Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz Mercutio_ #9049 üzenetére
A váci út 81-85 garázsában van egy nagyon jó autómosó, én oda viszem a kocsikat mindig.
A CenterPoint 1-es épületben (Petneházi-Lomb sarokhoz közelebbi, a Lombról lehet bekanyarodni) egy srác nyomja egyedül, vele mindent meg lehet beszélni, úgy csinálja meg ahogy te akarod, és nem kér érte sokat.
A CP2-épületben van kárpittisztítás is, átmossák géppel, azt még nem próbáltam egyelőre.
Ugyanaz a cég van mind2 garázsban, de a CP1-es srác a normálisabb.
Nekem ma 3500 volt a teljes külső-belső, de a cég ahol dolgozok kedvezményt kap, de nemtom mennyit. Ebben benne van minden, viasszal, habbal, stb...Polírt is tudnak szervezni.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Mercutio_ #9083 üzenetére
valamennyi helyet elvesz de nem sokat meg a sedannal se.. Ha van nagy melynyomod annak lehet hogy utban lenne. De egyebkent nem vesz el sok helyet. Nekem 5 ajtosba van es marad eleg helyem a bevasarlasra.
Az also az a tornyok aljat koti ossze.. Azt mondjak akkor tokeletes a merevites ha felul is es alul is van mert igy vegkepp nem csavarodik a kasztni semmit.
A hatso merevitto az alvaz merevseget adja.
-
xmad
őstag
válasz Mercutio_ #9083 üzenetére
valamennyi helyet elvesz de nem sokat meg a sedannal se.. Ha van nagy melynyomod annak lehet hogy utban lenne. De egyebkent nem vesz el sok helyet. Nekem 5 ajtosba van es marad eleg helyem a bevasarlasra.
Az also az a tornyok aljat koti ossze.. Azt mondjak akkor tokeletes a merevites ha felul is es alul is van mert igy vegkepp nem csavarodik a kasztni semmit.
A hatso merevitto az alvaz merevseget adja.
-
t1
addikt
válasz Mercutio_ #9216 üzenetére
Jó helyen vagy!
Főnök asszonyomnak SX4-e van, 1.5 GLX AC , havi 200-300km megyek vele. Nekem 2000/4 havi 3 ajtós régiswiftem van(igaz megültetve már), de az alap hasmagasságánál kb 1-2 cm magasabb az SX4 hasmagassága de jóval magasabb az építése, nem le kell ülni az ülésbe , hanem szinte fel, jó nagy az első szélvédője rendesen kilehet látni, alapjában véve jó vele közlekedni tényleg átlehet látni a dolgokat. 62.000km van benne ( 0km-errel vették ) csak 2 város közötti átjárásra, egyben van még baja nem volt csak a kopó dolgok, illetve cserélni kell a nyári gumikat. Hátránya, hogy kicsit lomha mert pörgetni kell a motort, hogy menjen de akkor már zabál, 7.5l a fedcomp szerint az összátlagja igaz mindig fent van a tetőcsomagtartó. Ha nem lennék tuning buzi napi használatra ellenék vele, de sok érzést nem váltott ki belőlem.
-
Giot
addikt
válasz Mercutio_ #9439 üzenetére
Az enyémet 400e ftba számolták be (2000 5ajtó 1.3 8v GLX 80e km) egy 2005-ös 1.3 GLX-be.
(#9437) domojko: Nekem típusspecifikus JR sportlégszűrőm van. Sosem produkált ilyet. Igaz a gyári légszűrő házba kell tenni, így nem kellet hozzányúlnom komolyabban. Tedd vissza a gyárit és kiderül hogy a direktszűrő és a motyója zavarja e meg a motorelektronikát.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #9439 üzenetére
Szerintem is max. 400k körül érhet, de beszámítani talán még annyiért se. Most néztem új swifteket, elég nagy a szórás árban, és minőségben egyaránt, de 1,2M körül már jót lehet kapni, akár facelift utánit is. Most maradt két típus, amin gondolkozok:
1. suzuki swift 2
2. grande punto mjetSwift 2 kinél mennyit eszik? Hosszú távon, 100-110 között hajtva, nem város érdekel!
-
-
t1
addikt
válasz Mercutio_ #9780 üzenetére
SX4 1.5-ös motorral 165mm magas 1.6-al 175mm, viszont a Splash "csak" 145mm magas így +ba az SX4-en van egy 16-os felni így még magasabb szvsz. Ültem tesztvezetésen Splashban ha választanom kéne akkor Splash SX4 nem sokkal nagyobb főleg nem annyival amennyivel drágább...
-
Giot
addikt
válasz Mercutio_ #9934 üzenetére
A helyzet az hogy Suzuki-ék, változtattak a furat löket arányát. Az előző 1.3-as (G13) blokkhoz képest az M13 blokk rövidebb löketű. Emiatt jobban pörög felül, alul viszont kevésbé nyomatékos.
Ez érezhető is, alul kicsit komótosabb 3-4e-től viszont életre kel.
Persze ezt azért ne vedd problémának csak ez ilyen karakterű. Jól lehet vezetni alsó fordulaton is. Nekem nincs bajom vele.
De az 1-es swift 1.3-asa nekem lineárisabbnak tűnt emiatt.
A váltó áttétel hasonló a 2-es 1.3-as Swift esetében. -
Motion_Blur
félisten
válasz Mercutio_ #10426 üzenetére
Belső tér sokkal elavultabb, design nulla és kopnak a műanyagok, hiába puhák. Zaj minimálisan kevesebb jön be, de a kuplung és a váltó egy vicc benne. Mondjuk '98-as, csak sokáig gyártották ha jól tudom a mai napig is.
Nálam 7 év és 100.000 km után is olyan a beltér mintha a szalonból jött volna ki: [link]
Mondjuk ha jobban megnézem a motortér is olyan: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #10537 üzenetére
ezres swift, vagy egyhármas? akkor rakjon bele valami jóféle 5w30 eneos sustina olajat, és szerintem el van intézve
-
karakpecze21
senior tag
válasz Mercutio_ #10541 üzenetére
Hát igazából nem volt vele gondom.Rendesen kiemel és nem is csúszik.
Esetleg annyi észrevételem volt vele kapcsolatban, ha 1-ből 2-be váltok és hirtelenebb engedem fel a kuplungot, akkor kicsit huppanó hangot ad.Nem tudom mi lehet, de eléggé elkenődtem, mert van egy érzésem hogy nem lesz olcsó buli.Most nagyon-nagyon rosszkor jött a baj, ahogy kell is.
Beszéltem szerelővel, a jövő héten nézi meg, hát nem tudom meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mercutio_ #11055 üzenetére
Ignis/Wagon nagyon sokat tud enni. Sokkal többet mint bármelyik régiswift. Az új swift is jobb ilyen szempontból, mert bár abba is ugyanaz a motor van, de VVT nélkül 1 lóval és egy nm-el kevesebbel de ott van Montion_Blur, kérdezd meg mennyit eszik neki. És mekkora kerékkel. Beszéltem annó vele, nekem a Wagon virsli kerékkel se akart olyan keveset enni, csak ha tényleg szánalmasan lassan közlekedtem.
Smoke & Torque
-
ESP
senior tag
válasz Mercutio_ #11214 üzenetére
Az Ignis olyan típus, ami konstrukciósan sem csoda – magas, rémesen billegős futómű, szűk utastér, tetemes fogyasztás, kényelmetlen ülések
Hát nem tudom. Kényelmesen elférni benne, magas építés előny szerintem. Utastér nem szűk és a vegyesben 7-8L-s fogyasztás sem olyan egetverő. Pörgős gép.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #11460 üzenetére
na ja.
gyerekek. találtam uniroyal rainexpertet 12,2k-ért, lehet meg is rendelem, mert majdnem ugyanolyan jó, mint a conti, viszont egy szetten nyerek 12k-t, ami azért nem kis pénz.
-
AMD Power
titán
válasz Mercutio_ #11590 üzenetére
Feleslegesen persze semmit nem fogok a kötelezőkön kívül kicserélni (szűrők, olajok, vezérlés.) De ha ezen kívül bármi mást találnak rajta akkor azonnal! Ezzel ezzel akarom hangsúlyozni ,hogy az van rajta kicserélve amit én kicseréltettem. A Polot megvetem... hiper szuper állapotban volt. Szinte semmi baja nem volt. Utána pokol... inkább veszek egy nem kitűnő állapotban lévő autót és Én magam megcsináltatom.
Erről senki nem tud lebeszélni.
[ Szerkesztve ]
-
GabN73
addikt
válasz Mercutio_ #11647 üzenetére
Ha nem ütöd vágod, és rendbevágod, vigyázol rá akkor nem lesz sokkal több. Ha pedig még belefér, akkor szerintem jobb egy olyan kocsit venni. Mellesleg azért nem új gépről beszélünk, szóval alkatrész is akad már hozzá.
Nem azt mondtam, hogy egy T5öst vegyen, egy D5-ös elég jó, 1 milla környékén már lehet kapni. Vagy külföldről behozni. -
GabN73
addikt
válasz Mercutio_ #11653 üzenetére
Nem vezetek sokat - hetente olyan ~100-150 km-t, havonta van egy kicsit nagyobb utam, olyankor ez ~210-260 kmre ugrik. 100as tempóra szoktam beállni, néha néha pörgetem fölé.
Nos, míg 30 km-t tettem meg egyik utamon, kb 12 ember láttam telefonálni (közülük 1 akadályozva a forgalmat: 90 helyett 65, szembe meg természetesen vagy 600an, de volt egy pár olyan is, hogy kereszteződésnél kitolja a kocsit elém, majd besatuzik, közbe meg telefonál...), Megánkettes kanyarban velem szembe, előttem lévő meg a padkán, húzós előzések stb stb... Sok vezetőtársunk nem épp a figyelmes emberek közé tartozik. Max azt hiszi, hogy tud vezetni.
Ebből csak annyit akartam, hogy nem nagyon érzem magam biztonságban az utakon, mindig benne van a pakliban, hogy részeg sofőr, álmos sofőr, bamba sofőr, azthiszihogymégbefér sofőr. És hát hogy is mondjam, egy Swiftben egy ilyennel szembetalálkozni nem lehet épp kellemes dolog, főleg hogy még légzsák sincs. Nem, nem azt mondtam, hogy tankot veszek legközelebb, de szerintem manapság a biztonságra többet kell adni.
Láttam már Ignácot feje tetejére borítva, egy Mondeo kapta oldalra, a népet pedig vágták kifele. Vagy Alto-postás kamion találkozása...-Saját vélemény természetesen-
u.i.: mielőtt még leb*sznátok, hogy mennyek Pestre vezetni; vezettem már ott is egy keveset, mondhatni hogy félig Pesten nőttem fel, ismerem kicsit a forgalmat
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #11790 üzenetére
az a baj, hogy valószínű a következő autóm valószínű nem suzuki lesz, pedig 3 egymás után az volt most.
nincs egy rendes motorjuk a k12b-n kívül, az pedig egy sx4 méretű, vagy annál nagyobb autóba kevéske már.
mit akarnak belerakni, m16A-t? jó motor, de egy kicsit eljárt az idő felette.
simán vennék most is egy sx4 sedan-t, de nekem az a fogyasztás egyszerűen sok, inkább váltok akkor egy focus tdci-re, vagy valami i30 crdi, stb.
hiába útálom a dízelt, a pénz az nagy úr... -
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #11792 üzenetére
nekem megvan az évi 30k... szóval nálam sokat számít az üzemanyagköltség.
de valószínű addig már nem ugrálok, amíg itthon vagyok, utána meg úgyse magyar rendszámosat veszek, kint meg más alapján keresnék, mint itt, a tekergetett két autóból összehegesztett példányok között
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Renault, Dacia topik
- Anime filmek és sorozatok
- LG LCD és LED TV-k
- Xbox tulajok OFF topicja
- Micro Four Thirds
- Le Mans Ultimate
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- Philips Hue Devote fehér függesztett csillár + White Ambiance izzó
- SmartThings Multipurpose Sensor, kontakt, hőmérséklet és vibráció érzékelő, Zigbee kompatibilis
- WiFi + RF433 smart fali kapcsoló 1 csatornás villanykapcsoló (csak fázis, vagy fázis+nulla kötéssel)
- Bontatlan HOBOT 298 ablaktisztító robot
- Hyundai DTB656DG8 6 terítékes mosogatógép