Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz .Szaki. #57903 üzenetére
Persze, mindenki úgy használja, ahogy neki jólesik.
Csak ha ennyire jelen van mindenhol a zörgő ablak, akkor miért nem társulnak a tulajok és nyújtanak be a gyártó ellen hibás teljesítés miatt szavatossági igényt? Mert mindenki csak a fészbúk előtt nagy huszár, meg a szervizben amit mondanak (ez ilyen, hangosan kell zenét hallgatni, ne húzd le stb) az a szentírás és nem mennek tovább.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Megvan az autóipart sújtó legújabb probléma, nevezetesen a gumigyártáshoz nélkülözhetetlen korom is hiánycikk lesz.
Szinte látom magam előtt hogy a kéményseprők dollárcsilliárdosok lesznek a munkanap végénA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz peestike #58020 üzenetére
Nem vészes egyáltalán. Ha nem sürgős és nem felejtem, pár napon belül csinálok képet hogy néz ki. De a lényeg. Mankókerék befér, teljes kerék viszont csak akkor, ha egy szinte ahogy kolléga is írta bevágsz pár centi széles hungarocell csíkot két oldalra. 10 perc alatt megvan, nem kell hozzá semmi csak egy jó éles kés.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz peestike #58025 üzenetére
Mankókerékhez meg nem is kell semmit variálni. Kiszeded a defektjavító bizbaszt meg amit még ott találsz, és bedobod a mankókereket. Pont olyan magasságba jön fel, hogy mókolgatás nélkül a padló szintjébe lesz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Automata ledes fényszórót állított már valaki manuálisan?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #58202 üzenetére
És nem villognak nagyon azóta éjjel a szembejövők? Láttad esetleg mit kellett piszkálni hozzá?
racerx Ez ugye nem swift? Swiften mit kell vajon tekerni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Könyvét átnézve biztos találsz. Pl vészvillogó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Csajom hajtja a 19-es swiftet. Azt mondja már sok hete reggelente azzal fogadja a kijelző, hogy gyenge az elem a kulcsban. Ő sose használja a távirányítót, mindig a kilincsen lévő gombbal nyitja, zárja. Megvettem az elemet hogy kicseréljem, de ma próbaképp megnéztem, a távirányító több mint 10 méter távolságból a teraszajtó üvegén keresztül szépen nyitja és zárja az autót. Az elem marad, az autó meg hülye
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azért csak ne becsüld le az elem értékét, 350 jó magyar fizetőeszközt kellett letenni érte a pénztárnál. Meg aztán ha később esek neki a munkának, később derül ki hogy nem értek hozzá, tehát csak később omlik össze az önbecsülésem
Nem is értem, ha most működteti a zárakat és indítja az autót, akkor mivel tudna többet egy új elemmel? Marad a régi, majd ha már nagyon közelről se fog működni, majd akkor cserélem. És amúgy is van egy ugyanolyan kulcs szett tartalékbanA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz hemaka #58240 üzenetére
Tudom hogy a kilincs is azt az elemet használja, pont azért nem foglalkozom még vele. Majd ha tényleg nem akarja nyitni, majd akkor. Majd kipróbáljuk a tartalék kulcsot, amit még sose használt, hogy ahhoz mit szól a jármű.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Szerintem próbálj olcsón venni alkatrészt, és keress egy szerelőt aki vállal munkát hozott anyagból is. Ezekben a számokban már benne van a szerelő haszna is, holott ő kb 50%-al olcsóbban megkapja. Egy példa. Én most cseréltettem a citoenen féket. 4db féktárcsa + betétek, én vettem ismerős kedvezményével Ate csomag, 57 ezer volt. Plusz a szerelő kért 22500 munkadíjat és ő adta a fékolajat. De ahogy néztem ha jobban szemfüles vagyok, akkor egy másik webshopban épp akciós volt az Ate szett, kb 10 ezret még tovább spórolhattam volna.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #58256 üzenetére
Ugyanúgy megkapod a garanciát. Csak nem a szerelő intézi, hanem te magad, mert van számlád, ami az ügyintézés feltétele.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz zsolt19900 #58308 üzenetére
Jesszum pepi, a 2018-as műszerfala miért annyira primitív középen? Az tényleg GLX?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #58407 üzenetére
Nyelvtani értelemben a kérdező 3 éves szerviz árát kérdezi, nem pedig a 3. éves szerviz árát. Mivel én még csak 2 kötelező szervizen vagyok túl, nem tudtam segíteni.
Nem vagyok egy Grétsy László, de azért tudjunk már helyesen feltenni egy kérdést. Ha viszont nem sikerül, ne csodálkozzunk ha hülye válasz jön rá.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Na, még egy esőember
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Kolondrum #58543 üzenetére
Azt lehet, nyugodtan De az ő számmisztikájukat a sajátoddal nem írhatod felül. De személyesen kérdezted már erről a szerviz álláspontját? Lehet elfogadnák, ha a suzuki követelésénél szigorúbbat vállal az ügyfél.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Új autónál nagyon nem javasolt a pályázás. Változó fordulat kell neki, pályán meg beáll kb egy tempóra és azzal megy hosszan. Tudom hogy nyűgösebb hosszabb táv országúton de vállald be, mert a kocsi első kb 1000 km-e nagyban befolyásolja a későbbi minőségét
És kerüld a hosszú és az erős fékezést is.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #58580 üzenetére
A szerinted szó használata nem egyezik meg azzal, amit a gyártói javaslat szó takar.
Az új autót nem csak megvenni kell, hanem megfelelő módon igenis bejáratni. Még ha sok ember azt gondolja hogy a régi zsigulis idők végeztével már az új autó a szalonból kihozva a teljes mértékben használatra kész, ez nem teljesen így van. Igenis vannak alkatrészek, amiket ésszel kell bekoptatni. Ez a Suzuki kezelési útmutatóban olvasható, ami mindenki számára elérhető a honlapjukról, gondolom megfontolásra érdemes:
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58591 üzenetére
Én 2019-ben vettem GLX-t, amikor még sokkal több extrát adott a GL+ -hoz képest. Nem bántam meg. Igazából akkor számomra a GL+ értelmezhetetlen volt, amit adott a sima GL-hez képest, azért nem volt érdemes pénzt adni.
Aki meg nem érzi, nem érti a hátsó tárcsafék értelmét, azt ne akard meggyőzni. Én tudom milyen az ABS nélküli dobfékes autót tojásokon járva fékezni, és tudom milyen érzés lassulni amikor 4 tárcsa megfeszül. Csajom amikor a swift mellett néha vezette az említett dobfékes rönóm, azt mondta, nem fog a fék Mondtam fog az, csak nyomni kell a pedált. És amikor én beültem a swift kormányához, majdnem kifejeltem a szélvédőt amikor úgy akartam fékezni mint a rönóban. Ha csak a 4 tárcsa miatt megúszol 1 balesetet, az minden pénzt megér, ha csak ennyi lenne a plusz, már az megérné[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58618 üzenetére
És mellesleg semmiféle hibát nem tudnék 2,5 év után mondani. Nincs beázás, nincs zörgő alkatrész. 2 dolog van, amit észre fogsz venni. Egyrészt kb 110 felett elkezd a menetszél erősödni, de talán az ajtókra rakható légterelő ezt orvosolhatja. Bevallom nem zavar, mert olyan keveset ülök benne Másik, a féknyereg idióta módon van megoldva, nem tud a fékpor könnyen távozni, ezért a külső szemlélő hallhatja lassú fékezéskor a surlódó hangot. De ezt bent az utastérben nem fogod észrevenni. És igen, majd jól beszólnak miatta a dobfék preferálók
Ja és még egy GLX extra, ami nem tudom benne van a mai GL+ kocsikban, az a hangrendszer. Szokás az olcsó autók zenéjét köpködni, de ebben a kis mocsokban valami eszméletlenül jól szól, a kis cicergők nagyon sokat adnak a térérzethez.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Szóval mivel az első fékek fékeznek nem a hátsó, ezek után nem is értem a sok barom autógyártót, mi a francnak pazarolja a pénzt és az erőforrásokat arra, hogy a hátsó kerekekre is féket szereljen.
Vagy javaslom beszélj az autósport résztvevőivel, hogy mi a bánatért foglalkoznak a hátsó fékekkel, nincs rá szükség, hiszen úgyis az első fék fog és nem a hátsó. Vagy ha már raknak is oda valamit, akkor bőven elég a dobfék. Mert a sok millió ember aki ebből él, az nyilván hülye.
Vagy ha az első fék a lényeg szerinted, akkor oda miért tárcsát raknak? Csak nem valami összeesküvésről van szó, és mégis hatásosabb a tárcsa? Hm, elgondolkodtató, nem?
De igazad van, volt nekem is olyan járművem, amin hátul és elől is dobfék volt. Simson S51A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hát elolvastam, de ezt a mondatod nem tudom másképp értelmezni: az első fékek fékeznek nem a hátsó.
Az nem vita tárgya hogy a fékerő nagy részét az első fékek adják. De aki szerint a hátsó fék szinte felesleges, mert kicsi az autó tömege/jól fog az első, stb, az szerintem ne nevezze a másikat műszaki analfabétának.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Idézd már be azt, ahol én azt írtam hogy harap a fék. Nem vagyok tizenéves hogy ilyen szavakat használjak.
Köszönöm hogy számomra is világossá szeretnéd tenni a tudásod mélységét a fékek kusza világában, én mint egyszerű halandó nem tudok ezért eléggé hálás lenni.
De semmilyen túlzó példa nem indokolja azt a kijelentést, miszerint a hátsó fékek nem fékeznek.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Hát már másodszor érzem hogy nekem szánod a jelzőt, gyengébbek kedvéért. Nagy kegyet gyakorolsz felém, köszönöm én tudatlan hogy próbálsz fényt gyújtani a setét elmémben, nem tudok ezért elég gyertyát gyújtani a tiszteletedre. Örök hála néked és kívánom hogy ezentúl kizárólag az első fékek harapják a tárcsákat bármilyen gépjárművet is fogsz vezetni életed további részében, a hátsó fékek viszont maradjanak mozdulatlanok, hiszen úgyis csak bekavarnak az általad levezényelt fékút megtervezésében
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58730 üzenetére
Ami alapból a csomagtartóban van kék hungarocell, abba nem lehet beapplikálni a a mankókereket? Ha nem lehet, akkor tényleg képes vagy pénzt adni érte? Egy mankókeréken én is agyalok, de nekem nem kell új, elég egy szép állapotú használt, 20K-t megér.
Aki tudja, mondja meg hogy a swift mankókerék milyen ET számú, 39 vagy 45 mm?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58767 üzenetére
Te jó ég! Tényleg képes lennél ennyi pénzt kiadni érte?
Elvileg azért találták ki a mankókereket, hogy helytakarékosság mellett pénzt is spóroljon a gyártó. De mivel alapból nem adják az autóhoz, így a tulajnak megvenni plusz költség, ráadásul semmivel nem olcsóbb mint egy normál felni+gumi szett.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58769 üzenetére
Normál felni befér, csak ki kell pakolni hozzá a csomagtér alját. Mi több mint 2 éve úgy használjuk, a nem használt szezon egyik kereke van benne. A kerék mellett hungarocellel körbepárnázva mehet rá a csomagtértálca és nincs szintkülönbség se akkor benne. Igaz, pár centit elvesz a magasságából a csomagtartónak, de legalább igazi kerék van benne és ingyen
De ha mindenáron mankókereket akarsz, miért nem veszel kb 20 pénzért használtat? Amire kell, arra tökéletes.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #58808 üzenetére
Nem értem a lemezfelni és a féktárcsa viszonyának aggodalmát. Én vettem lemezfelnit és köszöni jól elvan a fékekkel.
Ha nagyon túrnád a netet, találhatnál olcsóbban is felnit és szelepet. De pl [itt] már 4 ezret rögtön spórolnál ugyanazon a szetten.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz peestike #58879 üzenetére
Egyes sebességben használták autópálya tempóban, és nem nullázták le sose a számlálót
600 km után úgyis tankolni fogsz, nullázd le és majd jó lesz. Max 2-3 decit fog csalni, természetesen lefelé.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #58881 üzenetére
Swift nem mutat pillanatnyi fogyasztást. Vagyis nem úgy, ahogy a normális autók
#58882beef Lehet nullázni a teljes fogyasztást is, tehát mindig tankolástól tankolásig mutassa a fogyasztást, és lehet olyat, hogy amióta használod, egy teljes átlagot mutasson.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!