Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47811 üzenetére
Hm? Hogy mennyit a mekkora a hol? Azt ne mond h a fastra nem harap be télen 11-et BP-en a reggeli csúcsban fűtéssel családdal tokkal vonóval...
A Vitara az 1,4BJ-el eszik 8-at nyárigumival klímázva, osztan aszonta a nénje hogy e má júró6cés...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47823 üzenetére
Én nyugodt vagyok, csak látom kezdesz megcsömörleni ettől már, a linket azért nyisd meg, mert ez meg érne nekem 1 órát az életemből... ha annó ilyen szép és rendezett múltú mazda 6-okat néztem volna... most nem lennék itt.
@dnelb: Most úgy vettem ki a szavaiból hogy inkább arra tendál, az M13A-t úgyfest elengedte, ami nem is baj, az 1,5 kicsit "harapósabb". A fogyasztás leginkább genetika és vérmérséklet kérdése is, hogy tudod e tűrtőztetni magadat bizonyos szitukban...
Amikor már jó ideje nagypapásan crúzolok, akkor szokott a bal 2-ből jönni a hang (3 éves fiam gyerekülésben): "Apu, rúgjuk már..." mégsem mondhatom neki h "nem, apu sóherkedik a benzinnel..." naná hogy elforgatom 4ezerig.@tboldi: Igazából nem lepődtem meg, a gyári adat 6,9L/100km a városi fogyasztásra, hogy csak 1 litert tévedtek... van ilyen. Az az 1L difi valószínűleg abból adódik össze, hogy:
1. nem vagyok ideális súlyú pilóta (aputest)
2. a csomagtartó tartalma (szerintem 50-100kg pluszban tuti van benne )
3. E10
4. klíma ON
5. SS OFF
6. indulás előtti melegítés+turbó hűtés érkezéskor
7. a váltási ajánlásokat én be nem tartom (2000-nél kéri a következő fokozatot... csak ez nem dízel )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47828 üzenetére
A két lufi az valóban karcsú... megtéveszt a GLX mindig...
A 8L/100km BP-en egészen élhető fogyasztás szerintem ha abból indulsz ki hogy nekem is annyit eszik az EURO6C Vitara...@tboldi: Nem is drága ez a pléd annyira... majd csomagtértálca híján lehet nézek én is egyet...
@dnelb: A Suzuki megreformált csomagjai mindig megkevernek, abból nem a GLX volt a legnagyobb?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #47855 üzenetére
Azt írjátok, h az 1,3-as elég gatya. (már ha jól értelmeztem amit írtatok) 1.5-ös meg elég kevés van a piacon. Ami nekem tetszene a Swift-ekből azok másfél milla körül, vagy felett van. 500k-tól indultunk, belátom ostobaság ennyiért jó, megbízható autót keresni. 1,2-nél tartunk, nem akarok ennél feljebb menni, végtére is csak egy másodlagos kocsiról lenne szó. Persze ez így nem is igaz mert rögtön a kötelező szerviz, az átíratás, esetleg új akku, új gumik stb. Már azon is agyalok, h miként lehetne a garázst bővíteni, h ez se álljon kint. Ne, ezektől kapok már agyf@....szt.
(#47856) pjen: Ne használjak már egy dízelt 10km-re. Megy az eleget hosszabb távokon, az utolsó most egy Osztrák 900km-es táv. Azt erre találták ki,......gondolom én.[ Szerkesztve ]
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47864 üzenetére
Igen, meg nem "érzem hol a vége...", szoktam mondani ilyenkor, hogy én sem látom.
Főleg manapság amikor a fogyasztás csökkentés végett áramvonalasabbá tették az autók orrát és lejt... sok nőt amikor látok vezetni azon röhögök hogyha fel tudná emelni az ülést, a napfénytetőn kitenné a fejét is...
Ki taníthatta ezeket vezetni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47898 üzenetére
5,5M kevés lesz... szerintem ha most venném lenne vagy 6-6,3M mire "autót" faragnék belőle.
Ugye mindez attól függ hogy mi a cél, a Swift sem olyan kicsi, amíg max 2-3 főben gondolkodsz, de amint már kicsi gyerek akivel strandra is egy Vitara csomagatartónyi motyóval indulsz el, akkor tényleg kicsi lesz. Ha most abból indulok ki, hogy mi még a bilit is visszük magunkkal meg a hűtőtáskát...Ha csak kettőtöknek kell 99% városi rohangálásra, akkor bőven elég a mérete. Neked kell az SX4 a család miatt alhangon, nekem is kellett akkora autó amiben ha bent van két gyerekülés akkor nem kell feldobnom a tetőboxot ha nagybevásárolni indulunk, de ez már csak ilyen.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47906 üzenetére
No igen, vagy marad a használt vadászat és a Clint Eastwood-ot meghazudtoló pillantások a nepperrel... majd kezdődik a kivert át kit című teleregény sok milliomodik epizódja...
Sajnos már elmúlt az az éra amikor besétáltál a Nagykőrösi úti autópiacra és 600ezerért nem egy vödör csavart vettél, ha a pedálok-kormány-sebváltó szentháromságnál jobban megnézted mit veszel... vagy éppen a 4M-val a zsebedben bementél bármelyik szalonba és 15évre vettél egy autót amiben csak olajat meg akkut kell cserélni...Szomorú, de most ezt a biciklit kell hajtani, ha szalajt akkor is...
Mindennek ellenére aki benzines rozsdamentes japán autót akar venni, annak van esze és nem a többinek...
Családi autónak mind a Vitara, mind az S-Cross jó választás szerintem, mert igaz nincsenek benne csilli-villi színes-szagos parasztvakító cuccok, de ha beteszed a kulcsot akkor indul - és amennyire írják a tulajok - nem fog 5 évesen kukába landolni a motorja, nem fog több olajat enni mint benzint és a hajtókar sem fog a blokk oldalán kijönni 100ezrenként... cserébe nem ezekkel fogsz becsajozni.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47911 üzenetére
Hidd el, átülnél egy 600SEL-be, rögtön szélessebb vállú és jóképűbb csávónak találnának...
Hát ez az, a gyűrű a kezemen sem rettenti vissza némelyik haszonleső ribit...
Én is azért vettem újat, mert rájöttem h ami használtban tetszene az 5 éven belül ugyanott lenne anyagilag mint az új... felszereltségben pedig többet tud a Vitara.
És arra sem vágytam hogy hétvégente káromkodjak alatta: "mi a k*** anyja zörög már megint...", "honnan a pi***ból folyik megint az olaj..."A régi kiöregedett alólunk és a piaci értékét rá kellett volna költeni, mert a panelparkolóban nem állnék neki hátsó főtengely szimeringet, hosszbordásszíj feszítőgörgőt vagy éppen féktárcsát cserélni... lakatolni meg végképp nem...
Bár most az alvázvédőzésen töröm a fejemet, csak még nem áltt össze a kép és nem igazán tudom hogyan kellene csinálni...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz AMD Power #47938 üzenetére
+1, nálunk csak azért van külön szett, mert bele lett alkudva az árba. Ha elkopnak, szerintem nálam is a 4 évszakos lesz a nyerő.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
knltuning
tag
válasz AMD Power #47949 üzenetére
Nekem kb 3 eve van nexen negyevszakos gumi 2005 1.3 swift.. eddig jol vizsgazott hoban is (hegyek kozott lakom), volt ahol alig birt par auto felmenni vagy nem is tudott nekem meg se kottyant.. draga premium nyari gumi kapart mindig indulasnal ez nem nagyon gondolom jobb a tapadasa... vizes uton kurva nagy fekezesnel tokeletesen megallt az auto ha nem csattanas lett volna belole mert a nyomi kikanyarodott elem.. eddig tokeletesen bevalt en mar csak 4 evszakosba gondolkodom.. ha opelen is lemegy a nyari meg a téli akkor megy arra is a 4evszakos..
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz AMD Power #47973 üzenetére
"Ezzel szemben újdonság, hogy mostantól alapáron adják a LED-es fényszórókat"
Eddig nem? Felszereltségi listában én most is szép S betűket látok a LED-projektor mellett az összes felszereltségnél.
Közben meg lett ma rendelve az autó, köszönöm a TPMS és felni tippeket!
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #47973 üzenetére
Frissült a francokat. Lehozták az alsóbb szintekre is már a korábbi GLX felszereltséget, elvettek a motorból pár lovat és bedobtak pár új színt. És mindezért csak kb fél millával kell többet fizetni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #48001 üzenetére
Akkor egy valós 150-160k-t futott téged kiszolgál bőven.
Amúgy ez a rög magyar valóság gyerekek, szerintetek miért van dugó!? (budira is autóval járás)
@Ace owner: A szelepfedél tömítés nem lehet egy méregdrága dolog és relatíve könnyű is cserélni, csak ha kicserélted pucold le valamivel a blokk oldalát... Ennke még a vezérműtengely végén van a gyújtáselosztója? Mert abban is van egy tömítőgyűrű ami '97 óta valszeg elfáradt... Ha jól tudom talán 5 deci vagy 1 liter van a max-min között, de majd a többiek megmondják. A leeresztőcsavar körül is érdemes letörölni, mert azokat sem szokás cserélni... Amúgy ha ilyen öreg verda és még hajtod is akkor javaslom hogy legyenek nálad ilyenek: 1L motorolaj (1 évnél nem régebbi!), 1 flakon fékfolyadék, 1 flakon hűtőfolyadék (tömény), esetleg ablaktörlőlapát, ezeket a pótkerék köré/bele érdemes betömni aztán ha vmi gáz van, akkor van hova kapni két cím között is...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #48045 üzenetére
Nálunk 10+ éve ez megy és nem csak nálunk, hanem az egész 15. kerületben ez a módi, erre most jött ez a nőszemély akit "pógármesternek" (álá Szabó Győző Nyócker c. film) hívunk és reggel amikor leért a kávé ezt találta ki unalmában...
Lehet azért fogok tüntetni h falazzák be a politikusok WC-jét Európa szerte, mert ilyen magvas ötletek tuti ott fogalmazódnak meg bennük...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Fulár
senior tag
-
Fulár
senior tag
válasz AMD Power #48106 üzenetére
Én mint laikus csak az esetleges szivárgást nyomát próbáltam keresni aknára állva Steck lámpával de nem találtunk semmit sem.Vagy egy másik lehetőség,hogy durván csal az üzemanyagszintmérő ha ez egyáltalán lehetséges.Az viszont biztos,hogy ez elég idegesítő és aggasztó!Nem beszélve az anyagi vonzatáról!
-
tm5
tag
válasz AMD Power #48227 üzenetére
3 éve az SX4 SCross 4.6M volt. Én automatával + AllGrip vettem 5.6M-ért. A Vitara volt akkoriban 4.1M.
Ez azért bő 2M emelkedés átlagban. Ami a 20M-ós kategóriánál nem is lenne sok, de ha a kategória átlakhoz képest nézzük akkor olyan 30%.
De ez még Istenes is, mert 2017 februárban még sikerült megcsípnünk egy 51 m2-es panellakást 11M-ért, most valszeg hamar elvinnék a duplájáért. Még szerencse, hogy csak évi 3% körül van az államilag kalkulált infláció. -
sepsi0
őstag
válasz AMD Power #48240 üzenetére
Nem spórolni akartam, csak olvastam több helyen, hogy Japán váltóba Japán olajat.
Ezért kérdeztem.
Azt nem tudom mennyire jó a Castrol, bár lehet nincs köze hozzá, 3-ban kerreg a váltóm, olyan mintha nem venné be rendesen a fokozatot, ilyenkor üresbe és újra 3. és jó lesz. Nem mindig csinálja, de pont tegnap láttam egy használt SX4 tesztet a YouTubeon és pont ugyan ez volt a baja a kocsinak. Igaz az 4x4-es volt.
Másnál nem volt még ilyen hiba? Mi lehet?
Jövő hétre van tervezve a váltó olaj csere.
Castrol fan vagyok[ Szerkesztve ]
-
-
dethroner
veterán
válasz AMD Power #48276 üzenetére
Egy mondat megragadta a figyelmem.
tavaly decemberben, már szintén 12V-os hibridrendszerrel 3,39 millió forintról startolt a Swift, ma 3,99 millióról.
Ez vajon hogy jött ki? Tudtommal eddig csak a GLX felszereltséghez tartozott a hibrid, amit eddig SVHS-nek jelöltek. Én tavaly novemberben vettem, akkor 4,2 milla volt az ára. Az említett 3 egész párszázezer az alap GL volt, abban meg nem volt hibrid.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
anonymus89
addikt
válasz AMD Power #48298 üzenetére
Pont Astrat próbáltam előtte nekem ott az nem tetszik, hogy amikor rálépek teljesen eltérően reagál mert gyengébb.
Szakszervizben kicserélték a fékbetéteket de a tárcsát azt persze nem cserélték hozzá pedig olyan válla van mind2-nek, hogy ihaj...
Nem vagyok rest kókler bandának nevezni őket.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
őstag
-
ncc1701
veterán