Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10546 üzenetére
Húzott ez már pár nehéz dolgot Juteszembe, ismét sikerült egy emberrel megértetni, hogy nem szar a suzuki. Este jöttem a hungárián, belémállt vmi xenon, de olyan 90körül jöttem, mondom na hajrá. Hát 130nál még mindig tolt, lehúzodtam, vatta új Porsche Cayenne S Turbo. Elzörgetett mellettem. Aztán picit sűrűsödött a forgalom, elé kerültem, ő is jött fel az M3-ra, na ott végig játszottunk amig jöttem, egy jó ~170-es utazóval jöttünk végig. Takarította nekem az utat. Ma megy betalált egy jó kis 1.6 8V(gondolom) régi oktávija, gondolta majd megmutatja. Hát nem ment neki Csak kéne valami turbo egyszer végre már a vasra, mert egyre kevesebb már nekem
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10548 üzenetére
Most ha minden igaz lehet jön egy 150/80 a nullásról. Valahogy akörül mentem, de a franc se emlékszik már. Ha jön akkor megyek virágot ültetni a ligetbe szombatonként
(#10549) anonymus89:Füstöt? Nem. Benzines volt mind. Egy román kombi malac passat füstölgött előttem valamelyik nap, de tuti hogy turbolader defekt volt, mert nem ment, de szürreálisan okádta a kékesfekete füstöt(húzott tdi sehol semmi ilyesmit tudott ~90km/h-nál, csak feketét.), de hamar magam mögött tudtam szerencsére. Mostanában? A környéken mindenhol ~402ft körül van a sima 95ös, én most 394-ért tankolgatok nevenincs kiskúton nagyon meg vagyok elégedve, de sajna rákényszerültem, a biatorbágyi agip kútra, mondom olyan szar nem lehet, nyomtam bele egy 10esért, hát kurvára nem megy a verda vele. Ennél szarabbul csak a vizes osan"benzin"-el ment.
Smoke & Torque
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10568 üzenetére
Szerelési könyvében benne van hogy pontosan mit kell csinálni. Swift II-nél elég szűkös ott a hely és elég erős a rugó ami a helyén tartja az izzót. Én anno amikor először csináltam eléggé megszenvedtem vele, de most már 3 perc alatt kicserélem a kettőt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10583 üzenetére
Sajna nekem is kell majd jobb első toronycsapágy szilentet cserélni. Erről jut eszembe, ez úgy derült ki hogy kaptam levelet a Suzukitól hogy, vigyem be a Swiftemet mert a kézifékbowden kiakadhat a kézifék karból, és ezt garanciában cserélik. 2,5 órát melóztak rajta, kompletten cserélték. 2006.03-i a Swiftem. Más nem kapott levelet? Na akkor derült ki ez a toronycsapágy szilent dolog.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Kornel #10595 üzenetére
Nekem sajnos nincs klímám így ez e megoldás maradt
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök neki régóta pályázom rá mert nagyon tetszik, már előre félek, hogy hatalmas birtoklási vágyat fog belőlem kiváltani a dolog, de sajnos ez nem az én pénztárcámhoz lett tervezve a maga 8.900.000ft-os árával
-
shootme2
aktív tag
válasz Kornel #10624 üzenetére
Nem is mondtam hogy szar egytől egyig... Csak nem örökéletű mint ahogy azt sokan hiszik. Akár a google segedelmével is találsz 1x0k km futású vezérműlánc általi halált halt kocsikról történeteket több féle márkából.
Ismerős mondeojának is széthullot a blokkja a lánc miatt. -
xmad
őstag
válasz Kornel #10654 üzenetére
de volt egy széria amit rossz dugattyúkkal szereltek, itt nálunk azt mondták abból elég sokat cseréltek.
arra gyanakodtak elöször, majd meghallgatták a kocsi hangját és mondták h ez gyűrű hang.persze egyszer halkult, egyszer erősödött, de megszünni soha nem szünt meg.
mostanáig -
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10660 üzenetére
Az injektor Bosch, az elektromos rendszer nagy része Denso volt végig. Viszont pl. az üvegek Salgoglasnál készültek, a műanyagok (külső, belső) a Kunplastnál, szóval volt benne "gagyi" bőven
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10678 üzenetére
Nemtudom, de ezért fog itthon csődbe menni a suzuki, mert a jó autóikat nem hozzák ide. Mondjuk fapadosan Dacsija Lodgy árral, vagy +1,5misiért, autómatával, elektromos tolóajtóval, stb-vel. Én biztos hogy vevő lennék rá, még a hitelt is bevállalnám. De rájöttem ám miért tetszik ennyire. Ez egy Nissan Serena. Már a Vanette Cargo/Serena-t is imádtam
Az a baj, tényleg itthon nincs már "jó" suzuki. Talán a Splash még az, amit megvennék újonnan. De a swfit túl drága, nagyon jó autó, de ennyiért már nem. Főleg hogy már nem másabb egy Corsától, Cliótol, max fapadosabb. SX4 sose tetszett igazán, használtan 1,2milla körül még aszondom jó, de az se ér annyit. A Kizashi meg. Iszonyatosan bejön(kivétel a cvt), na de annyi sok pénzért
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10682 üzenetére
A hitelt ne keverjük ide most. Az más téma. Mert vehettél volna egy használt a6ost is 2milláért hitelre
Egyre inkább azon vagyok, hogy ezt a vasat addig hajtom amíg végleg ki nem hullik alólam. A legminimálisabbat ráköltöm amit kell, fék/olajak. Néha kuplung meg futómű. De ezen kívül semmit. Már vagy 20ezret kidobtam az ilyen olyan csudiszuper égőkre is, felesleges, egyik se világít annyira, ahogy én szeretném, a xenonra meg esélyem sincs. Ha ez a mostani kiég, kap "Osram Original Spare Parts"osat, 2ft/darab áron. Vettem már vagy 5 fajta ablaktörlőt is mindenféle csuda szupert, hát most egy 800ft-s auchanos "szilikon" van rajta, eddig ez bírja a legjobban. Na szóval rájöttem, hogy ezen az autós bohóckodás tudom a legtöbbet fogni, szóval nem bohóckodok majd ennyit Csak úgy leírtam, hogy nyoma legyen, és hogy ha mégis kezdeném, tudjam mondani, hogy ááá már leírtam, ciki lenne, ha mégis, adni kell a szavamra
Ugyan már, nincs baj a Lodgy-val, az EuroNCAP már rég egy rossz vicc. Mondom ezt úgy hogy zsigerből a hányás jön rám az összes talicska dácsijától, volt szerencsém néhányhoz, a logan kimeríti a siralmasan igénytelen fostalicska fogalmát. De a Lodgy nagyon jó lett, meg az újabbak se rosszak, csak a f*szér nem tudnak rárakni egy renyó jelet, meg 1-2sorját lereszelni, meg egy illatosítót bedobni, és már azt is mondanám, hogy kéne
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
t1
addikt
válasz Kornel #10687 üzenetére
Hát igen én is többre számítottam, de tényleg tempómattal kordában lehet tartani a fogyasztását. Nagyon összerakott autó tényleg minőségi ha lenne rá keret, és tudnám tartani mellé az életszínvonalat nem gondolkoznék vennék egyet. Nem mellesleg nem lehet, úgy elmenni sehol, hogy valaki ne bámulja meg mert annyira robosztus a felépítése és ritka típus, hogy rengeteg ember megfordul utána. Ennek már van tekintélye
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10683 üzenetére
nem menne egyiksem. Pont ez a tipikus magyar gondolkodas módszerint amit szplötty is irt ( ne haragudj nem megbantani akarlak) mint irta ő 5 gurigáért nem suzukit venne..
Pedig mindenki tudja h egy jó autó, sőt nagyon jó autó de közbe mindenki mondja h ő annyi penzer nem suzukit venne.. Miert nem? Amikor nagyon jol tudja mindenki h nagyon megbizhatóak. Szerintem itthon a regi swift miatt amit mindenki lenéz pedig egy nagyon megbizható autó.mondja a nagytobbseg h szar a suzuki.. Es ez a gondolkodas mód valahogy az új suzukikra is igaz, pedig azok fényévekkel jobbak mint egy régi swift. És mégis sokan mondják h huu draga a swift 3 milláért ő annyiér nem azt venne, inkabb corsa vagy clió..mer azok aztán annyira jók egyik egy fos francia a másik német,de a japánok még mindig jobbak
szóval valahogy nem értem ezt a gondolkodást, az emberek cikinek tartják azt hogy ők suzukiban ülnek? Mert az van ráirva..szerintem mindenkinek saját magának kell megfelelnie nem másoknak hogy ők mit gondolnak.engem pl totál nem érdekel ha valaki lenéz mer suzukiban ülök, az egy primitiv ember, ennyi. Ha új autót akarnék simán vennék új swiftet ha lenne rá pénzem, kivül belül nekem nagyon tetszik es tudom hogy egy megbizható autóm van.
Clio corsa inkabb hanyagolnám. Suzuki helyett toyotát vagy mitsubishit vennek de azok meg dragabbak. (kiveve az új colt, az jófele)
szoval a dragabb suzukiknak ezert nincs piaca itthon mer annyier nem veszi senki mondvan h annyit nem ad egy suzukier. Az ilyentől a falnak megyek
a kizashi új ára tenyleg eleg draga, de attól még egy jó autó, kulfoldi oldalakon az audi a4 es az E mercik ellenfeleként tekintik.
-
xmad
őstag
válasz Kornel #10694 üzenetére
nekunk van a rokonoknal egy sx4. Teljesen jó autó,a felszereltseget tekintve is
kornelka: kulfoldre mesz vegyel egy grand vitarat :d
uj swift 2,5 er tenyleg nem rossz. Ha lenne folos annyi kp-m olyat vennek, de csak a japan benzin motorost.. A fiat dizel motor nem kene.
Nekem egy regi swift van. Haverom a bárdiban dolgozik, amikor vettem ott olajszurot,legszurot, benzin szurot akkor mann filtert vettem ( egyik legjobbak) aztan kerdezi h a suzukihoz minek draga szürő, ahoz jó a szar is.. Ezeket a kerdeseket is imádom
vagy miert lakatoltatom ki a kocsi aljat 15-20 ezerer meg mer alvazvedőztetem le..ez csak egy suzuki....://de marha egyszerü a valasz, mivel semmi más baja nincsen es nem is lesz penzem a kozel jovoben új autóra ezer minek adjam el? jó pár évet elmegy még..ilyenkor meg jön a szokásos hogy hülyének néznek hogy egy regi swiftre aminek ezenkivul semmi baja, koltok penzt, mer h ez csak egy szar suzuki.
De küzbe ő aki vett egy az enyemnel is regebbi bmw-t és az árának a háromszorosát már rá koltotte és még mindig szar az autó az nem gáz mer az egy bmw
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10706 üzenetére
Linket kérhetek azokhoz a gyári splash felnikhez újan? Mert ahol én néztem a 15ös lemez újan ~10k. És ha mégis a 15" mellett döntök, akkor már lehetne alu, de 20ezret sajnálok rá, használt meg nem kell. Mondjuk, ha le tudnék higgadni a vezetés terén, akkor jó lenne a 165/65 R14, télre-nyárra. Csak marhára zavar, hogy oldalszélbe nagyon bizonytalan, meg annyira nevetségesen ügyetlen az úton. Kifejezetten a tapadással nincs bajom, amit tud az autó, ahhoz tulképp elég is, ha egy normális gumi van rajta. Nem tudom mi segítene ebbe többet, egy ~25mm-es ültetés(ilyen rugó elvileg létezik, vágni nem szeretnék) csak akkor elveszti az autó azt a csodás bárminátmegy 4wd nélkül is jellegét, vagy a nagy kerék, ami meg nem fér el, stb. Vagy hagyom így ahogy van, veszek rá rendes gumit, és oldalszélben majd vigyázok
Ja és az új swift gyári alufelnije még a swiften is csúnya, nem hogy máson
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10708 üzenetére
Szerintem, iszonyat jó ez a felni! Sokkal jobb mint a swifté! Ezen a négyévszakos gumin én is gondolkodtam már, csak félek hogy se nyáron se télen nem jó. De végülis ha belegondolsz, tök megfelelő lenne, mert ha nagyrészt a környéken használod, olyan nagy hó meg ilyesmi úgysem lesz, meg nyáron se versenyzel vele... Én is gondolkozom rajta, de azért én elég szélsőséges körülmények között megyek, 5-10km földúton 20centis sárba mocsárba, bozótosba, de pályán 180-al is. Hát nem tom. A végén mégveszek 155/65 R14-et, Dunlop StreetResponse meg WinterResponse-t aztánazzal spórolom majd a deciket, és megtanulok normálisan menni. Nemtom
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10711 üzenetére
Az a gond, én nem tudom mi legyen, mert nekem a 165/60 R14-re nincs váltóméret. 155/65 R14, 185/55 R14 ami jó lenne, de a 155 elég virsli, 185ből meg ritka a méret. Egyre inkább próbálom rávenni magam, hogy legyen 155/65 R14. Télen nyáron. Majd keveset fogyaszt. Csak megtanulok végre lassan normálisan fogyasztástakarékosan közlekedni. Muszáj lesz, ugyanis elterveztem, hogy ezt a romot addig hajtom amig ki nem hullik alólam, cél a 300e km. Ismerek 1 Wagont amiben 400ezer fölött van, bár az még G13B, mondjuk motorgenerál már volt 2x, de csak szelepszárszimering, stb. Szóval nagyon rá vagyok izgulva arra, hogy nyugodt legyek, és spóroljak sokat
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #10715 üzenetére
165 / 70 r14 helyett gáz lenne ha felraknék 185 / 65 r 14-et?
elméletileg nem váltóméret, de csak +10 mm lesz az átmérő különbség, az szerintem semmi, és még zöldben van a kalkulátor is, elvileg megfelelő. csak mert akkor meghagyom a gyári felnit, és megy rá egy sava adapto HP, ami a teszten egész jó volt!most nézem, van 185 / 60 r 14 is, az -9mm, azt venném, legalább alacsonyabban lenne a kocsi
rámegy a gyári suzuki felnire a 185 széles gummmi?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10719 üzenetére
Erről talán egy profi gumist kellene megkérdezni hogy ez mennyit befolyásol menetdinamikában, úttartásban, biztonságban. A 4 évszakos gumikról /személyautón/ személyes tapasztalatom nincs, ismeretségi körben viszont eddig mindenki fikázta. Bp-i tömegközlekedésben viszont van, és ott is szarok. Viszont ilyen nyirkos időben flash mikor az "A" és a "C" híd között a "B" tengelyt álló helyben füstölteted.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10715 üzenetére
Na én úgy néz ki maradok a 165/65 R14nél, Hankook Optimo 4S lesz talán. Olcsóbban lenne a Sava de abba valahogy nem bízok, meg olcsóbb lenne még a Barum is, de valahogy az se. A barum 13200, a sava 13400 lenne még pirelli is 14800ért, de arra nincs kátyú gari, 16600 a hankook. Igazából a goodyear vector lenne a jó, de 25e-t sokallom érte. Bár még mindig kevesebb 4x25e mint 4x~15+4x~15
(#10717) domojko:Este van meló után, fel se fogom, dobj már egy képet róla
(#10722) kornelka:Dehogy olvasom, azt se tudom hol vagyok Nekem még csak jó illetve kevés rosz tapasztalatom volt, szerencsére
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #10730 üzenetére
Megnéztem az újkorában készült képeket a Swiftünkről, nekünk sehol nem volt a lemezfelnin műanyag porvédő. A hátsó tengelyvég zárt, de fém kupak van rajta, az elsőn meg semmi nincsen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10739 üzenetére
Szerintem előről még egész jól néz ki, pláne ha a rendszámtartó középső rész is meg van fújva feketére, úgy kimondottan morcos pofája van. A hátulja, még szódával elmegy, bár olyan mintha a tervező a hátuljánál feladta volna, mintha nem lenne befejezve a kocsi. Nade ha oldalról nézem mindíg a Darth Vader sisakja jut eszembe jobbra eldöntve, valami szörnyű. Azért az életkora, a fürgesége, és a fogyasztása miatt elfogadnám. Persze ha fizetnének érte rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Philips LCD és LED TV-k
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- DIGI kábel TV
- Linux kezdőknek
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...