Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #18935 üzenetére
Nem.
Ez szerintem egy 1.3 gti vagy 1.3 16v lehet az tud 200at menni ahogy hallottam. Gti 220at kb.
Mondjuk ide mar azert kell rendesen átépítés h ne repülj el 180nal.
Amúgy egy gti swiftet egy 1.4 Honda maximum hátulról latja a rendszámát.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19029 üzenetére
Ha váltó méret akkor mindegy. Egyébként ha lomhabb is lesz valamivel akkor is erősebb sokkal mint a mostani 1.3 64 pacis gépem aszem 165 65 r15 gyárilag, és a difi 195 45 r17 közt 2% r14/70 gumival is benne van szóval max a szélesség fogja picit. De nem számot tevoen
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19033 üzenetére
20 kiló plusz mi? Semmi. Nyilván volt ilyened ha ennyire tudod. Kerék csapágy élet tartama inkább minőség és a felni et száma határozza meg. Ha hiszed ha nem a swift sport sok ezen része egyezik. Igen jobban át adja a peres gumi az út rezgéseket. De lényegtelen mert így a szép és roszabb úton amúgy is óvatosan kell vele menni.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboy93 #19038 üzenetére
Figyu akinek kocsi van annak néha illik rá költeni. Annyival hamarabb nem megy tönkre mint gondolnád. Ha vigyázol rá és cserélsz rajta dolgokat akkor nem a felni fogja meg határozni . Szóval azt akarom mondani aki le szarja a kocsit úgyse cseréli, aki még foglalkozik rá annak meg úgyis utána jó darabig nincs rá gondja.
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19038 üzenetére
En is hallottam meg olvastam anno ezt a "csapágyattönkrebasszaanagyobbfelni" történetet.
Erre annyit tudok mondani ,hogy regi stiften csomó embernek van 15ös alufelnie, amin ugye gyárilag nem 14 hanem 13 colos kerekek vannak.Tehat ez is tul van drámázva. Ismerek 1-2 Swift II tunnert 16-17es alufelnikkel,porrá ültetve a stiftjük s semmi baja nincsen. 1.3 vvt meg azert nem annyira lomha h belehalna egy 17 es kerekekbe. Nyilván megfogja valamennyire mint minden hasonlo autót de azert nem annyira
Az hogy meg te igy jártál hondaval h rakoltottel 200k-t futóműre. Mit mondjak erre,? Azt mondjak nem szokott gond lenni hondaval tiéddel megis volt ami eleg sok anyagi költséget vonzott maga utan. Lehet h a 3/5 ajtosok jobbak mint sedaneok v nem tudom. De en speciel nem hallottam meg azt senkitől h nagyobb kerek tönkrevágta a stift II -n a csapagyat vagy valami futómű alkatrészt
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19045 üzenetére
Hat de nem is kevés dolgok ezek amit leírtál
Amúgy igen. 14 eves kor fölött mar sokminden elképzelhető ezért akarom enyémet is lecserélni minél előbb hiába h olcsobb enyémhez minden meg javítható de az idegesség akkor se tuntetheto el par alkatrésszel.
Stift 2-n egyszer csereltetek csapagyat valami jobbra es akkor itt véget is ert a móka De ez a csapagyas story se mindegyikre jellemző.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19277 üzenetére
Lehet az lesz veszek 4 fekete lemezfelnit aztan annyi,króm csavarokkal . Megis jobb mint a kályha ezüst
Nem szenvedek a keresgéléssel . 50ezreket meg nem költök borbet vagy oz alufelnikre hiába h jol nez ki.
Viszont ha következőnek swift II-t veszek arra vannak szep felnik rendesen . Gyari swift sport felnik nagyon gyonyoruek sztem. Igaz 25-30/db de egyszer kell megvenni. Arra meg nem sajnálom majd
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19308 üzenetére
Nem fog lekopni sztem. . Az alufelnin is hasonlo festék van és semmi baja nem kopott le pedig lassan egy éve rajta van.
Sima acélhoz jó szerintem bármilyen festékspray nem Vmi különleges anyagról beszelunk
Azert nem hagytam meg ezustnek mert gyari felni sztem nagyon csúnya ezüstbe.
Feketébe meg nagy nehezen elviselemAmúgy valóban megy az ezüst szín csak nem ilyen felninél.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #19487 üzenetére
Biztos.
Bar menetteljesitmenyben nem hinnem.
Viszont a mondeo 14 evesen eros kompromisszum a megbizhatosagot tekintve.
Mjnden honapban volt valami, es lett is volna.
Ujan oke, ugy elmegy 10 evet gond nelkul, utana meg cserelni kell...
A kenyelemnek is megvan az ara, nem is a rakoltott/rakoltendo osszeg zavart, hanem az, hogy nekem senidom, se turelmem szerelohoz jarni, akiknek a.tobbsege raadasul kokler, magam meg nem tudtam hol szervizelni.
Ja es rohadt is. Nem volt kedvem kaszniztatni is.Ahogy irtam, 1-2 evig meg nincs gyerek, lazan belefer egy ilyen.
Utana majd meglatjuk a sorsat, biztos lesz ra vevo, ha mennie is kell majd adott esetben.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19490 üzenetére
De most nem guruló nappalit keresett hanem olyan autót amire nem kell költeni állandóan és megyeget is.
Swift sport ebbe meg jobb. Ha a méretet nézzük ja , de ss nem is arra való,hogy vigyél 3 szekrényt benne.Szerintem vezetési élményre , dinamikara, menetteljesitmenyre joval jobb lesz a sport mivel sokkal másabb futóműve van mint egy sima swiftnek. Motorja,valto,fek minden mas szinte benne ha mar a technikanal tartunk. Belsőre nez ki nagyjából ugy mint a sima.
Nem csak abból all,hogy "-2 sec 100on"es kesz. Aki meg a fogyasztást nézi h most 6 helyett 7,2 t eszik 100 on vagy ha tolja neki 8at annak meg nem kell ss. Persze ebből is kilehet hozni jo fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #19528 üzenetére
Ja, faterom is egyfolytában magyarázott mellettem mikor M0-an verettem literessel
Eltoltam 6000ig egyszer aztan teljesen bevolt parázva "Robi mit csinálsz úristen ,ne porgessed,percei vannak hátra a motornak,ezt nem bírja,mindjárt szétesik a motor ". Mondom nyugi van már semmi baja nem lesz.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #19588 üzenetére
figy.
kinyomó csapágyat én valószínű, hogy cseréltetni fogom, mert az zavar.
(kuplung többi része érzésre jó, bár az egész szett nem nagy összeg, kedvezménnyel 30k alatt van egy japanparts pl.)
ha most ahhoz hozzányúlunk, akkor nem nagy kaland lekapni a váltót.
utána meg nem nagy ördöngősség kicserélni szerintem.
utánajárok minden esetre.(#19590) pjen : komplett váltót nem akarok cserélni, nem akarom megölni a brutális gyorsulást.
elég, ha az 5. lesz hosszabb, ott már úgyis csak utazik az ember.számításaim szerint hosszú távon (pálya/országút) -0,5 litert jelent kb., ami 10.000 km-en 50 liter, 50*400=20.000 Ft, éves 20.000 km-nél 40k HUF megtakarítás. Ennyiből szerintem a csere is meglenne kis utánajárással.
[ Szerkesztve ]
-
mirci18
addikt
válasz tboy93 #19677 üzenetére
Kockának kocka és én ezért szeretem.
Imádom a formáját az erejét.
De próbáltam egy kicsit fiatalítani mert nem az a tipikus fiataloknak szánt autó hanem inkább a kalapos bácsiknak.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
SirKero
őstag
válasz tboy93 #19837 üzenetére
A Suzuki boltban mondta az eladó,hogy kaptak valami értesítést ( vagy körlevelet ) vagy ilyesmit a gyártótól,hogy évjáratonként milyen olajat javasolnak.
Az enyémhez ezt javasolják :Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz tboy93 #19839 üzenetére
Nem akadékoskodni akarok ( annyira nem értek hozzá ) de akkor is jobb a 5W30-40 ha egy korához képest keveset futott motorról van szó? Most van benne 92 000 Km tíz évesen. Valós km első tulajdonos vagyok.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Traxx
őstag
válasz tboy93 #19885 üzenetére
Hát a Sustinát +50%-ért már szerintem nem vállalnám be Maradnék 10K / 4 liter körüli ársávban.
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
addikt
válasz tboy93 #20156 üzenetére
Azért van annyi foskupac, mert ész nélkül hozzák be külföldről azokat az autókat, amiket már csak bontani lenne szabad.
Jelenleg egy új autóról beszélünk, ami évi hatezres futással hamarabb fog szétesni a rozsdától, mint tönkremenni motorikusan, akkor, mikor van benne bármilyen gyártói előírásnak megfelelő olaj. (Mert ugye Suzuki szervizben azt fognak beletenni.)
Különben ha mindenki úgy gondolkodna, ahogyan én, akkor egy darab foskupac (é. 6 évnél idősebb autó) sem kapna rendszámot hazánkban.
(Az S-Cross az 5. Suzukim, amit újonnan vettem, legutóbb tavaly adtam el az SX4-et 60 ezer km-rel, 7 évesen, 1,7-ért, fél óra alatt, végig szakszervizben karbantartva. Ennyit rólam.)
Jó szerencsét!