Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
Mindegyik felsorolt autó jó a maga nemében, de ezek közül én max. csak a gti golra cserélném le a gt86-ot. Vagy egy audi s5, olcsóbban egy a5, ha már kupé.
Azt el kell ismerni, jobban megnézik, mint egy tucat autót, már ha valakinek ez pozitívum. Én jobb szeretem a sleeper tipusú járgányokat.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
nagyúr
-
dnelb
veterán
jaja, hát kinn 23k az 1.0 turbo AT GLX, magyarul 5.75m ami nálunk 5.5m listaáron, ebből kiindulva itthon 6.1m lesz a listára és 5.3-5.4m körül fog startolni kedvezménnyel... ha nem volna pl a vadiuj opc corsa 5.39m-ért újan ami ahol csak akarja megeszi 2x, nem is volna rossz, de így... (ja és sperr sincs , viszont van jó turbolag ahogy írják, hmmm dejó ) + a többi konkurens amiket írt a cikk is... Sehol sincs hozzájuk képest.
#35553-ra akart menni[ Szerkesztve ]
-
-
Danex
addikt
Hát többet kap a futómű, romlik a komfortérzet (bár ez főleg a magyar utakra igaz), illetve bizonyos körülmények között kicsivel a tapadás is rosszabb lehet.
De jó néhány decit lehet spórolni, pályára simán oké.
Próbáld ki esetleg egy MTB kerékpáron milyen tekerni 3 bar-on, meg milyen 4.2baron.
Utóbbival, mint ha csak fele annyira kéne tekerni, cserében szinte érzed az összes kis bordácskát a gumin.
-
Tomics
addikt
Ó, itt se engedik munkavédelmi okokra hivatkozva. 7kor beálltak vele a műhelybe azóta ott van. Hogy mi történik azt nem tudom...hazazavartak hogy majd szólnak. De lefotóztam a motorteret, tartályszinteket, tartálysapka állásokat (lehet már-már beteges dolog, de legalább tudom hogy ha pl fékolajat cseréltek akkor 99% hogy máshogy kell állnia a sapkának/szintnek).
Igen, az lenne a legjobb ha magadnak csinálod csak be kéne szerezni egy két szerszámot meg ásni egy aknát[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
tboldi
nagyúr
Olajcserét mi is magunknak fogjuk csinálni valószínűleg. Akna adott (Volvo 343-hoz készült a garázs, ott szükség volt rá), csak egy nyomatékkulcs kellene. Várom, mikor lesz a Lidl-ben/Aldiban.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
Köszönöm! Elég csúnyán zörgött, vezérműlánctól tartottam, nem mertem vele elindulni, helyben lévő szerelőt kértem, hogy nézze meg... Ő meg azt mondta, hogy "ezek még szíjasak, nem láncosak" - amin nagyon csodálkoztam. Aztán kicserélte a szíjat (gondolom, akkor ékszíjat cserélt), most szépen jár a motor, csak a csodálkozásom nem múlt el.
-
#77081088
törölt tag
Igen,ebben igazad van,az ignisnél pl teli tanknál meg nem akar indulni a mutató,200km után meg zuhanni kezd és ugyan ezt tapasztalom a céges fiat doblonál is.De én kitapasztaltam már,hogy ha kigyullad a lámpa akkor 100km-t tudok menni vele,utána rángat és ennyi. Szóval pontos az az óra
(#35852) pjen
Megtörtént,ezért tudom,hogy pontosan jelez vissza.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
És azt is tudjuk, hogy miért van így. A tartály nem szabályos téglatest formájú, a szintjelző meg egy egyszerű úszós szerkezettel van megoldva. Ha elmozdul mondjuk 1 centit lefelé az úszó, az lehet pl. 5 liter is, de később akár 10 is.
Random számokat írtam.
[ Szerkesztve ]
-
#77081088
törölt tag
A pontosságot azért mertem mondani,mert ahogy te is mondtad,ha kigyullad a lámpa akkor 100km és vége.
Nem belédkötni akartam.
Am én már rég nem km alapon közlekedek,mármint réges rég nem nézem hogy mennyit mentem,kitapasztaltam még az elején milyen a fogyasztás. Ha villan az óra irány a benzinkút -
domojko
senior tag
Elöl nekem is k425 volt a nyáron, én sem voltam vele megelégedve. Pályán 100-120-nál már kóválygott az eleje, éreztem h nem stabil. Hátul dunlop sport 1 volt de azok kukák már. Esetleg felrakom előre egy füst erejéig.
Gumis topikban a hankook k125-öt ajánlották, és azt havasolták h rakjam hátra, elöl maradjon a k425.
A vredestein-el van gyakorlati tapasztalatod? -
tboldi
nagyúr
Mi is magunknak fogjuk csinálni az olaj- és szűrőcseréket, ahogy azt már többször is említettem. Még van kb. 5000 km addig a WagonR-ben. Kérdés, hogy a váltóolajcsere megoldható-e otthon is.
Mondjuk a lengéscsillapítók cseréjéhez muszáj lesz szervizbe vinni megfelelő eszközök hiányában.[ Szerkesztve ]