Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
külsőről ítélve facelift előtti, a blokk passz hogy milyen de szerintem gyári. Ezekből a G10-esekből volt gyárilag turbós, G10T, gyárilag azt hiszem 86 lóerővel, hengerenkénti injektorral(feljebb linkeltem a komát aki megcsinálta hengerenkéntire a sima ezrest. na a turbóson is ott voltak az injektorok). A daihatsu charade GTTI (valami suzka blokkos azt hiszem) 3 henger 12V, hengerenként 4 szelep, DOHC, hengerenkénti injektor, turbó, 101 lóerő. Ha azok bírták, ez is bírja, 100000km felett tuti elmegy(persze lóerőtől függ), csak figyelni kell a melegítésre meg a hűtésre meg az olajat rendszeresen cserélni. Mondjuk nem egyszerű megcsinálni, és ez nincs agyonbonyolítva mert a központi injektor maradt. A GTI blokk egyébként bírja a 200 feletti lóerőt.
-
Ace Ventura
addikt
Vezérműszíjcsere 80000-nél volt, most 122000 van benne.
Holnap szerelőnél gyújtókábel, és gyertyacsere lesz megint.Első alkalommal nem vezetett eredményre, de még egyszer nekiesünk.
Az AC-nek szép hangja van induláskor, (normálisan szívja fel a benyát, mint eddig)
A rángatás kb indítás után 10-15 másodpeccel kezdődik, és folyamatos.Tegnap más a motor egyenetlen járására lettem figyelmes, és hátramentem megnézni a kipufogót.Onnan véletlenszerűen puffanások voltak hallhatók.Nem szabályos.A kocsiszekrény szabályosan remegett már.
A fordulatszámom a 700-100 között ingadozik.Ezt is tegnap figyeltem meg, előtte nem vettem észre ilyet.
A kocsin 2 hete szelephézagot állítottak, de a problémán már kb 1,5 hónapja kezdődött.
Igaz párom alatt egyszer kifogyott a benya, és a szaki szerint ott történhetett valami.Tehát ezzel kapcsolatos. Ez történt kb 1,5 hónapja, és onnantól érzem a rángást, viszont a nagy fogyasztást régebb óta érzékelem.Kb fél éve.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Honnan hallod a nyikorgást? Esetleg nehezebben is tekered a kormányt mint eddig?
A kormánymű fogasléc kiszáradása okoz ilyet.Felemeled az autót, és felhúzod rajta a gumiharangokat, vastagon bezsírozod (ne olajozd), és máris olyan mintha új lenne.
Ha már ott vagy, érdemes megnézni, hogy mitől száradt ki.Ha a gumiharangok repedtek, esetleg lyukasak, akkor ott a baj.Mindenképpen cserélni kell.Darabja 2000 Ft kb.A munkadíj, sajnos annál több.....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Davidof92
senior tag
a piszkált 1.9 tdi-k is megfütyültetik a gumit 2.ikban mondjuk azok dízelek. De ilyet nemtud a 350Z-se: [link] 1-2-3 tiltás, negyedikbe nem forog meg azért egyébként én nem pártolom a turbós benzineseket. Ha nekem sok pénzem lesz egyszer, építek egy 1.3 gti-t, de úgy rendesen. Kovácsolt dugó+hajtókar, hatalmas kompresszió, gti hengerfej bővítve, nagy injektorok, stb. Nagyon nem olcsó mulatság, dugók például 170-180K, ezért írtam, hogy ha egyzer sok pénzem lesz
Javítva: 180k egy dugószett, [link] itt benne van ha legörget az ember, itt pedig a hajtókar, az 240k [link]
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
A gáz-bovdennel együtt mozog egy rudazat ami a kickdown bovden feszesíti. Ezt persze lehet állítani, de gyári állapotban minél lentebb nyomod a gázpedált annál feszesebb lesz a bovden, és ha elér egy szintet, akkor a váltó úgy értelmezi, hogy lepadlóztad (kick down), és akkor kiforgatja minden fokozatot. Az enyémben ez 5000-es fordulatot jelent.
szerk.: itt van hosszabban leírva: [link]
#7973 nem vészes agresszívan haladva 15-20 literrel meg lehet járni. Annyit egy WRX-STi is eszik hasonlóan használva, a Suzuki meg 10-et eszik ha mindig forgatom[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Egyszer volt, hogy kifogyott a párom alatt, és akkor az ő elmondása szerint egy barkácsüzlet előtt állt le a kocsi, ahonnan kijött egy fickó, és öntött valami lónyálat a tankba, amivel el tudott poroszkálni a kútra, és ott 35 litert tankolt.
Ezt követő 2-3 nappal később éreztem a problémát.
Mit tudok ezzel kezdeni?Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
t1
addikt
Nekem 3 ajtós 2000 évjáratú van, de jobb oldalt nekem is kivan jőve a kárpit. Egyszerűen orvosolható a dolog a kárpit egy műanyagra van ráfogatva és egy idő után elenged nálam is ez történt visszakell fogatni a műanyagra ami a küszöbre csatlakozik és utána vissza tenni a díszléceket. Ezután olyan lenne mint ha új lenne
-
Davidof92
senior tag
-
Davidof92
senior tag
gondba lesztek. A suzkába gyárilag a vékony fajta akkusaru van, az 55-ös meg normál méretű (van még vastag, 120+ Ah akksikon). Helyileg befér meg a lefogató is jó hozzá, csak sarut kell cserélni hozzá. Viszont utána már csak a normálé jó bele. Nekünk renaultba is 55-ös van, de méretileg elvileg még befér egy 84-es is, de sztem majd 62-es lesz benne.
-
tomsics
senior tag
Hát igen sajna.Nálunk a 98-as galantban van 260 ezer,de szerintem még tekerve is volt.
A 98-as carisma-kat vettünk 143ezerrel 7éve.Azzal csak anyám jár de ő is ritkán,még nincs benne 180-ezer.Mondtam is nekik,hogy ne adják el mert 1 senki se fogja elhinni,2 ennél megkíméltebbet nem fog tudni venni használtan.
Most cseréltünk rajt gumikat de azt is csak azért mert már régi volt.Minta még volt rajt kb 4-5mmA 111000km éves futása kb 7000km. Az havi szinten 583km.Hosszabb útakra nem sokat használod szerintem.
Nálunk ez kb 1 hét vagy még annyi se.Pedig nem megyünk soha potya köröket.Másormál lábbal mennyit eszik az 1.0-ás?
[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
hossszú
őstag
-
Kornel
veterán
A vizsga már 22k, nem tudom miért kér érte 32k-t, annyiért én is elviszem, elég jó óradíj
Viszont az alkatrészek tényleg nem olcsók, ha normálisat akarsz venni... pl. tárcsa+betét majd' 40k... de lehet feleennyiért is venni, noname-et.(#9133) tomsics: miért? gázból szerintem tudnék 10-20%-al többet is adni neki, de ugyanennyi levegővel túl dús lenne a keverék, viszont ha több levegőt kapna... ?
[ Szerkesztve ]
-
tomsics
senior tag
Olcsóbb egy usb-s +pendrive.A dvd-nél szerintem hamarabb behal az olvasó fej mint egy usb-s cucc
De tessék ahogy látod ez valami JVJ ami szerintem kínai cucc.Ennyiből már tudsz venni egy fentebb említett kombinációt
[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000