Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #26084 üzenetére
Itt a legújabb is.
Találó a címe: nie mehr refienwechsel -
tm5
tag
válasz tboy93 #26220 üzenetére
Az a baj, hogy 80%-ban (vidéki nagy-) városban mászkálok. Reggel 10 km fél óra alatt, délután ugyanez haza. Télen kicsit hosszabb a lelassult forgalom miatt. Ehhez szerintem ideálisabb a szívó benzines. Mondjuk 11 éve ugyanezt csinálom egy kis turbós dízellel és eddig nem volt baja. Csak parázósabb ember vagyok.
Az tényleg sokat segítene a döntésben, ha valaki be tudni azt az infót, hogy mennyibe fájna a javítása. Mert nincs azzal bajom, ha mondjuk egy x alkatrész mondjuk 150-200e km-t bír, ha tudom hogy mennyibe kerül a javítása és tudok vele tervezni.
-
pjen
félisten
válasz tboy93 #26549 üzenetére
Bár az évek alatt - köszönhetően az új keverékeknek és technológiai megoldásoknak - egyre jobbak a négyévszakos termékek, továbbra is kompromisszumot igényel használatuk. Aki mást mond, téved. De kétségtelen, hogy van egy réteg, aki ezekkel a megkötésekkel együtt tud élni és megelégedéssel használja az allseason gumikat.
Ha tehát ön nincs napi szinten autóhoz kötve (nagy hóesésben tudja nélkülözni akár napokra járművét), többnyire városban közlekedik, nem hegytetőn lakik és nem jár évente kétszer síelni, akkor valószínűleg ön is ebbe a célcsoportba tartozik. Ha sokat vezet, szükségszerűen napi szinten és gyakran megy országúton és autópályán, akkor jobban - és biztonságosabban - jár a külön nyári és téli szettel. Önnek kell tudnia, melyik leírás illik az autóhasználatára inkább.
Ezt írja a gumi Doki és szerintem neki van igaza. Nem vita indítónak szántam,mikor én kezdtem vezetni senkinek nem volt téli gumija,pedig még volt hó.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #26844 üzenetére
Na jó, de markaszervizben, direkt a nem belevalót rakják bele, csak azért, hogy többet keressenek rajta?
Másik sztori, de kapcsolódik ide:
Sem a geroban, sem a világban nem vették észre, hogy törött a jobb oldali rugó, pedig direkt kértem a futómű átvizsgálását, mert fekvőrendőrön érezhetően koppant az elejeben valami.
Szerintük toronycsapagy/toronygumi hiba volt, mindezt úgy állították, hogy a gyár kiadta a markaszervizek részére a hiba leírást, hogy az osszes korai splashnel el fog törni a rugó vége.***Ezeknek az okán is most úgy döntöttem, hogy magam fogom megcsinálni a civicemen, amit tudok, a szerelsmagad.hu-nal 😉
Ennyit én is tudok, hogy jó az úgy, ez ilyen, meg nincs is semmi baja. -
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #27296 üzenetére
Én az olajfogyásból arra következtetek hogy a melegoldali már híg a motornak. Bár valszeg tök normális hogy 13-14e km alatt a nívópálca min és max jele között kb. 1/3-ad úton van a szint. De eddig még ennyit se evett, pedig 5W30 volt eddig is adva neki, de ugye a Sustina magasan a leghígabb 5W30-as olaj. Nagy gond nem lehet szerintem, amig nem 10W-vel kezdődik a történet olyan meg úgyse lesz soha...
Olajszűrőből csak gyárit veszek már, múltkor is szar volt a Mann, másodszorra nem volt méretpontos.
hány km van az autódba? én most értem el a 175e-t
mod: céges autóm most írta ki hogy service, megnéztem a füzetét, 30e km-el (és másfél évvel) ezelőtt volt benne olaj cserélve, 1.5 dCi 120 ló - Nissan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #27309 üzenetére
Néha néha kb 200ból 1 szokott szar lenni, na de az miatt mert a tulajok tényleg nem költenek rá.
De ez olyan arány h semmi.. Ismertem régről mikor zuglói voltam olyat,szomszéd verdája volt a fapad gl 1.0 stift.. 5ajtós.. Akkor még fiatalnak számított.. 6-7 éve nála volt kb kérdezte fater mikor volt cserélve olaj? Hát minek az? Úgy adják ki a gyárból sose cseréltem olajat.. Fagyálló,stb,stb? Áhh az sem kell.. Régi vágású parasztgyerek volt.. Na de az a vicc h még itt se volt semmi baja a motornak illetve se semminek.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboy93 #27450 üzenetére
A kolléga nem olyan, csak szeret bütykölni
Hétvégén nézek megy egy teljesen ugyanilyen verdát: [link] csak első gazdis és fél misivel lejjebb van. Ha nem is lesz deal belőle, a Swift előbb-utóbb most már menni fog.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
szabonagyur
félisten
válasz tboy93 #27503 üzenetére
Nekem slimport es miracast is mukodik az N5-on
Stock rendszer, ezzel le is írtad az Android gondot Biztos vagyok benne ha apple terméket is lehetne rakni a vasalóra is ott is lennének gondok. Illetve te is leírtad a 8 trillió gyártója teszi tönkre a szoftvert.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
biker
nagyúr
válasz tboy93 #27503 üzenetére
nem adok igazat, ennek a funkciónak corelevel futási szint kellene, és nem kellene gyártófüggő legyen.
Amúgy a "miért nem jó" az nem érdekli azt, akinél nem jó, ez nem indok. ez védekezés. minthogyawindows azért szar, mert 8 trillió eszközön kell fuson, bezzeg az osxnem. Bocs, de el kell szeparálni a szolgáltatási szinteket, és nem lesz gond.
őgy, ahogy akármilyen telefon BT-ről tudja a telefon, a kontaktlista stb funkciókat, ugyanúgy kellene ennek is mennie.
Azonban ahogy Androidon egyusb kábel bedugástól ott kell gondolkozni, melyik üzemmódban fogsz tölteni, melyikben adatot másolni pendriveként, vagy épp frissítésre, ez nem megoldás
Az a megoldás, hogy igen/nem nem az, hogy opció1-2-3-4Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #27530 üzenetére
Ugye.. Ne is mond... Úgy hiányzik, mint az állat. Megvette valami Érdi nő és a stop shop parkolóban szoktam látni, hátul gyerekülés még látni a polír "nyomait" mert ugye még munez polírozta fel kb tükörre 2 éve , a festék se kopott le a felnikről.. Mindig megszokam állni és nézni.. Tudom nem egy nagyértékű meg hhűűűdeszuper autó de bazze, behoztam golf 3 at nem találtam meg benne magam így nem is helyeztem forgalomba, 1.4 szívó lomha szar is volt meg talán kényelmetlenebb mint a suzukim.
Behoztam most a corsat ebbe 100-150km-t lelehet vezetni de utána már necces, plusz talán még annyira sem érzem magam biztonságba mint a suziba.. nem a kasztni miatt hanem maga az üléspozíció, a tülrök és egyebek miatt. Meg mindig minden aoróság előjön.. Most lehet aki német autón nevelkedett ezek apróságok de engem ezek az apróságok is úgy felb@sznak hogy valamelyik nap már megakartam rugd*sni. Én megszoktam az ezredes gls-embe h télen nyáron beülök, hiba nélkül indul és megy, és elvisz mindenhova..
Na ez is elvisz meg segített a sz@rba de annyit nem ér h forgalomba helyezzem.Most nézegettem hahun szoktak lenni jók ezresbe(nekem csak az kell valahogy az ezres engem megragadott ) ha itt nem lesz akkor meg hozok egyet normál áron... Ami patika , kintről..
Vagy lehet megkeresem a tulajt és visszavásárolom tőle.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
biker
nagyúr
válasz tboy93 #27812 üzenetére
1,3 g13bb szíjas, motorlaj évente vagy 5.000km ebben az esetben! símán szarrá megy, láttam az asszony kocsiján
váltó: alap 160.000km, ezt felezd bővenElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz tboy93 #27820 üzenetére
már bocs, de ha megnéznéd a hahu-t, akkor abból a 2 max 3db-ból ami szokott lenni egyszerre, marha könnyű lesz választani.
mi 2013-ban 800-ért vettük, azóta csak kopó alkatrész ment bele, asszony semmi pénzért nem engedi eladniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #29978 üzenetére
És nem is volt drága. 51k volt szállítással együtt a 4 tárcsa és 8 betét a Kauffertől.
Ehhez képest a győri Honda szalonban 117k-et mondtak ezekre.szerk.: Igazából csak a két elsőt kellett volna cserélni, de úgy voltam vele, hogy nem kerül sokkal többe, ha a hátsókat is cseréltetem, és akkor egy jó darabig nem kell foglalkozni vele.
[ Szerkesztve ]
-
Pist@bácsi
őstag
válasz tboy93 #30056 üzenetére
De a gyenge és figyelmetlen sofőrök miatt lett alap. És lehet, hogy nem te vagy az, hanem az előtted lévő műkörmös, de ő majd akkorát vészfékez, hogy téged is arra kényszerít.
Az autó már rég tömegcikk. Az a cél, hogy bárki vezethessen ezáltal növekedjen az iparág bevétele. Ha a biztonság lenne a cél, akkor jobban szűrnék kit engednek a volánhoz.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz tboy93 #30056 üzenetére
Lányomék Puntójában sincs ABS,mégis elvannak vele 12 éve.Azért az ABS előtt is volt élet,például az ezer öcsiben sem volt(orr motor hátsókerék hajtás)és azért menni is tudott.Sőt,kollégám Opeljében sincs.Nem mondom,hogy nem jó,de,hogy fékezésnél irányíthatatlan nélküle az barokkos túlzás.Egy Skoda Rapidot kellett volna vezetned.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz tboy93 #30351 üzenetére
Igen, ezzel sajnos számolni kell, egyébként van olyan hagszóró ami jobban szól és a gyárival megegyező tulajdonságai vannak, de én ezzel úgy vagyok, hogy ha jobb minőségre vágyom akkor mindent kicserélek és áldozok a szigetelésre, csillapításra is. 2-300e-ből simán meglenne egy minőségi hangzás és ebben benne van a 8 hangszóró, az új fejegység, kábelek, csatlakozók, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***