- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Nintendo Switch
- Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
- Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
- Witcher topik
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Warhammer 40.000
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
válasz Napfénysüti #40887 üzenetére
Nekem az első 1350 km átlaga 4.7l 7km-re lakok a várostól (Győr), addig főút(mostanában már itt is van dugó), meg reggel - délután a szokásos csúcsforgalom a városban. Nem lehet panasz a fogyasztásra.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Napfénysüti #40887 üzenetére
-
válasz Napfénysüti #41022 üzenetére
giulia eddig nem mertem olaszt venni, most meg már csak azokat nézem
ez most minimum 4 éves koráig meglesz, de lehet, hogy sokkal tovább.
Van rá ingyen szervizem 5 évig/75e km-ig, 5 év gari, meg 5 év aszisztansz
Vannak apróbb hibái, de nagyon halk, nagyon jól rugózik, a 6 sebességgel nekem elég jól használható,
koptól koppig 2,5 fordulat a kormány, szóval egész direkt
hasmagassággá is pont jó, mérete is (440 liter csomi 1800széles, 4370 hosszú, 160 *75-ös kiságy simán befért)
egyedül a fogyasztása ami nem az igazi, eddig 7,9 az átlag az első 3500 km-en, ez már javult, mert utoljára 7,3 és 7,5 volt, most meg fedélzeti 6,9-en áll, majd 6000-nél kiszámolom (minden tankolási blokk megvan, most 5500-nál vagyok)Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 29,9eFt, posta van
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #41343 üzenetére
Megspóroltak egy önindítót. Vagy generátort.
-
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #41343 üzenetére
Szerintem semmi de ha nem raknák bele iszonyatos büntetéseket kéne fizetniük jövőre.
2020-tól euró 7-es kibocsájtás nagyon szigorú lesz. -
válasz Napfénysüti #41347 üzenetére
Tesztek szerint is 1-2 dl a különbség, mert alapból jól fogyaszt a suzuki
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 29,9eFt, posta van
-
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #41351 üzenetére
Akkor viszont nem értem,hogy mi értelme az egésznek?
-
őstag
válasz Napfénysüti #41347 üzenetére
Azért már erősen kíváncsi vagyok a suzuki féle toyota rav4-re. Pl. a suzuki maga fogja gyártani, vagy toyotáék fogják csak suzuki márkajel kerül rá. Ja és mi lesz a neve, grand vitara?
Mondjuk érdekes dilemma lenne a egy hibrid változat szervizelése (toyotánál millió éve ismerik, de mégiscsak suzukinál vette az ember).
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41343 üzenetére
Nem a loero szamit, hanem alacsony fordulaton a plusz nyomatek.
Erezni is, mikor fel van toltve az akku es ugy nyomod a gazt vs mikor ures es ugy...
Pedig turbos kisbenzinbol ultem at. Feltoltott akkuval nincs kulonbseg, motorfekkel meg majdnem minden lampahoz teli akkuval erek! Fogyasztas meg altalaban nem figyelve es haladosan (palyan 150, egyebkent meg dinamikusan igy alakul )
Ami fura, hogy 200 korul sem raz es akar szetesni veszettul
[ Szerkesztve ]
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41356 üzenetére
Nem is a fogyasztásban látszik meg a hybridség, ezt nem állítottam.
Teszem hozzá én napi 2x20 km autópályázok nem 90-nel, azért ennyi
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #41358 üzenetére
40-60 nm rémlik, de megkeresem pontosan!
-
IreN!CuS
őstag
válasz Napfénysüti #41427 üzenetére
Szerintem azért ezt nem kell cserélni - mindenesetre biztos sok lesz így is.
blakey: Volt betétlap? - hova gondolod a kollégát? MO - BP lakótelep csoda, hogy nem húgyozta pluszba még le
Amúgy igen - biztos elnézte a tolatást de ehhez azért sebesség is kell, hogy ennyire benyomta. Más amikor megkarcolod mert kis sebességnél súrolta egymást a két elem és más amikor ennyire be is nyomod.
pjen: C1ben vagyok talán ami az első bónusz kategóriát jelöli. Honnan szerezzek kárfelmérőt? Mármint ha lejelentem a biztosítómhoz akkor kijön kárfelmérő megnézni de akkor már megtörtént a lejelentés. Abból még vissza lehet táncolni, hogy kösz nem akarom még sem Cascozni?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #41443 üzenetére
Meg ugye az is előny sokak számára ha szinte azonnal hozzájuthat a hazai gyártású autóhoz és nem kell sok hónapig várnia.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #41541 üzenetére
Igen, csak a berendelt, le nem foglalt darabok jöhetnek szóba sajnos ami legjobban azért zavar, mert így színekből sem tudok szabadon választani.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz Napfénysüti #41946 üzenetére
Azért a komfortérzrthez hozzá járul, pl. egy logan mcv-be már bele sem akartam ülni mikor megláttam a belsejét, pedig nem vagyok finnyás. Nekem is egy suzuki belső bőven jó, ahogy a tipo belsejével sincsen bajom, pedig mindkettőt kritizálják. Tudja ami nekem kell és kényelmes legyen, jól betudjam állítani a kormányt és az ülést, jól rugózzon és legyen csendes, a többi az már nekem mindegy.
Az tény, hogy a tiponak is kis autós belseje van, de cserébe nagy. az i20, rio, fabia belseje van olyan szinten, mint a tiponak, csak cserébe az ára is annyi, viszont egy számmal nagyobb.Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 29,9eFt, posta van
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #41963 üzenetére
Ja, még lecsaptam az utolsó egyik GL-re. 1-2 nap és átveszem. Ma láttam is pár pillanatra, de nem volt több időm jobban megnézni. Még a fólia sem volt leszedve mindenhonnan. Volt mellette egy ugyanolyan csak az sima fehér. Kérdeztem is, hogy mi van, mert nálam már nem volt opció hogy metál vagy sima, mert az összes már metál volt, amiből választhattam, az is napról napra fogyott.
Abban kicsit csalódtam, hogy elég mostohán kezeli a Suzuki az utólagosan hozzáadott extrákat. Kvázi olyan áron dolgoznak, mintha azt akarnák üzenni, hogy ne kérjél semmit utólag...illetve sok dologra nemet mondanak. Muszáj lesz keresni Indiából valami beszerzési forrást, ha akarok még valamit a GL felszereltségen felül. Pl. utólag első ködlámpa valami százezres tétel miközben pár ezer a két lámpa meg a kapcsoló.
Sajnos amíg tart a garancia, addig nem is nagyon lehet belefogni ilyenbe mert valószínűleg azonnal arra mutogatnak majd ha valami elromlik, akármilyen szakszervízzel is szereltetném be.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #42241 üzenetére
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #42241 üzenetére
Ha garanciás, akkor az felvet már olyan kérdést is, hogy nem teljesített időben a Suzuki. Gondolom vannak határidők amit nem lehet túllépni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #42291 üzenetére
Anyám jellemzően rövid távokra, lakott területen belül használja, ott az 50 körüli sebesség nem jelent gondot, ritkábban tesz 50 Km-es utakat országúton, ott se hiszem hogy 90 fölött menne, az meg valójában alig több mint 80. Itt nem érezni ezt a remegés, rohadt peres gumik nem okoznak rettegést. De én szinte végig 150 fölött tartottam a mutatót, ott már érezhető volt hogy nem mozog otthonosan ezen a terepen.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blokad
senior tag
válasz Napfénysüti #42424 üzenetére
A fogyasztás ennél jobb nem is lehetne. a Facebookon vannak páran, akik szerintem hármas alapjáratnál feljebb nem kapcsolnak és 3,9-4,2-vel járnak, de szerintem is inkább ez az 5 liter körüli a valós. Sok autópályával (150 tempomat) pici város nekem 5,5 minden egyéb esetben 4,9-5,2 körül.
-
KubanitoS
veterán
válasz Napfénysüti #42430 üzenetére
A Civiccel összehasonlítva milyen véleménnyel vagy a Balenoról?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yanna
őstag
válasz Napfénysüti #42437 üzenetére
Gyermek anyja meg oldja meg ahogy tudja.
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #42669 üzenetére
Mexikói úti suzuki ház. Az van közel a céghez, 15 perc séta.
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #42953 üzenetére
Ausztria: nov. 1 és ápr. 15. között télies útviszonyok esetén kötelező a hegyes-hópihés, M+S-es gumi.
(#42950) ncc1701: Őszintén megmondom, nem tudom, kinek jó a külön téli-nyári szett. Talán olyannak, aki komolyabb autóval közlekedik, és tapossa neki.
Meg azoknak, akik sok km-t tesznek meg évente. Apumnak pont ezért lett 2 szett, a négy évszakos teljesen elkopna ~3 év alatt, míg a külön téli-nyári gyakorlatilag a dupláját tudja közel ugyanazon az áron.
Én viszont javarészt csak a városban cirkálok, évi 6-7k km jön össze, nekem jobban megéri a CC+.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #42953 üzenetére
Ahogy kiveszem, ezeknek a 4 évszakos gumiknak jó része megfelel téli guminak, tehát ugyanaz az M+S és 3PMSF piktogram is rajta van, mint a téli gumikon, szóval nem szólhatnak semmit miatta.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz Napfénysüti #42992 üzenetére
Szerintem az ignis az jó kis városi meg rossz útra való rövid távra való mindenes. Olyan mint a fiat panda (ami nekem különben tetszik nagyon). Családtagnak kellene autó ha lenne keret rá simán ajánlanám (lassan széteső 15 év + alto helyett, neki pl. egy baleno már túl nagy lenne).
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #42994 üzenetére
Igen, belül fiatalos, modern, kívűl szintén nem unalmas. Nekem a benti méretek miatt esett ki főleg, illetve a hátsó teli lemezes dizájn miatt is. Ha tényleg kis városi szaladgálós kell, annak nagyon jó. Külön extra hogy mini SUV-ként gondolom pár centivel nagyobb a hasmagassága is. Kár hogy már nincs se Splash, se Celerio...nem értem a Suzuki marketingjét. Nekem azt mondták a Szalonban pár hónapja, hogy központi irányelv szerint a kisebb, olcsóbb autók nem érik meg nekik...miközben a Suzuki abban volt jó. Legközelebb mit húznak ki a palettáról? Marad az S Cross, a Vitara és a Toyotától átcimkézett modellek, a többi meg kuka?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #43160 üzenetére
Hát igen, az volt ám csak a szép idő, akkor még néztem F1-et
De az edzéskör végén azt a motort valószínüleg beleengedték a darálóba, mert sokkal többet nem bírt ki.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
laca891
aktív tag
válasz Napfénysüti #43463 üzenetére
Mivel trükköznek??
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
Brogyi
senior tag
válasz Napfénysüti #43527 üzenetére
Az nem a refi lekapcsolása? Két dologról beszélgetünk!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #43527 üzenetére
Most valószínű sokakat meg fogok bántani, de le kell szögezzem előre hogy nem ez a cél!
Aki nem képes felmérni mikor kell világítani és mikor nem, az menjen busszal, persze jószolgálatot tesz mert erre sem kell már figyelned, csak beülsz és mész. (A taxi is ezt tudja csak más a díjszabása km-re vetítve )
Egy szó mint száz, nekem nem hiányzik, bocsi... az előző kocsiban ABS sem volt vagy elektromos ablak, klíma már 6 éve nem megy benne, ahhoz képest a GL+ Vitara egy agyondigitalizált számítógép.
Van aminek örülök h van benne, de nekem ahhoz a felszereltséghez csak egy rendes pótkerék (nem mankó, teljesértékű) meg LED-es lámpák elől-hátul kellenének. Ezen a kettőn kívül még többet is tud mint szerettük volna. Meg ugye ennyi pénz is volt rá, ugyanebben az ársávban a konkurencia labdába sem tud rugni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #43534 üzenetére
Egyértelmű, ez használat függő bár lehet élni nélküle. Ha nekem is minden este sötétben kellene nyitni-csukni nagykaput vagy garázsajtót, tuti kellene. Mivel nekem nem volt fontos a GLXben lévő plusz, így nem láttam értelmét ráfizetni 500at pluszban. Aki nek fontos a követő tempomat meg a többi, az kifizette érte. Ismerek ilyet...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Napfénysüti #43997 üzenetére
A többségnek jobban teszik a Vitara és azért is veszik többen. A kétféle festéssel külön ütős. Amúgy eddig se volt nagy árkülönbség. Lehet hogy a gyártósorok kihasználtsága optimálisabb lenne, ha több S-cross-t és kevesebb Vitarát vennének. Persze ez csak spekuláció a részemről.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Napfénysüti #44160 üzenetére
Nem feltétlenül van így. A Jazzem e-pedáljához nagyobb erő kell, mint a WagonR bowdeneséhez.
Amúgy én annak örülök, ha nehezebb lenyomni - a WagonR-nél gyakran adok túl nagy gázt elinduláskor, olyan puha.
-
AMD Power
titán
válasz Napfénysüti #44596 üzenetére
De kar,hogy mar nem kaphato ujonnan!
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #44686 üzenetére
Fotóm momentán nincs, mert a swiftemet még nem tekertem körbe, de lehet válogatni. Ezek direkt kormányra valók, markolászásra.
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #44695 üzenetére
Előző yarisom műanyag kormányos volt, arra simán feltekertem. Gondolkodtam a bőrözésen is, tudom, nem egy összeg, csak állat lusta voltam vele foglalkozni.
Bicaj nyergemen kellene bőröztetni a felületet, kezd elfáradni a rajta levő valami. -
csaba1203
addikt
válasz Napfénysüti #44730 üzenetére
Mielőtt megvettem utána néztem és mindenhol ezt írták.
Aztán mikor átvettem a szalonban az autót ott mondta az értékesítő srác,hogy ez Indiában készült de semmi gond ezzel.
Látszik mennyire képben volt. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #44873 üzenetére
Nincsen elhanyagolva, az összes import mazda alja ilyen, nem kell meglepődni.
Tudod ez a "környezetbarát sikosságmentesítő anyag", ami annyira barátja a környezetnek hogy galvanizált kasztnin áteszi magát...
Nem ramaty, költeni kell rá és munka van vele. Tudod, fel az emelőre, kezeslábast fel és összekened magadat, mire végzel kell 3 doboz ultraderm h kiderüljön fehérember vagy.
Viszont lesz egy patika autód. Azt ne gondolja senki hogy egy VW vagy egy Audi ebben a korban jobb. Abba a műhelybe én nem vinnék autót, mert a jövőhetet is kicserélnék benne, szerintem újjá akarják építeni az összes autót, amivel nincsen gond, csak alkatrész árban horror. Ha ők szerelik meg azt a mazdát akkor az gadasági totálkár... de ha így nézzük akkor egy '92es Tipo-n féktárcsát cserélni is az, nem?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #44875 üzenetére
Én is néztem 6-os kombit, csak benzineset, de megnyugtatlak, az összes ilyen. A Toyota Avensis volt még befutó, de azok is így néztek ki. 1év 4 hónap keresés után valami megtört bennem és feladtam... Pedig 2,5millióért néztem 2010 utániakat, de mind ilyen. Volt amit szürkületben mentem megnézni és pont egy emelkedő tetején állt, mentem fel, bevilágított alá a fényszóró, úgyhogy, fék, kuplung, R fokozat és padlógázzal kitolattam, elpazaroltam 4 liter benzint a semmiért. Annyiszor szaladtam lukra, hogy egy kuplungozás árát eltankoltam. Mindegyiken találtam alhangon félmillió javítanivalót, már az első megnézésnél. Itt egy generátorcsapágy, ott egy súlyszenzor, két hátsósárvédőív és belefáradtam, letörtem és mondtam a nejemnek hogyha még 1 évig keresek, akkor sem találok új autót magunknak.
Ezért bementünk a Suzukiba és vettünk egy Vitarát 3+7év pro gari, új, szép, jó és nem kell alattam fetrengenem az elkövetkezendő 10 évben. Nem akartunk német benzinest, a franciáktól gutaütést kapok, az olaszokat nem tudom annyira szeretni (hogy ne zavarjanak a gondjaik), a ford meg csak ford, úgyhogy kifújt a magyar használtautó piac..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Napfénysüti #45141 üzenetére
Még jó hogy nekem GLX van, annak szép a kereke
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz Napfénysüti #45160 üzenetére
Ez is igaz.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #45216 üzenetére
Ha csak a két ajtó sérült... és nem mentek vele a műanyag díszlécek, sárvédő védőlemezek, B oszlop, üvegek...
Ha csak végig húzta az oldalát, akkor egy fényezés elég lett volna neki, de ha két ajtót kell cserélni (mert menthetetlen mindkettő) az már nagyot kapott... ott még lehet a padlólemez és a küszöb is ment. Mellesleg ezt hívják gazdasági totálkárnak...
A biztosítótól meg ne sajnáld a pénzt, van casco-d? Fizeted 10 évig, van egy káresemény és megemelik a biztosítási díjadat... Akkor minek is fizeted 10 éve? Nekem is van, csak kicsit visszás a dolog, hogy évek óta pénzelem őket és ha ki kell fizetni 100ezret akkor rögtön leverik rajtam.@dethroner: Of course... vagy csak nem ismerünk minden részletet. Ha csak parkolásnál lehúzod róluk a festéket, akkor nem kell cserélni azokat. És gondolom a szervíz sem hülye, komplett ajtót számláztak üveggel, belsőborítással, kéderrel, kilinccsel, határolóval tokkal-vonóval, noha lehet a többsége átszerelhető lett volna, de nekik egyszerűbb volt pár db csavarral lekapni a komplett ajtót és egy vadiújat feldobni. Ők is pénzből élnek, a javítás gondolom megvolt félóra alatt, de kiszámláztak másfelet.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tm5
tag
válasz Napfénysüti #45218 üzenetére
Az a baj, hogy a biztosítóknál (is) a bevétel kalkuláció alapja az a várható kiadás + elvárt haszon. Ezután a bevételt szétosztják a díjfizetők közt. A lényeg, hogy a kereskedők/gyártók extra használt az alkatrészeken végülis te fizeted. Nemhiába van az a trend jó pár éve, hogy hiába mész feljebb a Bonus-Malus létrán egyre nő a díjad.
-
Idiofil
aktív tag
válasz Napfénysüti #46082 üzenetére
Sajnos igen. Csak nagyobb kiránduláskor használnánk, de akkor oda tetőbox megy.
@beef: Igen, nézegettem többet is, és mindenhol takar. Inkább veszek majd világítást, minthogy azt a pénzt büntetésre költsem
Köszönöm a két cikket, elolvasom, okosodok[ Szerkesztve ]
"Those who want respect, give respect"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #46980 üzenetére
Ezt adom, sőt meg merem kockáztatni a jelenlegi használtautó kínálatot elnézve h nem újat venni manapság nagy meggondolatlanság, hacsak nem vmi abszolúte alkalmi vétel ismert és biztos szerviz háttérrel gondos gazdatol. A jelenlegi kínálat 90%arol egy szó jut eszembe: tularazott.
Ez egy bizalmi kérdés ha nem bíznám rá az eladóra a saját és családom életét, nem vennék használtat, főleg neppertol nem, sokat elmond az előző tulaj személyisége, ha látom a házat ahol állt stb. Néha többet mond 1000 szervizkonyvnel...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #47144 üzenetére
Egy darab műanyagért meg némi szövetért... azért talán abból az utángyártott is megteszi ha illeszkedik, én utoljára talán 3500-ért vettem vmelyik toyotába (vagy az e11 faceliftbe vagy az aurisba) és már akkor is megkérdeztem az eladót, hogy nem érzi e rablásnak... a légszűrő ami sokkal kifinomultabb meg 2200... a pofám leszakad ilyenkor...
@SyMbioTe: Én lehet cserélném, de én eleve ilyen karbantartás buzi vagyok és amit meg tudok csinálni azt magam csinálom meg... az autószerelőkről meg van a véleményem, tisztelet a kivételnek (amelyik nem aranyáron dolgozik és jól) a többi úgy szerel autót h nem a saját szerszámával veri a csalánt, szóval neki nem számít... de az is igaz hogy szeretem bütykölni. Látom a lakótelepen például egyre kevesebben csinálják a szezonális kerékcserét, inkább elviszi a sarki emberkéhez és megcsináltatja vele... pedig nem nagy meló. Mondtam is annó a nejemnek, hogy amíg a kezem fel tudom emelni, addig én fogom csinálni...
Akkor SD kártya, én sem tudok ennél okosabbat mondani, én egy ezeréves 4GB-os kingston datatraveller 2.0-val csináltam és elsőre simán megcsinálta (1870->1880). Az adapteres is jó lehet, mivel ha szétszedsz egy ilyet akkor nincsen a microsd->sd adapterben elektronika. Ha úgysem megy akkor agyalunk még.@tboldi: Hiába van szép hangja, egyik sem napihasználatra lett tervezve, a porsche boxer motorja is és a Quattro motorja is eléggé beteges tud lenni... Dethroner szerintem az élettartamára meg a karbantartás igényére célzott, mivel a 3 hengeresek zömében kettőstömegűvel jönnek ki, amit 80-100k alatt szét is vernek... ha meg nem azt akkor a motortartót vagy a főtengely csapágyat...
A turbó generált arányaiban mondtam, BP-i árakkal, itt egy kuplungcsere is 120k-ról indul a "Fosch" szervízben... Debrencenben/Karcagon 65k-ból megvagy. Ha abból indulsz ki hogy a gyári EC5 215/55R17 méretben 44k/db és még TPMS szelep is kell hozzá, akkor a 150k-s (csak a Te kedvedért ) turbógenerálozás innen nézve szerelmeskedés az apróval... [link] és ez egy retek dobd el messzire kínai gumi... ebből is 4db már 80ropi, szóval aki egy ilyen autón a turbó miatt parázik... nos eléggé szánalmas, nemde?@vacs: 12év átrozsdásodás elleni garancia van rá, véleményem szerint azt ha elbukod nem nagy kár, mivel 11 év múlva úgysem fogod tudni érvényesíteni, erre nagyon sok pénzt fel merek tenni... kibújnak azzal hogy nem volt lemosva az alja, ha meg le volt akkor rossz technikával mosták le... (tudom előre h nem fog tetszeni ) szóval én a helyedben megcsináltatnám rendes üregvédelemmel és 5 év múlva megint ránézetnék...
@TommyY2: A BoosterJetbe csak 5w30 A3/B4 (ugye jól írom srácok?) és valami rendeset, nem szék-szék-házikó márkájút vagy Gasprome-t... (Ecstar, Motul, Shell, Castrol, Total)
A Splash-be is rendes márkát, mindig új szűrővel, és abból sem akármilyen (ManFilter, Nipparts, JP). Az 5w40 felmerült korábban is, komoly "eszmecserét" folytattunk tboldival a témában, ha gondolod keresd vissza. Igen, elméletben jobban bírja a meleget, gyakorlatban viszont mindig a gyártói ajánlás a mérvadó. Az előző autómba azért öntöttem bele bátran, mert annak a gépkönyve az 5w30-at és az 5w40-et is engedte, azzal a megkötéssel, hogy 5w30-at csak akkor szabad ha a külső hőmérséklet 30C fok alatt marad, de ez ugye nem igaz, főleg itt a fővárosban nem ritka a 34-38C fok, plusz itt a sok lámpa, dugó, araszolás végett sem ajánlott, mert hamar elforr... de a BoosterJet nem engedi az 5w40-et, a Splash könyve sem engedi szerintem, azt öntesd bele ami az ajánlott, ha el akarnak térni tőle akkor emeld fel a hangodat.@dethroner: Nekem ment penről a hétvégén, nem tudom hol lehet a hiba... elsőre minden gond nélkül...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Napfénysüti #47569 üzenetére
Ez így van, cserébe tedd egymás mellé a kettőt meg tegyél egymás mellé 4-es polot meg egy 7-eset... az még többet ugrott arányaiban ár és nézd meg azt is hogy a kicsi swift akkor mivel volt kevesebb a polohoz képest felszereltségben és a mostani mivel kevesebb az újhoz képest. Vagy mondjuk egy corsához képest mit tud és mégis a corsa árcédulája...
Félköbméter habosított műanyag meg néhány plusz patent és csavar? És ezért fizetnek emberek milliókkal többet... "mert az nem zörög", nem az majd az olajat fogja enni... vagy nézd meg a tulaj arcát amikor elhangzik a rettegett szó a szerelő szájából: "nagyszervíz, turbógenerál, kettőstömegű és injektor csere" ott fogja hagyni bizományi értkesítésre, mert ezt jobb helyeken gazdasági totálkárnak hívják.A két kezünket összetehetjük, mert én 2001-ben a corollát 4,3M-ért vettem, és akkor a mostani fizum harmadát sem kerestem... úgyhogy ne mondja nekem senki h rosszabbul él mint 20 éve, mert ez hazugság. Ha nem hybrid legújabb corollát veszek 5,5-6M-ért kapok elfekvő full fapadot abból is, de 3szor annyi a fizum... szerintem itt nem a zsemle lett kisebb... de no offense.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz Napfénysüti #50074 üzenetére
Hát, igen. Nem véletlenül kérdeztem. Azért kíváncsi lennék, hogy cseréltetett-e már valaki egy 20 év körüli autóban légzsák rendszert?
Vajon, mibe kerülhet (tudom, hogy az élet a legdrágább, ezért megértem azokat, akik nem járnak 10 évnél idősebb autókkal)?TommyY
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Napfénysüti #55232 üzenetére
Én is próbáltam, árban ugyanott voltam.Amennyivel kevesebbet fogyaszt annyival drágább.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Aliexpress tapasztalatok
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Elektromos cigaretta 🔞
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...