Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Cheesy #11946 üzenetére
Jól jártál az olajjal... egyébként most az Eneos is akcióz, másrészt ha a bolt is akcióz akkor lehetséges hogy ennyibe kerül.
75 ezres szervizelésre készülök az sx4-en
-Mobil 1 new life 0w40
-Mahle szűrő
-Ferodo fékolaj
-Hűtő folyadék, Glicosam alu23.000 .... Olcsóbban is kijöhetnék de pl.: volt 800Ft-s olajszűrőm... akármennyire is rászorítottam eresztette az olajat ...
[ Szerkesztve ]
-
Joker88
őstag
válasz Cheesy #11996 üzenetére
ajtókárpit leszedésre:
leszeded az ablaktekerőt (mások által kallantyúnak hívott ) , szerintem tudod hogyan kell, és magát az ajtókárpitot egy pici lapos fémdarabbal lefeszegeted. ilyen kis patentok tartják az ajtóhoz.. ha kettőt-hármat kipattintasz,már nyert ügyed van.. nem számoltam meg mennyi tartja,de szerintem nem sok.. max. 10.
a "bizbasz" dologhoz : nem lehet hogy van benn valami vezeték-vég,vagy más ? nálam volt benn, egy kis műanyagház, mint amibe a vezetékek futnak össze,az zörgött (nemtudom hogyan került oda ! ) nem szedtem le,egyszerűen körbetekertem szigetelőszalaggal,és azóta csönd van ottszerk1.: nekem '94-es, szintén ezres járgány van,szóval annyira nem lehet különb a tiedtől
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #12155 üzenetére
Oh, azt kihagytam, hogy ha menet közben (mert ugye CSAK menet közben tudom előhívni a zajt), ha átnyúlok az anyósülés melletti ajtóhoz és egy picit megnyomom belülről a lemezt (vagy a műanyagkárpitot, amikor komplett az ajtó), akkor abbahagyja.
Tehát valami kilazulhatott. gondoltam arra is, hogy valami éket teszek az ablaküveg alatti térbe, ami befeszül és talán úgy nem lesz hangja...www.vakbelmutet.hu
-
Reaper
őstag
válasz Cheesy #12245 üzenetére
Én most cseréltem megint csillapítókat, egyszer már volt hozzá szerencsém utángyártottal, ami nem igazán tolerálta az ültetést, és ezek meghaltak. Viszont most 75ezerért vettem 4 Kayaba Excel-G-t. Most nagyon imádom amit meg lehet csinálni a kocsival kanyarokban, én Monroet nem vennék, egyik szerelőm sem ajánlotta soha.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Cheesy #12429 üzenetére
Olyat itthon is kaphatsz könnyűszerrel, Mazda MX-3 néven futott Európában. De azért nagy a különbség köztük, a Mazda elsőkerék-hajtású, a Suzuki meg hátsó, meg a Mazda sokkal (tényleg sokkal) nagyobb.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
AMD Power
titán
válasz Cheesy #12514 üzenetére
1.0 én sem vennék.
Tudod ezek olyan dolgok ,hogy még 2-3 éve eszembe sem jutott volna ,hogy Swifteket nézegessek. Akkor Golf 5 vagy Renault Megane nézegettem. De sajnos azóta sok minden megváltozott. Akkor évi 15e km mentem. Most ha már évi 5-6000km mennék akkor "jó" lenne. De egyenlőre még autó sincs. Még ilyen Suzuki sem. Pedig remegek érte ,hogy autóba üljek. Alig várom ,hogy néha tesóm autójával menjünk valamerre. Jó persze az megint egy másik véglet ( SEAT Toledo II 150 lovas TDi full extra ). De sajnos változnak az idők. Most annak is örülök ha fenntudom tartani a Swiftet ha jövőre megveszem. De persze nincs okom panaszra. Azért egy közel 400e Ft-s Törökországi nyaralás belefér , így még a gyerek születése előtt.
-
meroly
veterán
válasz Cheesy #12514 üzenetére
Nekem volt ilyen 1.0-es swift-em, sőt a napokban is használtam és akárki akármit mond nem sok különbséget vettem észre laikus szemmel a clio2-esemmel szemben. Jó persze szervo nincs, klíma nincs, ha odalépek neki mintha semmi se történne, de városban bőven elketyegett. Arra emlékszem hogy 100-nál már furán éreztem magam benne, de nyilván nem erre tervezték, mármint a suzukit.
Igazából nem mondom hogy megbántam, de jobban szerettem a swift-et mint a cliot. Sokkal kevesebből megvolt a műszaki, soha semmi baja nem volt. Izzó cserét 5 perc alatt megcsinálták, a clio-ban meg az elhelyezkedés miatt bőven kínlódtak vele fél órát. Minden alkatrész minimum kétszer annyiba került bele, stb stb.
Ja és mivel a cliom dízeles, sokkal jobban kellett rá figyelni, pl mindig egy kúton tankoltam, ki kellett huzatni néha, hogy kormolódjon.
A swift egy nagyon jó igénytelen városi autó, a fogyasztása is teljesen jó, persze nem válnék meg a clio-tól, mert szerettem de most így alakult. És még jó hogy jobb mint egy busz, más még ezt se engedheti meg magának.
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz Cheesy #12558 üzenetére
vegyél egy szép 1.3-ast, 3 ajtóst, és csináld meg házilag GTi-nek
-
Kornel
veterán
válasz Cheesy #12755 üzenetére
helyes, nem leoltani akartalak, csak megjegyeztem, hogy ha eladásra szánod az autót, akkor ez nem jó befektetés.
viszont nagyon helyes, hogy megcsinálod magadnak.
én is most rálocsolok egy vagon pénzt a splash-re, pedig a kuplungon kívül nincs semmi extra baja, de bele se gondolok, mennyi lesz a vége. -
-
meroly
veterán
válasz Cheesy #12813 üzenetére
Köszi, megkérdezem még a szerelőt ha viszem az alváz tél előtti lekezelésére.
Egyébként döbbenet mennyire dícsérik ezt a kocsit. Most voltam eredetvizsgán és a pasi el volt ájulva tőle. Ők fél évig kerestek ilyen típust a környéken, de sehol nem találtak jó áron jó állapotút. A festékvastagságom egyedül a jobb hátsó sárvédőn 300 feletti, amúgy mindenhol 120-150 között vanKérdés. A vezető oldali ülés (mondjuk a többiben nem is ültem) eléggé ki van ülve. Kényelmetlen, egyik fele a támlának mintha be lenne zuhanva és olyan féloldalasan ülök benne. Mit lehet kezdeni vele? Keressek a neten használt ülést? Vagy vegyek valami gerincvédő szivacsot, ami alkalmazkodik?
Mondjuk egy frankó kényelmes kartámaszos sportülés nem lenne rossz
Ötödikből egyébként én is nehezebben veszem ki a sebességet. Mondjuk a többinél meg berakni nehezebb, de még szoknom kell azért.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz Cheesy #13589 üzenetére
ebben van valami, de a kreszben az is le van írva, hogy nem lehet senkit se indokolatlanul feltartani, márpedig az országút 60 km/h az ez a kategória, főleg ha 3 km-es sor gyűlik fel mögötte.
de azt én se csípem, hogy csak azért is eljön mellettem, mert egy splash-ben ülök, pedig én se szoktam tötymörögni, óra szerint 100-110 országút, ami 90-100 a valóságban.
de ettől függetlenül sok a kalapos suzukis, kis ember kisautója ez -
trassher
addikt
válasz Cheesy #13589 üzenetére
Én személy szerint utálom ha megy valaki előttem meg is mondom miért. Ha valaki megy előttem akkor az ő reakciói rám is hatással vannak ergo valamilyen szinten függök tőle. Na nekem ez nem gyere be. Nem 5-el fogom megelőzni és nem is feltétlen előzöm meg de ha azt látom hogy nincs a helyzet magaslatán mert kóvályog a sávban, indokolatlanul 5 percenként fékez akkor menekülök tőle minél messzebb.
Redmi Note 7
-
Reaper
őstag
válasz Cheesy #13589 üzenetére
Aki paraszt annak mindegy, hogy milyen autóval mész, és mennyivel, akkor is megelőz, ha beledöglik. Pedig én pl. nem szoktam feltartani a forgalmat, főút 100-110, és nem fékezgetek indokolatlanul.
Volt olyan eset, amikor siettem egy kicsit haza Pécsről a régi hatoson, és a Camaroval voltam. Megyek 120-al megelőzök egy 1-es Astrát, megyek tovább. Egyszer csak azt látom kedves Opelos barátunk a seggemben van, és 120nál még nekiállt előzni, de közben majd szétesett a bódé. Sikerült neki, elhúzott majd pár kilóméter után beértem, megint kb 90nel mentEhhez képest volt olyan, hogy Suzukival BP-Szolnok vonalon végig jött mögöttem egy német márka tulajdonosa. Sajnos nem lehet megérteni az embereket mindenféle kocsiban találni mindenféle népet.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
-
Mercutio_
félisten
válasz Cheesy #13616 üzenetére
Városban lehet kicsit nevelni is a nagyautósokat vele: Ráhúzod kicsit a kormányt rögtön korrigál, mert a lámpabúrája drágább, mint az egész szuzi
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Cheesy #13589 üzenetére
Szerintem alaptalan, hogy nincs közlekedés kultúra. Utóbbi időben szerintem elég sokat fejlődött, főleg a gyalogos elengedése, buszok kiengedése, ha tömött sor van szemben én meg balra akarok kanyarodni, a 3-4. autó megáll. De mondhatnám az autópályás száguldozást is, egyre több nagy fekete autó megy a megengedett sebességgel.
Budapest nem ide tartozik.... sőt egyik európai város sem sorolható ide. Pont a másik topikban írták pl. Hollandiát, ott is káosz van. Persze nem vagyunk, egy Ausztria/Németo. de manapság autópályán a Román/Bolgár/Török/Moldáv autósok nem képesek normálisan közlekedni.
A suzukis témához pedig annyit: suzukiból sok van, pont annyi tötymörgő van mint bármely más autóból, csak arányaiban sokan vannak. És nagyobb eséllyel kerül eléd egy tötymörgő suzukis mint egy Tháliás..
-
Reaper
őstag
válasz Cheesy #13640 üzenetére
Hát igen, sajnos pont ezért nyáron esős időben is hajlamos csúszkálni hirtelen elinduláskor, vagy nagyobb fékezéskor. Bár az is lehet, csak simán kevés neki a 155ös szélesség.
@giigz - a gumik 2008 vagy 2009esek most nem tudom, és hideg van ahhoz, hogy lemenjek megnézni. Viszont van még rajta minta, bőven a kopásjelző felett, és nem rideg. Természetesen ezt is, meg a nyárit is újonnan vettem, napi kocsinál ilyennel nem szabad spórolni.
-
dudika10
veterán
válasz Cheesy #13691 üzenetére
Nincs olyan a környezetedben, aki nem tudja levenni a napszemüveget egészségügyi gondok miatt gondolom.
Az én pupillám sokkal lassabban és kevésbé szűkül, mint kéne (olyannyira, hogy "külön be kellett gyakorolnom" a lámpakapcsolást este, mert nem volt hiányérzetem nélküle, amíg nincs korom sötét, addig elég jól látok, de azért nem vagyok Presser Gábor).
Ha nekem ködlámpával a szemembe világítasz éjszaka (hadd ne vezessek még akkor is szemüvegben), akkor bizony 1.5 percig érzésből vezetek ( és szállok bele az előttem lévő autóba adott esetben).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Cheesy #13693 üzenetére
Nem, nekem a ködlámpa plusz fénye szemből már elég ahhoz, hogy ne lássak. Akármennyire is úttestet világít. De természetesen ehhez kell az, hogy az ember szemével ne legyen minden rendben A hátsó jelző csak egy pontban égeti a szemem, perifériában még látok (na nem mondom, hogy ez kifejezetten jó...).
Az utólagosan szarul beszerelt xeon és rosszul beállított lámpa elé odatérdeltetném a sofőrt.
Akkora paraszttal még nem találkoztam, aki távolságival jött volna szembe (az, hogy bénázik lekapcsolással vagy ilyesmi, az nem bosszant annyira, ha az ember 2 évente egyszer használja, akkor nem tudja, hova kell nyúlni, elismerem; mint a béemvések egy része meg az index).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
PRO-peller
senior tag
válasz Cheesy #13695 üzenetére
Szinte mind nepper aki itt hirdet. Jól körbejárnám bármit is vennék ezektől, de kitartanék addig amíg a tulajt látom magát élőben. Ugyanis a tulaj fizimiskája messzemenő következtetéseket enged levonni az eladandó autóról. Hihetetlen újjáélesztési tartalék van 1 autóban. Ebből élnek az ügyesek. A link csak példa arra, h egy a leírtak alapján kell-lehet egy kocsi megvételét mérlegelni. Kevés kilóméter-kedvező ár-megfelelő felszereltség-sérülésmentesség, stb. És ha rábukkanunk, akkor lehet örülni, mert az újhoz képest máris nem keveset spóroltunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bluetooth-headsetekről általában
- EA Sports WRC '23
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A TikTokon marakodik Trump és Biden
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...