Új hozzászólás Aktív témák
-
yanna
őstag
Hmm... Elméletileg ismernie kellene az összes kódot szerintem, bár nem egy nagy durranás lehet, ~25 k-tól indul a neten.
-
őstag
Attól tartok más kuplung lehet az 1.4-es turboban. Nekem eddig az volt a tapasztalatom hogy minél nyomatékosabb a motor annál keményebb a kuplung (de a mintavétel köre szűk, csak saját tapasztalat).
Apropó kettőstömegű vajon van a benzines turboban (ez nem neked, úgy mindenkitől)?
-
roberto211
őstag
Nehogy azt hidd... Ezek már direkt ilyen puhák h az usernek kb vezetnine kelljen.. Én vitarat vezettem de kb kuplung olyan volt mint renaultokon a gázpedál. rádobsz egy kavicsdarabot és padlón van....
De nekem tetszik, könnyebb így vezetni meg komfortosabb érzést nyújt. Új autóként 3-5 milla között én is vagy vitara vagy hyundait vennék.. Ez a két márka az amivel jó eséllyel 10 év múlva se lesz bajod. Ha persze tartós bérletbe vagy flottakezelő cégtől venném pár évre akkor x6ot is bevállalnék mert bizonyos összegért még ha elromlik valami azt is ők fizetik de kp ra saját részre tuti nem.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Harkovz
aktív tag
Hát igen a nyári már nekem is nagyon kemény. Már 7 éves gumi, csak 2 bart nyomtam már bele de így is rázott, megváltás most a téli. Azért gondolkodom azon, hogy nyári gumiban Michelint veszek, mert asszony Opeljára használt nyári Michelin lett véve ami öregebb mint az én nyári gumim mégis sehol egy repedés és jó puha a gumi. Pedig mindig télre befujtam gumi ápolóval. Szóval van különbség pedig az enyém is márkás Bridgestone.
-
biker
nagyúr
az utolsó 5 tél alapján arra a 3 napra az ország területének 98%-án bőőőőven elég egy jó négy évszakos, vagy egy mezei M+S gumi hópihe nélkül is.
Kivétel a kékestető, mecsek, és zirc vonzáskörzete.
régen nagyon kellett persze a téli nyári, de konkréten 3 éve kapott egy szánkót a gyerek karácsonyra, most januárban egy napot(!) tudott is szánkózni.
Most csak azért van Michelin alpin 5, mert újra sokat járok országot, és amúgy a bérletben benne volt 1 szett prémium téli abroncs szereléssel tárolással
Mellesleg kicsit búgósElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
roberto211
őstag
Lehet ilyen mende mondakkal kivedeni de ettől nem lesz más a helyzet. . Ha itt látnál egy pár idős embert Érden h mit csinál lehet más lenne a véleményed. .
Na de persze vannak olyan öregek is taxisok közül ahol csak nézek és mondom h taníts mester. . Én felvagyok kapaszkodva kb a tetőre ő meg halál nyugodtan megoldja a helyzetet,, de ez ritkaság manapság úrvezetőkből. .
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Azon is elgondolkoztal, hogy száraz es nedves úton is a minőségi negyevszakosok elvertek a téli gumikat is?
Tehát az esetek 95%-aban télen ez a jobb választás.
Kérdés mire készülsz.
5% hora es vagy jégre, ahol jobb a minőségi téli gumi, vagy szárazra és nedves utra, ahol jobb a minőségi negyevszakos.
Ennyi a kérdés.
Tehát magyarra fordítva, szárazon vagy nedves úton kell veszfekezned, akkor hosszabb lesz a fekutad. -
Kornel
veterán
Jégen ma (megyeri híd mindig lefagy 0 fok korul már, a duna miatt) direkt állat módjára mentem, persze magam előtt es után helyet hagyva, kanyarban is, és hogy jó nagy sebességről tudjak szép fekutat venni, egyelőre itt se történt semmi váratlan.
Normális közlekedés esetén nem látom azt a helyzetet, amikor ez nem lenne elég. -
Kornel
veterán
Szárazon és vízen egyértelmű a negyevszakos előnye.
Mugyantan (jeges szimuláció) is vannak jobb negyevszakosok, mint téli gumik.
Akkor ezek szerint egy barum vagy michelin alpin sem ajánlott?Egyébként én továbbra sem nézem semmibe se ezt a tesztet, mert a gumik téli képességeiről semmit sem tudunk meg ezáltal, de azt azért jól mutatja, hogy kedvesen es szarazon mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szerintem a K12B - egy 1T körüli autóban - minden idők legjobb fogyasztású suzuki motorja, ami itthon elérhető volt.
Nekem volt ezres swiftem is, és többet evett, mint a splash, annak ellenére, hogy nehezebb is, és az alaktenyezoje is biztosan nagyobb a magas építése miatt.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Voltam a geronal annó a splashel.
Szintén 10w40-et locsoltak volna bele, aral vagy omv márkát, már nem emlékszem.
Egyik sem gyári suzuki olaj, tehát nem tudom hogy szállíthatja ezt nekik a gyár???
Csak azért vittem amúgy markaszervizbe, hogy folytassam a vegig vezetett szervizkonyvet, bár sok értelme amúgy annak sincs.
Amikor vittem magammal az olajat, hogy azt töltsék bele (eneos sustina 5w30), rendes kisgyulest tartottak, hogy nezd mar mi ez, ilyet még nem raktak autóba 😂
Teljesen szürreális, amikor ezt átéli az ember.
Mellesleg a splash gyári ajánlott olaja a 0w20, ennek ellenére locsolják bele a 10w40-et, mert joazbele....
Persze, ha megveszi a hordós 10w40 literjét 800 Ft-ért, és eladja 2000-ért, úgy már érthető a dolog. -
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Házimozi belépő szinten
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...