Új hozzászólás Aktív témák
-
pigmeus
tag
válasz SyMbioTe #55957 üzenetére
Hat ott meg kell rendszám, metál felár stb azért az egy kicsit többre jön ki. Illetve kérdés, hogy lehet e kapni vagy vár 0.5 vagy 1 évet és nem érdekli az újnak további extrája vagy nem tetszik. Ez szerintem egyen függő vagy kereskedő vette és viszi külföldre, kint meg nincs egy milliós kedvezmény és az euró miatt jobban is el lehet adni.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz SyMbioTe #55957 üzenetére
Tisztelet a kivételnek, de olyan fillérba**ások mennek akár a facebookos suzuki topikban, akár itt a fórumban néha, hogy az valami elképesztő. Ebből kiindulva 500 ezer forint rohadt sok pénz ám, függetlenül attól, hogy én is egyetértek a hozzászólásoddal.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
eami
addikt
válasz SyMbioTe #55962 üzenetére
Nem nekem kell magyarázni, én is az újat venném inkább, de ha a közös metszetét veszed azoknak az embereknek akiket én mondtam meg azoknak akiknek eszük ágába sincs semmire sem hitelt felvenni (1 forintot sem), akkor pikk-pakk elmegy egy 2-3 éves használt autó 500ezerrel olcsóbban, mint az amit a szalonból hozol ki. Főleg, ha 3-6-9 hónappal később tudod csak átvenni szalonból.
Egyébként 6M ár szerintem is meredek, de ha azt nézem hogy 2-3 hete összesen volt csak 20db (1.4t) eladó az országban (most épp 52db) hahun, és 5.6M-ról indult a legolcsóbb, akkor azon sem csodálkoznék ha 6ért is vinnék. Gondolom most sokan akarnak váltani a kevés ár difi miatt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #56183 üzenetére
Nem pont ilyen, de nálam van 2 aldis táska, ami nem fért el a pótkerék mellett, az ezekbe került.
Illetve ezeken kívül még van 2 praktikeres, tépőzárral rögzíthető, hálós zseb ezek fölött, az ülés hátulján, valamint a nagy háló alatt egy 60 (?) literes összecsukható ládikó, benne 2 jyskes takaró, meg több nagyobb dolog, ami máshol nem férne el.A fél garázst cipelem magammal.
És még nincs vége, most 2 ilyen, gyári Fiat/Alfa/Lancia éket akarnék.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #56185 üzenetére
Műanyag rekesz egy gumipókkal. Abba minden is belefér, ami nem az otthon marad.
Én belegyűrtem pár nem lebomló műanyagból készült szatyrot a baloldali kis lukba, onnan lehet válogatni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Olivér85
újonc
válasz SyMbioTe #56267 üzenetére
Igen, ez így van. Annyit mondtak, hogy nekik később küldi a gyár ezt a fejegységet és nekik kell beépíteni. Sajnos viszont nem működik megfelelően. Nem csak a Carplay a probléma, hanem a kis beépített mikrofon is. 100-as temponál már senki nem érti miről beszélek. Írtam a gyárnak hívtam is őket, csak januárban kapok valószínűleg választ. Remélem kicserélik majd a gyári fejegységre.
-
addikt
válasz SyMbioTe #56300 üzenetére
Hát igen, innen kezdve lényeges, hogy pontosan, hogy is adták el a cuccot. Én úgy gondolom, hogy gyári garanciát csak a gyár tud adni, eredeti alkatrészekre. Egy "jó kis fejegységre" kötve hiszem, hogy a suzuki ad garanciát, (tehát gyáriként eladni, nem épp etikus) akkor azt max a szalonnak kell nyújtania.
Ez elég ingoványos talajnak tűnik innentől kezdve....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
válasz SyMbioTe #56648 üzenetére
Semmi gond.
Szerintem a Suzukinál sokkal "megengedőbb", vagy később lép működésbe az automatika. Ebből jön az, hogy a kerék bizony kipörög, az autó hátragurul a lejtőn, és a vészvillogó csak nagy sebességkülönbségnél kapcsol be. A határok sokkal magasabbak. Bezzeg a csipogója az nem. -
dethroner
veterán
-
burgatshow
veterán
válasz SyMbioTe #57262 üzenetére
A Toyota a Suzuki többségi tulajdonosa. Ezért.
Egyébként tudtommal a Suzukinak kell a flottaátlaghoz a Toyota autói (Swace = Corolla, Across = Rav4), cserébe a Suzuki olcsóbb modelleket ad a Toyotanak Európán kívüli piacokon. Pechünkre mi ebből a szempontból pont olyan piacon vagyunk, ahol mindkettő jelen van.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz SyMbioTe #57262 üzenetére
Plusz szerintem a Toyota odaadja ingyen a hibrid technikát mindenkinek az csak a tényleges elektromos részre vonatkozik. Ahhoz még kellene egy jó atkonson ciklusos benzin motor ami nem nagyon van senkinek. Fordnak van de gyengébb, és ha minden igaz (de csak részinfókat hallottam) problémásabb is. Ha suzuki nem kapja meg egyben a hibridet benzinmotorral kb nincs más választása mint ez a szerintem teljesen versenyképtelen hibrid (kisebb csomagtér, gyengébb és drágább).
Jelenleg scrossom van ami teljesen jó értékarányú volt, és mostani árak mellett szerintem egy 1.4t automata glx is egész jó amíg van. De 8-10 millát egy ilyen új hibrid vitarára ki fog kiadni? 12,2-ért jön tavasszal közepes felszereltségű rav4 hibridem (árgaranciával...) azért ebben az összehasonlításban ez teljes képtelenség.
-
válasz SyMbioTe #57125 üzenetére
Na, csak kezdeti volt az öröm, 1-2 nap után újra ki-be kapcsolgat, szóval megy vissza garanciába.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
válasz SyMbioTe #57284 üzenetére
Vitara esetén nincs ajtó ázás, az S-Cross hiba volt. Sajnos vitaràra is igaz, hogy a kötelező wltp előírások miatt egyre költségesebbek a motorok. Az 1.6 szívó ugye egy faék volt, nem sok hibalehetőség volt/van benne. Az első szériás 1.4T egy nagyon jó, optimàlis hengerűrtartalommal bíró, nyomatékos turbó-benzin motor, nagyon megbízható, és nem volt benne részecskeszűrő. Aztán jött a részecskeszűrő, aztán a teljesítmény butítàs, meg a lágy hibrid, most meg az 1.5 szívó + hibrid rendszer. Én ezt már biztosan nem venném meg, pláne ennyiért! Ha még van pár elérhető 1.4 új S-cross, az jó vétel lehet, de az 1.5 hibrid majd 10M, na az felejtős! A maga 100LE-vel...
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz SyMbioTe #58377 üzenetére
Az ízlés az totálisan szubjektív dolog, ez tiszta sor.
Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy megvennék egy autót amitől hányingerem lesz ha ránézek. (oké kicsit túlzok de érted...)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #58407 üzenetére
Nyelvtani értelemben a kérdező 3 éves szerviz árát kérdezi, nem pedig a 3. éves szerviz árát. Mivel én még csak 2 kötelező szervizen vagyok túl, nem tudtam segíteni.
Nem vagyok egy Grétsy László, de azért tudjunk már helyesen feltenni egy kérdést. Ha viszont nem sikerül, ne csodálkozzunk ha hülye válasz jön rá.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Moleman
addikt
válasz SyMbioTe #59255 üzenetére
Pedig művészet megbüntetődni, mert ha nem szednek ki azonnal, akkor 100 km/h alatt +15, fölötte +20 a toleranciasáv, ami valljuk be, gavallér.
Tehát a városi bitófa alatt simán át lehet menni 65-tel, ahhoz képest különösen vicces, hogy sokan 35-re lassítanak. A 90-es bitófa is tolerálja a 105-öt, az autópályás is a 150-et.Amúgy meg nem a méréssel van a gond, hanem az értelmetlen sebességkorlátozásokkal. "Veszélyes kanyar" 40, rossz útburkolat 40, 2 hónapja elmúlt útfelújítás 30, néhány ilyen után a többit se lehet komolyan venni. Az már, hogy ilyen helyekre küldik ki szerencsétleneket, a büdös hal büdös fejének a szüleménye.
Ausztriában pl csak ott van korlátozás, ahol tényleg van oka, kanyarokban pedig reális sebességkorlátot raknak ki, nem olyat, amit egy megpakolt IFA is kiröhögne. Néha még trollkodnak is, egy nagyon meredek szerpentinen küzdöttem felfelé 20-szal, és ki volt rakva egy 80-as tábla.
-
őstag
válasz SyMbioTe #59693 üzenetére
Tegnap este fél 10 körül az Árpád hídon egy kis sárga alacsony valamivel döngetett el mellettem szerintem 200 fölött. Életemben nem láttam semmi ilyen gyorsat még pályán sem. Az volt a szerencse hogy hangos is volt mint az állat, úgyhogy nagyon koncentráltam a sávtartásra. De mellettem ült a lányom is, és isten bizony féltem a nagy dög rav4be ülve (ez nekem jön szerintem xc90-be is meghalunk). Ilyet azért szívesen pofán vernék már bocsánat.
-
-
Chereiose
addikt
válasz SyMbioTe #59982 üzenetére
Ez is igaz, én csak a szimpla utálatból indultam ki, amit a kommentekben látok folyamatosan. Nálunk a második kocsi egy kis Dacia Spring, én nagyon szeretem, olcsón lehet vele közlekedni, hosszabb utakra is mentem már vele, sose éreztem ezt a pánikot, hogy jaj most csak 150km-t tudok vele megtenni egyszerre. Más kérdés, hogy mennyi az ára az elektromosoknak, de erre írtam, hogy lassan a mezei Vitara sem lesz olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #59982 üzenetére
Huledeznek? Már bocs de nekem volt Trabantom...
Tankja mekkora is volt? Na ebből harapott be 8at százon szazzal országúton... mennyire is jön ki a hatotav? De nézzünk egy Pólót, 40 liter a tank eszik városban 8at, az mennyi is? Arra a 300 helyett 500ra verjük a nyalunk hogy kevés? Kíváncsi lennék egy statisztikara hogy ezeket a városi szornyecskeket hányszor tankoljak tele...
De a dizelekrol is ez a véleményem, gyakran járok benzinkútnál, de ritkán hallok olyat hogy valaki 10ezer felett fizetne..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."