Új hozzászólás Aktív témák
-
Moddingfan
senior tag
Nem kell vele karabolózni, és kész. Egy csomó mostani autóban van 4-6 légzsák, minek, ha 140-nél perecelsz, akkor nem tök mindegy, hogy kinyílik-e a légzsák vagy sem, mielőtt összepaszíroz a kaszni? Az új swiftet rondának tartani pedig, hát, meg ne haragudj, de súlyos ízlésficamra vall Nagyon egyben van. Hyundai-ban egy autó van, amit vennék, a Tiburon, na meg max. a Tucson, a többi nekem nem jön be, sokkal kisebb bennük a hely, mint a vele megyezező kategóriák esetében és külső formavilágukban sincsenek éppen a helyzet magaslatán Csak annyit befejezésként: nézd meg, mennyi Suzukit- és mennyi Hyundai-t adnak el hazánkban? Vita elöntve.
Sex is like pizza: when its good its real good,when its bad its still pretty good!
-
as_Rock
őstag
Ha elfogadjuk a cikk állításait, akkor ezt is el kell: ''Az Önök véleménye szerint egyértelműen a japán autók a legmegbízhatóbbak: az első ötbe a Lexus, a Toyota, a Mazda, a Honda és a Suzuki fért bele.''
Bár nem sok értelmét látom idézgetéseknek"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
AmunRa
aktív tag
Magyar határ, Plitvice, RAB sziget, magyar határ:
Én 1 új swiftet láttam útközben, nem magyar volt. 1 WagonR+ magyar, és 1 Ignist is láttam az se magyar volt.
Ja egy Dewoo Matizt láttam aki a 40-es tálánál 30-al ment szintén magyar volt.
Ha Lopárba ment, akkor az ottani utakon jó ha 10-el mehetett szerencsétlen.
Alsó közép autónál apróbb kocsit nem sokat láttam. -
as_Rock
őstag
Nemtom, de szvsz egy megane, vagy egy C4 lépcsőshátú klasszisokkal szebb, Suzukiból SX4 ami szimpi, de sajnos a swift sedane-hoz képest kicsi a csomagtere
"Tényleg, ki kellene találni valami beavatási szertartást. Mittomén, be kell szólni egy modinak, ...ilyesmi.'' - by csigi
-
Dare2Live
nagyúr
anno 3éve rákérdeztem egy horvát suzukis, szommszédnál, hogy mért van ennyi Suzuki Horvátban. kb annyi volt a válasz, hogy minőség és ár. Aztán elmesélte, hogy 10milkás bmwje már lerobbant és kötelezőn kívűl is muszály volt szervízbe vinnie míg a felesége Suzukija kötelezőn kívül szervízben még nemvolt.
Ha belegondolok a most 3éves Toyotánk is többet volt kötelezőn kívűl szervízbe(2*) mint a használtan megvett szintén kb 3-4évig használt régi swiftunk(0db szervíz)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tildy
nagyúr
Megvan: [link] Na itt a kékesszürke : ennek a kicsit kékebb, és sötétebb változatában láttam ignist... Nagyon tetszetta színe, olyanra akarom majd festetni az autóm.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Dare2Live
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Wagon R meg 1.3 16V es 86LE, meg SZVSZ konnyebb is vagy 100kg-l, mivel eleve kisebb meg nincs segge, a motorja meg joval porgosebb, mint a Hyundai-e.
Amugy, mi ebben a meglepo? Hogy ''csak'' egy Suzuki?
Mondtam, hogy az a piros GT kell, azzal nem lenne ijen ''gond'', hogy jon egy akarmijen frutti Suzuki
hobizolitöbb drón kell ;P
-
süti5
őstag
Sokan nem értékelik egyébként a suzukikat, ezt én is tapasztaltam. Való igaz, hogy a suzukisok egy része balfék öreg meg egyéb népek, akik képtelenek 3000 fölé vinni a fordulatszámot, nem ''tanítják be'' a kocsit pörgősebb stílusra, így utána sem fog már annyira jól menni. Bár mondjuk az ignis vvt-je 3000-3500 alatt amúgy is alszik. Onnantól viszont nagyon jól húz, több haverom is meglepődött mikor vittem egy kört. Egyenletes gyorsítás, 3000-nél padlógáz....
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ azert figyelj oda mijen ''regi'' Suzuki-val akadsz ossze, mert az 1.3 GTI 16V 101LE-s es ~8sec alatt 100-n van. Bar ez sem vmi gyakori db, mint ahogy a GT-m sem az, a legtobb 3 ajtos csak sima GLS, 1.0 6V (53LE) vagy 1.3 8V(68LE) motorral.
De egy ijen ellen kinyomhatod a paldolemezt is akar, ugy lehagy, csak nezel. Ezt arrol lehet felismerni, hogy 3 ajtos van belole csak, es van egy-egy kuszob szpojlere mindket oldalan, bar ez hatulrol, vagy tukorbol szembol nezve nem latszik....csak az, hogy ez meg mindig jon, meg mindig, es...es...egy sportkipufog meg semmit nem jelent, az csak audiotuning riogatni, arcolni.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
mdk01
addikt
A régi swiftesek jó része valahogy nem mer országúton 90-el menni, csak 70-80al
Az biztos nem én voltam
Egyébként még a régi suzikik is képesek 200fölé menni, csak más gyertya, más benzin kicsit még megpiszkáni a motort és semmi gond ami nem egy nagy tunning mert pár tízezresből megoldható...csak ugye az a kérdés hogy minek?.
Még annyit ez elöttem szólóhoz hogy nem kell a kocsit megtanítani a pörgős stílusra mert mindegyik bármikor képes ugrani ha hosszú távon(pár 10km) magas fordulatszámon járunk mert a computer állítja az adagolást...én ezt vettem észre
Bizinyos távolság után áttállítja az adagolást sztem és jobban ugrik 100 fölött.
Volt hogy 150nél jobban ugott 5.be mint városba 3.ba.
Hihetetlen volt számomra is.
[Szerkesztve] -
Totyi
őstag
Nem veszem annak
83 ezer van benne;legutóbb 5 hónapja volt a műszaki;ott megnézték(biztos mindent).
Fék maradhat...stb.Nagyon keveset használtam(most többet;mert azzal járok dolgozni);ami évi 8000 km-t jelent.Most a duplája lesz.
Gumi volt cserélve, 3 éve;ablaktörlő is.
Itt most nem ezekre gondolok;ami magától érthetődik hogy elhasználódik.Pl,gumi,ablaktörlő,fék,hűtővíz,olaj...stb.Hanem semmilyen meghibásodása nem volt.
Legnéscsillapító 55%-os.
Télen keveset használtam;így az nem volt;de most veszek,ha minden igaz. -
Totyi
őstag
Az igazság az,hogy nem megyek mint a barom vele.Szép nyugodtan.Pláne nem a soroksárin...kövér gáz aztán 30 másodperc és állhatsz mert piros.Ezért minek.
Amennyire lehet;vigyázok rá;nekem fontos hogy ne hajtsam szét.Bár néha kicsit megpörgetem;nem túl sűrűn.
Jaj...tényleg kipufogóaz szétrohadt...ez igaz ;de sport dobot rakattam helyette.
Azt nem tudom,hogy átmegy-e a vizsgán sport dobbal?