Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
válasz pető bá' #49323 üzenetére
Szerelő haver úgy van vele, h régen ketten dolgoztak, de most már vagy 10 éve egyedül van. Gondolom az is segítség, ha tud valakivel dumálni. Pláne az, ha nem egyedül kell csinálnia.
Mondjuk a suzukin/yarison nincs sok teendő, csak a kopó-fogyók, meg a folyadékok cseréje.
De az insignia más, az ad mindig feladatot. Most a generátorral opok, időnként valamiért 14.7V helyett csak 13.7V van, asszem megint leszedjük a generátort, és visszaviszem a szakihoz, pedig elvileg fesz szabályzót is cserélt benne. Aztán rendeltem ebayről olajfelszívó cső tömítést (ez a konstrukciós hibája a 2 lityós dízelnek), de ez fém tömítés, nem gumi, ergo örök darab, de ehhez karter le kell majd. Utána meg észrevettem, h ül a segge, hátsó rugók csere, meg ha ott vagyunk, akkor tuti lesz 1-2 szilent is. Lámpákat is ki akarom venni polír+lakk rájuk fér. EGR szelep+környékét lebontani, takarítani, MAP szenzor, légtömegmérő, folytószelep, vagy mi dettó. Na, szóval, van mit tenni vele, nem egy japán autó. -
Siriusb
veterán
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #50058 üzenetére
dehogy veszünk!! Én 1x raktam bele egy Mitsubishi-be utólag ülésfűtést talán (2006-ban), gyári kapcsolókat, a gyári helyre, sajnos paneleket nem tudtam gyárit venni. Egy szívás volt, a bekábelezés is, és az üléskárpit megbontása, majd visszaapplikálása is. Valami drága karbonos fűtőlapokat vettem, 2 évig bírta, adtak rá 3 év garit, de hagytam a francba, mert én szét nem szedtem még 1x!
#50059SyMbioTe:
Tavaly télen vettünk egy ilyen fűthető párnát, tavasszal elpakolva, most télen újra elővettük, meg sem nyikkan.Joe
-
TommyY2
tag
válasz pető bá' #50174 üzenetére
Köszönöm az infót. Sajnos az eddigi szerelőnk nem volt hajlandó normálisan elvégezni a bizonyos karbantartásokat, hiába hívtam fel rá a figyelmét amatőrként (mindig megmagyarázta, hogy jó az még), ezért kénytelen voltam beleásni magam a témába (ezért vannak néha fura kérdéseim). Ettől fogva (végre sikerült találnom egy jó szerelőt) én fogok odafigyelni a szervizkönyv szerinti intervallumokra, ahogy írtad, karbantartási tervet készítek.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz pető bá' #50174 üzenetére
Majd mindjárt leírom, összefoglalva, - szerintem - érthetően mi a baj.
Egy nyugodtabb hangvételű kérdés/felvetésre nyugodtabb válasz került volna.
A lekezelő, már-már bunkó, ( szerintem még gyerek) tollából kikerült, ami kikerült...Azért jól néznénk ki, ha egy olajszűrő szétázna az olajban. Nincs anyagfáradás ( ilyen rövid idő alatt), stb. Annak ellenére, hogy csak 1.400 Ft, még mindig senki nem tudja megindokolni, miért kéne cserélni, mert nem kell. Ilyen egyszerű. Az más kérdés, hogy célszerű, általában így szokták, íy illik, de nem, abszolut nem szükséges. Semmilyen műszaki hátrány nem származik belőle. Én így is nyugodtam alszom.
-
csiga8
senior tag
válasz pető bá' #50197 üzenetére
Ezen kívűl [link] nem tudom mire gondolsz.
Ha tudok, válaszolok akár ezen hsz-on belül több esetlegesen felmerülő kérdésre, vagy bármely más hsz-ra részletesen.
Akár itt, akár privátban, de szerintem itt ne borzoljuk a műszaki indoklás nélkül válaszolók kedélyét, vagy ahogy gondolod...Egyébként én is unom már, hogy gyakorlatilag lehülyéznek itt azért, mert nem tudják a válaszukat megindokolni. Védik egymást, mint a kutyák, de már égő amit csinálnak...
Biztos azt sem vették észre, ha nem írnak, ( már-már hazugságokat!) nem válaszolok
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz pető bá' #50336 üzenetére
Én sem vagyok annyira oda érte, de azért valszeg Suzuki-t fogok venni.
Az egy egyedi dolog, hogy kinek hogy jön a márka szerinti sorrend. Én a Suzuki-t jobbnak tartom, mint az Opel-t, pláne az Opel emblémás Peugeot-t.
Az olcsósága egyébként ma is megvan. Az értelmesebbek között ma is a legolcsóbb, tudom, mert úgy kerestem, hogy mi van 4,5 millió alatt. Annyi, hogy akinek a többi szimpatikusabb, felfele eléggé összeér más gyártókéval. Opel pl. egy árban van szinte.Szerintem egyébként javult a megítélése. Még jobban érvényes lett, miután sokan rászívtak a sok turbós és dízel sz*rra, hogy lehetőleg japánt. A Suzuki meg az.
2 kerékűbe egyébként szerintem nincs meg ez a jelenség, sőt.
A szomszédos dolog valszeg egy biztos létező jelenség. Én azt lesz*rom.
A másik érv az alacsony tömege szokott lenni. Hát az tényleg nem a legbíztatóbb egyeseknél. Engem nem zavar, mert én gyorsan kanyarodni szeretek, oda meg pazar lesz egy Swift. Valszeg így is megfelelő biztonság szempontból.Ja, és a 2017 utáni Swift belseje és ülése tetszik. Kívülről inkább Focus-t, Civic-et vennék, meg még pár szóba jöhetne... de én vezetem, és belül fogom nézni, ha veszek.
Egyébként nekem is van rossz véleményem, előítéletem egy csomó márkáról. BMW-vel nem szívnék ingyen sem. TSI-s némettel szintén, Audi, VW, egyebek. Azokat a legszarabbaknak tartom. Ugyanúgy félek a franciától, mint sokan mások. Peugeot, Renault, Citroen. Nem szívesen vennék Fiat-ot sem. Ecoboost-os Ford-ot.
Amit vennék: Honda, Toyota, Suzuki, Hyundai, Kia, egyes Ford-ok. Mercedes, talán Volvo. Mitsubishi, Nissan, talán Mazdát is.
Az elbizonytalanított a Swift-től, amiket itt olvastam. Kíváncsi leszek, hogy mennyire jön be az a mondás, hogy "a koreai az új japán". Ha leadnak a megbízhatóságból, anyagminőségből, akkor könnyen lehet, mert a koreai meg évről évre javul.
Aztán van akinek mások a szempontok. Pl. abszolút csak a kényelem, és azt a franciákba találta meg, és nem zavarja még kritikusan, hogy minden valami nyűgje van.
Van aki azért szo...ik TSI-vel, mert hát milyen jó már az anyaghasználat, főleg a belseje.Én úgy találtam ide, hogy a saját szempontjaim ide vezettek. Nekem fontos, hogy meg tudjam venni, fent tudjam tartani, megbízható legyen. Gondolom a legtöbb vevő innen van.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz pető bá' #51508 üzenetére
Ez alapjan ugy tunik, hogy a jovoben az autozasrol egyre tobb embernek le kell mondania, mert akar benzines, akar elektromos, mindenkepp megszivjuk. Persze ez is csak egy szog az autozas koporsojaban, de egyre tobb ilyen szog van.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz pető bá' #51631 üzenetére
Muter pár hete lebontotta a wagonr elejét [link] Lökhárító erre is vagy drága, vagy nem jó színű, vagy nem is jó évjárat miatt. Ismerős csinálta a javítást, elment a tett színhelyére, összeszedte a letört darabokat, majd elvitte műanyagoshoz, és viszonylag apró pénzért ilyen módon helyrehozták
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz pető bá' #51631 üzenetére
👍
És én még azt hittem, a Jazz-hez nehéz karosszériaelemeket találni.
Akkor talán jobb is, hogy még mindig megvan a casco a WagonR-re. A miénknek csak egy biciklis tekert neki, de apum ragaszkodott az új alkatrészekhez, szerencsére csak az önrészt kellett fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz pető bá' #51639 üzenetére
Csomiajtó kellett nekem csak eddig, 24 órán belül sikerült egy ezüstöt szereznem spoilerrel együtt ideiglenes megoldásként, majd 3 hónappal később jött egy piros, elmentem Pilisvörösvárra megnézni, de nem felelt meg, majd újabb 2 hónappal később felbukkant még egy piros BP-n, amit végül meg is vettem.
3 nagyobb Honda bontó is van az országban (+ a Bontópláza), illetve a fácsecsoportban is vannak egy páran, akik ezzel foglalkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #51634 üzenetére
Szerintem jobban tetted h cserélted a komplett elemet (aztán később autópályán kijön h zörög meg fütyül itt-ott a menetszél, az bosszantó tud lenni), ezért sem értem amikor valaki lökhárítót méreget rétegvastagságmérővel... azt lehet cserélni, az nem para, de tetőt, oszlopokat, tornyokat meg elsőnyúlványt már nem olyan egyszerű...
Végeredményben alig látszik valami, ez egy normális javítás, bár nem volt éppen olcsó, kissé hihetetlen h nincsen bontott alkatrész hozzá, ezeket sosem törik össze!? Vagy ha törik akkor TK-ra?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #51663 üzenetére
Nem lehet ez a menü dolog felszereltség függő? A 2005-ös még nem a ráncfelvarrott, volt egy facelifte 2007 vagy 2008-ban talán, de most nem nézek utána, lehetséges hogy akkor került bele ilyen feature?
Ha elég erősen tekered tuti tekerhető lesz... mostmár. (El ne törd, mert az a PCB-n van, nem lehet egy leányálom cserélni...)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #51737 üzenetére
Elnézést , kissé megkésve de visszaolvastam...
Azért ez elég durva , akkor nem egyedi dolog ez ahogy elnézem..az enyém még szerelőnél van azóta ,semmi fejleményt,végösszegre kíváncis leszek ,nekem még sikerült egy "jó" bontottat bele szereznem,de tényleg eglsz jó állapotba kaptam 20-ért..amit aztán szépen én magam csiszoltam meg és le is alváázvédőztem, úgy került a szerelőhöz.
Na képen látható autó ,ugyan így járt az enyém,kerék is így csak nekem szerencsésebb helyen..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
AMD Power
titán
válasz pető bá' #51822 üzenetére
Valóban nem olyan drága. Mondjuk a beszerelés lenne még ugye minimum ennyi. Arról nem is beszélve ,hogy kíváncsi lennék ,hogy a leszedett burkolat utána mennyire rezegne , rezonálna stb.....
Ma elkezdtem kicsit kitakarítani/tisztitani az autót belülről. Autós nedves törlővel minden műanyagot, fogantyút, gombot, műszerfalat áttöröltem. Holnap jön egy nagyon alapos porszívózás és egy sima alap mosás. Már nagyon ráfér szegényre.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pető bá' #51621 üzenetére
na, csak hogy ne legyek beskatulyázva, áttértem "tboldi Suzuki olajra"
pollenszűrő csere előtt még lesz egy klímatisztítás is, a képen látható "bomba" mellett rendeltem ilyen habot is.. valaki próbálkozott már vele? mennyire hatásos? legutóbb ez a "bomba" már kevés volt.
"... and I hope you have a great day!"
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz pető bá' #52021 üzenetére
Én használtam olyan habot, nem ér semmit, mert pont oda nem tudod befújni, ahova nagyon kellene, a hőcserélőre. Bontanod kell, arra jó hogy a légjáratokat tele fújd vele és azt kitisztítja úgy szó-szó. A bomba azért jobb, mert átjárja az egészet. Ha ezek együtt sem hatásosak, akkor el kell kezdeni nyomozni a szag és teljesítménycsökkenés forrását...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz pető bá' #52021 üzenetére
Korábban én is ezt az olajat néztem ki az S-Cross-ba, de az olajos fórumban szóra se méltatták. Abban igazuk volt, hogy ez Dexos2 szabvány, ami inkább a diesel autókba való, ugyanakkor sokak által jobbnak tartott, mint a gyári EcStar.
Ugyancsak az olajos fórumban ajánlották, hogy Dexos1 Gen2 olajakat érdemes használni a benzines autókba.
TommyY
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52089 üzenetére
...1xű a képlet, én még nem láttam Suzuki-t tréleren csak törötten, de útszélén ezt a típust "bütykölő" sofőrt sem. Ha Te ezt aránynak hívod, akkor legyen az! Akku hiba nem az autó hibája, ne tedd a sorba.
laca891: nem rossz ötlet, továbbra is keresem az erre megfelelő célhardvert és szoftvert. A randomitás és ennek gyakorisága nem utal valami nagy hibára (gondolom én). Jól megy, kicsi a fogyasztása, nagyon panaszra nem lehet okom. Ja, és nem az volt, h nem, csak nehezen indult. A VW szerelőmmel tegnap beszéltem erről, Ő első körben az üza ellátási zavarokra tippelt, azt elfelejtettem megkérdezni tőle, h van-e valami eszköze amit rá lehetne konnektálni a Splash lelkére. 1enlőre várok, majd meglátom merre mozdul ez a probléma. Holnap azért "átmozgatom" a kábeleket, megnézem a gyertyákat, megpróbálom kinyomozni a nagyfeszültségű oldalt. Jó lenne azért az üzaszűrőt is kicseréltetni annak ellenére, h élettartamra határozták meg az idejét. Továbbá az alapjárati tanítással is megpróbálkozom. Majd beszámolok, h mire jutottam, azért sejtésem van, h sok mindenre nem.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz pető bá' #52095 üzenetére
Persze igazad van, de azért mégis bosszantó. Én meg nem vagyok az a fajta aki belenyugszik, vagy csak hajtja és semmi mást nem tesz érte még a kötelezőt sem. A korához képes kevés 65k-s futással vettük, és ez mindenhol látszik rajta, és ezért is "fáj" 1kicsit!
beef: THX!!!Joe
-
LK
addikt
válasz pető bá' #52552 üzenetére
Eladod a gumit és veszel ilyet. Vagy ahogy én csináltam, első kettőt lecseréltem aztán később a hátsó kettőt. Alacsony éves futásra és főleg városban tökéletes választás. Ha egyszer megyek vele hóban, beírom ide.
AMD Power: hozzáértőbb haverom is ezt mondta,hogy nagyobb (autónál) guminál még jobb a helyzet és akár hóban is jobban működik a dolog. Kis Swiftemet is direkt ki akartam próbálni Nexennel hóban, de nem volt a télen. Főleg azért érdekel,mert előtte 8 éves noname 4 évaszakosom volt előző tulajtól, és 1x néhány centis hóban elmentem vele dolgozni, hát folyamatosan korrigálnom kellett. Össze akarom hasonlítani őket.[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
őstag
válasz pető bá' #51631 üzenetére
A fenti sztorim óta kicsit eltűntem a topikból, de most jelentkeznék pár képpel így 242k km-nél:
Beneveztem egy polírra, egy balos fényszóró polírra (a jobbos 1,5 éves, a sérüléskor cserélt), motor mosásra és egy Gtechniq Crystal Serum Light kerámia bevonatra
A polírozáskor sárvédőben levő indexeket kivették, a bal oldaliból letörött egy fül, szóval azt vennem kell.. illetve megadta magát a váltógomb (egyszerűen elrepedt és eltörött), + ezer éve akarok venni ajtóhatárolókat is, hogy megálljon félúton, szóval kezd összeállni egy rendelés
Ajtóhatárolóból van esetleg tapasztalat, vagy mindegyik nagyon gyorsan elkopik?"... and I hope you have a great day!"
-
KubanitoS
veterán
válasz pető bá' #63564 üzenetére
Az mióta nem gond, ha víz jut a motortérbe, mondjuk zárlatot okozva? Én sosem értettem ezt a motormosást, szerintem csak kárt okozhatunk, előnye semmi nincs. Ki az aki nyitogatja a motorháztetőt, hogy nézegesse a motort? Ha nagyon zavarja az embert, akkor max vizes ronggyal át lehet töröltetni a műanyag elemeket, de amit látok, hogy sokan magasnyomásúval adnak a motornak, na az gáz szerintem.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dethroner
veterán
válasz pető bá' #63658 üzenetére
Szerintem sajnos sose lesz egyetlen ilyen teszt sem mérvadó hosszú távon. Ugye ez a linkelt teszt 7 éve készült. Ebben kiemelik hogy pont fordított sorrend alakult ki a Forest és a Sonax között az egy évvel korábbi próbához képest. Szóval jön egy apró változtatás a gyártás során és már teljesen másként működik a termék. 7 év alatt meg annyi minden történhetett már. A legjobb ha egymás tapasztalataiból merítünk, plusz ha elégedetlenek vagyunk egy lötyivel, másikat keresünk.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tosee
őstag
válasz pető bá' #63622 üzenetére
Köszönöm szépen a linket!
Idő közben itthon kicseréltük, feltöltöttük, légtelenítettük, majd másnap kiderült mikor csekkoltam, hogy alul a préselésnél ereszt az új hűtő is! Szóval engedhettük le újra a vizet és szedhettük szét újra. A második hűtővel már talán nem lesz gond, még pár napig figyelgetem az illesztéseknél. De a méreg megevett bennünket, hogy kifogtuk egy gyári hibás darabot, és bonthattuk újra emiatt.Hátsó biztonsági öveknek van valami trükkje, hogy miként javítható? Nem akarja visszahúzni sajnos egyik oldalon sem.
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
szabonagyur
félisten
válasz pető bá' #63890 üzenetére
2) 125 és 140 között közlekedsz a belsőben, és ha valaki nálad gyorsabban közelít, akkor amint lehetőséged van rá elengeded.
Ez igazából autópályán bármilyen sebességnél célszerű.
kisebb benzines, vagy alapvetően nem pályázásra kitalált autókkal rendszeresen látom hogy 110-es utazóra van beállva egymás után sok-sok autó. Ez az a sebesség ahol még értelmesen fogyaszt, de halad is, aránytalanul sokat enne 130-nál. De ez nem jelenti azt, hogy ne tudna körültekintően előzni, vagy 2-3-4 kamion előzése során felgyorsulni 130-140-ig, hogy biztonságosan befejezze az előzést mások jelentős feltartása nélkül.
Sajnos amiket meg én látok ott pont az megy, hogy beállt 110-re (vagy bármennyire ami neki optimális - ide be lehet helyettesíteni bármennyit) aztán ha elé kerül valami akkor nehogy fékezni kelljen már megy is be a belső sávba, sokszor index, körültekintés nélkül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
slett27
addikt
válasz pető bá' #65011 üzenetére
A volt tulaj azt mondta lemerült az elem. 1620-as 3V-os való bele. Vettem új elemet. Központi zárat nem nyitja, zárja csak ha manuálisan bedugom a zárba és elfordítom. Össze szeretném tanítani de nem tudom hogy kell.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD