Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz pető bá' #41803 üzenetére
Őszinte leszek félig cinikusan nem ellenetek tudom hogy hét kilótól kezdődnek a normálisak de akkor összesen lenne az autó 900 annyit meg nem akartam rá költeni hogy azt a napi 30kmeg pár havonta 200km le autózza sztem elég lenne egy patent állapotban lévő klímás 2003 as swift abba ő nem ül bele elkezdi . Azonkívül hogy törve volt valószínűleg mi baj lehet még vele ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
csaba1203
addikt
válasz pető bá' #41956 üzenetére
Nálam a Panda létező összes típushibája előjött.
A kaput az üzemanyagszivattyú lehalása tette be nálam.
Két ünnep közt egy hetet dekkolt az Aldi parkolójában mire az autószerelőm kivontatta a műhelyébe.
Soha nem éreztem magam úgy biztonságban,hogy üzembiztos autó van alattam.....
Pezsgőt bontottam,mikor megszabadultam tőle.
Azt kell mondjam 4.5 év alatt többet költöttem rá majdnem,mint amennyiért vettem.
Ingyen adnák sem kéne többet olasz autó. -
a_tesz
Korrektor
-
hundai
aktív tag
válasz pető bá' #42877 üzenetére
Nálam sajna rosszabb a helyzet. Sima indítással nem jutok semmire. Az autó ilyenkor csak benyomott gázpedállal indul. Tehát odaérek piros lámpához ott kuplung, be üresbe, lefullad. Be 1-esbe csúsztatott kuplung+gázon a lábam és úgy indítom el az autót. Így néz ki egy elindulás.
Kanyarban történő visszaváltáskor csúnyább a történet amikor elmegy a szervó és izomból kell tekerni a kormányt hogy be az árokban kössek ki. Megoldása, hogy már jóval kanyar előtt lassítok, kuplung, ekkor lefullad, be 2-be és akkor beindul. Forgalomban ez nem olyan könnyű menet.[ Szerkesztve ]
-Wake up Neo!
-
Zoleee83
addikt
válasz pető bá' #43088 üzenetére
Na akkor kb. ugyanez itt is.
Nyáron rengeteget mentem hosszabb utakra, aztán idegesített hogy random dobálta, ha nyomtam neki, ha nem.
Most MOL benzint használok így is be-bedobálja, használom a Bluetooth-os "kódírtót" amit kemény 1000HuF-ért vettem Aliexpressen, és elengedtem a történetet.
Kivillan, kiirtom, mert zavar a lámpa, plusz magas fordulaton indít, de ennyi!
Pár évet (5) még ki kell bírnia mert egyébként meg szalonállapotú, kevés kilométeres és tényleg nagyon vigyázok rá, elkótyavetyélni meg nem sok értelme van, mit is vennék helyette, fiatalabbat 3x ennyi km-rel?
Úgy vagyok vele hogy már tinikorba lépett ezeket a hülyeségeket elnézem neki.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43093 üzenetére
ahogy olvasom itt elég lutri az egész,akkor gondolom az ilyen "katalizátor tisztító adalékok" se sokat érnek..Akkor marad a törölgetés,mindenesetre elég bosszantó dolog ez..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43121 üzenetére
utána is olvasgattam más fórumokon is,elég sok suzuki swift van ugyan így,"rossz" katalizátorral p0420-as hibakóddal random megtett kilóméter után..
Rendben van h az enyém szarakodik 300e kilóméter után de van akinek 120e-nél dobálja,vagy előtte..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #43777 üzenetére
Ez 30-ért sem rossz ár. Asszony yarisára valami 69e, azon sokat nem is gondolkodtam, egyértelműen nem kell. Bekötni sem vészes, egy relén, biztosítékon keresztül mehet közvetlen a gyujtásról, nem kell hozzá kapcsoló sem.
Még egy elektromos állófűtésen gondolkodom, kertes ház, úgyhogy van konnektor kint. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #43803 üzenetére
Ez sem egészen van így, nem feltételez a szabályozás semmit, de ebbe ne menjünk bele, mert sértődés lesz...
Javaslom olvasgass KöHém rendeleteket a járművek láthatósága részeket ajánlom figyelmedbe, a helyzetjelző sem véletlen az autó mindkét végén. A szabályozás nem tér ki rá hol kell a DLRnek vilagitania, tehát éppen hatulra is betehettek volna.. Főleg mert az autókat mérnök tervezi nem a jogász, csak a szabályozást a jogász írja aki még nem ért az autókhoz... DeadLock, mellesleg igazán betehették volna hátra is, csak az előállítási költséget meg a gazdasz és a manager mondja meg, a jogszabály meg ugye nem írja szó szerint hogy hátra is kell, csak h legyen az autón ... Innentől asszem összerakod egyedül is.
Az első menetfenyek itthon a helyzetjelzőt kapcsolták fel egy relé segítségével, a gyáriak, nem a hazibarkacs megoldások.
Ha már szabályozásnal tartunk, fel tűnt valakinek hogy mennyivel modernebbek az autók és mégsem nőtt a sebesség határ sehol!?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz pető bá' #43914 üzenetére
Távolságival nem művészet fényerőt és látótávolságot produkálni, a legolcsóbb ezeréves H4 is nagyon jó ha a távolsági részét nézzük. Pont a tompított ami számít, azért lehet érdemes a lámpával és izzóval foglalkozni. A tesztek is arról szólnak, nem pedig arról hogy ha nincs se előtted se mögötted senki akkor a távolsági persze hogy bevilágít sok száz métert
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #44943 üzenetére
#SzegényemberAutósMultimédiája
Az nem a telefontartó+szivargyújtótöltő!?
Nekem csak nyáron van okosórám (mert én hülye magyar vagyok az óra meg okos, de kínai), mivel az automata fémszíjas, így nyáron csak szétmenne...
A robotasszonyt hogyan tudod válaszra bírni? Nekem nem reagál se angolul, se magyarul, se németül, románul próbáltam még hozzá beszélni, de úgy csak káromkodni tudok...
A válasza minden esetben: "Nem tudom hogyan segíthetnék ebben..."
Messenger/SMS/Viber üzenetet felolvassa (most hagyjuk hogyan, mert egy magyarszakos tanár össze is törné az Esztergomi gyártmányt mérgében), de semmi másra nem képes.
Maradt a robotasszony tapizása kijlezőn keresztül, bár a gyerek kezd ráérezni, ha előre ültetném szerintem ő is megnyomná a "lejátszás" gombot...
M.o.m: nem is rossz gondolat, ő legalább érti mit akarok..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
-
AMD Power
titán
válasz pető bá' #46752 üzenetére
Szerintem sok minden. Több km, több anyagelhasználódás és elfáradás. Ami egyébként teljesen természetes folyamat. De én jobbat mondok neked. Inkább 100e km környékit szeretnék venni. Ez okból is illetve más okból kifolyólag. Én ha ezt a kocsit megveszem 5 évig biztos fogom használni. Én 5 év alatt beleteszek maximum 50.000km-t. Nekem nagyon nem mind1,hogy 5 év múlva hány km kell majd eladnom és az 5 év alatt a kevés km használat mellett mennyi pénzt kell majd rakölteni + a kötelező dolgolon kívűl.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #46855 üzenetére
Én évente 2-3x mosom le "rendesen" az autót, amúgy sima utcai nagynyomásúval adok neki. Abból preferálom azt a helyet, ami viaszolni is képes. De a keféjüket nem használom. Láttam már olyat, h spórolás céljából a fickó használta a kefét, de pénzt nem dobott bele, képzelem, milyen jól karcolhatott utána. Dobtam be neki egy 200-ast, és kiválasztottam neki a megfelelő programot, meg is lepődött, mikor elkezdett jönni a hab. Szerintem nem értette, mi bajom a módszerével.
-
-
M_AND_Ms
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pető bá' #46987 üzenetére
Ez az ev, de lehet hogy a kovetkezo se lesz az amire az autogyartok orommel emlkekeznek majd. En pont emiatt vettem meg meg tavaly az autot az ev kozepen ugy, hogy 3 nap alatt egy random 10 eves hasznalt auto helyett dontottem egy uj Suzuki mellett. Nagy szerencse, hogy a szalonban par perc alatt komolyan elmagyaraztak hogy mi varhato a kovetkezo fel-egy evben. Mindenben igazuk volt.
Szerintem az EU-nak fel kellene fuggesztenie a CO2 ado befizeteset 1-2 evre, sot a tagallamok adhatnanak az uj autok eladasaval jaro adokra is valami engedmenyt. Meg a virus nelkul is sovanyabb evre lehetett szamitani. Itthon meg levihetnek az AFA-t 20%-ra, ha tenyleg fontos nekik a gazdasag ujrainditasa. Korabban is csaak fekezte a gazdasagot a magas AFA, de most meg kritikus tenyezo lehet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #47385 üzenetére
A levegőszűrő csereperiódusát felezni valóban indokolatlan, én itt az utastér pollenszűrőjére gondoltam, bár meg lehet hogy elbeszélünk egymás mellett megint.
Légszűrős gyakorlat nálam: Minden második olajcserénél cserélem ha 6 havonta cserélek olajat és olajszűrőt, ellenkező esetben légszűrőt is cserélek az olajjal és az olajszűrővel.
Pollenszűrő: Nem fújkálom ki, nem mosom ki, 12 hónap után megy a kukába, ezt életkorra cserélem, mivel amíg áll az autó, addig is azon keresztül szellőzik az utastér, a levegőszűrővel ellentétben, ami csak akkor van használva ha jár a motor...
Viszont hogy ne csak okoskodjak, adok egy tippet:
Ha magadnak gombátlanítod tavasszal a klímát az autóban, akkor úgy érdemes csinálni, hogy kicseréled a pollenszűrőt, majd közvetlenül utána gombátlanítasz, így könnyebben átjárja a "gáz" a légjáratokat, tehát hatékonyabban tud fertőtleníteni is. (ami csak illatosít az nem ér semmit)Én a nyári kerék felrakásával szoktam egybekötni (mert a téliknek száradnia kell és beszívni a gumiápoló habot, addig ráérek bíbelődni a szűrővel meg a "bombával"), olyankor kap egy porszívózást, gumiszőnyegmosást, belső ablakpucolást és műanyagápolást az utastér, folyadékszintek ellenőrzése, stb.
Ha kellemesen meleg az idő, akkor egy külső mosást is alvázmosással.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #47387 üzenetére
Oh, igen, így már értem amit írtál.
Igaz, akad amelyikre rá is van írva hogy anélkül tudja csak kifejteni a hatását, csak van néhány autó (talán a Splash ilyen), aminek a pollenszűrőjére rá van fröccsöntve a zárófedél, így anélkül nem zárt a rendszer... régi autómban volt egy műanyag takarófedél, amit vissza lehetett rakni pollenszűrő nélkül is, de van amelyikben nincsen, a swiftben van azt tudom.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #47603 üzenetére
Az egyik barátom 2005-ös swiftjében ez mind benne votl egy rekeszben, a csomagtér 60%-a bukó volt...
Azért a szélvédőmosó tud "kilátási zavarokat" okozni ha kifogy, persze frekventált helyen autózva ez nem probléma, de Nógrád/Békés/JNSzolnok megye úttalan útjain ritkaság a benzinkút...
Emelőt azt hiszem a defektjavítós autókhoz nem adnak, csak kerékkulcsot, vonószemet meg a hajtószárat és pont.Fékfolyadék és motorolaj főleg idősebb (15+ éves) autóknál ajánlott, motorolajat hordok magammal a BoosterJet motor miatt, de az végképp nem foglal sok helyet és inkább kényelmi funkciót lát el, mivel ha kevés nem kell várnom 1 órát az Assistance-ra hogy rátöltsön...
A pumpa fontos, főleg ha defektjavítós az autó, mert csak a kis kompresszorral tudod belenyomni a folyadékot, vagy ha éppen "kukacos kedvedben" vagy, akkor azután is fel kell fújni valahogyan, nem? Egyébként sem egészséges lapos gumival közlekedni, plusz még le is gyalogolod az oldafalat, ez két rossz pont.
Nekem ezeken felül a teljesértékű pótkerék alatt van még egy kukackészlet megbújva, hátha kapok egy szöget amíg a pótkerék van fent... és van nálam pokróc is, ilyen téli "ülljön át más autójába" esetekre, de annak a funkciója kettős: 1. helyettesíti a csomagtértálcát 2. ha elakadok és közel a vég, bele tudom magamat meg a gyereket csavarni...
De mindezt félretéve, szánalom hogy lassan semminek sem kell lennie egy autóban... csak USB aljzatnak meg TPMS-nek...
@tboldi: Mert még a felét sem írtam le annak ami van nálam abban a rekeszben... el sem hinnéd h két elakadásjelző is van benne meg szatyor, kukászsák (fekete a bömbisek miatt ), esernyő, poroltó, géprongy, kerékék, karcjavító, kistölcsér, nagytölcsér, tovább is van, mondjam még? 1 óra volt mire átpakoltam a régiből az új autóba...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #47606 üzenetére
Nem keresgélek a garázsban 2002 óta, mert azóta nincsen garázs, a fater autója áll teremgarázsban, de ennyi, a többiek kint a szabad ég alatt, a Vitara akkor lát fedett parkolót, amikor hétvégén kell SOS menni külföldre, mert olyankor azzal viszem be az ajtóba készített "melóvanbabám" feliratú utazótáskámat (kaptam az egyik haveromtól, akinek 2 nappal az esküvője előtt kellett tanút cserélnie, mert én pár száz km-el odébb voltam aznap ) és olyankor ott éjszakázik az i30 helyén. A panellakáshoz meg ritkán jár műhely, a pince kb 4nm, és azon is osztozunk ketten plusz a mögötte lévő tárolóknak az a közlekedője, szóval... a lényeg h hely sincsen hol tárolni ezt a sok vacakot, és jó is ha velem vannak. A régi autóban voltak tartalék gyertyák, gyújtótrafók, szervófolyadék, lambda szonda (erre hagyok időt h elképzeld annak a cseréjét a pihenőben ) és még sok más apróság, biztik, patentok, pót izzók vagy 4 garnitúra, tartalék ablaktörlőlapát.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz pető bá' #47636 üzenetére
Most rakom fel a frissítést egy sd kártyára, kíváncsi vagyok, mi lesz utána.
Ha jól sejtem ez túl régi. És a frissítést sem indítja el.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #47759 üzenetére
[link] csak tessék, ezzel a fajtával működik Vitara esetén.
Mert van amelyiknél az immobi chip túl messze kerül a szenzortól és ha kicsit gyengül az elem, akkor vacakol, plusz minőségileg nem tudom mennyire lesznek messze egymástól...
Az ali nem az a "hű de biztonságos piactér" ahol bármelyik eladónak szivesen elküldeném a kucslom fotóját. Nekem 2 kulcsom van a Vitarához és nem szeretném a gyárit szétszedni ezért... főleg ha forrasztgatni is kell, akkor leégetni a coatingot róla stb... amíg garis legalábbis tuti nem... de ez mindenkinek a saját dolga.@M_AND_Ms: nekem sem, mert nem húzom be, de a szomszédaim itt a 15-ben gyakran szoktak szentségelni egy fazék forróvíz társaságában a kocsi alatt... Ha az M16A vagy a K10C/D vagy a K14C/D triplasoros vezérműlánca megnyúlik az autó súlyától, akkor ott már van baj vastagon... Ha a K1xC/D motorok is annyira "gondozásmentesek" lesznek mint az M1xA motorok, akkor bátran fogom mondani h a Suzuki csinált egy rugalmas, jól vezethető és élvezetes motor családot... (de ne szaladjunk ennyire előre, várjuk meg az első 10+ éves 200k+ km-es példányok szervízmúltját...)
Ha alattam a K14C 98% városi használattal el fog menni 15+ évet és 200.000km-t hibamentesen, akkor kétség kívül mondhatjuk hogy jó motor, de egyelőre amiket olvasok nem igazán tudok belekötni... ha racse a cél akkor meg sakktáblát kell venni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #49319 üzenetére
Oda se neki, kishazánkban a TMK ismeretlen fogalom, tűzoltásra használják...
Nekem ilyenből volt már több emberrel vitám, mert markaszervizben állították hogy "élettartamra" van a hűtő víz, a fékfolyadek, meg a váltó olaj és a szervo... Mondtam h egy nagy lopompolot, ha én nem 4-5 évig akarok egy autót használni akkor hadd kérdezzem meg hogy a fékfolyadék tizensok évesen forraspont ügyileg mit is tud és akkor szeretném megtudni cikkszamra pontosan mi van az autóban, ha fogyna akkor tudjam milyet vegyek bele... Volt nagy hímezés meg hamozas...Amúgy le van írva a L'users manualbán...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz pető bá' #49319 üzenetére
Nálam minden be van írva a szervizkönyvbe (legtöbbször én magam írom, vagy egészítem ki), csak rá kellene néznie a szerelőnek. Nem beszélve arról, hogy illene minden alkalommal átnéznie, hogy lát-e valami gyanúsat.
Egyébként én is szeretek ott lenni, hogy lássam és tanulják, bármikor szívesen segítek is.
TommyY