Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
-
Doze
aktív tag
Ráadásul azért néha ránézek az újabb suzuki modellekre, és műszakilag főleg a kaszni nagyon ott van. Tele van nagy szilárdságú acéllal, ami ugyan drága, de könnyűvé és mégis marha stabillá teszi az autót.
Ez az autó kb akkora mint a régi SX4, ami 1200kg volt, ehhez képest ez 1080 körül van. Szinte borítékolható a 6 alatti fogyi az 1.6-os 120 lovas benzinessel.
-
-
roberto211
őstag
Okés.. Akkor megnézetem majd.. Úgy is megy szerelőhöz..
Jobb oldali szoruló elektromos ablakkal meg mit lehet kezdeni? Hallottam olyat,hogy féktisztítóval megtisztítani utána meg szilikonnal átfújni,stb.. Ez hatásos valóban vagy van valami egyszerűbb is amihez nem kell megbontani a kárpitot?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
bammek, persze, ebben igazad van, ha a racionális érveket nézed.
de ha nem ez a fontos, akkor...
nekem azért volt suzukim sokáig, mert olyan autó kellett, ami soha nem hagy ott, és ritkán és tervezhetően kell csak szervizbe vinni (persze viszonylag fiatal kocsik is voltak), mivel bp-ről jártam vidékre kocsival, kocsihoz voltam kötve munkába járáshoz.
most váltottam munkát, ha épp nincs kocsi, akkor megyek bkv-val, szóval nem érdekel, hogy mennyire megbízható, az meg, hogy többet kell rá majd költeni ellensúlyozza az, hogy jobban érzem magam benne, kényelmesebb, és ha baj van, akkor nagy eséllyel jobban járok, mintha kisebb autóban ülnék.
én azt mondom, hogy ha csak suzukira telik, akkor nem kell mást venni, de ha van rá több, akkor meg egyszer élünk, nem?most ott van, hogy akarsz majd saját suzuki, annyiból amibe az lesz, vehetsz egy a4-et vagy egy passatot is, ne mondd, hogy rosszabbul éreznéd magad bennük. bár mondjuk a passat nekem pont nem jön be
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ez is tény.
de már ez a megközelítés se túl jó, mert beleülsz egy minőségi új nagyobb autóba, aztán tart amíg a garancia érvényes, utána már elég zsebbenyúlós tud lenni egy két dolog ott is.
szóval az autóvásárlás nem egyszerű történet, és mindenképp bukta, csak az a kérdés, hogy mekkora.
egyébként én is azt tervezem, hogy 3-5 év múlva veszek egy közép felső kategóriás vasat újan, lehetőleg minél több garival, egyelőre mondeoba gondolkozok, de az új mazada 6 is tetszik, addig még úgyis sok víz lefolyik a dunán. -
Kornel
veterán
most mondok valamit.
3,5 egy jobban felszerelt swift szinte, de egy sx4 is akörül mozgott kb.
ennyiért veszel mondjuk egy fullos fluance-ot, ami méretben és kényelemben is messze veri a suzukit.
van hozzá 5 év gari, 10 ezrenként lecseréled az olajat, az is elmegy nagyon sok km-t hiba nélkül, mondom úgy, hogy utálom a francia kocsikat, soha nem vennék, de még mindig értelmesebb alternatíva szerintem.
de sok más márkát fel lehetne hozni, aki szintén nem akar franciát, az már nézhet ennyi körül kia-t vagy stb.
az a baj, hogy a válság óta erősen túlárazzák a suzukikat. -
Kornel
veterán
ahogy mondtad is, második autónak veszik, asszonynak városba gyerekkel szaladgálni, bevásárolni.
mert megtehetik.
egy hyundai vagy egy kia szerintem műszakilag is felveszi a versenyt a suzukival, minden másban pedig veri, és kb. egy árban vannak. nem véletlenül mennek.
franciát mondtam én is, hogy fenntartásokkal kezelném én is, de mondjuk 5 év gari sok mindenre elég.
ha már új autóról beszélünk.
összességében a suzukinak is meg lenne a helye a piacon, csak alacsonyabb áron.
az az igazság, hogy nem nagyon látom a "magas" árat a kocsin. (ha gondolod leírom részletesen is mire gondolok, nem nagy dolog, de pl. egy normális ülést ugyanannyi megcsinálni, mint egy szart)(#17415) roberto211 : 3 körül tudod mit hozol el
egy swiftet barátom
egy scross 5 milla.
4-ért kapsz egy fapadot, amibe szó szerint semmi nincs, kb. lada szint[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ne haragudj de 4-et ér max., de már az is túlzás lenne.
új mondeo 5,6 milla, de kp-re is 6M.
kell ennél több?
én ültem ilyenbe, kb. a superB ellenfele.
a passat is szűkebb belül.
tdci meg mára elég kiforrott technika már, 10 év simán benne van.
amint megvan a pénz rá, én veszek egy ilyet
persze csakis turnier-t, mint a mostani.ja és ha már itt járunk, ennyi egy jobban felszerelt scross is. (persze nem annyira jól, mint egy ford)
nincs kérdésem[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
persze.
de fórumtárs is elindul C tervnek a honda tourer felé.
ami szerintem lehet drágább is, mint egy mondeo kombi.
ez a crossover meg egy vicc, városba fölösleges, terepre úgy se jó, divatolni max., de szerintem otromba mind.
egy jó kis kombi minden szempontból sokkal praktikusabb.
szerintem.egyébként 3-5 évre számoltam mire megveszek egy ilyet, de jó lesz az hamarabb is szerintem
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Huh, ennyire nem is akarok én ebbe belemenni. Többe lenne, mint az autó értéke.
Csak szimplán szélesebb gumit akarok a gyári virslinél. De megállok a 165-nél úgyis, az is valami. Azért kérdeztem, mert kiöregszik már a jelenlegi gumi aztán gondoltam lehet kicsit esztétikusabbat is feltenni...
Na meg lehet jövőre lecserélem úgyis a verdát, hova költsek már rá ennyit? -
Kornel
veterán
Ez kb. így van, amit írtál, hogy a merev tengely egy kategóriát képvisel, az írja le legjobban, hogy mit lehet kihozni egy ilyen autóból.
Sose lesz olyan úttartása, mint egy multilink-esnek, úgy, hogy közben még nem rázná ki a fogadból a tömést, tehát a rugózása is megmaradna. -
Kornel
veterán
focus is multilink ha jól tudom, de lehet tévedek... a mondeoba már tuti az van.
persze a javítása sokba lehet, ha eljön az idő, de cserébe sokkal kényelmesebb, és sokkal jobban tapad, sokkal jobban ott van az úton. a VAG is spórol ezen tényleg, octavia nem kapja meg ezeket, a passat viszont igen, de az már egy vagyon ugye újan is, meg használtan is.
szerintem az új suzukiknál már illene valami hasonló komfortot bevezetni, mert ebből a merev hátsó tengelyes dologból nem sokáig fognak megélni, az s cross is elég drága ahhoz, hogy az ilyen urizálások beleférjenek már szerintem... annyiért vesz az ember egy c max-ot/focus kombit, ami ugyanolyan nagy, cserébe meg jobb a futóműve. -
biker
nagyúr
fos renault hátsó tárcsa, 1 pár, csapággyal és abs jeladóval együtt, kb 75e ft volt a scenicre, + 18e a fékbetétek, elől ugyanez 25e+15e Ft, ehhez képest a wr+-on 25e ft munkadíjjal együtt a 2 tárcsa+betét és a két dob+betét csere
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
3500 mar "sok", kb. 3000 lehet a hatar ezeknel a kis szuziknal...
Splash-nel meregettem a kulonbseget, egy ideig valoban kevesebbet eszik 2000-nel elvaltogatva, utana meg telenyomja korommal meg trutyival a szivosort, es viheted szerelohoz, mert nem megy, es elkezd tobbet enni. -
Kornel
veterán
-
Anulu79
addikt
A horpadással itt sem lett volna probléma. A mostani kocsimon is van (igaz kicsik meg az kicsit jobba kategória ). De a Suzukin úgy voltak javítva a dolgok, hogy ecsettel lett lefestve (látszanak a szálak) és olyan mintha szigetelőszalaggal lett volna a maszkolás elvégezve. Jó 1 mm-el magasabb volt a javított rész. Ki tudja, hogy mit kentek rá mert nem az eredeti szín árnyalata volt. Ráadásul kezdett is rozsdásodni amiről szintén hallgatott az eladó holott rákérdeztem. Nekem az ilyenekkel van bajom, hogy nem képes elmondani akkor sem amikor rákérdezek. Több ezer Ft-ot meg egy csomó időt kidobtam így az ablakon az útiköltség miatt. Mondja meg, hogy ez és ez a baja és akkor úgy készülök. De már az az első kérdésem a gyanúsan szép autókra, hogy kereskedő-e az eladó.
-
Kornel
veterán
na ne mondd már...
az összes 2010 előtti splashnél eltörik a rúgó, a kuplung az összes suzukiban egy kalap kaki, a váltó is elég sok típusban, ld. splash, swift2, ignis, wagonR, ott volt a régi swift gátló balhéja, stb.
ezek mind magyar, vagy esetleg lengyel kisipari termékek, ezekkel van a gond.
a fele autó magyar, olyan is.a japán sx4 egy más autó, nem ilyen ratyi beszállítókkal dolgoznak.
ültél már lianaba? mintha nem is suzuki lenne, sehol egy illesztési hiba, egy nyikorgás, kopogás, semmi!
erről nem fogok vitatkozni, a magyar suzukiban egy jó dolog van,a a motor meg az elektronika, mert az japán.
-
Mercutio_
félisten
-
Reaper
őstag
Ezt jó tudni, hogy ilyen van, bár az egész autót max 500ért tudnám eladni, hiába szinte hibátlan, és idén tervezem is, tehát egy teljes körbe fóliázást nem szívesen vállalnék be rajta.
Sajnos elég mély lett ez a karc is, kulcs lehetett, de az is lehet, hogy ha netán nem direkt volt akkor valami kabátról/táskáról lelógó izé. A köröm simán elakad benne, sajnos a polír kevés hozzá.
Viszont akkor az utódra lehet rátetetek ilyen karcálló fóliát. -
-
Mercutio_
félisten
Új vitara 185, Duster 210, és ha valaki keveset pályázik és sokat jár pesten belűl akkor a jó kis kátyús utakon jól jön + a jobb rálátás a forgalomra.
Ami még kérdés , hogy melyik mennyit veszít az árából, ahogy a divat suv-okat nézem egész jól tartják az árukat
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
maglew
aktív tag
Hegyen lakunk de most is felmegy a 900 kilós Nissanom 2 kerék hajtással, szóval ha nem dagonyázom akkor azt mondod felesleges a 4x4?
Kíváncsi vagyok milyen váltó lesz ez, lehet hogy valami robotizált borzalom? Mert akkor tényleg az i20 marad.(Valóban széles a paletta, jelenleg ami családunk igényét kielégítené az csak ez a két típus lenne, tetszik a Nissan Note, de 3 hengeres turbó motorral a franc se veszi, jó a Peugeot 206 is, de annak meg robotizált automata váltója van, Néztem a Kia Riót, de annál tök pici elől a szélvédő, hátra meg nem látni ki normálisan, úgyhogy 1 éve már a kereskedéseket járom, jó lenne már túllenni az autóvásárláson
-
Tigi
őstag
Teljes mértékben.
Mercutio: Nem lesz legközelebb mert innentől fogva itt a környéken keresek kocsit.
Délután 5-6 óra körül megyek megnézni ezt mert ez itt van kb. 1 km-re.roberto211: max. 250-ért keresek kocsit mert még az átírás és a többi költség is bele kell férjen a keretbe (300e Ft).
Ment egy privát is.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
JoolsNOS
veterán
Azért nem mindegy, hogy valamit évente, kétévente kell frissíteni - nameg kb a biztosítás minden évben reklámozva van mint egy filmpremier - vagy 10 évente jár le. Azt azért nem nézegetem minden héten, hogy mikor jár le. A forgalmi is bent van rendesen az ember fejében, 2-3 hónappal lejárat előtt márt úgyis felkészítésen jár az agya. A vétség kb annyira súlyos, amennyire megbüntették (5000).
Nameg ezt furcsa lenne apámra verni, mint mondtam a gyerek gyakorlatilag egy álló autóba rongyolt bele.[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX3060 TUF 12GB, 16Gb DDR4, EVGA Supernova 550GS TV: 65A7GQ