Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #49365 üzenetére
Azért nem annyira dráma, de valóban a Swift esetében az egyébként sem gigászi csomagtérből elvesz.
@Zolás: A 16"-os meg a 17"-os pont ugyanakkora, csak utóbbinál vékonyabb a köpeny amit rá kell sajtolni. Tudod, váltóméret: 215/55R17 <-> 215/60R16 a két kerék átmérője ugyanakkora. 18"-os felnit is alácsaphatsz, de akkor 215/45ZR18 a méret amit keresel... De ha gondolod előkotrom a képet amit "daty55" lőtt, azon egy Vityába betette a pótkeréktartóba a gyári könnyűfém felnit gyári méretű gumival.
Ha pedig már a kínia dzsunka guminál tartunk:
Infinity Ecofour, nem elég hogy kínia és 4évszakos még ECO is, azt hiszem erre szokták mondani hogy "halmozottan hátrányos helyzetű".@tboldi: Azért a 14k kicsit erős, talán egy [ilyen] is megteszi vészhelyzet esetére.
@Dzsedáj: Hát nagyon nem, abba csak a mankó fér bele, esetleg érdemes egy nem gyári homológ, de váltómérettel kísérletezni még... De ha biztosra akarsz menni, akkor adok egy tippet: Mérd meg centivel milyen mély a luk, akkor tudni fogod milyen széles futófelületű abroncs fér be. De megsúgom hogy csak a mankó fér el kultúráltan, az is kicsit középen kiemeli a csomagtér tálcáját, de ez már a 2005-ös Swiftben is így volt. A teljesértékű ellen szól, hogy azért 10-12 évente azon is illik abroncsot cserélni, ha használtad ha nem...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csiga8
senior tag
válasz laca891 #49693 üzenetére
Meg lesz, a mai nap még a hátsó dobokat szedem szét. ( ránézek, ahhoz nem kell akna) Az első féket is szét kellett szednem, ( egyébként új tárcsa és betét van benne) úgy szorultak a betétek, alig bírtam kiszedni. Nem értem miért nem tudta megköszörülni a betéten a csúszkán, miért nem takarította meg a betétek helyét, ahol felül és miért nem kente rézpasztával. A tüskék legalább valami zsírral be voltak kenve, de nem szilikonzsírral, sima gépzsírral. Most már baba lett.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #49746 üzenetére
Nem érzem h feltétlenül muszáj lenne cserélni 4 éves kora előtt, még az is ágyúval pulykára a többiekhez képest...
Amennyire olvasom itt a garanciális ügyintézés menetét, a hajamra kenhetem...
De hogy nem fogok 100k-t kicsengetni egy olajcserére egy vatta új 5ezret futott verdára az hétszentség... Mert nagyon sok pénzt fel merek tenni rá, hogy ők sem fogják kicserélni, de a számlán szerepelni fog...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
válasz laca891 #49879 üzenetére
3 év nálunk is, nemrég néztem pont a papírok között.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Janoo_07
aktív tag
válasz laca891 #50039 üzenetére
Bocsi, teljesen kezdő vagyok ebben a témában, első autóm, eddig csak vezettem őket...
Szóval gondolom elég csak egy tompított szettet vennem, az kell igazán. A többi szerintem rendeben van, csak gondoltam akkor egyszerre cserélném egyforma színhőmérsékletűre, de lehet drága lenne.
-
TommyY2
tag
-
ldn218
tag
válasz laca891 #50311 üzenetére
A napi első indítás utáni pár métereken picit rángat a kuplung. 3-4 kuplungolás után ahogy melegszik elhagyja. Más fórumon is annyira lovagolják ezt a dolgot pedig nem csak a suzuki kiváltsága. Olvasom hogy sikerült garanciába valakinek cseréltetnie, de a hiba visszatért. A jellemző szerelői minőség fényében amúgy sem "baltáztatnám" szét egyik autóm sem szagműhellyel.
-
Gyöször
senior tag
válasz laca891 #50931 üzenetére
Enyémbe is 75w gl4 kell.
Petronassal van valakinek tapasztalat? A Scross gépkönyv hátulján az auto váltóba írja, hogy vagy ecstar vagy petronas és nekik van 75w gl4 olajuk a manuálisomba. Hamilton elkocsikázgatott vele idén is, gondolom a nekem szánt flakonba is pont ugyan az a minőség kerül, mert a név kötelez :-) :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dReFiX
senior tag
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz laca891 #52039 üzenetére
Jónak jó, csak szerintem pető'bá helyzetén ez sem segítene. Én a fentebb linkelt fertőtlenítővel szoktam fújkodni a lakásét is meg az autó hőcserélőjét. (az E11 facelift Corolla-ban hozzá lehetett férni rendesen, a Vitarában még lusta voltam megkeresni, de a G Astra a legnagyobb szivattyú, abban műanyag burkolatokat kell kidobálnom a kocsi alól )
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
válasz laca891 #52061 üzenetére
Amióta nálunk van, (múlt év október vége) csak MOL 100-as prémiumot kap.
TommyY2: Beindulás után 1000 körüli satbil alapjáratot produkál, néhány perc után viszont visszaesik és tartja a 600-as fordulatot, nem ingadozik, halkan egyenletesen jár.
2ozzmexy: Zúg benne valami, de, h pontosan mi, azt nemtom. A gyertyákat nem vettem ki, nem néztem meg, majd most a 7végén egy kicsit átnézem. Egyenlőre tájékozódnom kellene, h mit hol találok, és mi-mit csinál, mert kinyitom a gépháztetőt, de csak nézek ki a fejemből.Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz laca891 #52090 üzenetére
Ha nem világít a csekkendzsin, akkor nincs hibakód sem.
(#52094) beef: Nem valószínű, szerintem még én sem jutnék sokra a Delphimmel. Itt manuálisan méricskélni kellene.
(#52097) Luck Dragon: PeterPH-nál a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz laca891 #52127 üzenetére
Netrix.hu és nyomsz egy kalkulációt. Értelmetlen hasonlítgatni a díjakat, mindenkinek mást számolnak. Minden évben megteszem a Cascoval és a KGFB-vel is, ha megéri akkor váltok, Cascom 4 éve változatlan, mert nem tudnak jobbat adni, KGFB-t meg másodszorra újítóm meg, ugyanott, mert úgy olcsóbb. :)
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz laca891 #52323 üzenetére
Mennyibe került a fékolaj csere, ha rajta van a számlán? - 2969 HUF (0,5l)
#52325 2ozzmexy
…keveslem. 4 évesen kell cserélni 3 szűrőt, motorolajat, váltóolajat, fékfolyadékot, gyertyákat. - mindjárt gondoltam, hogy ez kevés, az elmúlt 4 évben már megszoktam, hogy mindenki szerint én vagyok a "f@sz" vagy "átb@szott", hogy olcsóbban kapom a szervizt, vagy mégsem . Ssak 2 szűrőt kellett cserélni, pollen- meg ugye olajszűrőt. Levegőszűrőt tavaly cseréltek, nem volt indokolt a mostani csere, váltóolajat szintén tavaly cseréltek, így az sem volt indokolt. Fék- és motorolaj csere volt. Amúgy ezeket valóban kicserélték, fékolaj világosabb, tisztább, motorlj szintén "friss", pollenszűrő és olajszűrő is cserélve lett, nem éreztem az elmúlt 4 évben, hogy "átb@szos" szerviz lenne ahova most járok, de az előzőt is szerettem ahova az Astrát és a Corsát is vittem. A gyertyák cseréjét nem értem, minek cserélni? Nem találom sehol, hogy kötelező lenne szívó motor esetén a csere 4 éves korban km-től függetlenül. A 9 éves Astrámat is eredeti gyertyákkal adtam el, minden évben szakszervizben karbantartva, nem "sufnizok" sehol, nincs ismerősöm, stb., kiválasztom a jó véleményekkel rendelkező szervizeket, szalonokat és ott veszem az autüt, oda viszem szervizeltetni. Ahogy néztem a számlákat, úgy tűnik, hogy a műszaki vizsga 10%-át kellett fizetnem, szóval továbbra is kapok kedvezmémyeket. Egyébként ha kevés akkor mi az az összeg ami "elfogadható"? Mert én ennyivel számoltam anélkül, hogy utána jártam volna.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz laca891 #52502 üzenetére
Örülök neki hogy nem kellett volna...csak ezt honnan is kellett volna tudnom...
Megoldás?
Egyébként most délután szétszedtem cseppet a gépet, és lehetséges talán a gyújtáselosztó a ludas? Mert ha leveszem az akkusarukat kb 10 perc után vissza és gyújtást adok akkor egy 2-3 mp-re beindul a motor de le is áll utána.
Gyújtáselosztó hiba lehet talán? -
KubanitoS
veterán
válasz laca891 #52530 üzenetére
Én egy vidéki márkaszervizbe hordom a kocsim, ott állok a munkafolyamatok elvégzése során a kocsim mellett. Nálam természetes, hogy kap valamit zsebbe a szerelő, mivel a munka tökéletesen el van végezve, ha kérdés merül fel, készségesen válaszolnak és a társaságom is el kell viselniük.
Jó múltkorában, amikor kapott a kocsi egy kavicsot alulról és letört az alsó motorvédő műanyag burkolat pántja, a szervizben kaptam egy 30 ezres ajánlatot a cserére, a szerelő srác meg magától mondta, hogy van egy totálkáros autó a telepen, majd arról leszedi az amúgy sértetlen elemet és kicseréli az én tört elememmel. Egy fityingembe sem került. Az ilyenek miatt szerintem nem érdemes spórolni a jatton.
Magának a kereskedésnek a számla rendezése során amúgy egy fityinget sem adnék, a szerelő más tészta.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...