Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz batai15 #16217 üzenetére
Meleg motornál, normális állapotú olajjal, csak rövid ideig, abszolút nem öli.
Én pl. úgy vagyok vele, hogy ilyen kis motoroknál huzamosabb ideig még a ~4000-es fordulat tökéletesen megfelelő, tehát több száz, hosszútávon több ezer km-t nyugodtan meg lehet tenni 4000-es fordulaton, megfelelő körülmények mellett, abszolút nem fog jobban kopni a motor. Viszont hasonló hosszú távot 5k+ fordulaton már nem tudom mennyire jó, nem nagyon kell erőltetni szerintem ilyen kis motorokkal, de a 4k még bőven belefér hosszútávra, és a "pillanatnyi" tovább pörgetés is.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz batai15 #16275 üzenetére
HI!
Orcy-n ha a 6osra 7eseel tankoilok akkor siman megvan:- )))
udv
neduddki
p.s. bof
mod: Doze: nem emg sajn a kezd elfogyni a jurom meg amit 230on vettem:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
válasz batai15 #16283 üzenetére
HI!
ugyanaz a pisztojj, ugynazok feltetlekkel, min 6-8takonyolas /mod; minle uresebb tnak tele/, meg a hjomersegletre is figylni kellen mert annka akompenzacioja nncs meg /ijjenkeretek koztt, mod'; de az az ex-omh-s fonokokszertneis max szazadokba szolhat bele, amugy nem nagy kunszt kiszmaolni/
udv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Motion_Blur
félisten
válasz batai15 #16367 üzenetére
Évjárat?
Nyeles tengely csapágy gyanús a dolog, ha üresben (is) csinálja.
Annak a cseréje alsó hangon egy százas, de inkább több.Én is ettől tartok már régóta, ezért akarok egy fiatalabb modellt venni még idén. Most 130e van az autóban, van egy jóbarátomnak egy GS-es modell, 5 éves és még 40e km sincs benne + patika állapot. Lehet átülök abba.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #16369 üzenetére
" kormány index kapcsoló egy bizonyos állásba nem is kattan"
Akkor nem kattan, ha éppen oda van tekerve a kormány, ahol visszakattanna. Ez eddig mindegyik swiftben így működött amiben ültem.
"meg a kézifékem is alig fog"
Lehet állítani, lekapod a kézifék házát és ott van alatta. 10-es kulcs meg csillagcsavarhúzó kell hozzá azt hiszem.
"kellene akkor hátsó ajtóba teleszkóp is."
Úgy láttam ez is elég gyakori jelenség (pont holnap rakok/rakatok be újat én is).
A 100k az újabb szériára vonatkozik. A tiedbe 20k-ért van bontott váltó a sarki fűszeresnél is.
Egy 13 éves autónál azért előfordulnak ilyen hibák.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Tomics
addikt
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #16742 üzenetére
Ha folyamatosan fogott akkor valószínűleg megégett, +szarrá kopott.... másrészt van aki esküszik a fékbetétek csiszolására, de én nem vagyok oda érte, mert a csiszolópapír szemcséi bekerülnek a dobba és nem fog egyenletesen kopni (csíkoz), jobb lett volna ha kicserélik a fékbetéteket újra... letudva a kopás+a valószínű megégés.
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #16745 üzenetére
Végülis ha működik akkor ok , de ha viszed műszakira akkor érdemes egy fékhatást nézni, mert ha nagy az eltérés a 2 oldal közt akkor nem engedik át... gyakorlatban csak az első fékeknél érzed ha gáz van, mert akkor fékezéskor simán kikapja a kezedből a kormányt , hátsó fékeknél nincs ennyire feltűnő jelenség.
De ha jó, akkor akkor hagyd, de ha legközelebb cserélni kell akkor mindig párba cseréltesd. Olyan mint a gumi, tengelyenként egyszerre..., jó-jó úgy is, de a fék azért fontos...
-
hcs57
őstag
válasz batai15 #16747 üzenetére
A hátsó féket én a kézifékkel tesztelném menet közben... ha nem tör ki semerre, akkor valószínűleg egyformán fog mindkét oldalt. (forgalom mentes helyen csináld, ha valamerre elindulna, akkor azonnal engedd el a kéziféket.)
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Kornel
veterán
válasz batai15 #17324 üzenetére
Inditasz, 10-15 mp alatt mindenhova eljut az olaj, de meg minusz 20 fokban is max 1 perc, meg felvesz egy kis hot a motor, utana pedig finoman kozlekedve kell bemelegiteni a motort, kb. 2000 rpm korul tartani a fordulatot. Kisebb se jo, mert kisebb az olajnyomas es meg nem alakult ki a rendes olajfilm reteg, de nagyobb se, 3000 fele nem forgatnam amig nem.uzemmeleg.
Ha egyhelyben jaratod, sokkal lassabban melegszik, mert nincs terheles, es ugyanugy nem alakult ki a rendes olajfilm, viszont pluszba meg alapjarton jol lemossa az uzemanyag a hengerfalrol azt is, mi van.
Legjobb az allofutes, ahogy elobb is irtam.
Skandinav orszagokban gyakori. -
-
negroo
aktív tag
válasz batai15 #17967 üzenetére
NEharagudj, de nagyon csúnyán elintézet téged. Nekem 3x volt ilyen lada samara vonohorog mindent kivédet még betét lap csak azzokkal tötöttem ki akit úgy látszatra kinézném belőle, hogy feljelentene, Abból is aki csúnyán elintézte a saját kocsiját velem és elhúzta a csíkot azt a kerületi kapítányságon mutattam be, de ott is meg erősítettek benne, hogy ne foglalkozzak ilyenekkel. Azért biztonság kedvé ért 2 hétig ott figyelt a rendszám táblája a horgon.
-
Mercutio_
félisten
válasz batai15 #18021 üzenetére
Kezdenek?
Mentünk cimborához és az utcájukban pont lomtalanítás volt, tezsvírék közül hálman állítottak meg, hogy "náméládó já zuzukí?" "Ó, tássékmá eládnyi!!"Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
meroly
veterán
válasz batai15 #18131 üzenetére
Ha nekem szántad, akkor teljesen félre értettél....
Én pro és kontra voltam kíváncsi a gumicserére, erre kaptam is választ és gazdasági megfontolásból (nem azért mert telik rá vagy sem), a nem csere mellett döntöttem figyelembe véve azt is hogy hamarosan amúgy is csere érett lesz a kocsi. Természetesen nem vagyok egy romboló alkat, így olajcsere, kopó alkatrészek cseréje mindig rendszeresen megvan, hogy megőrizze a minőséget. A gumi nem ide tartozó ebből a szempontból szerintem.A stift mellett van egy 2-es clio is, azzal járunk hosszú távra stb, és én még cégest is igénybe tudok venni, szóval a suzuki tényleg csak arra van, hogy elrohanjak a városba valamerre illetve hogy beguruljak melóba, edzésre.
Ha nem nekem szántad, akkor egyébként alapesetben egyet tudok érteni veled.
Impossible is nothing
-
roberto211
őstag
válasz batai15 #18987 üzenetére
Nem, de ilyet keres az sx4 melle.
Kornelka: Ez te vagy. De valakinek bejön és valaki nem mindig a halált latja ha beül egy gti be. Vaddisznó az egész auto. Ez meg mindent kárpótol. Nem a te stílusodhoz valo az tény.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Doze
aktív tag
válasz batai15 #19005 üzenetére
Nem akarok túl okos lenni de sehogy nem jó a vágott hernyó.
Van olyan hogy rugóállandó, meg menetszám. A rugó végéről még nem is beszéltem, amit úgy kell megcsinálni hogy a rugótányérba beleüljön...
Ha meg olyan a gyári rugó, hogy progresszív, ki is dobhatod a francba ha belevágsz.
Eibach 60K. Valahol ott kezdődik a normális. Mégsem kemény, mert csak bizonyos összenyomódás után keményedik, pont a progresszív volta miatt. (összeülnek a menetek)
-
nagyúr
válasz batai15 #19032 üzenetére
Az oke hogy valtomeret, de egy 15 es egy 17 colos felni sulyban nagyon nem ugyanaz Ha csak nem valami szuperkonnyu japan versenyfelnit veszel 200k-ert akkor 3-5kg-al tuti nehezebb lesz a felni + a gumi is nehezebb, mert minel peresebb, annal tobb merevites van benne. A kerekcsapagyaid hamar fel fogjak adni a harcot, az amugy sem rakata 1.3 meg szepen el fog lustulni. Persze te tudod mit csinalsz
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.