Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz AMD Power #32352 üzenetére
Félelmetes lesz, mikor a tuner cégek elkezdik kidobálni erre az M14-re az okositott vezérléseket. Biztos vagyok, van benne még legalább 20% biztonsággal kivehető tartalék.
Akkor ez a kocsi egy Beast Mode lesz. Most is az, de megpiszkálva, ekkora tömeggel... Kell egy ilyen!"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #32358 üzenetére
Én ezekből a színekből választanék:
Igazából egyik sem áll rosszul az autónak, de a piros dekorációkkal teletűzdelt belsőhöz jobban passzolnak az általam bekarikázottak.
szerk.: Esetleg egy fehér is jöhetne, de számomra az olyan cégesautós.
(#32360) Napfénysüti: Ha olyan jellegtelen szürke, mint most az S-Cross-é, akkor tényleg, de a korábbi SX4-szürke tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32403 üzenetére
Már a leírásban megtalálod a választ: beszámítás, roncs, sérült.
Szerintem elől az illesztési hézagok abszolút nem stimmelnek, kíváncsi lennék rá egy rétegvastagság mérővel
Egyébként csodák nincsenek, ténylegesen jó GLX Swift 1M alatt ma sincs, 8-900 között csak GC van, ami jó. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32405 üzenetére
Ha huzatni kellett, én már biztosan nem venném meg.
Ott már elveszti az eredeti energiaelnyelő és védelmi funkcióját.
Emelett a futóművet 10-ből 9-szer nem tudják rendesen helyrerakni.
Persze kisebb kocc nem gáz, de akkor egy két elemcserével szinte láthatatlanul orvosolni lehet a dolgot, na itt messziről látszik... Ezért mérném végigEgy jó Swift elég biztonságos, kollégám nemrég szenvedett egy ilyenben balesetet, 70-el egy beton falba repült, túlélték benne, ami kész csoda.
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32471 üzenetére
B?-as kategóriában?
A kötelező sokmindentől függ így nem lehet az enyémhez vagy máséhoz hasonlítani, nekem 30e baleseti adóval együtt a 2017-es Vitarára.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dnelb
veterán
válasz AMD Power #32697 üzenetére
Ha nem fog robbanni az akkutechnologia akkor jelenleg ez zsákutca.
Városban elszaladgálni elmegy, de hosszabb utakra fail, elég megnézni a mobilarénás srácok németből utazós videoit. Egy szenvedés az egész. Amíg a tankolás mindennel együtt 5p, a villanynál várakozás a sorodra 0-40p(amire rátesz egy lapáttal hogy jelenleg többféle szabvány is van... ), maga a töltés megint ugyanennyi, addig ez nem versenyképes. Főleg ha terjedni fog akkor még több autó, még kevesebb slot, hiába csinálnak több kutat. Szóval kell egy uj technologia, mindegy hogy a több tárolás, vagy a gyorsabb töltés irányába, de ez így egy fos jelenleg. Nem versenyképes abszolút.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32694 üzenetére
Nem tudom milyen váltó van, de nekem nagyon nem tetszett. 2 különböző autót is próbáltam, egyik egy 1.0-s Micra másik egy 1,5-ös Diesel Note, valahogy nem volt jó benyomásom a váltóról de nincs tapasztalatom a Renault váltókkal, szóval nem tudom, hogy mihez hasonlítsam.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz AMD Power #32864 üzenetére
Hétvége a mélypont. BP-n biztosan. - Esetleg egy enyhe esős nap. Mondjuk abban is kételkedem, hogy mi itt mind vérptofik lennénk.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #32871 üzenetére
A mi WagonR-ünk is egy gazdás, klíma nélküli GLX.
Apum azért nem akart akkor (vagyis 2004-ben) klímát, mert hogy azelőtt 20 évig elvolt nélküle, nem hiányzik neki. Idén februárban megvettük mellé a Jazz-t, amiben már van egy egyzónás digitális egység, és azóta meg azt mondja, hogy nem is tudja, hogy hogyan bírtunk nélküle eddig létezni.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32983 üzenetére
Elég jó áron adták mostanában.
Ha beleszámolod azt is, hogy első szervizre akár 100k is rámehet (összes folyadék, összes szűrő, gyertya csere, és akkor még nincs baja) illetve egy gombóc swift vagy Ignis fog enni 7-8 litert, a baleno meg 5-6 litert, alsó hangon van közöttük 1,5 literes fogyasztás különbség is, így már hosszú távon akár meg is érheti. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #32985 üzenetére
100-200k benne van egy Suzuki első szervizében is...
Érdemes egy excel táblát számolni, akár maradványértékkel, fenntartási költségekkel, amiből simán látszik majd, hogy mikor éri meg egy új.Nekem is lakótelepen van az Scross, próbálok olyan helyre állni, ahol nem tudják összebszni, van rajta casco, meg benne a blue16. Szerintem ennél többet nem kell foglalkozni vele.
-
xmad
őstag
válasz AMD Power #33403 üzenetére
igen. még ma is jó áron dolgoznak szerintem..
sőt.. múltkor még egy ecstar kárpittisztitót is kaptam ingyen
kérdeztem, hogy mennyibe kerül, mondja a nő, hogy szerinte ezt csak a szettben lehet megvenni ( zsiroldó, mosogatószer és kárpittisztító) de megkérdezi, hogy meglehet-e venni külön..
vissza jön kérdezi, hogy csak a kárpittisztitó kell? mondom igen.. aztán azt mondta hogy akkor tessék, ajándék
-
nagyúr
-
blakey
titán
válasz AMD Power #33571 üzenetére
Ne haragudj de minden illik ami némileg kapcsolódik az autókhoz így egy kis mobiltelefonos eszmecsere is belefér. Azért nem minden hsz a Suzukiról szól, tehát bizonyos határokon belül simán belefér egy kis kitérő, hogy egy adott eszköz miként működik illetve az adott eszközzel hogyan kommunikál. Soha nme fogom megérteni, hogy miért nem lehet ezt "itt" 2-3 hsz-ben megbeszélni. Majd küldjek privit, hogy gyere át a másik topikba, 2-3 hszt- lenyomunk majd vissza?
(#33574) Motion_Blur
Napsütésben jó a szín, de egyébként meg valahogy nem túl frankó, sőt, egyben jobb, tehát nem kéne keverni 2 színnel, fehér vagy fekete tetővel meg az sem mindegy, hogy milyen karakterisztikájú autón alkalmazzák.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #33598 üzenetére
WagonR-ek valamivel olcsóbbak, 1 millió alatt könnyebb jobb állapotút találni, mint Ignis-ből (főleg a régebbi 76 lovasokból).
Egyébként meg sok szerencsét annak, aki Jazz-t akar 1M körül. A jobb GD-k legalább 1,4-1,5 millióba kerülnek, facelift ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
-
yaneez
csendes tag
válasz AMD Power #33598 üzenetére
Nyugi, az Ignis sokkal jobb és legalább annyira megbízható mint a VagonR, van tapasztalat. Hajtottam pár évig ezt a típust is. Egy igénytelen igásló, ha megkapja amit kell, a világból kimegy. A típushibákról már olvastál...
Mondjuk ettől a típutól semmilyen luxust ne várj, a futómű megy olyan amilyen...[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz AMD Power #33669 üzenetére
Amikor szerelték beszélgettem az egyik gumissal, mondtam neki, hogy Klébereket szerettem volna, mondta, hogy ezzel jobban járok, mert újabb/jobb fejlesztés, persze a helyén kell kezelni, de egy nagyon kulturált társaságot ismertem meg bennük, eddig nagyon jók a tapasztalatok, első 4 évszakos gumim, szóval nekem is újdonság.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #33671 üzenetére
Akkor Michelin crossclimate-et kell venni.
Kisebb méretben nem horror az ára, nálunk ugye súlyos tízezreket jelent a prémium vs. médium kategória árkülönbsége.Blakey:
A Kleber 2015-ben jött ki a piacra: [link]
A Quatrac5 2014-ben már piacon volt: [link]
Legjobb esetben is egyszerre kerülhettek a boltokba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000