Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2188 üzenetére
Ha a 323F-t hasonlítom az accenttel, vagy a xedost, akkor egyértelmű, hogy ahyundai.
Tiburon és Rx-8 esetén emg irulok , pirulok (Hát persze , hogy a mazda)
Divot: Múltkor előttünk ment egy superb. Valami el lehetett rajta gányolva, mert a kerekei nem egyenesen, hanem kissé kifelé álltak
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
oceanearth
őstag
válasz fokukac #2280 üzenetére
nem véltelneül a 9es bussazl jöttél?
reggel állok a megállóban látom a busz 1 megállóra van, akkor mondom várok, hát kb 3 perc volt mire ideért, mert kb gyök2-vel jött, az nem zavarta, hogy mögötte a troli és egy autós konvoly vár, ő ment tovbább vagy 5-el, ráadásul kb fél percébe tartott beállni a megállóba. mikor beért kitártam a kezem és ránéztem a sofőrre és mondtam neki, hogy mi a faszt csinálsz te hülye fasz??? majd fölszáltam az első ajtón, erre kiszól, hogy valami nem testzik fiatalember, erre elküldtem a sunyiba, leanyáztam még vagy háromszor aztán ott volt melettem még egy arc és ő is elkezdte modnani, hogy mit képzelm, hogy ilyen lassan megy. vissazült és eliondultunk, hatott rá a dolog, mert gyök 2-ről felgyorsított vagy 10 km/h-ra. hihetetlen volt
[Szerkesztve] -
Geli
senior tag
-
Geli
senior tag
válasz fokukac #2326 üzenetére
talán olvasd el mégegyszer a fentebbi irásomat,és probald felfogni...egyébként nekem tökmindegy hogy te mibe döglesz meg...ha az nem volt neked elég konstruktiv, a szakmai tudásod biztos az egeket verdesi
megtudhatnám mivel foglalkozol,milyen végzettséged van?
koban: nem tudom te milyen sexualis beállitottságu vagy,nem szégyen a másság, de talán nem kéne ide belekeverni ...
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2395 üzenetére
Nem erről volt szó, hanem arról, hogy mi számít fapadosnak.(Más autókat lefapadosoznak 2 millás kategóriánál is, hogy nincs oldalkárpit.. Szvsz egy 3 millásba már azért illene lennie ....) Divot autója nagyon jó árban lenne, max 2.6ért. 3ért egy swift , még annyira felszerelten is szerintem sok.
(Az ex safetyben van oldallégzsák és függönylégzsák is )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
sasa311
veterán
válasz fokukac #2395 üzenetére
Azért a kulcs nélküli indítás had ne legyen már érv....
Mert az oldal és függönylégzsák életet menthet, de mi a francra jó az, hogy kulcs nélkül tudom elindítani a kocsit?
... Mondjuk arra, hogyha 5-6 év múlva valami ugyes autótolvaj kitalálja, hogy hogy is működik a rendszer már nem is lesz feltűnő, hogy ellopja a kocsitEs mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2465 üzenetére
MEnjél Meg ne gyere be, meg ne gyere erre he..
Egyébként nem én kezdtem emlegetni megint a nyomatékgörbét, csak korrektúráztam egyesek felületes olvasását (Pl. hogy: nekem akartak segíteni miylen autót vegyek, meg hogy hogy érthetek éna nyomatékhoz , mikor informatikus vagyok, holott az autót sem én vettem, meg a gépészeti dolgokkal is a tulaja van tisztában... NEm szeretem ha ferdítenek tényeket, ha nem haragszol, ezt ezentúl is korrektúrázni fogom.
). Köszönöm, hogy beleolvastál felületesen a topikba ...
(Valaki mindig felhoz valami témát, ami hozzámkapcsolódik, hogy belémkössön, LOL)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sytex:ez elég pöpecül néz ki, gondolom annak az sx4nek a tuningolt változata , amit én is linkeltem
Na ezt el is fogadnám
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #2477 üzenetére
Előbb utóbb biztosan. Főleg ha városban lesz használva.
''Már gyúrok'' a hibrid accentre (3.7 millió lesz kb. a várható ára), addig is nézelődünk mindenféle villanymotoros alternatívákban(Nem vásárlási, hanem megoldási szempontból). Illetve a leírtak alapján nagyon jó alternatívának tűnik meghajtás szempontjából a Kia Sidewinder is: [link]
Hiszem (Bár még nem tudom), hogy pár éven belül a hibridhajtásé lesz a jövő.
Kőkorszaki: nem , nem igazán érdekel a 4000-res fordulat, vagy afeletti világ, én kinézetre értettem, hogy na ezt elfogadnám.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2501 üzenetére
Gondolom adóban nem mindegy, hogy 149x köbcenti vagy 1500 fölött. Szóval feltételezem, hogy kellett egy 1,5 alatti motor, meg valami olyan is, ami a 4wd-hoz is elég. Ja és valaki írta, h. az 1500-ös kevéske lesz, tulképpen engem is érdekelnének a kg/lóerő ill kg/nm adatok.
[Szerkesztve] -
N1
tag
válasz fokukac #2529 üzenetére
Eddig már vezettem néhányat (több-kevesebb ideig), és érdekes módon a körülölelő kisautókban volt ilyen érzésem, nem azokban, amikben ment hátra a hajtás.
(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
hobizoli
nagyúr
válasz fokukac #2551 üzenetére
Ebboal turbos GTI-bol egy pillanat alatt ~250-260LE-st lehet faragni, az ITR-nel meg orulj ha 3x annyibol elered a 205LE-t ...ez a Golf nincs gyarilag kihegyezve, a ITR meg elegge ki van, 200LE 15 eve is ''megvolt'' 2.0-bol turboval, sokkal tobb tartaleka van. Ez a par tized diffi abbol is johet, hogy az egyik 2.-ban meg kiforogja a 100-t, masiknal meg 95-nel valtani kell
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
KőkorSzaki
tag
válasz fokukac #2552 üzenetére
Jó, de ha annyira fent fog, hogy a lábadat fel kell hozzá emelni a padlóról, mint az ismerősöm swiftjében, akkor az hiba. Vezettem, nem hallomásból mondom...
Ráadásul nem minenki hivatásos sofőr, mint ő, hogy tudja mi a normális, és mi nem. Szóval én szóltam, ha divotnál nincs is ilyen gond, másnál is lehet.
[Szerkesztve] -
N1
tag
válasz fokukac #2563 üzenetére
Ezért írta, hogy semmiből nem tart 250-260 lóerőre felhúzni!
Lehet, hogy lóerőre kb. ugyanannyi a két autó (ami mondjuk nem igaz, az Inti jó 20-al kevesebb), de ott a dsg..(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
N1
tag
-
sasa311
veterán
válasz fokukac #2598 üzenetére
Nem értem miért kell neki ilyeneket írni, hogy menj oda, élj ott, stb...
Csak leírta, hogy szlovákiába alacsonyabbak az adók, ezáltal az árak.
Ez rendjén is van, mivel alacsonyabb az átlagkereset. Egy normális állam pedig igyekszik az átlagkeresethez igazítani a közterhetek.
Szlovák fizetéshez szlovák adó.
Csak sajna magyar fizetéshez viszont Svéd adó jár...
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
as_Rock
őstag
válasz fokukac #2730 üzenetére
Bocs, félreérthető voltam...
Arra utaltam, hogy általában a testarányok eltérő volta miatt azonos magasságú nők és férfiak esetén is fennáll amit írtam"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
karib
addikt
válasz fokukac #2870 üzenetére
1. Régi Swiftben is volt 16 szelepes motor (1,6, majd 1,3 is), de igen, többnyire az 1,3 8V a jellemző
2. Oké, hogy más karakterisztika - aminek ugye az a lényege, hogy a papírra rá lehessen írni, hogy 1,3 liter és 92 (!) lóerő - húú. Más kérdés, hogy ez a karakterisztika baromira nem passzol egy ilyen nehéz autóhoz - vagy 200 kilóval több az új Swift. Gyakorlati szemszögből tehát egy inkább nyomatékra hangolt motorral sokkal jobban járna mindenki, de hát azt nehezebb eladni, mert nem mutat olyan jól papíron.
Épp ezért érdekes a dízel Swift - sokkal jobban passzol a karakterisztika, de az ára miatt csak a sokat autózóknak éri meg. A többiek dönthetnek - gazdaságosan evickélnek, vagy pörgetve haladósabbra (és falánkabbra) veszik a figurát.
Nincs ezzel semmi baj, érthető is a döntés - csak mint vásárló nem árt tisztában lenni a valósággal, és nem azt várni, hogy hű, padlógázzal közlekedve 5 literből úgy megy majd, mint egy rakéta
Mellesleg sokminden múlik az ember lábán - én rendre 7,4 liter körüli átlagot futottam a Swifttel, szinte bármit csináltam - másoknak sikerül 5-6 liter is. De én legalább élveztemDepartment of Redundancy Department
-
ett
aktív tag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz fokukac #2911 üzenetére
Én mindig akkor röhögök amikor hüvelykujjal jól megnyomják a suzukit és behorpad és kijelentik milyen szar.
uezt megcsináltam a toyotánka is azis ugyanúgy horpad azt bezzeg senki sem fikázza....
Vhogy annyira irreállis az egész néha már azon gondolkodok azért fikázzuk mert ''magyar'' vagy nemtudom.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...