Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Brogyi #56213 üzenetére
Casual driving: padlógázzal gyorsít két fekvőrendőr között 40 méteren. Így nem csoda a 11 liter.
De nekem továbbra is vicces ez a sötétzöld hibridkedés, miközben ritkaságszámba megy a 7 literes fogyasztás is. A "természetvédők" szemében én páros lábbal tiprom a bébifókákat kikapcsolt startstoppal és 165 lóerős szívó kétliteressel, az indokoltnál jóval dinamikusabban, mégse kúszik soha 7 liter fölé, ha nem megyek 130-nál gyorsabban. 140-nél már 7.5, 150-nél 9 liter.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56285 üzenetére
Nekem az Scross 4,5 éves, igaz nem néztem, hogy menet közben mennyi, de kb újkora óta csepptöltőzöm mikor áll. Ha 2-3 napot áll már ráteszem. Azt vettem észre, hogy újonnan kb 2 nap állás után 12,6 - 12,7V mértem most meg kb 12,3 akár pár órával leállítás után. De ezeket saját multival az akksi sarkokon amin rajta vannak a kábelek a rejtett fogyasztókkal együtt. Ebben 56Ah exxide vagy mi van hirtelen nem is vágom pontosan de asszem exxide.
Majd ha megyek vele ránézek a fejegység mit ír, állás közben játszottam már vele, 13,8 - 14,3 között írogatja.
Viszont én nem veszek észre semmit, igyekszem kinyomni az sst indítás után. Ha elfelejtettem az legutóbb nyáron volt, akkor spec leállt de az most nem mérvadó. Én ha veszek biztos nem ilyen "belevaló" akksival fogok próbálkozni, hátha nem működne a startstop az kész havaj lenne :-)ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56320 üzenetére
Nos erről nem sokat tájékozódtam, de a parasztos akksit állítólag felismeri a komjutter és tán soha nem aktiválja az ss-t. Nekem az lenne a haszon, meg az akksi árkülönbözete minuszban
A BM nemtom mi (Bögyös Maca vagy Belügyminisztérium?) De az enyém 2017es nem hibrid.
Összesen 6 akksim van, különféle gépjárművekben, kb 20 éve vannak a ház körül ezek a szemetek, így van már egy kis tapasztalat melyik márka mit bír. Van egy hely ahol 2 év garival oszt egy fószer boltból számlával egy általam gyakorlatilag semmit mondó márkanevet mélyen a rendes piaci ár alatt. Valami 3 betű, kb 3 ilyenem van de meg se tudom jegyezni a nevét. Valami nagyobb márka nevenincs kistesója . Tehát olcsó, és 2 év a gar. Ha megdöglene 1 év után, gondolom adna egy másikat, de ilyen még nem fordult elő. Volt egy perionom ami 10 évig kurblizta a rábízott jószágot gond nélkül.
Agm akksiban csak motoros tapasztalat van mert abba az kell, úgy van kialakítva a helye, hogy sima ne is menjen bele. A suzkóba nagyobb simát fogok tenni. Senki ne csinálja utánam, míg nem lesz 20 éves a kocsim.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56285 üzenetére
Megnéztem neked, 2017 scross, Brogyi ez engem is meglepett, út közben 12,0-12,4. Néha 12,8 körül.
De én ha megálltam akkor se mindig ment fel.
Lámpát kapcsolva felment 13,8ra.
Viszont leparkettázva 3000f/p ig akkor 2-3 szor megpróbálva mindig felment 14,4-14,6 ra.
Ez nyilván így tölti-meríti az akksit direkt.
Megpróbáltam, ma enyhébb időben működött nekem a startstop.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56349 üzenetére
Majd ha tényleg meglépem a hagyományos akksit, megnézem, hogy annál is így spórol-e a töltéssel.
Mert mivel az SSre is mondják, hogy észreveszi a parasztos akksit és nem szórakozik az idegeimmel. Remélem azért még sokáig megy a gyárival gond nélkül.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #56365 üzenetére
Itt annyi bibi van csak, hogyha megveszem a legolcsóbb 2 éves garis akksit akkor azt a Zsiguliba kell venni papír szerint, nem a suzukiba. Mert garin az bukta lenne, gyorsan visszadobják, hogy nem az ótóba valót vettem. De nincs rá garancia, hogy egy hagyományos akksival is ennyit spórolna a generátor, ha véletlenül tényleg felismeri, hogy gagyi az akku, lehet azt biflázza rendesen.
Árban kb fele a gagyiakku. Meglátjuk a gyári mit megy el.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
zsolt19900
őstag
válasz Brogyi #56580 üzenetére
szó szerint pont, hogy nem "érzi" ha közel vagy, hisz ha ilyen lenne, akkor nem kellene gombot nyomni, hanem távolodásra csukna, közeledésre nyitna magától -ugye ahogy pár autó azért már tudja ezt, ha jól tudom.
Most belegondolva ez úgy működhet, hogy én odatoppanok, gombot nyomok a kilincsen és az "csekkolja" a kulcsot és akkor van jelátvitel szerintem.... de mondom, most jutott csak eszembe ez a gondolat, hogy itt diskurálunk róla
szerk.: amikor pedig már bent csücsülsz lehetséges, hogy az immo chipet érzékeli, így akkor sem "fárasztja" az elemet, de ez már csak tényleg áltimét' tipp
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Brogyi #56595 üzenetére
Valószínűleg az immobiliser miatt kell közel tartani, különben nem tudná deaktivalni a lemerült kulcs, így blokkolna az inditozast. Ellenben amikor rendesen működik a kulcs akkor erre nincs szükség, ugyanis a kulcs transciever-e elintezi azt is. Nekem ez az elméletem. Mellesleg mindegyikben van egy vészkulcs az ilyen helyzetekre...
Az hogy hagytak egy "ejtőernyőt" a usernek az csak plusz piros pont... De normál működés esetén az a passzív jeladó szerintem nem működik, de ez csak tipp. Remélem így érthető a magyarázat."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
válasz Brogyi #56636 üzenetére
Van olyan autó, aminél bekapcsol, amikor én voltam, akkor volt velünk egy régebbi A4 vagy A6 kombi, ott kapcsolt a vészvillogó 50-ről is automatikusan.
.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz Brogyi #56647 üzenetére
Úgy jött le az írásodból, hogy úgy gondolod egyátalán nem kapcsolnak ilyen tempónál az villogók (más autóknál se), azért írtam, amit.
Ha nem akkor sorry.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
-
PeterPH
senior tag
válasz Brogyi #57249 üzenetére
Rákeresve a Vitarára van ahol 3.4 kWh (140 V, 24 Ah) kapacitást írnak, de van ahol 0.84 kWh-t (ez kb 6 Ah lenne 140 V mellett. Összehasonlításként a Swace 0.76 kWh (207 V, 3.6 Ah), de van ahol 3.6 kWh-t írnak.
A mild Vitara 0.38 kWh (48 V, 8 Ah).
Lehet szidni a TC-t, de akkor mondj jobbat, vagy valódi értéket. -
addikt
válasz Brogyi #57256 üzenetére
Lesz ember, akinek vonzó lesz ez az új konstrukció, pláne ennyiért?? Az új S-cross már nem is kapható, tegnap voltam a Vargànàl Mislenyben, nem tudnak új rendelést felvenni rá. (Szervíz időpontot egyeztettem, nem tervezem az 1.6 allgrip-et lecserélni). Ha most vennék autót, nem tudnék venni! Az új S-cross, akinek jutott, jól járt vele. De ha az is jön ezzel a konstrukcióval, hát nekem nem kéne!
My name is Bond, James... Dean.
-
slett27
addikt
válasz Brogyi #57416 üzenetére
Tényleg fura. Én ma holnap megmérem, hogy mennyi az annyi. Most 60-as a furat átmérő vagy 57,1. Illetve 4x100 ? Persze vannak központosító gyűrűk meg kúpcsavar ha netalán 4x98-ast találnék, nem egyszerű ha használtan akarok venni nyári tappancsokat felnivel.
Annyi kotla romhalmaz van jófogáson is. Nem tudom. Lehet gumis biztonságosabb (persze drágább is lesz). Valamint a ET35-45 között jó ? Vagy csak ET45 ? Ez is külön "szakma" a szakmán belül."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz Brogyi #57424 üzenetére
Hehe, a puha tárcsa nem újdonság, a 2004-es WagonR-ünké sem bírt ~50k-nél többet, egyformán nagyon kopott volt a betét és a tárcsa is, aztán beraktak egy Brembo szettet, annál csak a tárcsa kopott el szintén 50k táján, a betét még jó volt.
Bezzeg az Ate szett, amit én szereltem fel… Lassan 4 év és 80k km van bennük annyi kopással, amire még csak legyint az ember.
A dobfékek amúgy még teljesen eredetiek 207k km után, annyira elkönnyül a hátulja fékezéskor.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Brogyi #57592 üzenetére
A Vodafone kártyás csomaghoz ingyen jár havi 100 mega internet, az is több ezer km-nyi Waze-re elég. Pont most nézegettem, mert lejár a "ne menj el tőlünk" nagyonolcsó előfizetéses csomagom, és még nem tudom, hosszabbítanak-e.
Amúgy szerintem sincs jobb alternatíva ma a Waze-nél, fizetősen sem.
Tény, hogy néha hülyeséget mond, pl Bécsben hónapokon keresztül ugyanabba a feltúrt egyirányúsított utcába akart bevinni szemből, de alapvetően zseniális. -
-
Cunaja
addikt
válasz Brogyi #58621 üzenetére
Erre írtam a Videoton Tv-s sztorit.
Vettem fedélzeti kamerát előlre és hátulra, nem olcsót abból sem. A kamerás topik kedvenc kamerájától 3x többe került. Azért az is jó ha van.
Most beraktam az Opelbe addig és azóta érdekes módon, nem autóznak a hátsómban. Látják a kamerát hátul.
Így az sem lesz gond, ha hirtelen padlózok a tárcsák miatt.
A felvételek megnézése után, ezt sem bántam meg. A GLX-et sem fogom.
Nincs semmiből két egyforma, talán csak az egy petéjű ikerből. Viszont nekik is más az ujjlenyomatuk, vagyis mégse egyformák.
Nálunk melóban, most pont ilyen probléma van a vasúti kocsik fékrendszerénél. 2 azonos gyártású kocsi, azonos minden, de mégsem. Az egyik kereke tönkre megy, a másik nem. Keressük a hibát, mert milliós károkról van szó. Egy kerékpár 3 milla.
Szóval, egyik tönkre megy 30K alatt, a másiknak még 60K-nál sincs baja. Nem tudni miért.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Brogyi #58621 üzenetére
Brembo nem az igazi, legalábbis a kommersz termékcsaládjuk. Fogni fog, de nálunk hamarabb elkopott a tárcsa, mint a betét, és így is alig 50k km-t bírt csupán. 🤷♂️
Most Ate van a WagonR-en, 80k+ km után a tárcsának éppen csak egy picike válla van, a betét lesz lassacskán cserés, és ez is fog rendesen. De azért nem annyira, mint az EBC Yellowstuff a Jazzemen. -
Gyöször
senior tag
válasz Brogyi #58669 üzenetére
Nagyjából ez a lényeg, hétköznapi embereknek az, hogy könnyebb karbantartani, versenysportban meg jobban hűlik. Vízhűtéses a féknyereg a tárcsa meg extra csatornán hűtőlevegőt kap. Illetve por sár nem áll meg benne. Jobb a tárcsa, de egy jól beállított dobfék tudja amit utcán tudnia kell. Nyilván azért teszi oda a mérnök.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
simonjoe
senior tag
válasz Brogyi #58669 üzenetére
Ha nem pékhez vitted volna, akkor nem folyt volna és nem lett volna smirgli!
Én egész jót mulattam ezen a tányéros vs dobos féken. Az egészben az a legszebb, h mindenkinek igaza van, de úgy elbeszéltek egymás mellett és annyira nem a lényegen rugóztak! Jó vóóót na!!!Joe
-
válasz Brogyi #59249 üzenetére
Nem kell határ felett menni, és nincs gond.
Imádom amikor meglátják az autósok a három lábút, és nem hogy 50re, 35-40re lassítanak„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
-
Qtya123
őstag
válasz Brogyi #59530 üzenetére
Nekem a fordítottja volt. 9 évig volt ez a hobbiautóm: [kép]
Két dolog volt rajta gyári, az egyik a kasztni, a másik a fékrásegítő nélküli fékmunkahenger. Ez alapban olyan, mint ami nálad a stresszhelyzetet szülte. Ha nagyot akarsz fékezni, akkor a kormányt is húzod magadra, úgy nyomod.
Rásegítéses autókba ülve szélvédő fejelős volt az első pár fékezésem mindig.(Amúgy ebbe én is prémium 98-ast tankoltam, ha már feljött az üzemanyag dolog. Nem azért, mert hittem benne, hanem azért, mert az emelt kompressziójú 1.6-ra fúrt 1.5-ös, jól megsíkolt blokkal és hengerfejjel rendelkező motor nem bírta a 95-ös benzint, csörgött tőle. Cserébe tudta azt, mint a mostani 1.6 M16A az S-Crossban, csak nem 6 literes fogyasztás mellett... )
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Brogyi #59524 üzenetére
Tényleg nem rendszeresen nullázom pálya előtt az átlagfogyasztást (egyébként köszi, de tudom, hogy kell) de rossz a matekod.
Csak akkor mutathatna kevesebbet az átlagfogyasztás mérőm mint a valós, ha alacsonyabb értékkel lépnék fel autópályára. (most tekintsünk el attól, hogy a mérés nem pontos)
Ha tegyük fel szerinted mondjuk 5,2 a "normális" fogyasztás tartós 120-as tempónál, akkor a matematika szabályai szerint csak úgy változhatna 4,8-ra a mérőm ha jóval kevesebb értékről indulnék, mondjuk 4,2 vagy max 4,6-ról.
Ezt pedig nem is tudnám megcsinálni!
Mint már írtam, városban, forgalomtól, körülményektől és a lábam súlyától függően 5 és 5,5 között változik a fogyasztás.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Moleman
addikt
válasz Brogyi #59537 üzenetére
Ahhoz valószínűleg irgalmatlanul lassan kéne menni. Mikor az asszony még a nagyon a vezetéstanulás elején volt, és nem mert sík egyenes úton 70-nél gyorsabban menni, akkor írt ki 3.8-akat a fedélzeti. A forgalom feltartása nélkül 4.2 alá nem hiszem, hogy be tudnám vinni a Swiftet.
Most 4.87 a valós átlagunk, tankolás alapján számolva (a fedélzeti értékek átlaga 4.61). -
2ozzmexy
aktív tag
-
addikt
válasz Brogyi #59537 üzenetére
Kedves, hogy így ismeretlenül is, de alig burkoltan lehazugozol!
Nem vagyok fiatal ember és fel nem fogom mi értelme nem létező fogyasztásokkal dicsekedni. Több lesz tőle az ember? Menőbb? Jobb sofőr? Egyiket sem hiszem.
Ha annyira fogyasztás buzi lennék, akkor miért dobtam volna fel pont a múltkori 5,4-es fogyasztást?
Részemről a témát zártam.
Ha vissza térek az eddig használt benyára, (semmilyen más különbség nincs az autón) akkor megyek vele egy karikát és ha netalán nem létező fogyasztásom lesz akkor készítek pár felvételt és feldobom.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Yettel topik
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Honor 50 - apám nevében
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Ingatlanos topic!
- Ford topik
- További aktív témák...