Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51107 üzenetére
Egyszerű a magyarázat, neki a várost úgy hívják Pécs. Jártál mostanság arra?
Mire átgurulnál hozzám az Árpád-út -> felüljáró -> Szentmihályi út útvonalon több lámpát találnál mint amennyi Pécset összesen van... Én sem hittem el, amíg nem tapasztaltam a saját bőrömön.@dethroner: azt ne mond hogy a plusz 8 szelep és a plusz 3 befecskendező miatt fogyaszt többet
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51137 üzenetére
Van benne gomb, amivel kiütöd a p-be. Aliról is lehet modult rendelni ami permanent kiüti...
A turbó, a GPF , meg úgy az egész blokktömb szereti ha tűzforró állapotban elveszik tőle a kenést meg a hűtést. (szigorúan a márkaszervizek/kereskedések és autószerelők ajánlásával )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
galaxys80
veterán
válasz AMD Power #51144 üzenetére
Vagy nem. Amíg sosem próbáltad addig felesleges ezt állítanod.
15-20 éve a szervóra is sokan azt mondták felesleges úri huncutság.
Én azt vettem észre, hogy amíg valakinek extrák nélküli kocsija van addig felesleges flancnak tartja ezeket. Aztán, ha modernebb autója lesz, akkor természetesen ezek válnak a világ legjobb dolgaivá. -
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51178 üzenetére
A piac beárazta, kár szépíteni. A jó cuccoknak mindig is volt áruk... Nem tom hanyas szifonnal járnak, de egy 8-asat még ma is él lehet adni pénzért, próbálj meg egy vele egy koru androidosat... Most többért tudom eladni a Vitarat mint amennyiért vettem... de nemelado
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51183 üzenetére
Apósom is ezt mondta amikor először beleült...
"ez már nem a régi miautonk Swift..." bár azóta mindenki csak ennyit tudott belekötni: "ez akkoris egy Suzuki" eddig szeretem, nem hibátlan de ha az lenne már panikolnek.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51189 üzenetére
Ne bántsd őket, másba nem tudtak belekötni.
Lomha az M15A? Hát nem tudom, lehetséges hogy lomha a 2,5 TDI-hez képest, de nem is egy liga. A szívóbenzines valóban lomha lesz ha 150+ LE-s turbódízel vasakhoz vagy szokva... Nem értem miért kell ilyeneket leírni, hogy egy motor "lomha", nem lomha, csak abban a ligában nincsen "ideges" motor, a felsőbb kategóriához pedig ne hasonlítsuk már, almát a körtéhez...
Tudod aki kisteljesítményű autón tanult vezetni, az kellő alázattal (és türelemmel) viseltet a közlekedés többi résztvevője iránt, cserébe megtanul vezetni. Én mindig azt szoktam mondani h nincsen gyenge autó, csak olyan sofőr aki nem tud vezetni és sebességet váltani... Az 1,4 TwinPort G Astrának sincsen nyomatéka, 5 fővel meg a gyorsulása... inkább hagyjuk, ezért is szoktam országúton egy lendületből autózni vele, felgyorsítok 100-110-re és a tempomat hiányát kihasználva úgy játszok a sebeségemmel hogy ne kelljen hirtelen kilőni sehonnan és fel tudjam venni a forgalom ritmusát. Ha mégis beszorulok és előzni kell akkor visszadobom 3-asba, a jobb lábamat elhelyezem a hűtőben és amíg le nem tilt nyomom neki, a többit intézze el a fedkomp... Nem akarok a Mondeo-kkal és A6-okkal egy tempót menni, mert nem képes rá fizikailag az autó, ennyi, én ezt hívom úgy hogy "megtanultam vezetni", tisztában vagyok az alattam lévő technika képességeivel és a sajátommal és el tudom ezt a párost helyezni a "közlekedési táplálékláncban", és ehhez még ész sem kell..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51204 üzenetére
Gyönyörű, madár guanobol erősek vagyunk itt a fővárosban. Amúgy varjú vagy szarka...
✌️ Fontos dolog van ilyenkor : az idő és a wax
Minél gyorsabban csapasd le sok vízzel és utána viaszos samponnal vagy waxal menj át az egész autón. Ha le van waxozva vagy viaszozva, könnyen lejön, olyankor 2 vödör víz és szivacs a megoldás. De akkor sem szabad rajta hagyni mert beleég..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tomeeka28
aktív tag
-
Gyöször
senior tag
válasz AMD Power #51241 üzenetére
Oké, hogy az oldalát nem látja, de ha mellette becsapnak egy ajtót az is remekül hallatszik, illetve látszik is a képen, hogy mozdul, ha valaki nekidől. Így ki lehet következtetni ki volt, más kérdés, hogy nem bizonyító erejű. Viszont annyit kell mondani, hogy toltam a bevásárló kocsit és végignéztem az egészet. Rendszám is meg lehet kis szerencsével.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #51246 üzenetére
Ez egy f@szság. Pár hónapja kapott modellfrissítést, ahol gyengítették az egyféle motort. Most pedig kap kétfélét? Minek? És ráadásul takarékosabb és erősebb? Na ez a lehetetlent súrolja.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51255 üzenetére
A Vitara is ilyen, aztán majd 30 és 40km közötti hatótávnál "kiminuszolja", különben biztosan lenne egy-két olcsójános akik megpróbálnának 1-2 km-es hatótávval ráesni a kútoszlopra.
Nem tesz jót se a benzinpumpának, se az üzemanyagszűrőnek és hidd el neked sem fog ha fellevegősödik a rendszer, legalábbis a pénztárcádnak biztosan nem, ezért van így csinálva.
Az Astrával kipróbálhatod h annyira kijárod, h leálljon, nekem annó sikerült egy olyannál, nah, lehet tippelni, felvette e elsőre a benzint. Kérem tegyék meg tétjeiket hány órát fetrengtem alatta a kúton...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz AMD Power #51257 üzenetére
A teljes tartály 10-15%-a, azaz ha 55l-es a tank akkor min. 5,5 liter van benne.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51259 üzenetére
Én ilyenkor szoktam lenullázni a napi számlálót és és azt még hozzáadom a futáshoz tankolás után... úgy szoktam leírni a fogyit egy kockás spirálfüzetbe (négyzethálós ), aztán évente egyszer összesítem és akkor kiadja a valós fogyasztást.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #51352 üzenetére
Úgy látom, az SX4-en is ugyanúgy van megoldva a kézifék, mint a Jazzemen. Azon is nyekereg, ez ilyen.
-
Chereiose
addikt
válasz AMD Power #51418 üzenetére
Elég vicces a helyzet. A sok hybrideztetés eredménye az lett, hogy lassan senki nem tud újautót venni és hozzák be a kormoló 15-20 éves csodákat, amikkel aztán végképp öregszik a gépjárműpark meg nő a szennyezés. Szóval leginkább az ellentéte történik a kívánt eredményeknek...Legalábbis itthon, gondolom a gazdagabb országokban nem annyira érdekli őket mennyivel emelkednek az árak, ők elvannak az elektromosítással
Moleman : használt árak szintén viccek. Annyira, hogy már inkább megvenném ilyen árakon is az újat Emlékszem ezek az alap swiftek, balenok, ignisek 3.150.000-be kerültek 2017-ben, aztán most a kevesett futottakat 3,5 felett árulják
[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51417 üzenetére
Szép, csak állítólag nem valami tartós... blakey cartársat kérdezd. Nem városba való!? Hát autópályára se menjél vele, szántásba meg főleg ne...
Fűnyíró motor? Mekkora telked van neked!? Pedig az a jövő, jobb ha hozzászokunk...@Chereiose: Most muszáj vagyok egyetérteni, amilyen ütemben drágulnak, egyre kevesebb embernek lesz lehetősége akárcsak lecserélni az újabb modellre is (mert ugye egyre többet kell ráfizetni) és sajnos ez fel fogja lendíteni a használtautó piacot (megint). A baj csak az h boldog-boldogtalan autóhoz jut (főleg az alsóbb ársávokban) és a közlekedés egy veszélyes üzem, kell hozzá ész nomeg kellő alázat, mert "a lóerő nem kérdez, csak aláz és büntet".
Én a 2019 novemberi 1,4T GL+ Vitarámat ugyanannyiért tudnám eladni, amennyiért vettem... ha most feldobnám 5.080.000HUF-ért (mert a számlán is ennyi volt) 2700km-es óraállással, egy óra múlva már jönnének érte... 50-75ezer km közötti futásúakat árulnak 5,2M-ért a jóautók.hu-n... Szerinted is megbolondult a világ?
@Moleman: Akkor szerinted én mekkora szemekkel néztem ezt pl: [link] Kérdeztem is a Zasszonykát, h óhajt e új vasba üllni, mert most ennyiért tudom eladni a miénket... (gazdász a lelkem) reakció: "ezek hülyék, én visszaadom a diplomámat..."
@Gyöször: Don't fos, nem eszik olyan forrón a kását, amikben kirohadt az ABS azokban sosem cseréltek fékfolyadékot és kb 10 éves korukra jelentkezett a probléma (no nem egyik napról a másikra, csak azt már nem írják le h a nedves tulaj a beeső fékkel járt még 4 hónapig...). 50-60k-s alkatrész egy mai modern autónál nem nagy kaland (ennél sokkal drágább bizbaszok vannak benne, nézz utána mennyi az ülésfűtés cseréje ha megtört benne a szál vagy egy klímakompresszor csere feltöltéssel), ha most abból indulsz ki hogy egy projektoros lámpatest is annyi... a LED-es meg 100k+ (nem párban, 1db ). Mivel az adaptív tempomat másképpen nem tud fékezni, ezért mozgatja a szeleptömböt, az átpumpálással/átszívással is sokat segítesz neki. A legbetonbiztosabb (elnézést a nyelvtannáciktól ) ha rákötnek egy Bosch KT-t és elindítják rajta a "fékfolyadék csere" nevű funkciót. (Service menü ) Na ezt nem tudod semmi mással megcsinálni, csak azzal a bizonyos eszközzel ami többszázezerforint, ilyen nem lesz mindenkinek. Ilyenkor a motorvezérlő ámítógép azt a parancsot adja az ABS szivattyúnak (és a főfékhengernek), h adott frekvenciával pumpáljon folyamatosan, a gép pedig írja neked h melyik fék légtelenítőjét lazítsd ki... egy panda is meg tudja csinálni, az legalább cuki és nem káromkodik. Csak ehhez ugye meg kell venni azt a méregdrága gépet, utána már csak egy "nyócastizes" villáskulcs kell meg egy gumicső és egy pitli...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51465 üzenetére
Szerintem ez teljes jó fogyasztás, az 1,4 BoosterJet sem eszik sokkal kevesebbet...
Amúgy tök jó, az 1,5 szívóhoz szerintem ez egy teljesen jó fogyasztás. Se SS, se mild-hybrid rendszer, se közvetlen befecskendezés, de majd a többiek megmondják mennyit iszik a K14D motoros Vitara és S-Cross BP-i szaladgálósként."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #51488 üzenetére
Újonnan se mindig van választék, ha nem akarsz 8 hónapot várni a kocsira.
Én nem vagyok nagyon válogatós, tetszenek a reklámszínek (kék, piros, levelibékazöld, türkiz, kolbászzsírmetál), de tudom, hogy a szürke praktikusabb, most is az van.
Mikor az asszonynak a Swift helyett korábban Mazda2-t néztem, csorgattam a nyálam a levelibékazöldekre, ő meg leszavazta.
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #51488 üzenetére
A francokat olyat. Olyat vesz, amilyet a gyárból kiadnak. 2019 végén amikor a swiftet vettem, pár színből választhattál. Fehér, fekete, ezüst, piros, kék és sötétszürke. Sportból volt talán sárga is. Vitara, scross és ignis léteztek mindenféle frankó színekben, de swiftből a kék is gagyi hatású volt, piros minden második, kályhaezüst meg van elég g astrából és merciből. Szóval maradt a sötétszürke. Ez az egy ami szóba jöhetett és tényleg szívesen választottam. Ha ez sincs, nagy bajban lettem volna. Azóta persze swiftből is vannak vidámabb, élénk színek, de a 2017-es váltás után valahogy nem gondolt még erre a költő.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz AMD Power #51482 üzenetére
Ma en egy hasonlo piros Ignist lattam es ebben a szinben sokkal jobban tetszett eloben, mint anno amikor valogattam, hogy Ignis, Swift vagy Baleno legyen. Mondjuk akkor is maradt volna a Baleno, a merete miatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz AMD Power #51518 üzenetére
Áhh, a piros csak sárga tetővel az igazi.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #51523 üzenetére
Na egy ilyenre mondta az asszony h halottaskocsi....
Én venném, 5,5M-s listaáron simán lett volna keletje. Ide a fillérszerelmeskedő balkánra semmi jó cuccot nem hoznak, mert olyan vékony a réteg aki megvenné h nem éri meg.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #51523 üzenetére
Biztos nem kapható? Februárban láttam egyet lejönni a Szépvölgyiről. Szögre ugyanígy nézett ki, csíkkal, mindennel, magyar rendszámmal. Ismerem ezt az autót tudom, hogy limitált és iszonyat drága a többi Vitarához képest, meg is lepődtem, amikor megláttam. Akkor nem tudom honnan szerválhatta, aki vezette.
-
KubanitoS
veterán
válasz AMD Power #51523 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=PQsEYE_Zacw
Mondjuk más kérdés, hogy valszeg ez az egy volt és azt is eladták már.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
.Szaki.
addikt
válasz AMD Power #51533 üzenetére
Szép, de 11milliót azért nem ér, lássuk be. Egyébként egy baromi jó autó lett a Vitara, én azután döntöttem el, hogy Suzukizni fogok, hogy időnként egy Vitara S-sel jártam.
Tényleg, Swifteseket kérdezem, hogy Nektek típushibák mennyire jelentkeztek az autókon? Nekem például a vezetőoldali ablak lehúzott (nem teljesen) állapotban recseg. De volt amikor felhúzva is lehetett kicsit hallani. Illetve időnként, független attól, hogy jár-e az autó, vagy áll, alulról középtájról időnként valami elektromos zaj jön, fogalmam sincs, hogy mi lehet. Nagyjából 10mp-ig lehet hallani, aztán abbahagyja.
[ Szerkesztve ]
-
Szólista
senior tag
-
galaxys80
veterán
válasz AMD Power #51604 üzenetére
A feleségem 19 éves Opel corsája erről nem tud.
Sosem volt benne évente cserélve.
Szerelőt szökő évente lát.
De, hogy a te sx4-ben sem volt cserélve abban is biztos lehetsz.
5 évet dolgoztam BM cégnél. Napi szinten jártam céges autóval. Jobb, ha nem tudod milyen módon vannak használva és szervizelve.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Renpho talpmasszírozó
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND