Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz dReFiX #37496 üzenetére
Mondjuk így már egész "baráti" az 1.4T GL+ AT ára. Hasonló motorral K Astra és az új Focus is 6M Huf felett lenne. Főleg, hogy tegnap sikeresen rájöttem, hogy állítható a középső kartámasza is.
Egyébként a gyári hangszórókat cserélte már valaki S-Crossban? Mennyire lehet javulást elérni hangminőség terén?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dReFiX #37752 üzenetére
Szerintem vannak olyanok, akiket nem lehet sehogy eltántorítani a szívóktól, 3+7 év ide vagy oda.
---------------------------------
Más: Vitara facelift teaser -
-
dethroner
veterán
-
KubanitoS
veterán
válasz dReFiX #44135 üzenetére
Ez nem annyira jó hír, én ugyanennyiért vettem az összekerekes 1.4 S-Crossom. Az automata száműzése szerintem öngól. Lehet az eladások töredékét adták ugyan az automaták, de azért opcióként nyugodtan meghagyhatták volna. Szüleim is gondolkoznak új autó vásárlásán, apám már csak automatát fog venni, de ezzel a Suzuki ki is esett...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vacs
veterán
válasz dReFiX #44135 üzenetére
Kár, hogy a GL+ Vitarahoz nem lehetett külön kérni csak a led lámpákat (és esetleg a távolság tartó tempomatot).
A GLX Nekem nem ért annyival többet, de a led-nek örültem volna!
Az viszont jó, hogy az új GL+ Vitaraban már benne lesznek, bár sokra nem megyek vele, hiszen nem tervezem cserélni az egy éves autót, pláne hogy van benne kemény 5500 km (van egy régebbi futkozós autó is) ![ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dReFiX #44145 üzenetére
Azokat hogy tudják eladni idén? A Suzuki nem szórakozásból változtatott a palettán és emelt az árain. Ha a tavalyi modellek is eladhatóak lennének akkor nem változott volna semmi. Persze forgalomba helyezhették a készletet előre, még tavaly, de nem biztos hogy az megoldja a dolgot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
dethroner
veterán
válasz dReFiX #44485 üzenetére
Ezzel szerintem nagyon sok vevőt elveszít. Ennyiért hobbinak, másod/harmadlagos autónak nagyon kevesen engedhetik meg maguknak. Aki meg mégis, az szerintem nem suzukit vesz ennyiért.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz dReFiX #44715 üzenetére
Ahogy nézem az új árlistákat majdnem azt lehet mondani minden gyártónál 4 millió a régi 3 millió. Ha ez túlzás is egy kicsit a 4 millióra már inkább rá lehet mondani... Azaz ami egy éve 4 milláról kezdődött az most 5 milla (persze plusz hibrid és egyéb dolgok, de az indulási küszöb durvult igazán).
Mondjuk ha 4 milláért cvt és 48v hibrid jár az nem rossz, a yaris hibrid legalább 1,5 milla plusz.
-
Brogyi
senior tag
válasz dReFiX #44773 üzenetére
Az említett riasztó egyéni, mert te választod ki, hogy milyen trükkel indul, és milyennel hamis. Persze a Suzuki keretein belül.
Más szóhasználattal NFC-s. Az-az nem a gagyi kulcsod kapcsolja ki a riasztót hanem az NFC amit állítólag nem lehet másolni, és a paraszt nem ér semmit a lelopott kóddal, mert nem az nyitja. Szerintem nem olvastátok el hiába adtam meg a linket. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz dReFiX #44959 üzenetére
Öhm, ezt nekem szántad? mondom 5W40, a 10w40 félszintetikus, az 5w30 és 5w40 szintetikus olaj, nagyon nem egy a kettő. Mellesleg nem csak a viszkozitása számít... van ott SAE meg API jelölés, az is fontos ám... A régi autóm gépkönyvében 0w30, 5w30 és 5w40 is szerepelt, ezért tudom hogy abba például az 5w30 csak +30Cfokig volt ajánlott, fölötte 5w40 kellett bele. Majd otthon befotózom és feltöltöm ha nem hiszitek el...
Amibe a gyártó szintetikus olajat ír elő, abba nem szabad félszintetikusat önteni, mert utána enni fogja (Toyota pl. 5w30 helyett 10w40 10éves kor felett)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
KubanitoS
veterán
válasz dReFiX #45016 üzenetére
Ha ez így lesz, akkor saját maguk alatt vágják a fát. A Vitara 4.5 misi körül volt igazán verhetetlen ajánlat (ennyi pénzért simán el lehetett tűrni az esetleges hiányosságokat), 5.5 millióért már nem biztos, hogy az lehet. Én most utána nem nézek, de ennyi pénzért egészen biztosan lehet már "komolyabb" márkából is új autót kapni.
Tesztek alapján a hybrid rendszer ráadásul inkább rontott az amúgy agilis 1.4T teljesítményén. A -10 lóerő a gyakorlatban is érezhető.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Ford topik
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Plazma TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yettel topik
- EAFC 24
- További aktív témák...