- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon's Dogma 2
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
- Call of Duty: Warzone
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz SyMbioTe #49662 üzenetére
2017 nyarán 5,6 volt az scross 1.4 gl+ allgrip automata vonóhoroggal gyöngyház fehérrel. Most meg annyi a full fapad. Sign o' the Times...
Pixelekkel: ha találsz ilyet szólj, nekem mindegyik kereskedés eddig azt mondta hogy á ráér az 160 ezerig... Mondjuk nekem gari lejárt én viszem ilyen rendesbe nemsokára (60 ezernél, most van benne 52)
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #50089 üzenetére
Igaz is meg nem is, egyszerű a képlet: két szervizlatogatas között nem telhet el 12 hónapnál több és nem futhat többet 15.000km-nél.
Egyébként a vásárlás időpontjától számolják, ha voltál az első 1 hónapos olajcseren akkor 11 hónappal később (tehát 1 évesen) is vinni kell.A be öntött cucc nem lehet 1 évesnél öregebb és nem lehet benne több mint 15k km. Ennyi a titok.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #50241 üzenetére
Abszolúte megéri, csak nekem a lassan 4tagú + blöki családhoz kellene egy Leaf méret alhangon, ami nagyon nem 11M, az itthoni töltés meg no way, háztömbökkel arrébb van a töltő... Amikor mi bevásárolunk akkor egész délelőtt ki-be ugrálunk a kocsiból, szóval kell a normális méret. Ennyi éhes száj mellett pedig még egy dízel kombit is rothasztani a parkolóban arra az évi 3-4 útra anyagi csőd lenne...
A klímáddal nincsen baj, az vagy csinálja a hőcserét vagy nem, itt inkább a befúvónyílás lehet a ludas...
Vagy nagyon párás az utastérben a levegő, ha nincsen éppen esős idő, hanem száraz hideg van (mint ma) akkor én szoktam 4 leengedett ablakkal autózni h cserélődjön az utastérben a levegő. Esetleg még a pollenszűrő lehet eltömődve...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
adam_454
tag
válasz SyMbioTe #50241 üzenetére
Tedd oda a kezed a szélvőre menő kifújóhoz, ha Frontra van állítva erősen kéne fújni (máshol pedig gyengén). Ha nem így van, máshol is erősen fúj vagy fent gyenge, akkor valamelyik terelőlap szervomotorja adta be az unalmast vagy vizet (sokat) kapott a klímaboksz és a tererőlapokról lement a szivacs. De akkor a szivacsdarabkák hullanak a szellőzőrostélyokon kifelé. Ha van ODB olvasód le is ellenőrizheted (Google: SZ Viever A1, Suzuki specifikus élőadatokat/hibakódokat képes olvasni). Ha a szervomotor a probléma, a klímavezérlő már fel is véste magának. Bővebben: szerviz. Ha tényleg ez a baja, akkor a cseréje nem nagy kunszt, csak a komplett műszerfalat le kell bontani: szerviz.
Ha a pollenszűrő van tele, akkor állítsd belsőkeringetésre, mivel így nem azon keresztül szívja be a levegőt, klímának ugyanúgy le kell tudni fújni a párát.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SyMbioTe #50252 üzenetére
Közbe megnéztem:
Külső beszívással, frontot benyomva fújja az ablako, de nem olyan acélosan, máshol nem max gyengén.
Ha átnyomom belső keringésre, akkor érezhetően erősebben fújja a levegőt a szélvédőnél.Pára mondjuk ma nem volt, szóval azt nem tudom belső keringéssel ez megjavul-e. Mindenesetre csütörtökön viszem szervizbe, megnézik.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz SyMbioTe #50334 üzenetére
ez kb az az ellenérv, hogy nem nézel ki valakinek egy Suzukiban, akárhogy is fel van szerelve.. nem a szomszédnak vetted, ez csak egy Suzuki. Nincs presztízse meg mittudomén mi van az emberek fejében.. egySwift vs. Opel Corsa C összevetésben is ez volt az érv.. kb ugyanakkora, hasonló motorral, kb ugyanannyiba is kerül, de hát azért az mégis csak egy Opel.. hát jó.
azt is megértem ha valakinek a látszat (is) fontos, szerintem ezeket el kell engedni tulajként.. pár embernek okoztam meglepetést amikor vezethette, vagy utazhatott egy rendben levő 2005 Switfben.
galaxys80 - az emberek nem tudnak érték alapján megítélni dolgokat, csak ár alapján ezek pedig olcsó autók a maguk kategóriájában. Ezért CSAK Suzuki, mert olcsó (mondjuk ma már csak idézőjelben "olcsó" )
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #50603 üzenetére
Külön is van, együttkötés esetén van az amit PeterPH írt, mert a Kgfb, Casco és minden egyéb biztosítás esetén un. kockázat elemzésben veszel részt, amibe olyan dolgokat beleszámolnak, h nem is gondolnád.
Én például mindkét gyerekre kapok kedvezményt külön - külön, régen még arra is kaptam h vezetett e a szervizkonyve...@Prodidzsáj: sajnos (és utálom h le kell írnom) egyet értek veled, de ez kB az összes biztosításra igaz. Sajnos a casco mindkét végletéről tudnék mesélni, de inkább megkíméllek tőle. most úgy döntöttem nem lesz, max jön az AMEX ha baj van, aztán verhetem a fejem a falba, de ez legalább ösztönöz h tudatosan és ne ész nélkül közlekedjek...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #50659 üzenetére
"... mert akinek álma nincs, annak hobbija sincs..." (Béke Tóni)
Neki egy profi műhely az álma...
Én a 8ezreset venném arról az oldalról, de az is 20+kg és évi 24 kerékcseréléséhez is kicsit ágyúval pulykára..[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Roxbury
őstag
válasz SyMbioTe #50705 üzenetére
Nekem 2006-os 1.3-as van. Kb. 6.3-6.4 klímával 140-nél a fogyasztás. 110-nél olyan 5.7-5.9 környéke, 90-nél olyan 5.4-5.6. Van zaj, de nem sokkal nagyobb, mint a 2018-as Vitaránál, amit használok mellette. 140-et kényelmesen viszi. 160-as utazó se gond sík úton, alig kell nagyobb gáz. Viszont a nagy emelkedőket ott már megérzi, és azért 140-nél is. Fordulaton kell tartani, akkor nincs probléma.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
-
Hego
tag
válasz SyMbioTe #50708 üzenetére
Swift 1.2 90LE 2019-ből. Hát nem autópályára való.. Nagyon hosszú benne az 5. sebességi fokozat, ami egyfelől jó, mert motorzaj nincs és a fogyi is relative alacsony, cserébe 120-nál ha rálépsz a gázra nem történik semmi.. ahol dombosabb az autópálya, ott inkább 140-nel megyek vele, mert itt már van fordulat, sokkal jobban megindul. 140-nél kb. 6-7 liter közt fogyaszt, erős szembeszélben is csak kicsivel 7 fölött.
A szélzaj pedig hatalmas, bár nekünk van utólag felszerelt légterelő, lehet az a ludas..
Én pályázásra nem ajánlom az új swiftet. Városba tökéletes.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
őstag
válasz SyMbioTe #51294 üzenetére
Hát toyotáék állítólag a rav4-ben úgy csinálják hogy az executive darabok azért más belső anyagokkal készülnek. Ezt csinálhatná suzuki hangszigeteléssel glx szinten... Semmi bajom nem lenne egy 9 millás scrossal ha a 2.0-ás toyta hibrid lenne benne jó hangszigeteléssel és hifi-vel. De ilyen nem lesz.
Híreket én sem látok sehol. Remélem maga Suzuki elkezd lassan szivárogtatni (legtöbbször a szivárogtatás is reklám). -
tboldi
nagyúr
válasz SyMbioTe #51385 üzenetére
Örülnék, ha Móváron is fogható lenne. Pont
mategnap írtam az autós topikban, hogy itt a magyar adók közül egyedül a Retro fogható jól, a többi gyenge, recseg, vagy osztrák/szlovák.Visszasírom a Kék Dunát.
De a helyi Lajta Rádió sem volt rossz, az sincs már évek óta.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz SyMbioTe #51563 üzenetére
Hát nem pontosan, de szar lucskos időben nincs kint az utakon. A múlt 7végén is 600km-t toltunk bele. Általában ha az idő olyan akkor itthon az országon belül csatangolunk, ha már ki nem lehet menni, az való igaz, h amióta megvan, olyan még nem volt, h 8 hónap után menjen olajcserére. Általában 2-3 hónap és 10k sutty oda. 1x mentem a Splash-el 300+ os km-t, hát, az ellenségemnek sem kívánom!
Joe
-
galaxys80
veterán
válasz SyMbioTe #51606 üzenetére
Itt is ahogy ezen a fórumon minden topikban van egy réteg aki szélsőségesen pátyolgatja az eszközét.
Telefonos topikban aksi simogatás, erősítő topikban centire meghatározott hűtési távolság stb, stb....( Ezekre meg gondolom ti szartok)
Az átlag ember a földön viszont messze nem merül bele ennyire. Na most kik vannak többen? Kiket vesznek leginkább figyelembe a gyártók?
Na mindegy. Nem is megyek ebbe bele, mert tényleg minden topikban belefut az ember előbb-utóbb.
Felőlem aztán be is takargathatjátok esténként.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz SyMbioTe #51609 üzenetére
Azért ne legyünk szemellenzősök, ismerjük el, nagyon sok dologban igaza van az elvtársnak. Valószínű hogy aki az autójával kapcsolatosan érdeklődik a fórumokon, az nem az átlag user. Az átlag ember örül ha nem ad jelet az autója arról hogy létezik, ha úgy hordja a seggét hogy közben nem kér a benzinen kívül más alkotóelemet. Na jó, levegőt még vehet De ennyi. Majd ha már nagyon nagy a baj, akkor elviszi a szerelőhöz, és a lelkére köti hogy csak annyira csinálja meg, hogy ismét elhúzza a belét pár hónapig, mert nincs pénz jobbá tenni a talicskát, csupán az életben tartásra van keret. Mert az ember nem gazdag. Ha nem így volna, nem lenne ennyi roncs az utakon. Ha mindenki felfogta volna hogy a mai nagy kérdésre nem az a válasz, hogy:
A felét sem éri az árnak, nem akarlak megbántani, de ez egy "eldobható autó", megveszed, hajtod a következő műszakiig aztán betolod a bontóba vagy egy kereskedésbe...
Erre nyilván nagy esély van, de ezzel nyilván a kérdező is tisztában van. Lehet kap még 2 évet, lehet nem, de ennyiért igen, ezt lehet venni. De a legfontosabb hogy most van műszaki, működik, és el tud vele menni melózni.Vagy a másik gyöngyszem:
Szóval ne vedd sértésnek, és tényleg nem akarlak lebeszélni róla de ha "autót" szeretnél venni, akkor 1M alatt ne is nézelődj Suzukik között. Sajnos felgumizni több mint amennyit valójában ér...
Valószínű nem veszi sértésnek, de felgumizni se akarja. Minek is tenné, jól láthatóan van alatta 4 gumi, ami a műszaki érvényessége alatt tökéletesen megfelel a célnak.
Az autó szót idézőjelbe tenni meg a legnagyobb szemétség egy olyan emberrel szemben, akinek ilyenre van igénye, vagy inkább szüksége. Gondolom te is nagyon örülnél amikor a vitarád autónak látszó tárgynak neveznék a lexus és maserati kormányt forgatók.Hidd el, ezt ha megveszed egy jobb érzésű autószerelő az udvarról kidob a kocsival együtt, mert "rendbetenni" (már ha lehet)
Aki ilyen autót vesz, annak az ismerősei tisztában vannak azzal hogy nem szórakozásból vesz ennyiért és ilyet, az ő szerelője nem fogja elhajtani, mert tudni fogja a célt és az ahhoz vezető utat. Rendbetenni pedig nem hinném hogy célja volna annak, aki ennyiért vásárol, ő használni akarja.Meg a másik, aki 500-ért akart venni, de mivel nem talált neki tetszőt, vett 1,6 milláért és még ráköltött 300-at. Szóval vegyük már észre hogy van az ember saját szintjén, saját igényein kívül más is és próbáljuk meg elfogadni. És tudjátok mi a legjobb az egészben? Amikor apuci kis kedvence, akit 3 féle samponnal mosnak a kézi mosóban, cseppmentesen szárazra törölnek szűzlányok fanszőrzetéből font pihepuha törlőkendővel, aztán különböző kencék és paszták bedörzsölésével eléri a nap ragyogásának 99,99%-át, kap egy akkor tockost, amikor egy ilyen tragaccsal beáll mellé Józsi a pláza parkolóban és az ajtót sarkig tárva hozzábassza a család kedvencéhez. Na akkor rájön az ember, hogy a legjobb autó az öreg, értéktelen autó, mert azt nem kell féltegetni, csupán félelem nélkül használni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #52467 üzenetére
Én kipróbáltam már kettő megoldást: Pronto por stop, antisztatizalo portaszito műszerfal törlőkendő, ezek nem érnek egy talicska aprómajmot se.
A következő egy interior detailer lesz, utána következik a wax, ha egyik sem jön be akkor tovább keresgélek a témában, engem az idegesít h folyton össze van tapizva, mint lagziban a menyasszony. (tiszta ujjlenyomat a szél rózsa minden irányából és zavarja a szemem, pedig nem vagyok egy nagy detailer)
Csináltam saját APC-t is (4dl vízben feloldasz fél deci ecetet, adj hozzá egy csepp 🍋 levet és egy teáskanál olivaolajat), a klasszikus soapy wooder is ki lesz próbálva, ha találok jó anyagot akkor szólok.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #52488 üzenetére
Folytatom a saga-t:
A wax húzza a port mint a veszedelem és még lepucolni sem egyszerű utána. Soapy Wooder (szappanos víz) szintén időpazarlás, a legjobban idáig a mosogatószeres víztől bírta, de napsütésben 2 hét után azon is látszott a por. Most két mikorszálassal töröltem át vasárnap viaszos autósamponos vízzel, egyikre ráfújtam, bekentem, majd a másikkal szárazra töröltem, most kap 2 hetet és megnézem mi lesz.De van megoldás: [link]
Amúgy a Vredi jó, a Nexen-ről AMD Power tud neked mesélni, hasonló méret volt neki az Astran és most az SX4-re is azt vett. Vagy várd meg a teszteket, lassan jönni fog friss 4S teszt, a Hankook-ot nyugodtan engedd el, arról a márkáról már többször leírtam a véleményemet... (buldózer, eke, só )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #52539 üzenetére
Nem vagyok ott mindenhol azért, de az abroncs téma nálam nagy horderejű, mert 6 évente veszek abroncsot, úgyhogy ha mellé nyúlok az szívás.
Az nem keret, vagy műszerfal betét, a fejjel együtt van. Ma azt pont lewaxoztam, mert szeretem ha a napsütésben nem látom a kijelzot, legalább a fény hanyatt vágódik rajta.
Kelleni fog két keresztrúd (aka tetőcsomagtartó), ahhoz rögzíted a boxot. Kulcsosat ajánlok mindkettőből és ha a box csak évi néhány alkalommal kell akkor nézz utána a bérlésnek, mert amikor nincs a kocsin elég nehéz helyett találni neki...plusz nem is olcsó ahhoz hogy a port fogja a garázs vagy a feszer sarkában az évi 300+ napján.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #52542 üzenetére
Nem spórolás, csak nem fogok egy Suzukit felgumizni prémium abronccsal 250ezer/szett áron, hogy 6 év múlva a kukába dobjam alig 10ezer km futás után. Használtan eladni meg csak áron alul lehet sajna, a 45ezres abroncsnak nem fogják elvinni 30ezerért darabját 6 évesen hiába van jó állapotban és hiába csak 10ezret futott, mert egyszer már volt autón, szóval ha 20-ért elviszik a gyári EcoContact5-nek darabját 6 évesen, akkor megveregethetem a vállamat... A következő szettekre momentán a Kléber Dynaxer HP4 és Kléber Krisalp HP3 az esélyesek, mert ezeknek nem 45 darabja, de tartósak és nem öregszenek gyorsan, ami nálam vízválasztó tulajdonság. Na ezért tartom szemmel azt a topikot.
[link] Ennél olcsóbbat nem találtam, de ha valaki tud ilyet az érdekelne. Sajnos mostanság nem lesz rá szükségem, de SirKero már a második Suzukin használja nagy megelégedéssel.
A Lidls Aldis nem jó neked, mielőtt elrohansz venni. (hétvégén még volt az Erdőkerülő utcai Lidl-ben, sima SX4-re felrakható, csak ilyen FYI)Amikor vágod körbe a fóliát, akkor nagyon vigyázz, mert a műszerfal műanyagja baromi sérülékeny és minden karcolás "világít" rajta.
Az nem is drága ha nem társul mellé egy 50ezres kaució, egy balatonozásra (ca. 7nap) 13k-ból megvagy, ha belegondolsz az olcsóbb alap boxok 45-50-től indulnak, tehát 3 út alatt hozná vissza az árát (akkor vagy 0-n) és még valahol tárolnod is kell amikor nem használod.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #52554 üzenetére
Amit bérelni tudsz azok nem alsópolcosak szoktak lenni, Thule-t és egyéb prémium márkákat szoktak adni. Annyira tényleg felesleges venni, mert az év többi 51 hetében csak logisztikázol vele... Feltéve hogy egyszer sem bukod a kauciót.
Remélem sikerül lefoliazni, mert egy komolyabb pecsétgyűrű is meg sérti... "a zongoralakk az autóipar PUR habja" A waxtól szépen csillog, de a mandulás illat vonza a bogarakat és a ragacs a port, de legalább szép (amíg nem érsz hozzá 2 napig)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Mazda topik
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Projektor topic
- Ukrajnai háború
- Elemlámpa, zseblámpa
- Építő/felújító topik
- Hobby rádiós topik
- Contra: Operation Galuga teszt
- További aktív témák...
- Xiaomi Elektromos Fogkefe ,ingyen foxpost!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Braun BNT400 Digitális hőmérő
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.