Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #13102 üzenetére
Valami olyasmi van nekünk is a szedánon, télen eddig nem volt vele gondja asszonynak, de minőségét passzolom. A 4 évszakos Semperittől ami előtte volt viszont jobb az tuti.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #13262 üzenetére
A hitel alapvetően nem rossz dolog, sőt ismertem olyat is aki a chf hitelből (válság előtt) nyereségesen jött ki. Az már viszont gáz mikor valaki 0% 120 hóra hozta ki a gépet, 2 minimálbér mellett. Aztán kipécézték törlesztő részletet úgy hogy ha 1 forintal is több akkor éhen halnak. Nekem 1.5 milla lett bele rakva.
kornelka: egyébként külföldön a használt autóra tabu a hitel.... kinn voltam osztrákban a szakács srácnak van egy 3.2 BMW.... vette jó pár 10e euróért, mondam neki miért nem toldotta meg és M3-at vehetett volna... erre csak lesett .... de ha vékony tv kell akkor is tabu. Egyébként nekem már 180ft/chf volt.... te mikor vetted fel?
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz AMD Power #13312 üzenetére
Az újaknak 40 literes szintén
Bár ez lehet nem válasz neked[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13314 üzenetére
Kösz, de már többet nem variálok, jó lesz a matador. Clionkon is az van, semmi gondom nem volt vele.
A régi stiftnek is 40 l-es, ha az empty alá ment a mutató úgy, hogy meg se moccant már indításkor akkor tudtam tankolni 35 litert bele, így gondolom hogy 40 literes lehet.
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #13369 üzenetére
egy jól megtervezett, és legyártott váltó valóban elmehet élettartamáig olajcsere nélkül, de a suzukinál egyik sem mondható el. a váltó egyértelműen a leggyengébb része az autónak, nem véletlen a 45k-s váltóolajcsere periódus, ami a legrövidebb az autógyártók között.
(#13368) pjen : ha most nem 105k-nál, hanem 75-nél cserélsz gyertyát, akkor anyagi csődbe fogsz menni? hidd el, ezeket meghálálja a gép, a váltóolaj csere meg nem opció, hanem kötelező, a gyár szerint is, ami pedig sokszor elég optimista, ld. félszintetikus 10w40-es megengedett olaj, ami vicc, és a szervizek is ezt használják...
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13384 üzenetére
Jól körüljárod a dolgot, biztos jó döntés lesz a végén.
Én nem sokat szaroztam, tudtam mit akarok, lóvé is megvolt rá, csak ki kellett várni, mondjuk így is 1 hónap volt mire meglett.
Ezek a swiftek elérhető áron vannak szerintem, nem akarok senki pénztárcájában turkálni, de egy átlagos kereset mellett is meg lehet venni. Nálunk kvázi második autó, amit csak én használok, de mondjuk ennél bonyolultabb a helyzet, ebbe se megyek bele A Clio az más tészta, annak a szervizelése magasabban kvalifikált fizetést igényel, főleg hogy fékcsere, tárcsa csere és csapágycsere 50 ropi volt[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13386 üzenetére
Helyes, érdemes megfontolni, de jó úton jársz, ezekkel a kocsikkal nem lehet megszívni annyira, én is ezért döntöttem e mellett. Fiatalon és naivan nem számítottak ezek a dolgok. Fasza kocsit akartunk, bele is mentünk 23 évesen egy 2,2 millás fél éve clio-ba, hát nem mondom hogy megszívtuk mert jó a kocsi, de nem érte meg az árát nyilván. Előtte ugyanilyen swiftünk volt, amit após vett át, azóta is vígan muzsikál nála és fog is még vagy 10 évig ahogy nézem, igen jó állapotban van.
Kocsit hitelre soha többet. Mondjuk gyereket nem szívesen vinném én se hosszú távra a suzukival megmondom őszintén, bár elég sok km van már a lábamban, de a baj általában úgyse önhibájából adódik az embernek, viszont a biztonságérzet nulla, se abs se légzsák, azért ütközésnél elég nagy a kockázata hogy egy másik kocsiban túlélte volna az ember. Én ezt most csak városi rohangálásra használom, arra meg tökéletes. 50-nél is meg lehet halni persze ha a kamion szintén 50-el jön szembe, de ennyi erővel az utcára se menjen ki az ember mert ráesik egy meteor, nem?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13394 üzenetére
Neked kell tudni, így sose vettem még autót, hogy csak kirándulásra, én napi szinten használom, így nem tudom milyen szempontok alapján döntesz, de jól gondold meg. Magam részéről ha kirándulásra vennék autót, akkor nem ezt venném. Hosszú távon jól fogyasztanak más autók is, meg akkor nem mindig lenne elővéve, szóval valami biztonsági cuccokkal jobban felszerelt kocsi mellett döntenék. ABS, légzsák, klíma minimum. Nem akarlak elbizonytalanítani, teljesen jók ezek a swift-ek, de csak városon belül, ha pl kimegyek a városból 20km-re a szerelőhöz, este sötétben már halálfélelmem van. Na jó ez túlzás, de nem érzem magam biztonságban, ezért is ha hosszú távra megyünk, akkor a clioval megyünk, főleg ha visszük a gyereket is.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13396 üzenetére
Átérzem, ebben a kocsiban nem fogsz csalódni, a szerelőm mindig azt mondja olyan mint a csótány, kiírthatatlan, olajat kell rendesen cserélni benne meg karban tartani és elmegy a világ végére.
Egyébként swift-ből is lehet kapni légzsákos, klímás kivitelt, csak ki kell fogni. Én is elszalasztottam egyet az elején, már bánom is, mondjuk az csak 3 ajtós lett volna, de akkor még nem gondoltam át meg nem voltam képben hogy mégis mit akarok, nembaj jó ez ami van, a célnak megfelel.
Milyen kocsid volt?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13398 üzenetére
Hát érdemes olyat venni azért, főleg ha kirándulásra használjátok.
Meglepő hogy egy VW-ről ilyen tapasztalataid vannak, nekem nem volt, céges autóban volt nálunk Bora, azt nagyon szerették és megbízható is volt.
Na közben kiderült hogy kollegámnak ilyen VW Poloja van most és elég megbízhatónak mondja a kocsit. Használtan vette, most már 14 éves, de semmi gondja vele.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #13420 üzenetére
Tavaly még hittem egy kicsit benne, hogy tényleg valós, de hogy ugyanolyan hőmérsékleten tesztelve 1 év alatt ennyit változzanak az egyes gumik teljesítményei, azt nem hiszem el...
6 fok körül mindkét évben:
Barum fékút 120 km/h-ról Michelin-hez képest tavaly -13%, idén +3%.
Barum kapaszkodás a Michelin-hez képest tavaly -39%, idén -6%.
Zajszint tavaly 1,66 dB a Barum javára, idén 0,5 dB a Michelin javára.Ez vajon hogyan jött így ki? Azt elhiszem, hogy változnak a keverékek évről évre, de hogy ennyit változzanak, azt már nem.
A tavalyi és idei eredmények összehasonlításában egyértelműen látszódik, hogy idén ezek a Focus-ok 120 km/h-ról legalább 5 m-rel később álltak meg, viszont a gumik közötti különbségek sehogyan sem akarnak ehhez igazodni, az megint más kérdés, hogy ha két kocsi között 5-10 m-es (ráadásul típusra azonos, csak fékben, fék kopottságban nem), akkor hogyan lehet egyáltalán az, hogy nem ugyanazon az autón tesztelték? Egyértelmű, hogy már csak emiatt sem lehet köszönőviszonyban a valóssal, mert 1-2 méter különbség simán lehet a fékek állapota között, sőt ha valós eredményeket közölnek tényleg, akkor akár 5 is nagyon simán, és az már majdnem első-utolsó szint...
Tehát tavaly TS 850 és UG 8 között volt 120 km/h-ról fékútban 12% különbség a Conti javára, most pedig 3% a Conti javára. De igazából nézhetnék találomra is bármit, pl. Pirelli vs. Imperial 120 km/h fékút tavaly 14% a Pirelli javára, idén csak 7% a Pirelli javára.
Vagy pl. kapaszkodásban, aminek kb. pontosan annyinak kellett volna lennie, mint tavaly, ugyanis az autó ugyanolyan 1.6-os Focus, Barum tavaly 12,54 másodperc alatt kapaszkodott fel, amivel a legrosszabb lett, idén meg a legjobbak között 6,9 másodperc alatt...
Mivel nem értek nagyon hozzá, az is lehet, hogy hülyeség amit írok, és akkor elnézést, de mivel nem írtak erre magyarázatot, ezért érdekesnek tartom a dolgot...
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13458 üzenetére
Pedig aztán tényleg nem toltam neki.
Jó volt benne egy kis idő, amíg kb 1,5-es gumikkal mentem, mert nem vettem észre rajta hogy eresztene, aztán a szelepcsere megoldotta. Meg főként városban használom és reggel melóig szinte fel se melegszik a motor. Érzem hogy megy a szivató (bocs ha hülyeséget írtam), de hideg motornál hangosabb és érezhetően erősebb is.Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Toyota topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 10 V - újraélesztés
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- További aktív témák...