Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Ehhez az áradathoz kellett egy nehézlábú teszt is.Én pl úgy számolok ha az 1T motoros swift gyári fogyasztási értéke 4.3 ha jól emlékszem nekem lehet kijön majd tiszta 4-re is....az én vezetési szokásaimmal.De mint olvastuk ez a fószer tiltásnál váltogatott.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
A linkelt eredményeknél is van aki hozta a gyárit és a többség meg tapossa. Nekem pont azért van suzukim ne öntsem bele a lóvét. Nem tudom mennyi a hosszabb táv de nekem így 150k körül sincs semmi baja az autónak és használtan is inkább vennék olyantól aki így járt vele nem pedig olyantól aki gyilkolta. Még ha ez egy használati eszköz is. Eleve kerülős a sok sport bizbaszos autó. Mondjuk ezt a különbséget a piac is beárazza.
-
Danex
addikt
Meg még másik 40 tényező ,hogy mennyi a fogyasztás, olyan irányba fekszik-e az út, hogy az uralkodó széljárás szembe fúj-e, tele tankolja-e az ember a kocsit vagy mindig csak 5ezeré' (25kg legalább), egyedül utazik-e, maga a sofőr súlya, mennyi cucc van a csomagtartóba, ezzel nagyon gyorsan lehet 5-10% önsúly különbséget létrehozni.
Napon parkol-e a kocsi mikor dolgozik az ember és aztán fullon pörög a klíma 10 percig, fűtőt garázs vagy sem.
Másik a keréknyomás, lehet ,hogy 2.8baron kisebb a fogyasztás, de a szilentek és a futómű kompletten hosszútávon mennyivel hamarabb megy tönkre miatta.
Akadályként közlekedik az ember és 2 kilométer kell amíg kigyorsít faluból 90-re stb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Pontosan még nem tudni, de szerintem a fullos S-Cross alatt lesz, mert az mégiscsak egy nagyobb autó lényegében ugyanazzal a motorral és extrákkal. Én olyan 5M környékére lőném be.
Meg a korábbi is 4,7-4,8 volt, ha jól emlékszem. Meg mernék rá esküdni, hogy annál drágább lesz, de olyan sokkal azért nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
Csak azt kell el fogadni hogy aki Suzukit vesz az ár érték arányban akar jó döntést hozni, alacsony áron akarja fent tartani és nem szeretné ha meg állna alatta és pont le tojja hogy kopog e a műanyag a műszerfalon. Ilyen autókhoz hasonlítani más márka használtan is 2-3 millióval drágább autóit felesleges. Szvsz.
-
-
Kornel
veterán
-
biker
nagyúr
Kicsit se gyanús se a rendkívül kis futás a magas értékvesztéssel, se az idriglenesen forgalomból kivont két éves autó ugye?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Ahha, én is elhittem már hasonlót, magyar kereskedésben vett autó, azért nincs rendszám, mert egyedi volt, és a tulaj megtartotta.
Ja, nem, mert taxi voltÉn inkább gondolnék arra hogy szétmókolt kpm-en bukott rendszám levett valami. De a te dolgod...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Minden jó árnak megvan az oka. Itt szerintem a kockázat. Ha pl. azt a golf gti-t megveszed, 5 évig boldogan használod és csak a szükségeset kell ráköltened, majd eladod még vállalható áron akkor jól jártál.
Arra akarok utalni hogy a kockázat valószínűleg nagyobb ha így árazza a piac.
Nem vagyok suzuki fanatikus (eddig mindig más márkájú autóm volt, éppen ami szerintem legjobban megérte), szóval nem vonom kétségbe hogy egy golf gti pöpecebb amíg minden ok. De a fenntartása és értékvesztése biztosan nagyobb, és a f*sz rossz végére kerülése is esélyesebb egy nagy szervizszámla formájában.
Én pl. a volvokat tartom istenkirálynak, de a fenntartása és beszerzési ára miatt talán majd következőre (és ahol olcsó a használt volvo ott oka is van, ők is kurvultak el néhány esetben...).
Röviden: nincs olyan hogy előre tudod melyik éri meg jobban (új suzi, vagy 2 éves vw gti) ezt max utólag derül ki. És még arról nem is beszéltem ha átvernek a használttal (én nem értek hozzá, de ha te igen akkor ki tudod szűrni).
-
-
apaszka
veterán
Lesz javítva. Már intézem.
De a zsebben nem illik kutakodni...A 21 éves autóra 200 át dobtunk műszakira. Jó legyen minden. Akkor az újan vett autó is megkapja mi kell.
Tibko8
Köszi!
Nincs szikra, így a gyújtás hiba lesz.
Holnap jön házhoz a szerelő! 🤗[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
-
pjen
félisten
Nekem kétévesen cseréltek a Géró nál.Ki pumpálták minden keréknél,amíg a tartály is üres volt aztán a friss olajjal feltöltötték,légtelenítették.Váltó olaj csere még egyszerűbb egy 10 mm négyszög kulcs+egy darab cső.Egyébként szerintem ahhoz,hogy az összes olaj kijöjjön,darabokra kéne szedni.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Mért is nem lehet a szint jelző csavar helyén beönteni az olajat?
Megkerestem őket az ügyben, de visszahívást nem akartak. Apró betű ott van.
De a suzuki garanciális szerviz látogatásakor se cserélt fékolajat 6 év alatt egyszer sem.
Van egy SX4 fórumon és az egész országban senkinek se cserélték garanciális időben fékolajat.
Na akkor ez, hogy van? 😭Ezt sem én írtam,és nem is akartam kötekedni.Sőt ezt sem:Az SX4 em amíg garanciális volt Suzuki szervizbe hordtam !
5 évig!
Soha nem cserélték a fékolajat, sőt kérdésemre azt mondták hülyeség![ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Nekem most jönnek a nyári zsír új Pirellik 16990/db áron a 2014-es swift-re (tavalyi ADAC tesztgyőztes).
Terv szerint pár évig még megmarad, szóval örülök hogy most még ennyiből megúszom a gumicserét ráadásul TPMS sem kell amit egyébként nagyon nagy lehúzásnak tartok, főleg hogy kötelező az újakban...oké, biztonság, meg szól időben, de aki kicsit is ad a saját és környezete biztonságára havonta néz egy guminyomást azt csókolom...[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
Jah meg a mutató se jó, első 100 km-ig meg se moccan full feletti állásból, meg be tud esni E alá is...
Jazz-nél ugyanez. Sokáig azt hittem, nem is jó a "csóróságjelző" lámpám. Később kiderült, hogy mégis. Tényleg 8 liternél villan fel, de olyankor a mutató már teljesen nullán van. Csak én ezt sosem várom meg.
Egyébként ez a tartály szabálytalan formája miatt van, éppen ezért néhány motornál csak ilyen jelképes szintjelző van (pl. Yamaha MT-10 vagy BMW F800-as széria).(#35487) Krisztián: Az már szoftveres probléma, ahogy írtad is. A VW-csoportos autóknál pl. be lehet állítani valamennyi korrekciót, de az sem lesz egyenlő azzal, amit a kúton számolsz, mert az autó mást is figyelembe vesz, nem csak az üa. mennyiségét és a megtett km-t.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tamoo
MODERÁTOR
Nekem nem nagyapósan (mert általában engem tartanak fel és nem én mást), de takarékos stílussal az 1.4T S-Cross első 1000km átlagfogyasztása 6.3l számolva (autó szerint 5.7). Nagy része a Mátrában furikázva, pályán nem voltam vele. Kis stílusváltással viszont +1l-t simán nyel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.