Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
nekem is melegebbet fúj szerintem, mint ahogy a swift2-mből emlékszek, de nem is baj, mert így is keverek hozzá meleg levegőt, mert nem bírom a klímát.
szerintem 5+ év felett érdemes lenne lecseréltetni a gázt, ha jéghideget akarsz, én nem akarok, úgyhogy elmegy még így.viszont a klímatisztításon gondolkoztam, azt talán megcsinálnám otthon, van olyan cucc, amit érdemes venni?
-
neduddki
nagyúr
HI!
en tennke egy probat (ik20)vk20-val elobbi "filleres" joszag es jobb vele atapasztaltom mint ngk iridiumal, de ahogy nezem a ngk se egy okor ara
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
a_tesz
Korrektor
-
Imike_80
aktív tag
Köszi Srácok!
Ha a 243 oldalas Suzuki manualra gondoltatok, akkor az a válaszom, hogy nézegettem, de sem szerszám, sem pedig szaktudás nem áll rendelkezésemre.
A Check Engine annak rendje és módja szerint, mint eddig is elalszik indítás után. Mint az Airbag, vagy az olajnyomás érzékelő. Említettem volna, ha ég.
@neduddki: Köszi, de 3 hetes a kislányom. Vagy dolgozom, vagy itthon vagyok és vele foglalkozom. Ezért is van nagy szükség a kocsira.
@a_tesz: nekem is javasoltak ilyen megoldást, mert azokkal állítólag nincs ennyi probléma. Csak nehéz bontóban találni, plusz át kell építeni, arról nem beszélve, hogy a 31 ezer Ft-osat nem veszik vissza. Tehát azt bebuktam mindenképp, pedig valószínű az a baja! Eddig más sosem volt, csak mióta azt bolygatjuk.
Nem tudom milyen minőségű ez a Suzuking-es, az eredeti az enyémben Bosch volt, ez amit kaptam, ez valami fos, szerintem. Nem tudom honnan rendelték. Talán innen.
2 évvel ezelőtt benzinszűrő is lett cserélve.
-
giigz
veterán
Európa szinten is egyik legjobb benzin, nem is hasonlítható az itt kapható sima 95-ösökhöz, de az adalékoltak közül is kiemelkedő: MOL EVO NEO 100+
Én sem hittem benne, egyszer félig üres tankra rá is tankoltam, nem nagyon vettem észre különbséget, talán egy picit finomabban járt, de olyan keveset tankoltam rá, hogy tényleg nem volt nagy változás... Aztán a múltkor porzó tankra, talán 3 liter körül lehetett benne, rátankoltam az EVO-t, a beindítás pillanatában már nem hittem el... Olyan simán járt a motor, hogy az nem igaz. Alul jobban húzott, kisebbek lettek a belső rezgések, egyszóval érezhető volt a pozitív változás. Literenként 35 Ft-tal drágább a sima 95-nél, de engem meggyőzött, azóta 1 tankolás kivételével mindig az EVO-t tankoltam, havi szinten 2.000 Ft-tal több így a benzinköltségem, de mintha fogyiban kevesebb lenne 1-3 decivel, és ugye az autónak sem hátrány, ha jobb benzin van benne, eléggé kopottas már a motorom...
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
HI!
es tessek mondani ebbe mennyot szolt bele a pisztojj?:- )
mosojjogni jok ezek az 1-1 taknyolasok masra nem, de errol mith alett vona szo mostaban ha jol tevedekudv
neduddki
mod: nekem meg a ~60Mm-es ~6.45l/100km-es atlaghzo kipest 5.84l/100k lett a legutoso Lukolibul ugyanazon pisztojjal naffalu+otopajja /35-40% kongyival/
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
Te:
"[...]a tanker napoztatás nyáron (hőtágulásra játszva)[...]"en:
"csak halkan jegyzem meg, a tanker be es ki 15fokra normlaizalva tortenik az elszamolas"Te:
"azt tudom... átszámolják stb, de az ilyen modernebb tankerekben nem mérik átfejtésnél a benya hőmérsékletét?"en:
"hat ha tudod akkor nem ertem a kerdest"Te:
"erre írtam "es tessek mondani ebbe mennyot szolt bele a pisztojj?", szerintem semennyit... egyszerűen vagy fos volt hely ahol tankoltam (régi benzin), vagy csak simán utálja az autóm a v púdert... (a 7 literes fogyival)"bocs de tenyleg evesztettem a fonalat
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
anonymus89
addikt
Varta-t kaptál?
Nekünk Delphi Freedom (a jobboldali) volt benne 36Ah.Mennyinél jársz km-ben és milyen utakon jársz vele?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
úgy emlékszem nekem is a hűtő alatt van a katalizátor, a leömlő után nem sokkal.
szóval akkor valószínű szemből még kapja a menetszél, annyi, hogy a kipufogó rész nem tud szellőzni, amit takar. nem tudom ez jelent-e bármi gondot, mondjuk ha aluból csinálom, még el is vezethet hőt -
t1
addikt
Igen, sajnos legális helyen nem megy át, Veszprémben meg nagyon szigorúak a vizsgahelyek így ez a megoldás, de szerencsére a szerelő nem drágán végzi 2évente meg belefér
kornelka: sajnos igen, lehet találni csúsztatós helyet, de felesleges amennyivel többet kérnek ott el annyiért a cserét is letudod bonyolítani, és ha véletlen megszakítják vagy megnézik a vizsgát nem fogsz megbukni az ültetéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
na ennek akkor utánajárok, még van idő, szeptember 17 ha jól emlékszek.
ha viszont nem megy át úgy, akkor lehet, hogy ki is szedem és eladom, mert ugye nem biztos, hogy sokáig marad a kocsitényleg nem kell valakinek H&R rúgő és koni str.t gátló?
swift2-be és splash-be is tökéletes(#16543) anonymus89: a 4,51 egy rekordkísérlet volt, hogy mennyi a legkevesebb, amivel elmegy. csak országút volt, 50/90 és minden általam ismert trükköt bevetettem. mondjuk így is előzgettem párat, de ez az érték azért nem releváns.
viszont 5,5 bármikor tartható vele vegyesen, nem is értem, hogy azok mit csinálnak, akiknél ez 7+ litert eszik[ Szerkesztve ]
-
ett
aktív tag
Részben igazad van persze.
De akkoris szánalmas. Elég óvatosan megyek és mégis így fogyaszt. Volt munkatársamnak is swiftje van, már a második, mert az előzőt vmi barom összetörte. Az jól fogyasztott, a mostanira ő is panaszkodik.
Sajnos nem egyedi jelenség.
Nem várok diesel tulajdonságokat, de akkoris döglött alacsony fordulaton.
Az akkusarus hiba pedig típushiba úgymond, mert nem minden autó csinálja ám, pedig már szinte minden autóban van computer ugye. És egy akksicserétől nem kéne leállnia egyhelyben alapjáraton. Márpedig ezt csinálja, meg simán leáll menet közben is, mondjuk 4-esből 5-ösbe váltok és gyorsnak kell lennem, mert leáll különben.
Egyébként a gyárban is voltak többet futott példányok és vitték visszajavításra. Levették az akksisarut és érdekes módon ott egyik sem döglődött amikor visszarakták.Az meg hogy megnéztem a burkolatokat, igen, de akkoris visszalépés a régi swifthez képest, ez pedig elég szomorú.
Más téren meg fejlettebb az is igaz.[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
Kornel
veterán
váltóolaj 3 év vagy 45 ezer, de ugye ez városi használatnál rövidül 30 ezerre, tehát lassan harmadszorra kellene cserélni. fagyálló, fékolaj dettó.
de hát ezt mindenki elfelejti.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
A Gusztávnál vettem 2006 ban és a kötelezőn ott is mindig10w40 et raktak bele,ott álltam a kocsi mellett.200 nál az nem is olyan rossz.Egyébként ha 200 at elmegy az olcsó olajjal lehet anyagilag jobban jön ki az akkori tulaj ha generáloztatja a motort(persze csak akkor ha neked van igazad).Egyébként egyszer már belinkeltem a gépkönyvét,a mi időjárásunkon egyértelműen 10w40 et ír.
-
Kornel
veterán
én nem úgy hallottam.
elvileg akksival még nem volt gond.
ha meg mégis, akkor cellánként cserélhető, aprópénzből.
pár 10k max.
szvsz szerintem ez nem gond.(#16635) pjen: ahogy én is linkeltem az angol manulat, ahol egyértelműen azt írja, hogy az ajánlott olaj az 5w30.
annak idején a suzuki szabóban beszélgettem a szervizvezetővel, aki magától mondta, hogy ezek mind a csóró fillérbsz* magyarok miatt vannak, hogy megfelel a 10w40 is, meg az is, hogy nem kell 1000-nél olajat cserélni a vevő terhére, stb.
ezek apró dolgok, de 200k-nál már pont annyit jelent, hogy megeszik 1 liter olajat csereperiódus alatt, vagy nem eszik semmit, max. 1 decit.
tudom, neduddki szerint mindig eszik, de ez nem igaz.[ Szerkesztve ]