Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz dReFiX #23976 üzenetére
Akkor itt az ideje egy jó kis 5W30-nak, és innentől csak azt
Javallott ENEOS Sustina 5W30 ami hidegen 0W20, melegen 5W30, szóval a sok hidegindításhoz tökéletes.
Ha nagyon gyilkolod a gépet akkor Motul 300V pl.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
tomi5244
őstag
válasz dReFiX #24505 üzenetére
Értem, köszi! Akkor nem értem, hogy miért ködösítenek, lehet az érintette érzékenyen, hogy nem náluk venném. Lehetőségautó pályázat jóvoltából venném mozgáskorlátozottként. Náluk is van tesztre lehetőség, de ők se kimondottan rugalmasak, azt mondták próbálkozzak szalonoknál.
tboy93: természetesen most se mindig így indulok el, de pl parkolóban manőverezve jól jönne annyi nyomaték, hogy ne keljen annyit nyomni a gázt
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
addikt
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz dReFiX #24835 üzenetére
mondjuk ha tisztában vannak vele, akkor ne kapjak olyan választ a szervizből, hogy "sosem hallottunk még róla" meg "tényleg, meg tudja mutatni?"
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
roberto211
őstag
válasz dReFiX #24994 üzenetére
Felejtod. Elhiszem h olcsó , de ne az olajon akarj spórolni egy valóban 65e km es ,hibátlan motorral rendelkező swiftnel. Tegyél hozza 3 ezret es vegyél az olaj webshoprol egy eneost.
Ne ilyen ,atmosott, tescos total olajakat. Amiben biztos vagyok h nem is szintetikus.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
őstag
válasz dReFiX #26011 üzenetére
Metál fehér vagy a világosabb metál szürke. A gond az hogy előbb el kellene adnom a toyota iq-m, és az nem annyira egyszerű (3 autót nem akarok tartani, és az iq-t sem akarom elkótyavetyélni ezért fokozatosan engedek majd az árából havonta egyszer míg el nem viszik ).
De nem várják meg legalább a ráncfelvarrást a motorcserével?
Egyébként az 1.4 turbós sem taszít annyira, csak ugye a megbízhatóság (és az scross gl+ felszereltség is tetszik csak ott meg az 1.4 turbósnál kötelező az összkerék az automatához).
-
őstag
válasz dReFiX #26152 üzenetére
Tőled kérdezném, hátha kimerítőbb választ is tudsz mint akit eddig kérdeztem a szalonokban (ilyet biztos nem tenne a suzuki ). A kérdés tárgya az 1.4-es turbó. Több helyen is olvastam hogy a turbót a leömlővel együtt a hengerfejbe integrálták (pl itt ). Ez mit jelent ha szétmegy a turbó? Motorcsere?
Azért kérdezem mert kipróbáltam ma az 1.4t s-crosst és tényleg szépen szedte a lábát. Tudom akinek van majma annak legyen pénze banánra De pl. ha ez azt jelenti hogy 200-300 ezer egy esetleges turbócsere az ok, ha viszont milla fölött akkor elszáll bátorságom.
Legjobban egy olyan példa nyugtatna meg hogy nyugi cseréltünk gariba turbót 1.4-en, gari nélkül 182 ezer forint lett volna
Köszönöm!
-
őstag
válasz dReFiX #26201 üzenetére
És nem tudod ráncfelvarrás is lesz januártól vagy csak motorcsere? A kérdésem motivációja hogy nagyon tetszik az s-cross gl+ felszereltséges, ha hasonlóvá válna a vitara gl+ (nekem a led lámpa és a +2 hangszóró ami igazából érdekes) akkor nem is kellene a vitarából sem a glx. Az 1.4 turboval kezdek megbékélni
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- E-roller topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...