Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45070 üzenetére
Én meg pont arra bíztatnék mindenkit, hogy felejtse el a halogénes lámpát. Aki egyszer látta belülről hogy mit tud a ledes lámpa, sose akar többé ósdi halogént. Az ára meg nem vészes, új autóra amúgy is illik cascot kötni, ha törés van, biztositó fizet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45075 üzenetére
Az utólag beépíthető LED "izzó" jobb megoldás?
Régen voltak ezek a mű-xenon izzós f'kalap autósok, akik miatt éjjel megvakult az ember még autópályán is, most a LED a menőség, főleg utólag a halogén foglalatba építve...
Szerintem ez a fény és látás megszokás kérdése, éjjel és sötétben ha csak a tompítottat tudod használni, akkor lassítás, aztán úgyis visszarakod a távolsági fényszórót, főleg ha H7.
Ez is olyan mint a köd, meg kell tanulni együtt élni vele...
Ha cserélni kell, akkor majd ettől is fázni fognak a használtautó vásárlók, mint most a turbótól... tudod, majom-banán kapcsolata"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45110 üzenetére
khm.. prémium autóhoz prémium fizetés kell...
Meg bömös, nem az olcsó fenntartásáról híres, plusz ugye akinek futja majomra, ne a banánon spóroljon...
Költeni kell rá és működik benne minden, régi W140-es Mercimben még a napfénytető sem ázott be..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
KubanitoS
veterán
válasz ncc1701 #45108 üzenetére
Van ezekben az autókban éppen elég elektronika így is, amelyek el fognak romlani. Azért már 2020-at írunk. Pár régebbi, de jövőben játszódó filmben 2020-ban már repülő autók voltak, erre a valóság az, hogy még az ülésfűtés sem az alapfelszereltség része egy új autónak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
válasz ncc1701 #45114 üzenetére
Mindenkinek más a prioritás.
A Charger nem épp egy családi autó. De tény hogy elemény lehet vezetni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45124 üzenetére
El sem hiszed mennyi meló lenne vele... évek óta vadászunk az egyik kint élő barátommal egy Plymouth Superbird-re, sírni tudnék olyan állapotban vannak. Nem felújított/restaurált darabot keresünk...
Klímához: Szerintem sem lesz semmi baja ha nem közvetlenül rá megy (viszont a babahordozóba beleizzadt gyereknek a kereszthuzattól igen), de nem baj, mivel van 200 hülye ebben az országban ezért a maradék 9 milliót ilyen baromságokkal akasztják hasba... pl hogy miért van a kiságytól 3m-re klíma.... (mivel a szoba is 3,5x3,5m !?) Szóval tudod, ők a szakemberek én meg a hülye, mert fel sem merült bennem hogy bekapcsoljam...@dethroner: De nem megy, hanem még másik 3 embert izzaszt az autóban, mert a huzattól megfájdul a fülle, a klímától meg tüdőgyulladása lesz... Vannak ilyenek, bár engem hálaazégnek nem érint a dolog, de ismerek sajnos több olyat akinek ilyen az anyósa...
Melyik rönó az, 19 vagy már a megane?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
gyenesmartin
őstag
válasz ncc1701 #45136 üzenetére
Nekem is nyöszörög a hátsó futóművem. Elvittem garanciáztatni, ahol mondták, hogy semmi baja. 1-2 hétig valóban abba is hagyta a zörgést, de most megint elkezdte.
A 15'-os gumi nekem egyáltalán nem vált be. Csúszik össze-vissza az autó, nagyon bizonytalan az úttartása, nem lehet bátran bevenni a kanyarokat sem. Pedig egy jónak mondott Hankook W452-es van alatta. De a nyári Bridgestone sokkal jobb volt, igaz hogy sokkal jobban megérezte az úthibákat, de cserébe tényleg arra ment, amerre szerettem volna menni. -
Vigneau
félisten
válasz ncc1701 #45137 üzenetére
Látom, hasonló okok miatt váltottál vissza Te is, mint ami engem is aggaszt. Bár nálam még nincs nyoma semmi nyöszörgésnek.
Viszont hasonlótól tartottam én is. Így akkor egyszerűbb lesz használnom, ha már ezt kaptam a kocsival. Kár érte, hogy a kiegészítők nem kapnak - szerintem - elég figyelmet értékesítéskor. Pedig az általam említett 15"-os szett valóban csinos kis példány. Első tulajként próbáltam volna a gyári helyett inkább erre terelni az eladót. De nem én vettem elsőként, így már késő bánat.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
nagyúr
-
-
manya777
tag
válasz ncc1701 #45154 üzenetére
Előbbin gondolkodom erőteljesen. Csak nemtudom ez hogyan működik pontosan. Kinek kell bizonyítania először hogy eladáskor így volt már vagy nem volt még így. És mik a lehetőségeim. De egy próbát talán megér. Persze figyelmeztetett az autó hibáira, ezt alá is írtam. Pl arra hogy a féltengely baloldalt cserére szorul. Ami azóta orvosolva is lett, de természetesen az hogy szétvan rohadva az alvázvédő alatt arról kuss volt. Sőt, ha jól rémlik még bizonygatta is szóban hogy ez bizony teljesen rendben van ez az autó korrózió szempontjából. Amit nyilván már nehezen bizonyítanék mert csak szóban hangzott el.
i5 12600k - Asus Maximus VI Hero , 2x16 Gb ddr4 3200 Ram.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45239 üzenetére
"megveszel egy autót, és azt 20 évig használod" ez a cél a Vitarával... de 15 év legalább.
Ha mindeközben annyi nyűgje lesz mint a corollának, akkor elégedett leszek.@dethroner: De, főleg japánéknál...
@tboldi: olaj+léghűtés
@BigBlackDog: amikor leállítja olyan csend van, hogy hallom ahogyan balhátul tellik a gyerek pelusa... szerinted van szivattyú? De nem kell, persze lehet használni, aztán majd jönnek ide 3 év múlva a
kommentekhsz-ek hogy "már az enyém is eszi az olajat meg zörög a turbó, mit lehet csinálni vele!?" A toyota okos szervizesei is azt hitték jó lesz a 10w40 az 5w30 helyett... sőt a VW TFSI motorokra ha gondolsz, azt hitték nem lesz gond az egysoros vezérműlánc... szóval a történelem az autóipart egy párszor már a szerszám rosszabbik végére tette, csak nem értem miért nem tanultak belőle..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45406 üzenetére
"h egyszer megveszi az ember, és ha nem iparilag használja, akkor kb élete végéig jó." és utána még 5 évig. Igaz én nem ennyiért vettem a szüleimét, hanem 15k-ért, de szerintem még az unokáimnak is jó lesz. Nincsen igazán olyan ami tönkremenjen rajta, max ereszt, akkor O gyűrű csere és kész, újra 10+évig jó. Szerintem...
@tboldi: Nem vicceltél amikor vetted... és jó is? Mármint nem tudom mióta van meg, de ezek szoktak egy idő után a tömítések öregedése miatt ereszteni. Olajat kellett már utántölteni?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45432 üzenetére
Akkor kifejtem jobban: Krk-Délegyháza volt az útvonal szombat este indultunk haza a gyerekek miatt autópályán 3 autóval, élő ember nem volt az úton a gumisok meg az igazak álmát aludtak...
Egy Insignia volt nem az enyém, persze kuka lett a mankókerek, de haza jutottunk... Útközben gumis műhelyt sem láttunk ami a mai világban nagy biznisz lenne pedig.@blakey: Egyes autóknál a csomagtartó alatt van a helye, ahol kapja a sót meg mindent... Spórolás az egész csak tudnám ki engedélyezte a habot a pótkerék helyett...
@pjen: Egyik sem egy rendes pótkerék, csak vmi szükség megoldás amivel elvergődsz az első gumisig és nem tovább... Kiszurjak vele a szemed h sporoljanak pár száz eurót autonként. Aztán nem értik miért alkudozom a szalonban... Mondjuk mert még rakoltok 2-300k-t hogy használni is tudjam.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45464 üzenetére
Uraim, nyugalom. Ez nem km vagy gumigyártó vagy felkészültség kérdése, pusztán szerencse. Van akinek ritkán esik pofára a zsírosdeszkája, az enyém mindig, ennyi, nem vagyok szerencsés típus. A feltöltött képet vmi fémtörmelék okozta, amivel nincs is baj, előfordul, ennyi erővel ti is belemehettetek volna és most más mutogatná az elrettentő képet.
Nem kell egy komplett autót magaddal cipelni, de gondolj bele hogy ez nem itthon történik, hanem mondjuk Szerbiában vagy Bulgáriában. Na ott hívd fel a "sárga angyalt", mi is a számuk? Naja... Vagy Svájc? Ott mennyiért is jön a tréler? Akkor nem olcsóbb bedobni egy mankókereket?
Mint fentebb is írtam nem vagyok szerencsés típus ezért számomra a teljesértékű pótkerék megfizethetetlen, én ettől alszom nyugodtan, más meg attól h fizet az Assistance szolgáltatásért, ez ilyen...Mellesleg velünk ugye ez volt a második ilyen eset, az elsőnél balfék voltam (lerántott a fűre és elrántottam a szalagkorláttól) azért lett akkora baj belőle, itt ő vezetett és megfogta, szerencséje volt h nem az elsőkerék, mert azzal neki sem sikerült volna...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45601 üzenetére
Igen, de azt otthon is lehet, láttam múltkor a TV-ben...
Ki nem próbálnám, de a TV-ben megmutatták milyen egyszerű.@tboldi: Amíg van benne kenőanyag addig nem para, csak ne húzd sokáig mert a bennelévő csapágy látja kárát. Mondjuk a duck-tape nagyon "maszek" megoldás, de tetszik. Láttam már kipufogót is felrakva vele, nem tartott sokáig, de a kapugarancia működött.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #45601 üzenetére
Próbálom megfűzni, de apum makacsul ragaszkodik ahhoz az egyhez.
De nekem amúgy mindegy, az én Hondámon teljesen ép az összes gumi.(#45602) 2ozzmexy: Nem kivitelezhetetlen az otthoni szerelés sem, de bizonyos eszközök híján nem állnék neki, mint pl. légkulcs. A Lidl-ös elektromos ütvecsavarozó nem elég erős ehhez. Plusz esélyes, hogy a megbontás következtében a futómű geometriája is elcsúszik, amit megint csak nem nagyon tudok otthon megcsinálni.
Hirtelen nem volt más, amihez nyúlhattunk volna, de egész jól bírja a ragasztószalag. -
BigBlackDog
veterán
válasz ncc1701 #45612 üzenetére
Én a "karbatartási ütemtervben" azt látom, hogy az egy éves szerviz 20e km/12 hónapnál van. Forrás, 424. oldal A 30e km honnan jön?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45619 üzenetére
Igen, amit legutóbb beszéltünk, ezért kell mindkettőt cserélni.
"Aztán 45ekm-nél (40-hez közelebb van, mint a 30ekm) lesz majd cserélve a fékolaj, valamint a váltó olajis "
Nem igazán tudom a matekodat lekövetni most, de biztosan igazad van. Szerintem vagy kapcsolat van a kettő között, tehát amelyik hamarabb eljön eléri a 2 évet vagy eléri a 40e km-t.@tboldi: Igen, én meg 4ZZ-FE-hez (abban van 15k, 150k, 50k, 60k, 120k km, vegyesvágott), bár a PSA meg VAG után szabadon a 30k km-en sem lepődök meg manapság... Van itt pár szomszéd 1,4 Twinport-al, ők 3 évente cserélnek olajat, mert nem cserélik a szervízben, mondván ezek LongLife olajok, menjen még vele aztán jöjjön vissza később... Bár ez a 20ezer eléggé fura nekem is, mondjuk én a 15k-t is sokallom...
Segítsetek ki, hátha nektek jobb a szemetek:
[link] Egyrészt az ára... másrészt, hova tegyem a kompresszort meg a lötyit!? De ha van jó kivágó sablonotok a gyári nagy tálcához, amivel bele lehet szabni a 16"-os acélfelnibe, azt is szivesen fogadom.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45622 üzenetére
Mondjuk ha nyugisan mész, akkor neked jó az 1.2 szívó benzin, én megbolondulnék tőle...
Általában nekem a legtöbb autóból hiányoznak extrák, pl. forgatónyomaték, nem hajóként ringatózó futómű stb.
De ez hangsúlyozom én vagyok, mindenkinek mások a preferenciái... A 2001-es corollával többször megmutattam embereknek (akik fosozták a japán motorokat), hogy milyen amikor forgatom és 140-nél váltom el a 3-ast... és 1,4 VVT-i, nem egy erőmű... Úgyhogy én szeretem ha egy autó tud menni, ami fontosabb hogy szeret is...
Az 1,4BoosterJet ezért fogott meg kb. 10 perc alatt, mert harap és ha előzgetni kell országúton, akkor lehet vele. Sajnos velem gyakran előfordul hogy 6-7-8-adik pozícióból kell elkezdenem egy busz vagy kamion előzését, én a dinamikusabb vezetésistílust képviselem, városban 60, országúton 110, autópályán 130 alatt "szédülök" , viszont én főleg városban járok, de az olajra nagyon figyelek meg arra h üzemmeleg legyen.@tboldi: Én évente cseréltettem (cseréltem amíg volt akna) mindegyikben, de 10ezernél mindenképpen, most olyan 5-6ezret megy egy olaj nálam. Nem foglalkozok ilyen előírásokkal, de eddig is évente egyszer minimum átnézettem márkafüggetlen szervízben, és ők felkészültek a kocsiból rendesen, többször szóltak is h ezt-azt cseréljünk ki, mert típushibája... szóval korrektül átnézték, nem szemmel ellenőríznek dolgokat, hanem műszerrel, megmérik, nem ránézésre. De volt hogy szóltak hűtővíz csere miatt, mert a gyártó előírta, viszont javasolták hogy akkor vízpumpát is cseréljünk már meg vezérműszíjat ha már ott járnak, mert így egyszerűbb és nem kell pár hónap múlva ezért külön lebontani az oldalát... Néha a saját zsebük ellenségei is voltak.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45625 üzenetére
Vagy egy '70-es Plymouth Superbird...
Évek óta vadásszuk, de nincsen...
Egy [ilyet] szeretnénk építeni belőle... csak kellene egy szép állapotú alap, amit nem evett még meg az idő vasfoga és nem volt az összes szembejövő fán/oszlopon körbetekerve...
Ha már Dodge akkor Daytona."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
PeterPH
senior tag
válasz ncc1701 #45618 üzenetére
Bepecsételhet bármilyen hivatalos szervíz, de ha az nem Suzuki márkaszerviz, akkor a jótállás gyakorlatilag automatikusan a kötelező 1 évre csökkenhet. Az 1 éven felüli jótállás vállalásáért a Suziki (érthetően) elvárjhatja a márkaszerviz látogatását.
Nézd meg mit ír erről a jótállási és szervífüzet.
Nekem pl az scrossban nyomdahibás az oldal, és nem szerepel ez a feltétel, de a swift könyvében igen. -
kunberci
aktív tag
válasz ncc1701 #45683 üzenetére
Fel sem nyitom a motorház tetőt. Van a töltőhöz gyári kiegészítőként szivargyújtó dugó, de elég drága. A szemes sarus csatlakozóját alakítottam át szivargyújtó dugóra. Azt a 4-5 Amperes töltést a kocsi szivargyújtó kábele is elbírja. [link] . Valamikor 3 eFt körül volt, azt is sokalltam érte. Nincs jelentősége, hogy hova csatlakozol: aksira csipesszel, aksira szivargyújtó kábelen keresztül, csak csatlakozzál az aksira.
Bocsánat rosszul fogalmaztam, inkább úgy helyes, hogy a kocsi szivargyújtó aljzatára csatlakozom az aksi töltővel.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz ncc1701 #45730 üzenetére
2,5 hónapos autó hengerfejes? Az azért durva lenne, de persze bármi előfordulhat.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45896 üzenetére
Ezt már korábban megvitattuk, mindenkinek mások a preferenciái.
Opel Astra (legújabb, talán K? kombi) 1.0L 3henger 12szelep kettőstömegűvel, full fapad, háááát... azért az 1,4T Vitara letolná az útról... nem egy erőmű na, annál tényleg igaz hogy a teljesítmény hiányát vagy bátorsággal pótolod, vagy "közelekedőedény" stílusban mész a sorral... Vezettem egyszer a 82-esen, egy-két kamiont megelőzni kész kihívás volt...Márkaszervíz: Nem kötelező oda hordani, csak ugye ugrik akkor a gari... amúgy is horror áron dolgoznak, plusz egy csomó dolgot nem javítanak, hanem cserélnek, pl. turbót ők nem elküldik generálozni 100k-ért, hanem rendelnek egy új gyárit 300k-ért, arról nem is beszélve hogy aranyból van minden mozdulatuk...
Törött autónál nem vacakolnak, komplett ajtót rendelnek üveggel, belsőborítással, színre fényezve és a komplett ajtót cserélik. Máshol rendelnek egy ajtót, elküldik fényezni és minden mást (ami ép) átszerelnek rá a sérültről... azért a végén nem mindegy, hogy GTK vagy nem..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gyúrósok ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- További aktív témák...