Új hozzászólás Aktív témák
-
-
anonymus89
addikt
Davidof92: most nem Raffi teszten ülsz
Ezek elég szép értékek ha még azt is hozzátesszük, hogy dinamikusan vezetsz. Gondolom akkor elég sokat jársz az autóval, 130 felett 1.0-s motorral kérdem én már melyik ne enne annyit.
Swiftünk nem volt még de sosem panaszkodtak rá a tulajok, ahogy mostanában sem hallom.
Nincs két egyforma ember, ahogy sofőr sem.Nyomaték egyébként, hogy alakult változott valamelyik irányba?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
-
a_tesz
Korrektor
Most pont hazalátogattunk, lemértem neked.
Elég hülye alakja van a csomagtartónak, úgyhogy több helyen is mértem. 107 cm széles a legszélesebb részén, 102 a legszűkebben. A hossza 48 cm, de a közepén megnő 55-re. A magassága is 55 cm a kalaptartóig. A pótkerék helye 58 cm átmérőjű a tetején, 55 az alján, és 17 cm mély. Délelőtt még itthon vagyunk, ha más dolog is kell, meg tudom nézni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
Na, senkinek nincs tapasztalata splashel? 1.0 és 1.2 is érdekel.
Splash-e van valakinek, ült már valaki benne, vagy vezette?
Főleg fogyasztásra lennék kíváncsi, az erősebb motorral: Benzin – 1242 cm³ – 63 kW (86 LE)
Elvileg ez ugyanaz a motor, mint a legújabb swift 1,2-ese, ha jól gondolom. -
nagyúr
grat!
mid volt, vagoner v. régi swift?félévente egyszer én is gondolkodóba esem, hogy el kéne már adni a régi swiftem (pont 13 éves), de semmi gond nincs vele, alig eszik, elvisz a-ból b-be,
(már azon kívül, hogy igénytelen műanyagból van és zörög, illetve, ha karambolozom, meghalok)Ui. a legjobb az, hogy már pár éve szinte nem is amortizálódik az értéke
apám bmw-je félévente veszít annyit az értékéből, mint az én autóm értéke...[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
karakpecze21
senior tag
Hát én is az 1.2-t választanám.Lehet kevesebbet is eszik mint at 1-es.
Sok embertől hallottam, hogy az 1-es swift többet eszik mint az 1.3-as.Mondjuk el is tudom képzelni, mert gondolom jobban erőlködik és emiatt többet szlopál.Meg úgy általában egy nagyobb motor feltételezhetően többet kibír.
-
lpg-t is lassan meg lehet b.szni, jól felnyomják a jövedékit jövőre.
én egy 99es swiftet hajtok maszekban, lpg, város, napi 100 indítózás alsó hangon, minden nap, és 305ezerrel a háta mögött... kétszer totálkárra törve... igaz megállni nem kell vele, de városban 8liter gáz...
világ legjobb autója, ha annyi kell, hogy a-b közti távolságot áthidald...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
a_tesz
Korrektor
Nem élnék a poénnal, miszerint egy gázos ezres Swifthez képest minden rakéta
Egyébként ha nem csak városban fogod használni, nem lesz hátrány az a plusz kétszáz köbcenti, szóval én is azt mondanám, hogy inkább az 1.2 legyen.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Az enyém (régi Swift) után az újnak mindene sokkal nehezebbnek tűnt, a kormányzás, a fékpedál, a kuplungpedál egyaránt. Szerintem nem lesz azzal gond, csak fura, 60 000 km alatt még városban is nehéz szétgyilkolni a kuplungot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
anonymus89
addikt
Így van csak hogy fenntartsam a jókedvet a miénkkel is jól jártál volna már ha eladó volna.
Pont ezt néztem amúgy egyébként ez a menő szín belőle vagy metál szürke/ezüst.
Ja és elég hamar sikerült találnod. A 100-sból kitelik majd minden.
Egyúttal engedd meg, hogy balesetmentes vezetést kívánjak.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
a_tesz: Jó megfigyelő vagy..
No igen csak azt nem tudják pl. hogy a szervizkor csak a kötelezőket kell végezni rajta és nem kerül többe mint 17e,-Ft már 4 éve nekünk.
Valamint a szerelők szinte kívülről fújják a német autók elektronikáját.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Szplöttyy
senior tag
Ne álltalánosíts, nagyon sok öreg/sokat futott autót láttam már, hiba nélkül üzemelni, max apró hibák voltak, és sok suzukist is láttam már aki csak szív vele de attól függetlenül jól döntöttél, mert a suzukit tényleg igénytelenek és megbízhatóak, bár ezzel az 1.2es motorral nincs nagyon még tapasztalat, de gondolom ez is beválik majd.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem merés kérdése ez, vannak motorok amik mindig is szarok voltak, és mégis belerakja a gyártó a legújabb modellbe is. Csupán arra gondolok, hogy az M13A-t már nagyon sok boyracer forgatta szanaszéjjel tiltásig, és mennek, ha jól tudom gond nélkül. G13BB meg főleg. K12B meg még nem kapott annyit, de valószínűleg ez is egy nagyon jó motor lett, számomra csak a power hiányzik belőle, amiért a VVT M13A-t szerettem nagyon.
Amúgy a 740 az 4.4literes V8, csak mondom
Smoke & Torque
-
a_tesz
Korrektor
És milyen igazuk lenne...
Mindenkinek más fontos egy autóban, ha nem így lenne, egyféle autót lehetne kapni, ami mindenkinek jó. Használd boldogan, amire kell, és ne foglalkozz más véleményével. Ha azt kapod a Splashtől, amit vártál, minden forint jó helyre ment. Én így gondolom
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Elvileg a most forgalmazott Splashben teljesen ugyanaz a motor van, mint az új Swiftben, viszont amikor bemutatták, akkor még 86 LE volt megadva az 1.2-es motornak (a magyar honlapon most is ennyit írnak teljesítménynek, az angolon viszont 94-et, amennyi az új Swifté), de még utánanézek, és majd elmondom, mire jutottam.
A fogyasztás nem rossz ha igaz, majd kíváncsi leszek, mennyire mutat más értéket, mint a valóság, nekünk a 2007-es Swiftben 1-2 decivel ír csak mást, mint a valóság, hol többet, hol kevesebbet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
t1
addikt
Volt főnökasszonyom SX4-ét vezettem ott 65.000km alatt a fedcom 7.9l/100km-t ír szinte csak helyközi távolságok + város szvsz elég sokat eszik...
Jó ez a ködlámpa bontottat nem érdemes díszlécből meg főleg mert ahhoz neked kell venned ragasztót, hogy feltudd rakni. Vízhőmérsékletre meg annyit tudok mondani, hogy vagy megszokod vagy csinálsz valami igényesebb megoldást pl.: [link]
-
karakpecze21
senior tag
Na az szép.Én is kiegyeznék egy ilyen fogyasztással.
Nemrégiben én is kipróbáltam az Ignis-t.Hát akár hogy is számoltam nekem olyan 7l-t puszilt 100km-en.
350Km tekertem bele egy út alatt és az út nagy részén max 100-al mentem.Kb. egy 2km-es szakaszon toltam le neki 140-ig próbából. -
nagyúr
szerintem inkább az számít, hogy az ignis minden, csak nem áramvonalas, az sx4 pedig ~150 kilóval nehezebb.
Amúgy síma országúton próbáltad már a Splash-t? Ott mennyit eszik, hogy viszonyul a 4,5 literes katalógus-adathoz?
thx[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
tomsics
senior tag
Alaposabban át kell nézni az biztos.Én mindenesetre maradok a sima Tdi-nél,nekem az bevált és fejből darabokra kapom,össze rakom.Mondjuk én le ragadtam a régebbi kocsiknál.Ezek a mostani újak(összeségében) szerintem bűn rondák.
Szívóból ami örök darab az a merci 3000-es szívója.Szomszéd faluban van egy ilyen,igaz a kasztnit már vagy 5-ször kihegesztették,de a motorja még mindíg ketyereg.Pedig bent van már 1 123 000 km!!!
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
nagyúr
én teljesen egyetértek, és nem csak a hibalehetőség miatt:
kerregnek, kattognak, füstölnek, okádják a kormot (és a mikro-koromszemcséket, amik ugye a részecskeszűrőn is átmennek), az NOx kibocsátásuk pedig a többszöröse a benzinesekének.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
a_tesz
Korrektor
Szerintem az 5W-40 is elég bele. Ha lecseréled, biztos le lesz cserélve, amit más mond, az meg ki tudja... Fékolajat illik már ilyen korban lecserélni, és ha jól emlékszem, a váltóolaj is mostanában esedékes, de a kezelési útmutatóban benne van. Nekünk a csere után három éves kora ellenére észrevehetően jobb lett a váltási érzet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szplöttyy
senior tag
Én meg azt vettem észre, hogy azóta csökkent a fogyasztásom, amióta többet használom a 4ediket. 40km/h és 55-60km/h között simán hagyom 4-be, ugyan forog 2ezret, de ha odalépek gyorsul, meg szebb a hangja is, 5ben picit remeg már(bár régebben nem remegett, vagyis nyilván akkor is, csak nem vettem észre, most meg az öregebb motortartóbakokkal meg igen) azóta csökkent a fogyasztás. Meg akárhogy méregetem óra szerinti 85km/h ahol pontosan 2500rpm-en forog, ott már érzésem szerint szürreálisan keveset eszik. 2-3ezrekért tankolok, és egésznap fel le megyek. Vársoban, városon kívül, és néha még meg is hajtom. Nemtudom mi lelte
Smoke & Torque
-
anonymus89
addikt
Ki hogy tanult vezetni, mindenki máshogy ez tuti.
Ritkán tankolok 100-st meg kell mondjam nagyon tuti anyag az biztos, nemcsak jobb a kenés gyorsabban és könnyebben vált hanem jobban is húz. Nekem nagyon tetszik de csak 10 lityókat tankolok. Persze a fogyasztáson is látszik ha magasabb az oktán.karakpecze21: Viszont klímával többet ér az autó a piacon szerintem. Azért nem megy az többet mert 100 felett nem is igen jártak vele. Löksz bele egy kis magasabb oktánszámút és szépen ki kell égetni. Városban 50-ig praktikusabb nagyobb fordulatot átugrani magasabba kapcsolással, ki kell tapasztalni.....
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
t1
addikt
Voltam tesztvezetésen, asszonykám vezetett neki nagyon nem jött be indultunk is a női sofőrős versenyen Nekem amúgy tetszett belülről is , a külseje túl csajos nekem inkább egy Swift 5 ajtóval vagy 1.5 VVT vagy 1.6 Sport, ha nem sport akkor megkapná a full sport optikát és belsőt
-
t1
addikt
Sportot vezettem már nagyon bejött, az 1.5 talán jobb lehet mint az 1.3 azért nem nagyon akarok 1.3.ast mert nagyjából úgy menne mint a mostani gépem amit meg nem akarok, érdemben a sport lenne előre lépés de az meg elég drága még mindig Banki visszavetette semmiképpen nem akarok, klíma meg alap mert a mostaniban nincs és néha hiányzik ( helyette van tetőablakom) mondjuk 100k-ért betudnám rakatni a szervókormánnyal együtt és akkor fullos lenne a gépem
-
addikt
-
Giot
addikt
Az az ember akinek nem telik a havi törlesztésre, vagy éppen csak kiszorítja, a legtöbbször az autón spórolja meg. Az olajcserét kihagyja, a legolcsóbb helyről veszi a benzint, sokszor mindenféle kevert kannás benzint vesz.
Az enyémnél is látszik a beöntő nyíláson hogy valamitől fekete.
Vagy többször láttam már 1.6 sportnál, hogy eladják az alufelniket a gyári rádiót. Hogy kijöjjön még egy két havi törlesztés.
Aztán a végén mégis ott végzi a használtautó.hu-n csak már a bank hirdeti.
Kemény ez sokan belebuktak a CHF alapú hitelbe. A nagyobb baj az hogy az autót is tönkre teszik. Vagy ha tudják hogy itt a vég csutkára hajtják, és bármilyen autót meg lehet ölni ha az olajat már rég le kellett volna cserélni, nincs már meg a megfelelő kenés. Hiába a japán precizitás el lehet vágni a torkát, ki lehet véreztetni ezzel. -
xmad
őstag
nalunk csak 1 eve van ez a swift.elotte kitudja hogy csereltek olajat.
Benzint se eszik sokat.Bontott motort viszont nem vennek.az lutri
inkabb elvinnem egy motorfelujito ceghez es az enyemet ujitattnam fel.es akkor zsir uj a motor
amugy 3-4 szerelonek is mondtam a bajom, persze hidegen sajna egyikse tudta meghallgatni,de az elmondottak alapjan dugattyura tippeltek..masik szerelo szerint kizart h kopott a henger..
Szoval ott tartok h senki nemtud semmi biztosat mondani csak ha szet lenne dontve a motor
-
xmad
őstag
tudom 110k lenne a szakál metálnál de ők jól meg is csinalnák az tuti..
Ha tenyleg lenne egy 50ezret futott motor amihez esetleg szervizkonyv is van akkor lehet en is azt vennem de a tobbseghez semmi nincs, csak ra fogjak hohy na akkor ez ennyit ment
de egy felujitasnak csak akkor van ertelme ha meg egy jo par evig biztos meg akarja tartani a tulaj az autót
de gondolkoztam bontott motorba is..de akkor csak 1.3 ast vagy 1.3 16v-t.. Csak ha nem papirozom le akkor marad a fekete muszaki..es eladni meg ugy az autot lehetetlen..szoval...ja
audiba motorszerelo haverom azt csinalta hogy vett uj csapagyakat tomiteseket, szimeringeket egy szoval minden amit ki lehet cserelni egy motorban meg vett egy donor 1.0 motort es igy ujitotta fel a sajatjat.. Gepmuhely nem kellett csak sikolni a hengert..mast nem mer minden jo volt.azota eleg popec a motorja 70 korul megallt neki az egesz muvelet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Háztartási gépek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- További aktív témák...