- Le Mans Ultimate
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- EAFC 24
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- Bestbuy játékok
- The Wolf Among Us 2 - Érkezett néhány új kép
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz szivacs1987 #43688 üzenetére
Ez jó kérdés. Az régi autóm eddig kétszer bikázták be, és egyszer én bikáztam egy másikat vele, de ha jól emlékszem mindig összekötöttük a negatív pórusokat is. De lehet rosszul emlékszem
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43760 üzenetére
Azon gondolkodtál már, hogy valamivel több mint 4 millát kifizetsz autóért, elbambulsz és megtöröd biztosítás nélkül? Hidd el, jobban fog akkor fájni, mintha mondjuk 70 rongyot kifizettél volna éves cascora
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz Kicsirics77 #43906 üzenetére
Nem fog jelentkezni rögtön ha gondja van a benzinnel. Kell pár hét, esetleg hónap mire megeszi a rendszert az alkohol.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz pető bá' #43914 üzenetére
Távolságival nem művészet fényerőt és látótávolságot produkálni, a legolcsóbb ezeréves H4 is nagyon jó ha a távolsági részét nézzük. Pont a tompított ami számít, azért lehet érdemes a lámpával és izzóval foglalkozni. A tesztek is arról szólnak, nem pedig arról hogy ha nincs se előtted se mögötted senki akkor a távolsági persze hogy bevilágít sok száz métert
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SirKero #43948 üzenetére
Vagyis ha egyesnél magasabb fokozaton jár a venti, akkor ez a módszer nem működik?
Mert akkor ez nem túl jó ha tényleg kell a venti erő. Inkább bevállalok egy utólagos mókolástA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz blakey #43953 üzenetére
A kolléga azt írta hogy a szélvédőre kell irányítani és egyes fokozaton kell járatni a ventilátort. Akkor most mi a helyzet, lehet bármekkora fokozat, a lényeg a szélvédőre irányítás?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
dethroner
veterán
Arról nincs infótok, hogy a műszerfali óracsoport közötti lcd kijelző menürendszerét van-e lehetőség magyarrá tenni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44167 üzenetére
Olvastam olyan cikkeket, amik szerint a kisautó mint kategória gyakorlatilag meg fog szűnni. Olyan kevés haszonnal lehet csak forgalmazni, hogy nem éri meg gyártani, fejleszteni, és az új normák miatt kiszorul. Több gyártó már jelezte is hogy feladja ezt a kategóriát. A Toyota a nagy nyertese ennek a játéknak, nekik a hibrid rendszer sokat hoz, már minden kategóriában ott vannak az ilyen motorjaik. A Suzuki még aki játékban maradt a már előre megkezdett úton haladva, jól érezték hogy nem a háromhengerezés és agyonfeltöltött motorok jelentik majd a menekülőutat, hanem ezek a lágyhibrid rendszerek, amikből szép lassan lesznek egyre komolyabb hibrid motorok. Plusz ugye a Toyotával való együttműködés, amiből ők további hibrid megoldásokat fognak nyerni.
A lényeg hogy nagyon ügyesen csinálták ezt, és a többi gyártó kiszállása miatt aratni fognak ezen a téren. Más kérdés hogy a gyártási kapacitás mit fog bírni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44192 üzenetére
Csesztheted, ha nincs élhető időn belül Swift. Vagy vár a vevő sok, tényleg sok hónapig Swiftre, vagy vesz drágán de gyorsan Vitarát, Scross-t. És ha az utóbbi kettő drágulása miatt többen választanák inkább a Swiftet, akkor még jobban kitolódna a szállítási idő.
Baj lesz ebbű, moreA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz FollowTheORI #44211 üzenetére
Különböző számítások szerint a tisztán elektromos autó kb 15 éves használat után éri el egy mai modern dízel autó öko lábnyomát. Ha ennél hamarabb kerül bontóba, akkor környezetszennyezőbb volt használni mint az említett dízelt. Ha minden kocsi árammal menne, a jelenleginél nagyságrendekkel több áramot kell termelnünk. De mivel? Atom nehéz kezelés és a már említett zöld világnézet miatt szóba se jöhet, szén+olaj+gáz szintén, plusz ezek is el fognak fogyni. Akkor mivel? Jelen állás szerint csak vágyai vannak az embernek, racionális megoldás egyenlőre nincs. Ja, és ha az üzemanyagba beépített jövedéki adót ezentúl az áramba kellene beépíteni, akkor még ezt is el kell valahogy simítani
(#44212) Tigerclaw Havonta egyszer teletankololom az autót kb 3 perc és ennyi a ráfordított időm. Panelban élek, autó az ég alatt parkol, így ott tölteni nem tudom. Munkahelyen szintén nem lehetséges jelen állás szerint. Mennyi ideig tart egy ilyen töltés? Egy, talán másfél óra? Marhára örülnék neki ha az említett hatótáv miatt heti két alkalommal kéne a téli hidegben az autó mellett ácsorogni.
Jelen állás szerintem a legkézenfekvőbb átmeneti megoldás a toyota féle hibrid hajtás lenne.
A toyota nagyon okosan mozdult ebbe az irányba és a suzuki is még időben felismerte a lehetőséget. Ezek viszonylag elérhető áru autók, szemben a full villanyos árával, plusz ha valamiért nincs időd tölteni, a villanykocsika megáll, míg ezek mennek amíg van benya és abból azért találni minden utca végén.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz FollowTheORI #44218 üzenetére
Ahogy már linkelték neked és még számos német, ensz és mindenféle számítások alapján ez a helyzet. Nagyon elfelejtik az emberek azt. hogy aksi alkatrészek bányászata milyen körülmények között történik, az előállítás mekkora energia befektetéssel jár, és a végleges lebontás, tárolás is mind költség, energia és más ráfordítás és környezetszennyezés. Sokan azt hiszik az áramot a mezei tücskök fingják a hajnali napfény első sugarára, amit újrahasznosított papírzacsiban gyűjtenek össze reaktivált rokkantnyugdíjasok és ezt biciklis futárok szállítják a pláza parkolóban lévő töltőkhöz. Hát a képlet nem ilyen egyszerű, a villanyos autó előállítása sokkal környezetszennyezőbb mint egy modern, jó hatásfokú belsőégésű motorral (akár dízel) autóé, és a vásárlás utáni töltögetés is csak a használat helyén jelent tisztább levegőt, de ahol az áramot előállítják, ott sokszorosa lesz a szennyezés, ha több áramra lesz szükség.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44219 üzenetére
Konnektorba dugós hibrid hátrányát is nézd, ne csak az előnyét. Ha valaki hosszú távokat megy vele, akkor az útnak csak egy kis részében, esetenként a teljes út alig pár százalékában tudja használni az elektromos rásegítést. De ha az autó fékezéssel, motorfékkel töltögeti az aksit, akkor bármilyen hosszú is az út, végig tud némi üzemanyagot megtakarítani, és ennél fogva tisztább az üzem a teljes úton.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #44261 üzenetére
A Dacia átmeneti megoldásként gázosítani fogja a motorjait, de ez csak nagyon ideiglenes megoldás.
A vellanyos töltésre meg itt egy kis friss infó https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/01/21/sokszorosara_no_a_dij_az_ionity_villanytoltoin/
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Tigerclaw #44274 üzenetére
Egy seggel akar az emberiség megülni egyszerre több lovat. Legyen környezetbarát már a gyártás során, ne szennyezzen a felhasználás terén, legyen olcsó és sokak által megvehető mert különben bedől a gazdaság, stb stb. Egyszerre egy problémára kéne koncentrálni. Az hogy mi a fontos, úgyis politikai, gazdasági szinten dől el egyenlőre. Most még az a fontos hogy minél több pénzt gyűjtsön a globális gazdasági tényezőkből álló cégek halmaza. Minden másnál fontosabb ez, akár eladott autókból, akár co2 kvótából (adóból) folyik be a pénz, a lényeg hogy befolyjon. Amikor már a környezeti tényező tarthatatlan lesz, majd pénzért próbálnak ezen segíteni, aztán amikor a pénz már nem lesz érték akkor ivóvíz és élelmiszer, lakható földterület lesz a fizetőeszköz. És amikor már ebből is kifogyunk, akkor jön majd az emberélet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Szilágyi84 #44364 üzenetére
Mennyit szoktál menni amúgy 10 ezerből? 350-400Km-t? Komolyan azt hiszed hogy 20 Km különbséget nem tudsz összehozni könnyedén néhány lelkesebb gyorsítással, lámpánál várakozással, és még sorolhatnám. Minden alkalommal méterre annyit tudsz megtenni az adott összegből és mindig ugyanabban a napszakban, ugyanazon az úton, ugyanolyan hőmérsékleti viszonyok mellett autózol? Nem hiszem. Ha csak ezért váltanál a prémiumra, akkor gondolkozz el azon, hogy kb 10%-al drágább a prémium nafta. Fog ez ugyanilyen arányú fogyasztáscsökkenéssel járni? Próbáld ki.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Szilágyi84 #44372 üzenetére
Nagyon szívesen. De nem írtad meg hogy mennyit szoktál menni a 10 ezres tankolásokból. Tényleg érdekelne.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #44386 üzenetére
Van egy Suzukim és egy Renault-om is. Nincs gond a franciával, csak a szerelő mindig mondja ha valami kell bele, akkor előbb vegyük ki a régit, azzal elmegy a boltba és az alapján rendeli meg amit kell, mert franciánál se motorszám, se alvázszám alapján nem biztos hogy azt kapod amire szükség van.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #44403 üzenetére
Bringát és minden hasznos háztartási dolgot el is felejthetsz. Swift csomagtartó kb 2 nagyobb guruló bőrönd méretű. Én simán elvagyok vele, ha 2 évente egyszer valami nagyobbat kell szállítani szerencsére van ismerősöm akár utánfutóval is, vagy lehet kérni házhoz szállítást. A lényeg annyi hogy tényleg ez egy két személy+csomagok a nyaralásra mérerű autó, ha a hátsó ülést is beveted a cél érdekében.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz dReFiX #44485 üzenetére
Ezzel szerintem nagyon sok vevőt elveszít. Ennyiért hobbinak, másod/harmadlagos autónak nagyon kevesen engedhetik meg maguknak. Aki meg mégis, az szerintem nem suzukit vesz ennyiért.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Azt tudja valaki, hogy az új swiftben hol van a kihangosító mikrofonja?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Kicsirics77 #44587 üzenetére
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
Én meg pont azt olvastam valahol, hogy az új, a 48 voltos hibridet csak az 1,4T motorok, vagyis Scross, Vitara és Sport Swift kapja. A normál Swift és Ignis megmarad az 1,2-es szívó motornál 12voltos rendszerrel.
(#44709) PNP Mikortól számítva drágult a Swift a 12 voltos hibrid miatt? Tudsz esetleg egy előtte, utána árat mutatni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #44719 üzenetére
Látom csak magammal beszélgetek, de sebaj Ha [link] ez volna a most érvényes árlista és erre mondjátok hogy az új év áremelkedést hozott, akkor jelentem nem hozott. Én 2019 nyarán 4,3 misiért rendeltem metálos GLX-et. Az meg most is annyiba kerül.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #44788 üzenetére
A hibridség a suzukinál annyit jelent, hogy jól mutat az autó seggén és a forgalmiban a hibrid besorolás és pár grammot jelent a gyártónak a co2 elleni harcban. De se plusz teljesítményt, se fogyasztáscsökkenést ne várjon tőle senki. A katalógusban megadott értékek meg köszönő viszonyban sincsenek a valósággal. Az én autómhoz is 4,5 literes város fogyasztás ad a gépkönyv. Ehhez képest a január hónap volt az,a mi teljesen városi használatban ment, 6,7 litert evett. És mindezt úgy, hogy nem budapesti dugóban araszol az autó reggel, csak a pécsiben, ami azért nagyságrendekkel kisebb. Hazaúton pedig az út kb felét egy elkerülő úton, országúti körülmények között teszi meg. Van még benne hétvégente boltról-boltra járás, és ennyi. De hét erről szól a városi használat.
Városon kívüli használatra meg ír a hülye könyv 3,7 litert Ezzel szemben az autó országúton 5,3-at kajál.
Tehát csak óvatosan a megadott fogyasztási értékekkel.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz FollowTheORI #44799 üzenetére
Csajom hajtja az autót, és nagyon szereti, vigyáz rá. Szerintem 3500 fölött még nem is forgott, nagyon normálisan vezet. Hogy miért ennyi, azt inkább a japó mérnököktől kéne megkérdezni. Érdekes hogy hova nem fejlődik az autógyártás. Az én 24 éves rönóm 6,3-at eszik itt a városban. 1,4-es szívó motor, semmi huncut technika nincs benne
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #44892 üzenetére
Ez az én véleményem a gyári fej+telefon összedugdosásnak [link] szarba se való hitvány próbálkozása annak, hogy használható multifunkciósnak tűnő fejnek hazudhassák.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #44898 üzenetére
Egyrészt a macera, hogy ott kell az autóban kábellel baszakodni, míg a telefon kihangosításhoz elég a BT kapcsolat is. Olyan nagy dolog lenne a wifi modult a fejegységbe építeni és a telefonról megosztani a mobilnetet? Miért kell zsinórral szenvedni? Nem tudom működne-e az usb HUB, de szerintem erre a kérdésre már nem fogom a választ keresni Mondom, lehet a telóra is zenéket pakolni és arról lejátszani, korábban egy másik telóval ki is próbáltam, működött. De mivel az autó rövid városi szakaszokra van többnyire használva, arra a 15 percre nincs rányomva a teló, így a telón nincs is zene. Ott a pendrive-on, hibátlan erre a célra. Tarthatnék egy sd kártyát is zenével a fejben, de abban a gyári navikártya van, ha kiveszem tuti elkallódik valamerre, nem csesztetem inkább. Így aztán választás elé kényszerít a gyári bosch fej, vagy navigál, vagy zenél. Utóbbit választottam. Tényleg be kéne már rakni a droidos fejet, csak idő, valószínű kábel kell hozzá, meg esélyes hogy keres is kell hozzá.Macera
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #44921 üzenetére
Igen, tudom. Használtam is már így. De mint mondtam alapvetően nincsenek zenék a telón, pendrivre vannak rakva. És hogy miért? Ketten használjuk az autót, ezért egyszerűbb a benne lévő usb-re zenét rakni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz 2ozzmexy #44927 üzenetére
Hidd el, a droidos fejegységemen minden van, pl teljes értékű navi program. Ott is szól a waze ha akar valamit. Plusz ha nagyon szeretném youtubozhatok is közben
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Nagyon nehéz megfelelő körülményeket teremteni egy ilyen összehasonlításhoz. Ahogy a többiek is írták, ezek a pici hibridek olyan minimális különbséget jelentenek (ha jelentenek egyáltalán), amit csak igen ritkán tudsz kimérni. Mivel nincs két teljesen egyforma autó, különböző gumiméret, márka és keréknyomás, különböző hőmérséklet, különböző terepadottságok, különböző forgalmi helyzet és természetesen különböző habitusú vezetők. Ilyen pár decis különbséget ezen tényezek miatt is be lehet tudni mérési hibának. Majd ha már legalább 1 literrel fog csökkenni a fogyasztás, az már számít valamit. A miénkben van most 3164 Km, eddig beletankoltam 184,13 liter benzint. Ez 5,8-as átlagfogyasztásnak felel meg. Van benne egy hosszabb autópályázás, ott 140-150 között hajtva közelebb volt a 7 literhez a fogyasztás. Országúton 110 körül tartva a tempót hozható vele az 5 liter. 120-tól kezdve nő meg a szélzaj és a torkát ott kezdi nagyobbra nyitni. Városban szintén 6,5 körül fogyaszt.
1,2-es GLX Swiftről van szó[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Pist@bácsi #45046 üzenetére
Tudom, ezért írtam a többi helyzetet, az autópályás dolgot meg csak azért említettem, mert sokan abban a tévhitben élnek a gyártó sugalmazása miatt, hogy ezek a kis autók lepkefinggal is elmennek. Pályán eléggé kijön a magas és meredek szélvédő átka.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45070 üzenetére
Én meg pont arra bíztatnék mindenkit, hogy felejtse el a halogénes lámpát. Aki egyszer látta belülről hogy mit tud a ledes lámpa, sose akar többé ósdi halogént. Az ára meg nem vészes, új autóra amúgy is illik cascot kötni, ha törés van, biztositó fizet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Eladó Mazzer Major Kávéőrlő Új késekkel! Single Dose-ra alakítva!
- Easy Home MD18418-as akkus 2 az 1-ben porszívó eladó
- Magyar menüs Delonghi Autentica Cappuccino automata kávéfőző új tejtartállyal
- Kék Jura Impressa F90 svájci érintőgombos automata kávéfőző
- Delonghi ECAM 23.460.S automata kávéfőző új tejtartállyal