Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #12468 üzenetére
Ezt nem értem.
Ha lefele mész motorfékkel ergo az 1000rpm-nél jóval magasabb fordulatszámon akkor termeli a benzint?
Vki magyarázza már ezt el nekem.
Azt a részét értem hogy lefele motorfék meg fékkímélés és stb., de hogy egy sima egyenes terepnél kevesebbet fogyaszt hasonló országúti viszonyok között az elég hihetetlen. -
mdk01
addikt
Tankol vki huzamosabb ideje kagylós v-power 95 nitrot?
Volt akció a kúton és megkaptam a sima 95-ös árába gondoltam kipróbálom mit tud és elgondolkodtam rajta, hogy csak ilyet tankolok mert nem 20,-nyival jobb hanem sokkal. -
mdk01
addikt
válasz trassher #12903 üzenetére
Igen de a betonfalon kívül végtelen féleképpen lehet úgy ütközni hogy egy jobb autóból kiszállsz míg egy egyszerűbből nem mert ráhajlik az emberre a kaszni.
Rengeteg olyan sztori van hogy terepjáró vs. kisautó és a terepjáróból kiszállnak a kisautóból meg nem.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #12909 üzenetére
Én is hallottam hogy nyugaton az alap 95 sokkal jobb mint idehaza és egy percig nem kételkedem.
Érezni hogy erősebb a kocsi de nem is ez a lényeg hanem hogy nem torpan meg, gázadásnál nem gondolkodik és egyenletesebben jár a motor ami jó.
Dízelre is kb. ugyanezt hallottam.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Mercutio_ #12912 üzenetére
Végülis igazad van és érted is mire írtam de hát na....
Felső kategóriás autó mondjuk audi A2 vs. és hogy ne a suzuki-t írjam, Chevrolet kalos.
Ég és föld de ezt meg kell fizetni.
...de én ezen nem akarok vitázni mert mindenki tudja mi a helyzet, csak vhogy senki nem enged.Viszont ne menjünk el a kérdésem mellett...szóval vki használ huzamosabb ideje v-power 95 nitro-t?
Esetleg ha nem. akkor lehet hosszú távon vmi baja a kocsinak tőle?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Rég jártam erre, de most kezd valami gond kibontakozni a kocsimmal és megkérdezném hátha tudjátok mire számítsak.
Suzuki 1,3 GLX 2001
Mostanában random módon olyat csinál, hogy nem akar pöcre indulni. Két hete volt az első olyan alkalom, hogy indítózok 1-2mp-ig de nem indul csak pörgeti a motort az önindító, aztán vagy 2x-ra vagy 3x-ra indul el.Pár naponta játssza el és ma volt az első olyan hogy 3x-ra indult csak el. Az hogy hideg vagy meleg a motor nem játszik közre. Üzemanyag van rendesen, az aksi is teker rendesen így valami más gond lesz.
Köszönöm -
mdk01
addikt
Erre van valakinek ötlete hogy merre kezdjem a keresést?
Köszi -
mdk01
addikt
válasz Reaper #16912 üzenetére
Nem torpan meg, semmit nem veszek észre ha elindul. Hengerek is mennek rendesen, bááááár.....
Télen volt olyan 2x hogy nem ment mindegyik henger, de aztán megjavult még aznap magától. Van hogy 1km-t megyek vele reggel télen és az nagyon nem jó neki, de ez a része megjavult mert ez még télen volt.
Szóval ilyenek vannak, és lehet még nem egyértelmű a jelekből, de valaminek a kezdete és érdekelne ha tudná valaki.
Köszi, hogy válaszoltál. -
mdk01
addikt
válasz Reaper #16923 üzenetére
Ezt mondták akkor is mikor nem indult el minden henger. Gondolom beköpte a gyertyákat vagy vmi hasonló. Aztán mentem vele egy gyorsat a város körül azóta nem jelentkezett, de persze jó idő is volt. Rövid távokon használom igen, még télen is csak városbabár azért akkor odafigyelek hogy melegedjen be rendesen és ne 2km-t menjek vele.
Köszi -
mdk01
addikt
A kagylós kúton tankolok mindig, de e a kút ahova járok(ez van a legközelebb és napi jópárszor elmegyek mellette) ez olyan hogy mindig 5-10forinttal olcsóbban adta az üzemanyagot mint a többi kagylós a városba. Nem mondom hogy trükközik, mert mit tudna(bár jobb ha nem tudom ezt sem) de lehet csak marketing.
Ma is csinálta egyébként egyszer és vagy 10x indítottam. Szoktam olyat egyébként hogy sajnos jópárszor eléggé kifogyni a tnakot és erre még régebben azt mondták itt a topikban hogy nem szereti az ac pumpa mert felszedi a koszt. Ennek nem tudom lehet e köze hozzá.
Minden estre köszönöm, majd próbálkozom ez az aprósággal. -
mdk01
addikt
Arra képtelenek, hogy egy csomagtartó teleszkópot vegyenek, h ne essen a fejükre az 5. ajtó hogyha kinyitják.
Azt el sem merem mondani, hogy én is így vagyok és ráadásul napi 2x megyek el egy autósbolt mellet és pár ezer forintról van szó, de mindig sietek és ahányszor elmegyek a bolt mellett azt mondom magamban hogy kellene már egy rohadt teleszkópot venni....na de majd legközelebb. Egyszer úgy is veszek....
-
mdk01
addikt
Szerintetek a gyújtótrafónak lehet köze a fenti problémámhoz?
-
mdk01
addikt
Ez a rohadásra sztem pont nem igaz. Nézd meg hány régi swift rohad, mert alig lehet látni. Korban egyidősek, nagyjából, de elég sok mk3-as rohad már.
Ezt így nehéz megállapítani, meg kár is róla vitázni mivel sok mindentől függ, de az ár kontra rohadás itt pont egyenértékű. -
mdk01
addikt
Előzmény
Leírom, hogy esetleg más is okuljon.
Azóta olyan fejlemények voltak hogy hidegen pöcre indult mindig, de melegen nem. Akkor indult még el ha a leállítást követő 5percen belül újra volt indítva, de ezen időn túl várni kellett vele 3-4 órát míg kihűl.
Elivettem végül szerelőhöz mert tanácstalan voltam, ahol kiderült hogy injektor baja van, konkrétabban csere. Egyelőre itt tartok, és még próbálok okosodni, de nem lesz jobb ötletem mint kicserélni, viszont egy új ára 55k+ szerelés. Szóval az új kizárva, marad valami bontott és reménykedem.
A benzinpumpa elnyomja az injektorig a benzint viszont onnan nem megy tovább. Ha az injektor mögé van fújva egy kis fékspray(ezt csinálta a szerelő és tudom, nem szakszerű de ez van) és az berobban, onnan már csak egy kicsi gázadás kell neki és megint csak beindul. Szóal úgy néz ki az injektor nem nyomja tovább a benzint. Mondjuk azt nem tudom mi köze van az injektornak ahhoz hogy a motor megfordul, mikor elvileg az injektort az ECU vezérli. Erre ha még tudnátok választ adni akkor azt megköszönném.
Sokan még a gyújtótrafót mondják, de az nem tudom tudja-e befolyásolni hogy az injektor tovább nyomja-e a benzint vagy sem.Köszi
Szerk: Suzuki indítás hiba injektor...googlenak
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Köszönöm mindenkinek a választ, akkor ez lesz a baj, most már nagyon úgy néz ki. Utána olvasok még az újra cserén kívül milyen megoldások vannak.
Köszönöm még egyszer. -
mdk01
addikt
Azt honnan tudom kideríteni, hogy a G13Ba jelzésű motoron milyen típusú injektor van?
2000évj. 1,3 swift -
mdk01
addikt
válasz a_tesz #17155 üzenetére
Köszönöm
99% hogy bosch, csak a link amit mutattam ott számkódja is van az injektoroknak.
-
mdk01
addikt
Milyen motorolajat tegyek egy 2001-es 1,3-as swiftbe amiben 120k km van és ebből 70k km-t ment városban?
Köszönöm
-
mdk01
addikt
Azt tudja valaki, hogy mi okozhat nyomást a benzintankban és az injektorig vezető benzinrendszerben?
A múltkor a szerelőnél mikor lehúzták a benzincsövet a motortérben, a tank felül jövő vezetékből szabályosan folyt az üzemanyag és mikor letekertem a tanksapkát szisszent egyet és akkor elállt a benzin.Azt mondták ez nem normális, de aztán ennyibe is maradtunk. :IKöszi
-
mdk01
addikt
válasz meroly #17198 üzenetére
Igen szokott. Tesóm szerint is normális, mert neki is szisszent a honda és a mazda is.
Nem teljesen értem, de leginkább talán nem is a szisszenés volt a gond, hanem hogy leállítva is jött a csövön a nafta, erre mondták, hogy nem normális, csak a letekerés után megszűnt.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Itt milyen csövet húzott le?
-
mdk01
addikt
Suzuki swift 2001nél a szivató hogyan állítódik automatiusan? Valahonnan gondolom veszi valami a hőmérsékletet.
Köszi -
mdk01
addikt
2x
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz meroly #17294 üzenetére
Ja és ez okozta azt is, hogy nehezen akart indulni?
Igen.
Én is néha kicentizem, mert úgy jönnek ki a dolgok, hogy csak rohanok egyik helyről a másikra és akkor nagyon kifogy. Mikor indításnál nem úgy kapja el ahogy kellene, ergo nehezen indul akkor tudom, hogy már nem viccel és irány tankolni. -
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17302 üzenetére
4hetes utánajárás és olvasás következménye, hogy 2 napja kicserélték az injektort és egyelőre jó.
42k volt az egész és olcsón megúsztam, mert sierült gyári injektorhoz hozzájutni 32k-ért.
Ez a minimum amiből meglehet úszni, mert első nekifutásra 55k+ szerelési költség volt egy másik szerelőnél.
Amúgy típushiba az összes 2001-es swift BOSCH injektornál előfog jönni csak idő kérdése.
Az a baj állítólag, hogy megszorul az injektoron belül a szelep(gondolom ami spricceli az üzemanyagot), mert túlmelegszik. Hidegen ugye összemegy és a leállítást követő 5percen belül pedig még nem tapad meg annyira csak utána, és várni kell míg visszahűl, hogy újra megmozduljon.
Használt bontottal, illetve utángyártottal ne is próbálkozz. Az első variációnál fent áll a a rizikó, hogy vajon meddig lesz jó, a másodikkal meg az a gond, hogy ez az autó legkifinomultabb alkatrésze így nehéz jól koppintani.
Csak a gyári játszik sajna.Googlenak: Suzuki swift 2001, BOSCH, injektor, G13BA, hiba
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17304 üzenetére
Hát ha azt produkálja amit fentebb írtam akkor nagy valószínűséggel igen.
Futhatsz egy kört te is a szerelőkkel, meg a fórumokon, de elég nagy az esély rá.
Elektromos részen több lehetőség is van, de nagyon hasonlít a hibajelenség.
Motorkód alapján nézd meg milyen injektor van benne.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz barack1997 #17316 üzenetére
Állítólag eezeknél a motoroknál G13BA mind Bosch-sal letttek szerelve. Szerelő is azt mondta azt tegyünk bele, de egyébként nem értem mert az injektor felett lévő védőburokizén meg 1cm-re egymástól szerepel mindkét gyártó neve.
Amúgy most elgondolkodva, közel 14évet bírt ki és 115k km-t amiből 60k km csak város főleg az utóbbi 8évben. Ha mégegyszer ennyit kibír akkor már úgy sem lesz cserélve.
Úgy kell ezt felfogni sztem, hogy tökéletes autó nincsen mindegyiknek van típushibája, hol több, hol kevesebb és olcsóbb, vagy drágább. Ez egy átlagos hiba, csak az autó értékével nem arányos. -
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17338 üzenetére
Az hogy nem megy beljebb a pedál nem járó motornál, az a rásegítő miatt van.
-
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17498 üzenetére
Vagy gyári komplett zsanér 10k/ajtó környéke.
-
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17500 üzenetére
Én vettem 3éve 2db ilyen csapot, hogy kipróbálom, de azóta sem sikerült kicserélnem
Ha neked sikerül és jó lett akkor számolj majd be kérlek. -
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17507 üzenetére
Most ha jól értelmezem az ajtót felemelték és nem volt kottyanás?
Ergo B oszlop van megsüllyedve? -
mdk01
addikt
Ha kiszakadt az ülés a könyök részen ott ahol ülök be akkor mit lehet csinálni?
Néztem neten, de nem igazán lehet kapni ugyan olyan ülést.
Valakinek van erről valami infója? -
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17593 üzenetére
Igen arra. Újrakárpitoztatni nem biztos, hogy szeretném, mert leakarom cserélni majd nem tudom dob-e annyit az értékén.
Utána nézek majd azért, köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fallout 4
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- LG LCD és LED TV-k
- Motorolaj és szűrő topik
- iPhone topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...