-nál még jó volt nekik az 5w30. Most a 30k-s szervíz volt amúgy. Jah és persze a fékolajcserét is külön kérni kellett, Ez nem probléma, de azt hittem, hogy maguktól tudják, hogy mi az előírás...laca891: én mindig ott állok a kocsi mellett. Valahogy nem bízom bennük...
-
tm5
tag
válasz Dark Archon #41165 üzenetére
És ugye a fehérből is van metál verzió...
-
tm5
tag
válasz Napfénysüti #45218 üzenetére
Az a baj, hogy a biztosítóknál (is) a bevétel kalkuláció alapja az a várható kiadás + elvárt haszon. Ezután a bevételt szétosztják a díjfizetők közt. A lényeg, hogy a kereskedők/gyártók extra használt az alkatrészeken végülis te fizeted. Nemhiába van az a trend jó pár éve, hogy hiába mész feljebb a Bonus-Malus létrán egyre nő a díjad.
-
tm5
tag
-
tm5
tag
válasz Pist@bácsi #45449 üzenetére
Gumisnak biztos jó a teljes készlet, de nekem eből csak a sárgák kellenének.
-
tm5
tag
válasz M_AND_Ms #46307 üzenetére
És bármilyen régi verzióra rá lehet tölteni a legfrissebbet? Nem kell 1-2 közbeeső verziót is feltenni előtte? Nekem még a gyári van fenn ilyen számmal: 0850_160812
Mindíg húztam, halasztottam ezt az upgrade témát. A szervízzel szerettem volna megcsináltatni, de kiderült, hogy csak 14k HUF-ért vállalják, azt meg sokalltam érte... -
tm5
tag
-
tm5
tag
válasz 2ozzmexy #46599 üzenetére
Abszolút egyetértek abban, hogy ezt/ezeket az átcimkézett modelleket a Toyota áraihoz kell hasonlítani. Viszont ha ez az árkülönbség kevesebb, mint 10% akkor én tuti a Toyotát választom, ha arra kerülne a sor. Toyotából ültem át az SCrossba, szóval van összehasonlítási alapom.
-
tm5
tag
válasz Tom1939 #46771 üzenetére
Nekem is olyan autóm van, mint neked és én is hallom egy ideje ezt a kattogást. Mondjuk 1-1.5 éve.
Én arra tippelek, hogy be akar indulni a 4 kerék hajtás, mert esetleg már csúsznak az első kerekek erősebb gyorsításkor.
Én is néha elveszem kicsit a gázt, néha meg nem foglalkozom vele, de próbálok nem padlózni ha nem muszáj. -
tm5
tag
válasz AMD Power #48227 üzenetére
3 éve az SX4 SCross 4.6M volt. Én automatával + AllGrip vettem 5.6M-ért. A Vitara volt akkoriban 4.1M.
Ez azért bő 2M emelkedés átlagban. Ami a 20M-ós kategóriánál nem is lenne sok, de ha a kategória átlakhoz képest nézzük akkor olyan 30%.
De ez még Istenes is, mert 2017 februárban még sikerült megcsípnünk egy 51 m2-es panellakást 11M-ért, most valszeg hamar elvinnék a duplájáért. Még szerencse, hogy csak évi 3% körül van az államilag kalkulált infláció. -
tm5
tag
válasz Tom1939 #48451 üzenetére
Én elmentem vele a márkaszervízbe. mert nem akart szétpattanni a kulcs, és egy idő után már nem mertem jobban feszegetni. Jah és nekem a tartalék kulcsban is cserélni kellett, mert az meg se nyikkant, pedig kb. 1x se volt használva. A szervízes azt mondta, hogy több embernél előfordult már, hogy a nem használt kulcs is lemerült.
Azt is mondta, hogy ha a lemerült kulcs fejével nyomom be az indítógombot, akkor úgy is érzékeli, és be tudom indítani az autót. Valszeg le van ez írva a kézikönyvbe, de nem olvastam. A lényeg, hogy lemerült kulccsal is haza lehet jutni. -
tm5
tag
A Suzuki ACROSS-ról nincs valami hír, hogy itthon mikor mutatják be és mennyibe fog kerülni?
Az angol Suzuki honlapon már legalább fent van, bár még ott sem árulják, ha jól látom... -
tm5
tag
válasz 2ozzmexy #49499 üzenetére
A SCross előtt egy Corollám volt, aminek 1. gazdája voltam és 12 éves koráig (tehát végig amíg enyém volt) a márkaszervízbe hordtam szervizeltetni. Ott tudták, hogy 2 évente cserélni kell a fékolajat, mindíg pontosan szóltak, hogy mennyi van még a fékeken, illetve járt hozzá egy 1 éves assistance, ami azért adott némi nyugalmat. Nem volt gond, hogy nem kp-val akaork fizetni, mert nem vállalkozó vagyok, hanem egy sima aklalmazott. Első szóra írták az átutalásos számlát.
Na a Suzukinál, első évben közelharcot kellett vívnom, hogy a megfelelő olajat öntsék bele, mer' hát ők a 0-20-at szokták, fékolajcserét külön kérnem kellett, mert ők nem szokták. A féknél meg le kellett szedetnem a kereket, hogy nézzenek már be rendesen, mert 1000km-rel a szervíz után éreztem, hogy 0-ra kopott. Illetve nézegette a szerelőgyerek a szervízen, de hát ő nem tudja megmondani, hogy ez még meddig jó?!
Számlázásnál a tulajtól kellett engedélyt kérnem, hogy utalhassak, mert az magánszemélynek nem jár, csak vállalkozóknak.
No én erre mondom azt, hogy talán nem csak a reklámot kéne tolni , hanem úgy is kellene hozzáállni.
Jah, és egy fillérrel nem érzem olcsóbbnak a szervízdíjakat a Toyotához képest. -
tm5
tag
válasz Gyöször #49515 üzenetére
45k-s szervíznél kértem, hogy nézze meg, hogy milyen a fék. Megnézte, nem tudta megmondani, hogy mennyi van még rajta. 46 k-nál hangja volt ezért vittem vissza.
Ez a kártya dolog meg úgy tűnik, hogy minden más szervízben mehet, csak ott nem ahol én vettem az autót. Igen, még 2020-ban sem.
-
tm5
tag
Szerintetek Vitara/SCross vonalon nem várható a közeljövőben (mondjuk idén) új model vagy egy rendes facelift? Végülis már 7 éve piacon vannak...
-
tm5
tag
válasz dethroner #50262 üzenetére
Ezt most nem értem mi alapján jött neked.
Egyszerüen csak arról van szó, hogy elgondolkodtam egy autócserén, a Vitara/SCross méretosztály nekem nagyon bejön, a jelenlegi kapható modelleket elég korosnak érzem ahhoz, hogy mondjuk hamarosan frissüljön. Erre kérdeztem rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képregény topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- SSD kibeszélő
- Xbox Series X|S
- Politika
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...