Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Igen, így volt, ismerős kereskedő vert át vele.
Csak azért nem adom el, mert ebben tudom, hogy minden meg van/lesz csinálva (a váltó és a kasztni nem új benne egyedül), és megkapja a rendes olajcseréket, abból is csak a jót és ha eladnám, aztán mégis egyszer kéne egy rohangálós autó, akkor úgyse találnék még 1 ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
Igen, de a kemény hogy sok kereskedésben banki visszavett van, mivel csakis kereskedők vehetik meg. Vagyis nem tudhatod milyet veszel. Nekem elmondta őszintén a kereskedő.
Mégis beleugrottam, vezetett szervizkönyves, kívülről, belülről tip-top állapot.
Olajcsere? Ááá hagyjuk! Ahogy említettem vezetett szervizkönyves volt. Hiába a hivatalos pecsét, szinte semmit nem jelent.
Én komolyan szerettem a Suzukit, előtte 1es swiftem volt közel 10 évig, a normál kopó alkatrészeken kívül egy szava nem volt. Persze sokkal butább futómű, fékek harmat gyengék törik mint a ropi. Ez minden tekintetben sokkal jobb autó kivétel a megbízhatóság, és erre már nem tudok mint mondani, csak azt ebbe belenyúltam. Főleg annak tudatában, hogy ismerősi körben is van vagy 3,4 ember akinek ilyen van és semmi gondjuk vele. -
Davidof92
senior tag
hálistennek felénk elég kicsi a forgalom, mivel falun lakok. Városba elgondolkodtató lenne.
A közeg mondjuk nem tudom mit szól az ilyesfajta módosításhoz, hogy nincs benn csak a 2 ülés meg semmi kárpit (ajtón azért van mondjuk). Bár ilyen célra lehet jobb volna egy lada samara, hisz az olcsóbb.régebbi totalcar adásba volt egy kadett, amibe alig volt cucc, na az elvarázsolt[ Szerkesztve ]
-
Davidof92
senior tag
ha hülyegyerek ladát építenék az csak kockalámpás lenne. Körlámpásokat ilyen célra soha! A ladával az a baj, hogy nincs belőle 3 ajtós, samarából van. meg a csacsi könnyebb, "modernebb", nem kell annyira építgetni örökké, csak öszerakja az ember és boldog. ja meg néha lakatolni
-
a_tesz
Korrektor
mivel eladó példány van annyi, mint a szemét, én azt gondolom, érdemes első tulajdonos magánszemélytől venni, és úgymond megfigyelni. hogy beszél a kocsiról, milyen körülmények között él, és érdemes megkérni hogy vigyen el egy körre, abból azért látni is hogy milyen igénybevételt kapott kb volt két nagy visszahívásuk, a csomagtér beázott, ezzel kapcsolatos volt mindkettő, arra érdemes rákérdezni hogy visszavitte-e. szerintem érdemes megnézni sokat, mivel van jócskán eladó.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Giot
addikt
Az öveket nézd át, jól visszahúz e elöl hátul. Vannak velük problémák.
Facelift utánit javaslok. Ott már javítottak egy két hibát. nekem facelift előtti van. Az enyémen cseréltek, benzinszivattyút, toronycsapágyat, jobb első övet. (használtan vettem) Azóta már garon túl megpusztult a jobb hátsó övem, 2 héttel ezelőtt cseréltem, és kilyukadt a hűtőm egy pár hónapja. Most csörög valami váltásoknál de még nem tudom mi a szerelők kuplungszerkezetre gyanakszanak.
A kipuffnak fémtisztának kell lennie, az enyém kicsit kormosodik valszeg túl sok kaját kap. Nem vészes de azért az igazi a makulátlan kipuff lenne.
Egyéb dolgokat itt leírtak: [link]
Egy pár napos a teszt. -
Mercutio_
félisten
Mennyiből lehet egy ilyen cserét megjátszani?
Ja és mennyiért lehet eladni 2000 évi swift sedan-t? (valóban 1x fordult át az óra, most 37ezernél jár, cserélve lettek lengécsillapítók, ékszíj, ac-pumpa, kapott bontott katalizátort a régi helyett, motor és váltóolaj is most volt cserélve. Elől-hátul villanyablak, 1 éves téli-nyári 13-as gumik)
Nőcis munkábajáról/bevásárlós - 6 km a melóhely - kocsi volt, évi 1 belföldi nyaralással, elől és hátul is szokásos parkolós/koccanós lökhárítótöréssel, + 1 motorháztetőcsere valami bénázás miatt és az első szélvédőn egy kőfelverődés nyoma.Ja még nem eladni kaarjuk, csak lenne tudni mennyit érhet, azért írtam le.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Giot
addikt
-
mdk01
addikt
Én pl. tavasszal 5,5 körül járkáltam városba ez most 5.8-6.2 és a mostani tankolásom is nagyon gyanúsan sok lesz sztem.
Mindig ugyan ott tankolok és ugyan úgy vezetek ezért nem értem.
Most azt találtam ki hogy írni fogom excelbe hogy mikor hol mennyit tankoltam és hány kilómétert mentem és hogy abból kb. mennyi volt város.
Vmi sztem nem stimmel a benzinnel.A kagylósnál tankolok és volt ez az akciójuk az új üzemanyaggal hogy 1l-rel kevesebbet eszik 100-on a kocsi és én úgy vettem észre hogy tényleg igazuk lehet kb. Na most ez mintha már nem lenne és vissza áll minden mint mikor a régi üzemanyag volt.
-
-
a_tesz
Korrektor
elvileg ő lenne az (szerk: bal oldalon a 7-es számú kis karika), én 2 hónapja cseréltem, mert kb fél liter olaj elment ott két olajcsere közt (a váltóházon állt az olaj), valami 300ft volt, de sokalltam azt is érte
cserénél jelöld össze az elosztóházat a szelepfedéllel, és ugyanúgy rakd össze, sok szenvedéstől kíméled meg magad vele.elosztófedél/rotor csere röviden: ha szarakodik a gyújtásod és a kábelcsere nem segít
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
bocs, de ezt most nem nagyon értem, hova ment volna ki az olaj az elgondolásod szerint?
szerintem ez a felújítókészlet felesleges lehet neked, de így látatlanba nehéz megmondani, látni kéne hogy milyen állapotban van az egész, de ha nincs gond a gyújtásoddal, akkor én nem tartom szükségesnek. amire elmondásod szerint szükséged lehet, az egy O-gyűrű, 33278-54E10 cikkszámmal keress rá, 3-400ftért kapsz rá találatot. esetleg még a fedél tömítése is cserés lehet, de látni kéne a probléma pontos okát. azt a 33324-86510 számon találod meg, de keress nyugodtan, ez csak egy példa amit belinkeltem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
a vezérműtengelynél nyomta ki az olajat, csöpögött a váltóházra, és ahogy írtam, két olajcsere közt egy fél liter olaj elfogyott. amióta kicseréltem a tömítést, mentem vagy 4000km-t és semmi nem hiányzik az olajból.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
hát én azt mondom, hogy 400ft-ot meg 5 perc szerelést megér a dolog, ha bejön akkor örvendezünk, ha nem akkor meg lehet tovább keresgélni a gondot. az összejelölésre kell csak figyelni, meg nézd meg hogy van-e hozzá megfelelő szerszámod. két csavart kell kitekerni, ami ha jól emlékszem bkny t30-as torx.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szplöttyy
senior tag
Ez már újabb konstrukció tudtommal, és a kézikönyvében sem szerepel a 10W40. Ezenkívül hidegen nehez forgatja, és rossz hangja van nagyon. Meg mostmár hogy öreg az olaj is, picit szólnak a szelepek is indítás után. Annyira "érezni" rajta hogy ez nem jó bele. Legalábbis nekem nem Váltóolaj csere how-to képekkel létezik?
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
sárgához annyit, hogy a képek alapján 2008.március és 2011. augusztus között ment 10ekm-t (? egy olajjal ), előtte meg három év alatt 90ekm-t... nem lehetetlen, csak kicsit fura, főleg az a 3 év egy olajjal, mégha csak tízezer km is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én annyit tudok a kérdéshez hozzátenni, hogy a frissítés előtti 2007-es gs swift fedélzeti komputere szerint fateromnak vegyesben 6,2 körül szokott fogyasztani, nekem egy jó fél literrel kevesebbet, mondjuk városban igyekszem megtartani a lendületet, ha már egyszer elindultam, meg persze nem budapest, hanem nyíregyháza, itt azért lényegesen jobb eredményt lehet elérni, de pl. volt hogy pesten egy pár nap mászkálással és kinullázott fogyasztásmérővel nekem 6,5-öt mutatott.ez szerintem teljesen lábfüggő, hallottam olyat aki szerint pesten 8-at eszik, én ezt cáfolni tudom.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most töltötte az 50 ezredik km-t nemrég, egyedül a kulcsnélküli indítás vacakol néha, amikor már alacsony az elem feszültsége a távirányítóban, de elemcsere megoldja. illetve a visszahívásokon mindig megjelentünk, de az csak a csomagtartó beázása miatt volt. most hallok először erről a váltóhibáról, eddig csak a régiéről tudtam (és azt tapasztalom is nap mint nap)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
nincs tervben az eladás ha még hozzáteszem hogy még csak meg sem volt húzva
ismerős nemrég vett egy 2005-ös glx klímást, eddig ő is elégedett vele, az övé mostanában fordult hatszámjegyűre
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hossszú
őstag
Milyen gondok vannak a váltóval? Az enyém 2006.5. havi gyártás de nekem semmi gondom nincs a váltóval vagy még ezután számíthatok valami meghibásodásra, 115ekm van benne.
Gondolkoztam az eladáson de mégis meggondoltam magam, túl jó ahhoz, hogy elkótyavetyéljem. Inkább vettem mellé egy egyterűt.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hossszú
őstag
Szerintem azokkal a váltókkal lehetett a gond amelyikben nem cseréltek olajat én ezzel szemben buta módon a gyári előírás szerint lecseréltem az olajat Eneos 75W90-es full szintetikus olajra.
Már egyáltalán nem áll szándékomban eladni az autót, egyébként GS-em van.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
karakpecze21
senior tag
Én vezettem ilyet.
Unokaöcsém nálam hagyta pár hetet amíg külföldön volt és azt mondta használjam bátran és ne kíméljem.
Hát baromira megy a kis gép.Szerintem annyira nem kell tartani attól, hogy szét van hajtva, mert állítólag ahhoz nagyon nagy tehetség kell, hogy széthajts egy suzuki motort.Ha tolod neki akkor zabál rendesen, 10l felett van az étvágya olyankor.Ha nem tolod neki akkor annyira nem vészes.
-
karakpecze21
senior tag
Nem hiszem, szerintem csak azért nincs annyi eladó, mert még nem akarják lecserélni sokan, mert jó kis kocsi.
Más: Tudja valaki Ignis-ben hogy lehet beltéri világítást bekapcsolni?
Este kerestem valamit és egyszerűen nem tudtam lámpát kapcsolni, csak ha kinyitottam az ajtót. -
tomsics
senior tag
-
tomsics
senior tag
Hát igen,ez a veszélye a használt autó vételnek.Főleg egy dieselnek.Viszont ha ki fogsz egy tényleg jó állapotút,gondos gazdától,azért az egy jó darabig bírja.Szívósak a diesel motorok is,ha rendesen bánsz velük.
Amit írtál abban viszont egyet értek és teljesen jogos.A vissza tekerés pedig erősen fen áll a diesel kocsiknál░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Mercutio_
félisten
Én teljes költséget számolok, az érdekel, hogy kp-ra mennyiért lehet elhozni - mostanság esélytelen szerintem a jó %-os hitel - és adott pénzért mit kapok.
Nem azt várom, hogy annyi hely legyen benne, mint a swift sedan-ban - bár egy lacetti kombi bőven hozza azt - de azért egy hétvégi nagybevásárlás cuccait nyelje már el az a kocsiEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Szplöttyy
senior tag
Az az igazság, hogy én megmondom őszintén, sajnálnék annyi pénzt. De tisztázzuk előre is, hogy még véletlenül sem állok semmilyen szinten sem közel az autóvásárláshoz, több mint lehetetlen, de, egy új swiftet nagyon szívesen vennék, csak nagy a kísértés, nem tudnék dönteni, mert 2,5ért meg vehetnék 2-3éves sokkal de sokkal jobb valamit is, de az nem új, Nagyon jó az új swift, de 2,5ért tuti más lenne. Számomra a "lélektani határ" az egy splash volna, ~2milláért, újonnan, klímával. Ha van bármi extra csak jó, egy elektromos ablak+klíma kombóval, akár literes motorral is, milláért. Az még pont az a pénz lenne, amit kiadnék egy ilyen projectre.
Smoke & Torque
-
McKane
senior tag
már akinek telik 5-6 évesre
az enyim 18 éves
igaz amióta megvan, március közepe,azóta már sok pénzt szívott fel,és most megy majd műszakira is.. de van,szeretem..és 24 vagyok, 4éves jogsival,vidéki... saját fenntartás,szülők nem segítenek,nem is várnám el tőlük.. eddig mindent saját pénzből álltam,és mellette sok egyéb kiadásom is volt/van..
[ Szerkesztve ]