Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #42019 üzenetére
Szerintem ez az a kérdés, amit csak az aktuális motor tervezői és a gyártásban köreműködő mérnökök tudnak. Talán már be sem kell járatni, talán igen, talán speciális, pl. hígabb az gyári olaj, talán nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz csaba1203 #42022 üzenetére
A 10ekm még ok, de ma már 15-20-30-50 ekm csere van előírva ami arra jó, hogy flottába vegyék, aztán 150-200 ekm olajsár, meg koksz meg minden mikor 3-4 évesen eladják
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Zoleee83
addikt
válasz csaba1203 #42192 üzenetére
De nem fogyaszt többet-sokat pont ezt írtam, most is mentem ~500km-t kb 32-33 literrel az is 6.6 körül van.
5,9-7,2 között teljesen rendben van.@pető bá - Akkor kb. ugyanaz a helyzet, ha már úgyis viszem akkor tényleg nézzenek rá, de nem hajlok a cserére én sem, a kommenteket olvasva nem biztos hogy jobb lesz.
Állítólag gyárilag túl szűk az intervallum amit mér.
Egyébként kevés kilométeres (122.000 van benne) klímás.
Az az érdekes hogy van 4 db 2005-ös Swift a tágabb családi körben, és némelyik csinálja némelyik meg nem, tesóm pl a motor bemelegedése után üti-vágja' az az autó hajtva van rendesen, mégsem dobál kódot 180k km után sem..[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
Zoleee83
addikt
válasz csaba1203 #42207 üzenetére
Akkor viszont én nem értem, 122k kilométerrel nem kellene dobálnia.
Ok hogy 50-80k-t is ír a cikk de nem gondolom hogy a szenzorom ennyi idő alatt megment volna.
De a lényeg ha a lambdaszonda a ludas 10k-tól már kapni nem egy ökör ára, a katalizátort kizártnak tartom hogy gond lenne, ennyi km-nél.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
őstag
válasz csaba1203 #42201 üzenetére
Az ignis nekem is nagyon tetszik. Kár hogy az automatája nem legalább egy jó kis cvt (ami 1.2-vel teljesen jó más suzukikban). Az lenne a tökéletes városi autó nekem (kicsit magasabb, nem vered le az alját, plusz keskeny és rövid elférsz vele mindenhol). De aki szereti a manuális váltót városban annak már most is tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz csaba1203 #42214 üzenetére
Majd ha vezetsz meg használsz huzamosabb ideig egy automata váltós autót ,főleg ha az egy nagyobb fickosabb kocsi ,még sokat vagy városba át értékeled majd .
Sokakakba benne van még amugy Is hogy félni kell az automataváltótól .
Jó az nekem a mostani az utolsó manuális gép .[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #42259 üzenetére
Miért rendeltem swiftet? Számomra elég egyértelmű volt a döntés. Csak ehhez van szívó motor, a vitaránál 1 millával, az scrossnál 1,3 gurigával olcsóbb, 99%-ban városi munkábajárós lesz, erre a legtökéletesebb ez.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csaba1203 #42271 üzenetére
Van / volt GL GL+ GLX is, több színben, de főleg GL. Napról napra változik, ahogy fogy.
Én még választhattam a helyi kereskedőnél ásványszürke, valamilyen kék és gyöngyfehér metál közül. Nálam a választás nem csak azon múlt hogy melyik szín tetszik nekem, hanem azon is hogy mennyire látható az úton. A Látni és látszani elv szerintem fontos. Ezért nálam a szürkék, ezüstök kiesnek, pedig világos ezüstben nagyon tetszett a Baleno. A feketén minden meglátszik, a kékről meg nem tudtak mutatni színmintát. Nálam ezért lett gyöngyfehér. Ha nem sürgetett volna az idő, és kedvemre válogathatok, talán ás színű lett volna.Egyébként én úgy tudom, hogy ezeket az Euro 6d temp modelleket szeptemberig üzembe kell helyezni és év végéig el is kell adni. Szóval nagyon hamar be kell érkeznie a korábban megrendelt autóknak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #42594 üzenetére
Én ezt még megtudom fejelni egy ajándék középső órával (Vitara) meg egy 40%-os kedvezménnyel adott gyári könyöklővel. Ez viszont Bp.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
vzsryl
nagyúr
válasz csaba1203 #42752 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen pofátlanul drága valami, de megbízható. Nem a magas árak érdekelnek, hanem a megbízhatatlan működéssel járó idegeskedés. Ez utóbbiból minél kevesebbet igényel a szervezetem.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
laca891
aktív tag
válasz csaba1203 #42904 üzenetére
A gyűrű persze, hogy vissza ugrik, már korábban írták, hogy olyan mintha nyomógomb lenne. Viszont a hátsó ködlámpa világítani fog, ha be van kapcsolva a tompított. A műszerfalon az ikonok is külön jelzik a hátsó és első ködlámpa bekapcsolását.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #43006 üzenetére
Meg úgy is hívják, hogy racionalitás. Egy olyan típust nem szabad forgalmazni, amin szinte nincs haszon. Márpedig a Baleno esetében pont erre hivatkozva hagytak fel az európai forgalmazással.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
veterán
válasz csaba1203 #42987 üzenetére
Elértél pm-ben. Követem a Suzuki topikot, de nem olvasom mindennap.
A válászom amúgy publikus, máskor is feljöhet a kérdés, ezért leírom itt is.
Apámnak Ignis GL + van, ebben a hátsó ülések mozgathatók:
- csúsztatható előre hátra kb. 10-15 cm-t a hátsó ülés;
- a hátsó támla dőlésszöge több fokozatban állítható;
- 4 szemelyes az autó, a forgalmi szerint is.Ha a leghátsó pozícióba tolom, akkor annyi hely marad az üléstámla és a kalaptartó között, hogy az ujjaimat be tudom préselni közéjük, de nem látni be a résen. Kb. 0,5 cm a rés.
Továbbra is szuper járgánynak tartom az Ignist, időnként nézegetem a hahun, jó lett volna városba, kímélendő az érzékenyebb turbóbenzines, DSG-s korábbi autóm technikáját. (Most plugin hibridet hajtok, emellé viszont felesleges, ezzel tisztán elektromos módban közlekedek Budapesten.)
Sokat járok autópályán, oda biztosan nem való az Ignis.[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz csaba1203 #43037 üzenetére
Szerencsére a start-stop rendszer is jól van megoldva, csak akkor állítja le, ha megfelelőek a hőfokok/akku feszültség.
Na ez így pont nem igaz. Autópálya használat után ha kiállok pihenni vagy tankolni simán leállítja a motort Nem néz semmitMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #43280 üzenetére
A kéttónusú fényezés opciója simán megmaradhatott volna a Sportnál is, fekete tetővel jobban adná.
De amúgy én sem választanék unalmas és jellegtelen szürkét/ezüstöt. Talán a "lángvörös gyöngymetál" lenne a befutó, hogy harmonizáljon a belső díszítőelemekkel is, de a tetejét lefóliáztatnám feketére.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz csaba1203 #43345 üzenetére
Lehet,hogy defekted van és nem is tudsz róla mert lassan enged le,én a jobb hátsóval jártam így,hogy csak hidegben jelzett,melegben sosem,aztán egyszer észrevettem mikor úgy áltam meg,hogy egy fasza 4 lencsefejű saválló csavar volt a gumiban,szerencsére megúsztam minden gond nélkül de félévig így jártam vele.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kicsirics77
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Trollok komolyan
- EA Sports WRC '23
- Lightyear - befektetési app
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Androidos tablet topic
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen légkondit a lakásba?
- Philips LCD és LED TV-k
- Fujifilm X
- További aktív témák...