Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10806 üzenetére
Kérdés hogy az autóm milyen adatokat tud szolgáltatni, mert a kütyü tuti hogy okosabb
simán elképzelem magamról, hogy hazaérek melóból, és este 10kor nekiállom nézegetni a telemetriát
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
jasszer
senior tag
válasz Kornel #10816 üzenetére
Én is épp ezen gondolkozom. Az persze igaz, hogy se nyáron, se télen nem jó igazán, de szerintem én nem megyek majd annyit az autóval, hogy lekopjon a minta, hamarabb fárad el a gumi és válik ezáltal csereéretté.
MOD: Így meg hat évre inkább vennék egy szett négyévszakosat, belekalkulálva a minimális többletfogyasztásból eredő plusszköltséget, mint a téli-nyári szetteket.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
PowerBuldog
veterán
válasz Kornel #10826 üzenetére
Nem, leveszett a kulcs. Amúgy sikerült kiszedni és nem tört el. Visszarakni móka lesz.
SOS: '94, suzuki swift. hogy tudom az elsó ajtóból a zárt kivenni. leszedni a kárpitot? elkezdtem lepattintatni, de az ablaktekerőt nem tudom leszedni.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
jasszer
senior tag
válasz Kornel #10826 üzenetére
Igen, nekem is ez benne a szimpatikus, de érzésem szerint nyáron többet veszthetsz vele, mint amennyit télen megtakarítasz. Nem rémlik, hogy erre lett volna bármi adat az ADAC tesztben. Mindenesetre lekoptatom a mostani nyárimat, aztán jöhet a Goodyear. Már csak a méretét kellene kitalálni...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #10853 üzenetére
Nem lehet hogy ott is megpiszkálták az ékszíjat és mikor vissza lett feszítve akkor jó lett?
Most még azon filózom de lehet hülyeséget írok hogy csapágyas a történet és mikor indul akkor szorul tehát nem tud úgy forogni de idővel megmozdul/bejáratódik a csapágy és akkor már forog "rendesen"?
Esetleg túlfeszítés és a csapágy bánja?Csak találgatok a józan paraszti eszemmel.
-
karakpecze21
senior tag
válasz Kornel #10863 üzenetére
Sajnos nekem is sürgősen cseréltetnem kell a tárcsa+betét+olaj-at.
(ha egyedül megyek még meg-meg tudok állni, de ha 4-en ülünk benne, akkor már úgy kell taposnom ha gond van, hogy majd a pedál hajlik )
Pont most hívtam fel a márkaszervízt és 45K-t mondtak mindenre.Megkérdezem majd a szerelőmet is ő mennyiért tudná megoldani a dolgot, hátha megúszom kicsit olcsóbban.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10871 üzenetére
Ez hány éves autó hogy ennyi mindent kell rajta csinálni? Ha jól emlékszem Te sem vagy az a talpalós fajta.
Nekem 7 év és 100.000 km után kellett betéteket cserélni de a tárcsa még annyi jó állapotban volt hogy felesleges lett volna cserélni. Jakoparts betéteket vettem, asszem 8K volt. A kötelező olajcserén kívül összesen ennyi szervizköltsége volt az autónak eddig
Nekem is ContiPremium Contact gumim van nyárra, brutál vízen viszont nagyon hamar megkeményedett az anyaga, 4 év alatt.. nincs kirepedezve de már nyoma sincs a kezdeti puhaságnak.
Szerintem én is megrendelem a ködlámpaszettet, remélem a beszerelést egy 10-esből megúszom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hossszú
őstag
válasz Kornel #10875 üzenetére
A váltóban már 2x cseréltem olajat a fékrendszerben 1x. A gyertyák olyan szépen működnek, hogy nincs szivem kidobni.
A váltóba legközelebb nyomok Xado gélt, az öreg Espace váltóval csodát tett.[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
No.01
őstag
válasz Kornel #10891 üzenetére
Koszi a tippet. Talaltam is egy helyi forrast ahol van mindenfele ilyen kutyu mar 35EUR-tol bar annyiert lehet beviszem ide a 2 sarokkal arrebb levo Bosch szervizbe es kiolvassak. mindenesetre nem hulyeseg egy ilyen cucc lehet rendelek egyet sosem lehet tudni alapon.
Ha megvan a hiba oka meg jelenetkezem
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10909 üzenetére
Persze nem dolgoztatni akarlak, csak kiváncsi voltam. Szemezek én is már egy ideje a ködlámpával, csak nem volt rá még korpám. Érdekelne hogy mi van a csomagban, vagy a leírásárt ha be tudnád scannelni, baró lenne. Így a képek alapján úgy képzeltem hogy minden adott a beszereléshez a csomagban. Ha jól láttam akkor van hozzá relé meg kapcsoló is. Azt hittem hogy elég csak hozni az akkutól neki pozitívat, persze testet lehet találni bárhol, és csak összekötni a cuccokat. Elnézést ha nem így van. Mondjuk én magam raktam bele az enyémbe központi zárat, mert GC és nem volt bene. A lökös burkolatát sem kell szerintem leszedni, ügyes kézzel hozzá lehet férni, de ha mégis akkor az sem egy nagy mutatvány. Géptető alatt van 2 asszem 8-as csavar, a két sárvédőnél 1-1 lemezcsavar, a többi patent. Legalábbis a 2006-os swiftnél így van.
(#10922) No.01: Sajna ennyire nem vagyok képben, esetleg el tudok olyat képzelni hogy kezd lemerülni az elem a kütyüben amit magadnál kell tartani. Már ha van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
válasz Kornel #10928 üzenetére
Hogy lementek az árak... 2005-ben volt ilyen sedanom, 1.6 full-full... ABS,Klíma,Szervó,Lufik, Kerek 1M-ért adtam el. 185-s tappancsokkal egészen tűrhető volt.
Nézett pár arc amikor 180-nál levillogtam őket
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz Kornel #10931 üzenetére
Nem lehetett kibírni hogy ne nyomd neki mert nagyon ment Pályás szinte sose mentem 160 alatt vele annyira bírtam azokat a tekinteteket akik csodálkozva néztek a nagy bömösökből meg mercikből.
Saját biztonságom érdekében cseréltem le egy öreg malac passatra...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #10969 üzenetére
Nem az baj ,hogy tönkre megy rajta valami. Ez teljesen normális. De tudod mennyi volt egy 45cm jobb első fékcső kedvezménnyel a Polora? 7300Ft!! Az ilyenek verték ki nálam a biztosítékot.
Egy 97 ráncfelvarrás utáni nekünk jó is lenne. De 1.3 az minimum kell. De egyenlőre csak nézelődök és informálódók. Lassan itt a nyár nyaralás stb.... és a Polo amúgy is megvan még. Egyenlőre.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10986 üzenetére
Katalizatortol hatra a komplett rendszer annyi. Ha egy evet kibir mar megerte.
AMD! Most mondjam azt hogy ha mindent megcsinalok is a felebe lenne a polonak? Olcso volt tudtam hogy nem jo. De megy. Kell ra negy gumi es hasznalhato.
Ja a vilagitas megoldodott. A bal hatso hrlyzetjelzom egyszeren kiegett. A jobb hatso jobb elso pedig azert nen egett mert a labterben talaltam egy 10A biztositekot. A jobb elso tompitottamat meg megnezem igy vilagosban.
Igazabol a negy gumi a legdragabb a tobbi mind filleres csak a tokom se akart penzt kolteni erre
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10989 üzenetére
13" Amugy aztnem ertitek hogy meg igy is olcsobb barminel Azert kellett nekem most ez hogy olcson mukodjon sokaig. Neked is volt tudod jol hogy a Splash kodlampa+beszerelesi arabol a fel autot fel lehet ujitani. Nyilvan enis inkabb azt a 35ezret futott digitklimas mta valtos szepseget vettem volna ha lett volna 1.5 misim ra. A gumikat nem nezve kb 50ezerbol rendbe tudom rakni nem ujszerure de megfelelore. Akkoris 250ezer forinton belul vagyok ami szerintem jo.
Ja gumi igzabol ha megtartom es meg lesz epitve(emlekszel amit mondtam jatszos auto) akkor 195/50 R15
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- BMW E36 E46 Alkatrészek
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- Play haha. gamer szék