Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5229 üzenetére
Csak azért ennyi mert mindenki ráteszi a maga hasznát, rengeteg kézen megy keresztul az alkatrész mire eljut hozzád. A szerelo is rápakolja a hasznát, na meg a munkadíjat. Régen amikor még nem voltam a gyárban, volt olyan kedvezmény az alkatrészekre, hogy ha suzukid van, akkor eloállítási! áron megveheted a cuccokat hozzá. Komplett elso lokháríto színrefújva valami 4000 ft volt a 90-es években. Most kb. kijonne 10-20000 ft kozott. Csak egy vacak muanyag fillérekért legyártva. Na ez a gáz itt.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
zsid
senior tag
válasz mefistofeles #5231 üzenetére
Hát azért érdekesnek találom, hogy a két suzuki márkaszervíz egymásnak homlokegyenest ellentmond, holott a városunkban levő szervíz a nyír1iből szerzi az alkatrészeket.... Amúgy magában a kocsiban nincs nagy kár, a legnagyobb a légzsák. Azért a szervizes amikor mondta az árakat akkor a huzatás 30k,lengőkar 15k, féltengely30k, 2 féktárcsa ( erre nem emlékszem ), a sárvédő meg a lámpatest passz ( erről csak a felfogatás tört le, kivülről hibátlan amúgy ) . Itthon meg a nyálvány helyrehúzását kezdték úgy, hogy 100e felett...
Na mind1. Ezt csak úgy érdekesség képpen dobtam fel .
<tRucKdriFteR>
-
Dare2Live
nagyúr
válasz mefistofeles #5231 üzenetére
azért ez nagyon helyzetfüggő.
Ha egy suzuki gyárban lévő szerelővel történik hasonló lehet összehozza 400K nál is sokkal olcsobban úgy, hogy minden zsírúj.
Ettöl még nekem is gyanus a 400K egy hivatalos szervíztöl.... de nemsokára remélem kiderül, mi is lesz a vége a Storynak.
btw ett: Swift Sedant holgyártják? MO?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hossszú
őstag
válasz mefistofeles #5229 üzenetére
Ennyire emelkednek az arak? Tavaly egy uriember beletolatott a Swiftem elso lokharitojaba a vonohorgos Samarajaval az en automnak a javitasi koltsege egesz pontosan 99,5k volt amibe beletartozott a komplett lokharito csereje fenyezve.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Khelben
nagyúr
válasz mefistofeles #5253 üzenetére
hátizé... a 120-140es átlaghoz úgy 180-200as tempóval kell menned, ez megvolt?
nekem egy bp-sopron útvonalon a város 60- országút 120- autópálya 160-as tempók hoznak kb 80 km/h-s átlagsebességet. -
Dare2Live
nagyúr
válasz mefistofeles #5259 üzenetére
Fiaték egyben voltak rosszak: elektronika, amióta azt rendberakták nem nagyon érheti kritika őket.
ett: Suziban Denko és tsai vannak vagy már nem?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Thunder78
senior tag
válasz mefistofeles #5280 üzenetére
Szerintem hasonlóan, mint az SX4-be ... csak bele van ütve.
Berakod kettesbe és határozott mozdulattal le tudod húzni.De előtte azért járj utána, hogy tényleg úgy van-e
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5280 üzenetére
Tényleg úgy van, ahogy Thunder78 írja. Csak simán rá van tolva. Lehúzod egy erősebb mozdulattal és kész.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5286 üzenetére
Mindenki így kezdi... Csak finoman!
Írj róla! Km? Fogyasztás? Hibalista?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz mefistofeles #5286 üzenetére
Tegnap nálam is megvolt az "optikai tuning".
Az asszony összehányta én meg kitakarítottamMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5292 üzenetére
Előre audis lámpa, hátra lexus. Remus dob stb.
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5300 üzenetére
Erre gondoltam. Ebben van a 3 LED ami olyan audis beütésű...
-
Raptus
tag
válasz mefistofeles #5292 üzenetére
ha tanksapka fedéllel kezded, akkor ott vannak izlésbeli problémák. Persze a Te autód, semmi gond nincs is vele, a lényeg, hogy Neked bejöjjön.
Még olyat sem láttam, aki ilyet látott...
-
Slax
senior tag
válasz mefistofeles #5338 üzenetére
Az Ignisnek 41, ne keverd össze őket.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5342 üzenetére
Köszi! Bár kicsit koszos még szegény. Gondolom addig letakarítják. A csajszi nézett nagyot amikor beültem és elkezdtem a funkcióellenőrzést. A szervízben meg beálltam alvázat nézni, mindjárt kifaggatott az eladó, hogy mit nézek, meg hogy.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5348 üzenetére
Jöhet.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Vesztor87
senior tag
válasz mefistofeles #7467 üzenetére
A Swift2 sajnos nem a kispénzű embereké, legalábbis kp-ra nem kis összeg, 1 milla felett kezdődnek sajna
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #7470 üzenetére
most voltam 90e km-es szervizen..
18k volt, ebből 10k az olajStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Vesztor87
senior tag
válasz mefistofeles #7470 üzenetére
Persze Olcsóbb alternatíva az Ignis, annál olcsóbb a Swift I
-
Giot
addikt
válasz mefistofeles #9852 üzenetére
Jól állna neki egy komolyabb airride! Csak marha sokba van. -
t1
addikt
válasz mefistofeles #9872 üzenetére
Fanatikus vagyok azért is néz ki így nem kevés lové benne van, de ezt szeretem ez a hobbym csak most értem el a határt amikor az újabb tuningot már pénzkidobásnak érzem ezért megállok és elkezdek gyűjteni egy Swift 2-re ( vagy más kocsira ) ahol megint elfog kezdődni a folyamat
-
Kornel
veterán
válasz mefistofeles #9874 üzenetére
én megvettem, de nekem a lényeg az, hogy elférjek benne, olcsón és megbízhatóan elvigyen A-ból B-be, ha nem ez lenne a cél, akkor nem suzukit vettem volna, hanem mondjuk egy bömöst, mert azzal lehet villantani, de az nem lenne ilyen költséghatékony
(#9875) Giot: ebben igazad van, a kocsi keresés végén, amikor eldöntöttem, hogy splash lesz, megnéztem nagyon sokat, a kereskedésekben 70-80%-ban banki visszavett autók vannak, aki korrekt, ezt be is ismeri. Egy 30k-t futott banki visszavett rosszabb állapotban volt, mint amit vettem első tulajtól, és 60k van benne, pedig a km valós volt elvileg. aki nem tudja fizetni a törlesztőket, azt talán nem is annyira érdekli a kocsi állapota, sőt, lehet úgy van vele, hogy akkor dögöljön meg a szomszéd tehene is, és gyilkolja, ahogy tudja, amíg nála van.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz mefistofeles #9877 üzenetére
1 hete van meg, eddig félig sikerült elfogyasztani a tele tankot országúton, ~450 km-t mentem eddig, a board 4,5 litert ír átlagnak, de nem léptem neki oda, nyugis 100-as tempó, faluban meg 50-60. Most kicsit ki akarom égetni, mert kicsit kormos a kipufogó vége, előző tulajnál sokat volt városban használva. Veszek egy pályamatricát, tankolok bele omv 100-ast, aztán 4.-be leforgatom párszor, hadd égjen ki kicsit!
-
t1
addikt
válasz mefistofeles #9897 üzenetére
Nem tudom, voltatok-e Esztergomban a Suzuki gyárban...én voltam és amit láttam..... lehet, hogy a motorok összeszerelve érkeznek oda, számomra meglepő volt, hogy szinte 0 minőség ellenőrzés volt... mentek a soron a kocsik rakták őket össze ennyi nem lett utána nézve, hogy jól lett-e ez meghúzva stb....
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #9897 üzenetére
gondolhatod hogy egy sori dolgozot mennyire erdekel az hogy minden patent legyen, kb semennyire csak teljen el a 8 óra aztan viszlát.
az audiban látom a motorszereldeseket hogy dolgoznak, kb a fel team azt mondja h nem kene audi motor nekik mert latjak hogyan keszul
attol persze még lehetnek jók és jók is ( a sok selejt ellenere )
de en szerintem egy kis ceg ami a motorok felujitasabol él meg, az 2x jobban megnezni neked hogy az a motor jol ossze van-e rakva..Amikor még a regi swifteket gyartottak apam egomba dolgozott a suzukiba, konkretan a szabad ég alatt tárolták az új motorokat
-
Giot
addikt
válasz mefistofeles #9931 üzenetére
Ha forgatod eszik, ha nem, nem eszik de totyogós, igazán ezzel nincs mit kezdeni.
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #9956 üzenetére
szep is lenne ha 40 ezer utan szarakodna
más.
Mk3 GTi kormany elado. Szep kopasmentes allapotban.
7.000 huf
-
Kornel
veterán
válasz mefistofeles #9981 üzenetére
az nekem se tetszett, de már kezdem megszokni. viszont nagyon praktikus, rengeteg rekesz és tároló van, és lehajtható ülésekkel nagyon jól pakolható kicsi kocsi
-
Szplöttyy
senior tag
válasz mefistofeles #9984 üzenetére
A Carbon folia semmin sem mutat jól, azért is írtam úgy ahogy, egy matt fekete folia, esetleg fújni is lehet, vagy PlastiDip
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz mefistofeles #9986 üzenetére
Részemről, egy ócska müanyag folia "3d carbon mintával" mindig is bazári lesz. Ellenben mattfeketében azért elég morcosak tudnak lenni az autók.
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz mefistofeles #12304 üzenetére
kinyomócsapágy... nekem is ilyen a splash.
nem az erőssége a kuplung+váltó.
szerintem szokj hozzá, ezért kár megbontani.
az enyém rosszabb állapotban van, női tulajtól vettem, 60k km-t ment városban, gondolhatod...
enyémnél valószínű a kuplungszerkezet is kuka, de várok vele, mert még használható. -
Reaper
őstag
válasz mefistofeles #12316 üzenetére
A másik autóm gyárilag UV és hővédett, és rengeteget számít, pedig annak még üveg teteje is van. Persze kemény az is, de semmi a Swifthez képest, pláne amikor menet közben ég a karom, hiába megy a klíma , vagy nagyritkán árnyékból kiállva is ultra gyorsan elkezd sütni a műszerfal.
Próbáltam már az ablakba rakható alu jellegű hővédőt is, de nem sokat ért.@ kornelka: tudsz mutatni ilyet? mert ilyesmit keresnék főleg,de a fazon azt mondta ilyen nem létezik és kész, csak pislogtam, mert mintha már hallottam volna róla valahol én is, de most nem találtam.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz mefistofeles #26873 üzenetére
Van abba elem csak a belső rész másik oldalán.Ha leveszed a hátulját a gombokkal ki lehet nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz mefistofeles #36955 üzenetére
Ha vannak rajta,jól látható helyen akkor igen.Viszont nem szoktak lenni.Ha jó minőségű töltőd van az nem tölti túl.
-
Drughi
addikt
válasz mefistofeles #41834 üzenetére
Volt benne elegendő folyadék induláskor?
-
Motion_Blur
félisten
válasz mefistofeles #42956 üzenetére
A radiátor alján van egy fehér leeresztő csap, fekete O-gyűrűvel. Azt kell kitekerni, illetve felül a motortérben a betöltőnél a sapkát letekerni. Kiegyenlítő tartályt is szedd ki nyugodtan, mosd át szépen mert lehet szmötyi az aljában.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz mefistofeles #48422 üzenetére
Nem hiszem... sokkal nagyobb felnivel és gumival szerelik az újakat.
De előbb linkeltem azt a wheel size oldalt, ott meg tudod nézni a méreteket és a kalkulátor is segít összehasonlítani.
De szerintem tuti nem jó rá.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #48526 üzenetére
A felnin lesz, a szelepen, ha jól emlékszem. Nem kell speckó gumi hozzá.
-
ncc1701
veterán
válasz mefistofeles #48529 üzenetére
Viszont a gumisnak qrvára vigyázni kell a tpms jeladóra. Szóval, valami ügyesebb helyre vidd.
Azt is fontold meg, h ebayről rendelsz 4-et, veszel 4 acél felnit a téi szettnek.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #48534 üzenetére
Alin van szelep, egy szett annyiba kerül mint 1db gyári...
Nyarival kapod, én is azzal kaptam novemberben a Vitarat... A szalonban drága lesz a téli előre szólok."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kovsol
titán
válasz mefistofeles #48560 üzenetére
Pl Vitara esetében a nyári az egy 17" alufelnin van, míg a téli 16" lemez felni. Ha a télit is kéred akkor az feláras, de ugyanazt a téli készletet vagy 60e el olcsóbban megkapod ha nem a szalonban veszed.
Csak szólok benzin se lesz benne. Kihoztam a szalonból a Vitarát aztán 500m-el odébb kanyarodtam is be a MOL kútra. 47literes tank mellett 46,3 ment bele teli tankra.
És szélvédőmosó se volt benne egy csepp se.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #48560 üzenetére
Nem, a fenti képen látható szettel kaptam tavaly novemberben a Vitarát, volt egy kis zabszem ott hátul a hazaúton, de jogszabályokba nem ütközik, nem kötelező a téligumi, egyedül Ausztriában van előírva ha jól tudom, de majd a többiek kijavítanak. Mindenhol máshol csak erősen ajánlott... 260k +10k szerelésért ajánlották a gyári Yokohama téliszettet, mondtam hogy ez nem ajánlat, ez rablás, vettem olcsóbban, felszereltem a parkolóban ingyen, összességében egy erős 100k-t fogtam a bulin, igaz nem prémiumot vettem ennyiért, de ezért is írtam itt valakinek korábban (lehet pont neked), hogy abból a 270k-ból olyan szettet rakunk össze neked h 6 nyelven beszél a Yokohamához képest...
példa: [link] 70k + 4X [link] 16789 = ca. 140k Huf és jobb mint amit a szalonban adnak drágán... Így már tudsz viszonyítani?Ha rám hallgatsz, akkor berendelsz mindent és mire viszed haza a kocsit, otthon lesz minden, vagy egyenesen a gumishoz viszed és feldobatod...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pjen
félisten
válasz mefistofeles #48560 üzenetére
Azért az picit túlzásnak tűnik, hogy nyári gumival télen közúti használatra alkalmatlan.Jártunk Ladával futozott gumival télen nyáron.Kicsit jobban oda kell figyelni.Nagyobb féktáv, magasabb fokozat megy az.Fagyálló lesz benne.
-
pjen
félisten
válasz mefistofeles #48568 üzenetére
Abban az időben kis hazánkban nem igen volt más.Még havak is voltak.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #48572 üzenetére
Mennyire kell az az isofix, nem akarok a zsebedben turkálni, csak kérdezem...
A fiam annó kapott egy babahordozót (0-13kg ~15k), használta 5-6 hónapos koráig, utána már nem igazán élvezte az autózást, mert keskeny volt neki, kényelmetlenül érezte magát és a tetőkárpit sem izgi 5-10 perc után na. Utána volt egy 9-25kg-os isofix ülése, amit most az egyik kollégám használ. Jelenleg egy 9-36kg-os ülése van és nagyon szereti...
Bár van benne feladvány:Most 17,5kg a kölök, hogyan kössem be!?
Ha nem kell a Top-Tether vagy isofix, akkor olcsóbban is megúszható jóval.
De megsúgom hogy a dupla árért nem lesz a gyerek kétszer akkora biztonságban, a Römerben is főleg a márkát fizeted meg...
Pár évig vezettem autómentőt (mert fiatal voltam és kellett a pénz), láttam már ezt-azt, sok ember gondolja h a drága prémium autóban/gyerekülésben nagyobb biztonságban van, de a többségük ehhez mérten bevállalósabb is az utakon... úgyhogy kb az előnyüket az ablakon dobják ki. Egy nem isofix-es 25-30k-s ülésben is van akkora biztonságban a gyereked, mintha egy 120k-sban ülne, csak Te a 60-as tábla mellett nem 90-el zúgsz el... Tisztelet amúgy a ritka kivételnek...
A többségük azért vesz drága ülést, mert nem akarja magát hibáztatni ha baj van, én azt szoktam tanácsolni, hogy legyen rendben az autó, majd utána vegyünk bele drága üléseket, mert sokan a 6-800k-s autóba tesznek bele 2db 180k-s ülést, csak éppen a fékfolyadék 12 éves, a gumik 16 és nyári meg a küszöb ki van rohadva és világít a légzsák visszajelző meg az ESP... De mindez ugye rád nem igaz, te új autót veszel, inkább onnan közelítsd meg, hogy a 40M-s bömbie igenis vegyék meg a 200k-s ülést, Te meg a Suzukihoz mért ülést vedd meg, tudod kabáthoz a gombot és nem fordítva. Jó válogatást... (jótanács: fotózd le ami szóba jöhet, mert bele fogsz zavarodni az ülésválogatás végére)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kovsol
titán
válasz mefistofeles #48617 üzenetére
[link]
Ha kimész a kerékért Érdre akkor fel is dobják ingyen a kocsira.
209k az amit gyárilag adnak, nem pedig 295. Persze van nekik más fajta is.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #48617 üzenetére
Ez nem ajánlat, ez rablás...
[link] ezt nem ajánlgatom, csak mutatom... aham, szóval 295k...hmmm.
[link] 4db lemezfelni+ 4db TPMS szelep 80k, aztán innentől olyan télit rakat rá a kedves delikvens amilyet a pénztárácja megenged... (mondjuk HP3: [link] ez alá nem adnám senki helyében és így is 200k-nál járunk...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pigmeus
tag
válasz mefistofeles #48647 üzenetére
Hát hülyén van megcsinálva, elég nagyok az illesztési hézagok, a másik gond, hogy nem jó az ajtó belső víz elvezetése, illetve a porzáró/párazáró fólia ragasztása elenged, mert pont arra folyik rá a víz. Leszedtem a kárpitot, hogy megnézzem mit csináltak. Kinyomták szilikonnal, illetve duckteppel leragasztották a kisebb lyukakat, majd arra raktak egy újabb fóliát. Elől még úgy ahogy jó, csak ott a kábelen keresztül kifolyik néha a hangszórónál, hátul pedig, valahol a fólia mellett. Ebből annyit lehet látni, hogy ha a kárpitot elhúzod, akkor folyik a víz. Volt hogy a hangszóró rácsából jött a víz elől. Kocsiba még nem folyt be Ezen lehet még javítani, mert ahogy olvasom sokan CTK lapokkal ragasszák telibe. Ez 50 körül van mindennel pluszban. De ez nem oldja meg az ablak, illetve most már a szélvédőnél jelentkező burkolat folyamatos recsegését Az szélvédőnél írják, hogy raknak oda vmi gumit, hogy lenyomja a műanyagot. Ez most jött elő, hogy használom jobban a szélvédő fűtést, gondolom, a meleg megevett már vmt, vagy ettől el is vetemedett. De az ablakkal passz. Majd hívok más gárdát is a környékről. De van ahol csak WD40-el befújják, aztán jó egy hétig se.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz mefistofeles #48663 üzenetére
Főleg, hogy GL-al még ki is látsz tisztán, rendesen. Meg aztán marha rövid is a gép. Néztem MK3-as Focus-okat sötétített ablakokkal. Oda már tesztekben is írják, hogy nem jön rosszul, mert hátra nem a legtutibb a kilátás.
Tegnapelőtt meg egy Lamborghini Huracan-al fordult meg egy csávó előttem, vagy 2-3 percig tartott egy Y. Két postaláda csík van hátul a géphez képest magasan, egyébként a két tükörből tudsz dolgozni. Amíg szarakodott, elhúzott mögötte egy Tranzit, azonnal megállt. Elvileg ezekben kellene, hogy legyen kamera meg istenf...a. Egyébként egy parkoló felé fordult csak be, és onnan akart visszatolni az útra.Gab.68: Annyira rövideket is megyek, hogy 1km, megáll, 1km. (akku visszatöltés sem egyértelmű néha) A mostanihoz is van, igaz külső megoldás, nem gyári, és nem használom. Mondjuk a felsoroltak között valszeg a 2. értelmes dolog, normál használatnál jól jöhet.
A 16-os felni meg jól néz ki. A többi gondolom filléres tétel, igazából ezek teszik ki az 500.000Ft-os felárat az érintőképernyővel.
Egyedileg azért jobban testre lehetne szabni. Pár kacat helyett inkább a GLX-ből 1-2 tétel a GL-be.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz mefistofeles #48666 üzenetére
Én sem, de kívülről nem tűnt úgy, mintha pontosan tudná, hogy mi folyik mögötte. Majdnem fekszel, úgy nehéz is lenne fordulgatni.
Countach-ra és Diablo-ra mondták annó, hogy azzal így kell Malibu Beach-en:
Mondjuk ezekbe kb. a klíma volt a full extra.