Új hozzászólás Aktív témák
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3466 üzenetére
Akkor távolítsd el a kedvencek közül, és vedd fel újra. Más ötletem nincs, ha nem jön be, akkor a hiba topikban talán tudnak rá megoldást.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3472 üzenetére
Valszeg az energiaellátással van gond. Vagy az akkuval van gubanc, vagy a generátorral/fesszabályzóval. Az akkusarunál multiméterrel mérj rá, üresen 12,5-13 V között kell lennie. Beindítás után alapjáraton 13,5-14 volt körüli mértéket mérsz, akkor kezdj el felkapcsolgatni mindent, ami fogyaszt. Ha akkor is tartja, akkor nem a fentebbiekkel van baj, akkor lehet kontakthiba. Szvsz.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3475 üzenetére
Marad a kontakthiba. És annak a megkeresése. Ha még garos, vidd vissza a szerelőhöz.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Raptus
tag
válasz SzalaiG #3483 üzenetére
Az én cégesemnél is ez volt megfigyelhető. A téligumik felkerülésekor megszűnt. Oka: kockára fékeztem a gumit és onnantól berázott 130 felett is, meg fékezéskor is.
De érdekes módon Faterom Swift-jénél is volt ilyen rázás fékezéskor, ott meg a fékhatás volt gyenge, fékpofák cseréjével megoldódott.Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
Robi_73
őstag
válasz SzalaiG #3483 üzenetére
Lehet, hogy sokat állt a kocsi és a féktárcsák és fékdobok oxidálódtak. (súrlódó hang) A remegés lehet az első féktárcsára tapadt fékbetéttől is .Ilyenkor egy ponton a féktárcsán a fékbetét teljes lenyomata megtalálható.(remeg) Megoldás egy darabig vasalni kell a féket, ha nem szűnik meg a jelenség, akkor a féktárcsát szabályozni, vagy ha vékony a tárcsa akkor cserélni kell. És mind a két esetben cserélni kell a fékbetéteket is! Az utolsó szériás Swiftek közül elég sok berázta a kormányt, és a karosszériát de azt a hátsó fékdob okozta. Próbáld ki, hogy 70km/h-ról egy forgalom mentes szakaszon szépen lassan lefékezed a kocsit a kézifékkel, és ha remegést tapasztalsz, akkor azt a hátsó fék okozza. Ekkor szintén szabályozni kell (fékdob), vagy csak a fékdobban felhalmozódott fékport kell eltávolítani.
Robi73
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3501 üzenetére
Akkor swiftet csak 2007-től vegyen akinek kell, mert akkor lesz pár változás rajta.
Donhere: nem hiszem, hogy ezt szoftverfrissítéssel meg lehet oldani, mert amelyik mutatja az átlagfogyasztást is, abban más kijelző van.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz SzalaiG #3506 üzenetére
Kisebb esztétikai változások, megváltozik hátul a padlolemez picit, meg a motor+válto, de csak dieselnél. Ezen kívul még lesz pár apro változás, de már nem emlékszem rá, pedig ma írtam alá a papírt, de csak a rám vonatkozo részeket figyeltem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
süti5
őstag
válasz SzalaiG #3523 üzenetére
Sztem azért lesz minimum 7-7,5 liter, mert kis motor, és pörgetni kell sajnos....
Nekem az 1,3-as ignis megissza az átlag 7,5-et, 8-at autópályán, míg 90-el 6,5, városban átlag 7.
A fogyasztás tök érdekes, múltkor 7,5-re jött ki városban, most meg 7-re, és se az idő nem változott, sem jobban nem hajtottam, de még csak dugóban sem álltam többet. Már kezdem elhinni, mennyire különböző lehet a benzin minősége.
Egyszer teszteltem állandó 150-160-al is, ott bekapja a 9-et is, sztem ha állandó végsebességgel mennék, ami olyan 170 körül van, felszökne 10 fölé.
[Szerkesztve] -
nagyúr
válasz SzalaiG #3523 üzenetére
nekem végig padlógázzal (160-165) sem ment 7 liter fölé, autópályán
----------------------------------------
ha beállok 130-ra, akkor olyan 5,5-6 liter, csak országúton, 80-110 között, sok előzgetéssel 5-5,5 liter.
a rekord-fogyasztásom 4,21 liter, máig sem tudom, hogy csináltam. szlovákiai mol-benzinnel történt... na jó, sok motorfék volt benne.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
SzalaiG
addikt
válasz SzalaiG #3539 üzenetére
Utvonal tervző progi szerint:
Indulás: Székesfehérvár
Érkezés: Nyíregyháza
Beállítások: leggyorsabb sorrendtartó út
Az útvonal hossza 293,3 km, becsült idő a megtételére 3:20
Üzemanyagköltség: 6336 Ft
És akkor még ugyanez visszafele. Bár ha öten megyünk, akkor 2535Ft/fő. Meglátjuk. -
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3559 üzenetére
Rendszám után Kagome-nak. Nem is néznek hülyének nagyon. De nem érdekel.
modd3r grat hozzá. Ütős nagyon!''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
marsu
addikt
-
-
divot
veterán
válasz SzalaiG #3616 üzenetére
Az a baj ezekkel a koncepcióautókkal, hogy mire sorozatgyártásba kerülnek, eltűnik róluk minden egyediség. Nézd meg, hogy milyen volt például a Kia ceed eredetileg, és mi lett belőle sorozatban. Még a Swift egész jól megőrizte a Concept S adottságait, de ez is elég ritka.
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3607 üzenetére
Itt [link] van, jobb oldalt korábbi modellek, alul swift.Esetleg még próbáld meg itt [link]. Árlista a letöltések alatt.
Bocs késő reagálásért, de néha én is b@szok viszaolvasni.
[Szerkesztve]''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Slax
senior tag
válasz SzalaiG #3664 üzenetére
Ellenben kényelmesek az ülések, és sokak szerint a beltér sem lett nagyon rossz. Végülis valamiért veszik, csak én nem tudom miért.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
divot
veterán
válasz SzalaiG #3673 üzenetére
Az biztos, már nagyon hozzászoktam a kulcsnélküli élethez, a következő autónak is muszáj ezzel a tulajdonsággal rendelkeznie.
Nem tudom, mi volt az a kis zavar, egyszer fordult elő, aztán amikor fél óra múlva a feleségem próbálta, neki már simán ment minden, és azóta is. (Közben persze gonoszul vigyorgott rám, hogy hülye férfiak... ) -
divot
veterán
válasz SzalaiG #3675 üzenetére
Nem, mert amennyivel drágább, annyival rosszabb is. De komolyan, igencsak utánajártam a dolognak, és kizárólag a GS felszereltségű dízel érné meg, ha nem lenne öt és félmillió az ára.
Az 1,5-ös lomha és gyönge, az 1,6-os csak állandó négykerékmeghajtást tud automata váltóval, ezért zabálja a benzint, így maradna a tényleg kiváló dízel motoros cucc, de az meg rohadt drága. Ráadásul ahhoz képest, hogy mekkora az autó, csupán 70 literrel nagyobb a csomagtartója, szóval nekünk ez semmiképpen nem alternatíva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.