Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz csaba1203 #52974 üzenetére
Melyik fajta Panda volt? 20 évvel ezelőtt elvileg ilyen kellett legyen. De ha erre gondolsz, akkor valami nem stimmel, mert ez 2003 óta volt kapható.
Anyumnak keresünk épp autót, egy ilyen második linken szereplő is esélyes. A kormányszervó hibáján kívül nem tűnik nekem ördöglakatnak az eddig begyűjtött infók alapján. Gyakorlatulag ua., mint egy 2-es Punto, csak más kasztnival.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53097 üzenetére
ez nem selejtesen össze rakott hanem gyenge minőségü alkatrészek. és nem kivétel vagyok, nyilván nem vagy benne abban a swiftes FB csoportban különben olvashatnád, hogy hányan szívnak a kormánymű és a kuplung lendkerék problémákkal és nagyrészben szarik rá a szerviz. enyémben második alkalommal lendkereket is cseréltek. elvileg azzal már jó. de csak elvileg. nem a japán összeszereléssel van a gond hanem a gyenge minőségü alkatrészekkel..
mindegy. nekem csalódás.
az elözö széria sokkal faszább volt.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #53389 üzenetére
Akkor az egy vacak szerviz, már bocs.
Gépkönyvet tessék felcsapni, ott áll benne hogy 0w16, de ennyi erővel nem is értem minek vergődnek a szervizek és minek tartanak annyi féle olajat, 10w40-et mindenbe aztán majd bedöglik... (lásd GM)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz csaba1203 #53389 üzenetére
Van az, csak szóvá kell tenni. Amikor vittem a swiftet, előtte rákérdeztem mit raknak bele. Mondta 0-20, na mondom nekem 0-16 kell . Semmi gond, csak kicsivel drágább lesz, egyrészt alapból drágább, másrészt mert ez flakonos, a 0-20 meg hordós volt. De a polcon volt 0-16, és mivel ismerős csinálta, meg a szerviz vezető is kedves, jofej faszi, biztos vagyok benne hogy az került bele. A bontott flakon most is a csomagtartóban van.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
pigmeus
tag
-
Moleman
addikt
válasz csaba1203 #53412 üzenetére
Persze, de akár az előírásokon túl is jó lehet egy olaj, a felhasználástól függően. Az előző kocsimban 5W40-et használtam 5W30 helyett, a Banditban is 10W50-et 10W40 helyett, nem árt, ha nem vékonyodik el tartós pörgetés mellett sem. A hidegoldalon viszont én sem vastagítanék, azzal lehet kellemetlen meglepetés.
Az újabb autók nem tudom, mennyire érzékenyek, a biztonság kedvéért maradtam a gyári 0W-20-nál.
-
pigmeus
tag
válasz csaba1203 #53415 üzenetére
Ja, igen nekem Scross, a K14D-el szerelt motor. Csak a lényeg, hogy eltérőt tettek bele, ami a 0W-20-lett volna és a 5W-30 miatt érezhetően másképpen viselkedett a motor. Sok a városi rövid táv, nem is melegszik be a motor. De lehet, hogy a szívó motor másképpen viselkedik.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #53427 üzenetére
Próbáld megtalálni a nyiszogás forrását. Lehet némi WD40 is megoldja és akkor elkönyveljük hogy azt ott időközönként kenni kell.
Az E11 facelift Corollák is ezt csinálták olyan 100-120ezer után, ott a pedál függesztő csapját kellett kenni, mert a melegben kiszáradt a kenőanyag és a rugót ahogyan feszítetted nyírta a csapot a furatban, de azt félévente-évente ha újra kented gépzsírral vagy WD40-el, akkor utána jó volt egy darabig.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hemaka
nagyúr
válasz csaba1203 #53431 üzenetére
Én is megnéztem közben a régebbi sporton, mert a másik nincs most itthon. A benyomási pont utolsó harmadában jelentkezik nálam, és nem sebességfokozat függő, bármelyikbe nyikorog. Most szét hőálló zsíroztam ott mindent (amúgy is meg van ott kenve rendesen ahogy láttam), megnyomogattam csendben van, de majd ha megyek vele kiderül ott van/volt-e a probléma.
-
mefistofeles
addikt
válasz csaba1203 #53796 üzenetére
Egy autó "tartása" az mindig pénz. Ingyen ebéd nincs. Ha új, akkor a kötelezők, a téli szett stb, ha pedig egy olcsó leharcoltat veszel akkor hiába írják, hogy "csak a nagyi ment vele bevásárolni a közértbe" sose tudhatod és mindig zsákbamacska.
Sajnos az a helyzet, hogy autót ne vásároljon az aki kb. annyit tud kiszámolni, hogy egy tank benzin belefér havonta és passz.
Nekem komoly érvágás az új autó de használtat akkor se vennék ha pisztolyt fognának a fejemhez. Nem értek hozzá, és a 20-50K- kilométeres autók igen drágák, 100K felett meg hazárdjáték az egész.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Danex
addikt
válasz csaba1203 #53801 üzenetére
Mi csütörtökön vesszük át az új vitarat, úgy volt hogy 2millioig használt, aztán mikor a 15eves papíron 250ekm autók ára 1 év alatt 1.5misirol 1.8misire emelkedett úgy voltunk vele ezt a pénzt inkább egy új autó onrészébe toljuk bele.
Kiszamithato osszeget jobban szeretjük mint a váratlant, ráadásul úgy hogy egyáltalán nem garancia hogy más hiba nem jön elő.
a néhány évesek meg ugyan úgy drágák, csak már garancia sincs és a hitel os 4-5%-al rosszabb thm-el erheto el.
A 2025 új euro besorolás miatt meg lehet fog annyival dragulni az autopiac, hogy lehet nem is bukunk olyan sokat (lásd hibrid előtti vitara, ami kB vételi áron megy 3evesen 60e km-rel)
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53860 üzenetére
a régi fiesták is a mai napig róják az utakat ahogyan a swiftek is..
sőt még az első generációs Focus fiesták is..rengeteget látni a mai napig belőlük... szóval ez most ne haragudj de jó nagy kapufa volt...másodsorban a swiftben 30.000km alatt 2 kuplung csere, lendkerék csere, váltóház csere után ha ez már 31.000km-t elmegy hiba nélkül már jobb autó...
barátom cégénél 3db ilyen fiestát használnak, mindegyik 100.000 km fölött már ( 3 év alatt) és egyikkel se volt még semmi gond. ellenben a swiftel amivel többen is szívnak..szóval a mérleg erősen nem a suzuki fele billen.....
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53866 üzenetére
elég nagy tévedésben élsz.. a régi swiftből sokkal többet eladtak azért látsz belőle többet, mivel a fiesta 2-3x annyiba került akkoriban, volt nekem egy 2003-as fiestám ami most a tesómnál van, és még egyáltalán nem rohad sehol, de ma már a régi swiftek azok amik porladnak el, nyúlványok, lengőkarbekötési pontok stb. de nyilván ezért is került fele annyiba már újkorában is.
nem tudom merre jársz de eléggé sok régi fiesta járja az utakat csak ki kell nyitni a szemeket[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
válasz csaba1203 #54134 üzenetére
én előtte meg szoktam nézni mit mutat a TPMS, aztán rádugom, vagy "ráfogom" ha nincs karom rajta, és ahhoz képest nyomok rá amennyit gondolok.
amúgy van a csomagtartóban egy mini kompresszor is, amit egész pontosat mutat, de azt csak végszükség esetére tartom.
[ Szerkesztve ]
-
eami
addikt
válasz csaba1203 #54139 üzenetére
fordítok... tpms mutat mittomén 2.42, a kúton a mérőóra meg mutat 2.69-et, de én tpms szerint szeretném feltoltni 2.6-ra, akkor úgy gondolom hogy a kutas 2.69-het képet +0.18-at tolok rá
amúgy ajtóban lévő előírásnak megfelelően fújom vs sokat lehet olvasni hogy ki szerint mi a jó
[ Szerkesztve ]
-
mefistofeles
addikt
válasz csaba1203 #54263 üzenetére
hagyni kell őket...
Én a kis 2007-es swiftemmel annyira meg voltam elégedve, hogy -bár körbe pillantottam a piacon- sosem volt valódi kérdés, hogy az új autó is suzuki lesz. 14 éven keresztül sosem hagyott cserben. Utcán állt esőben, hóban de az utolsó napig pöccre indult.
Ha nincsenek barom autósok, akkor máig csak fékbetét és önindító cseréje lett volna ....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csaba1203 #54450 üzenetére
Neeee, mindjárt jön dethroner és jól kikapsz hogy a francia űrtechnikát szidod...
Eleve autónavigátor, az "igazán éles kések" gyűjtőhelye, különben is almát körtével, nem egy fair dolog...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz csaba1203 #56539 üzenetére
Az is előfordul, hogy valami zavarja. hasonló szitu nekem is volt egy parkolóban, pontosan nem emlékszem, hogy hol, de a lényeg, hogy ott valami zavar volt, mindenhol máshol bőven jó. Már én is elemcserére készültem. Lehet, hogy nálad is az van. Persze az sem kizárt, hogy gyenge az elem.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mefistofeles
addikt
válasz csaba1203 #56539 üzenetére
Elvileg nem, de minden előfordulhat. Nekem kb. 10 évig működött egy elemmel az előző swiftem távirányítója. Egy elemcserét megejthetsz, nem egy nagy érvágás.
Egyébként érdekes, hogy nálam is a zárás halt be először. Még bőven nyitotta az autót, mikor zárni már 10 ből 10x nem zárta.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz csaba1203 #56539 üzenetére
Nekem 3 éves volt az scross mikor már nagyon nem akarta be se indítani a kulcs, mindig villogott út közben is a kulcs jel.
Gondoltam majd milyen okos leszek előveszem a tarcsi kulcsot azt sose használtam biztos nem merült le, kopjon az is, de az meg még süketebb volt. Elemcserével oké lett, de elég móka szétszedni.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
SirKero
őstag
válasz csaba1203 #56539 üzenetére
Az enyém ( S-Cross ) most lesz három éves és már cserélni kellett az elemet mind a két kulcsban.
Manuálisan ( az ajtón lévő gomb megnyomásával ) lehetett az ajtókat nyitni de a kulcs már nem nyitotta ki. Indítani indított és a fejegység sem jelzett semmit.
A szétszedés nem egyszerű aki ezt kitalálta így azzal egész nap ezt csináltatnám#56504Olivér85 Nálam előváros + város két személlyel+csomag 6,3-6,7 között ( 1,4 MT )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
veterán
válasz csaba1203 #56577 üzenetére
Szia!
Apám Ignise épp most 4 éves (2017-es gyártás). Kb. 2 éve cseréltem benne elemet.
Egy nyomós indok, azért érdemes cserélni a gyengülő elemet a kulcsban vagy akár a tv távirányítójában, mert ösztönösen erősebben nyomod a gombot ha nem működik elsőre / kellő távolságból, így hamarabb amortizálod a mikrokapcsolót és annak gumisapkáját. És ezek cseréje drágább lesz mint az elemé.Érdemes minőségi elemet venni, pl. Panasonicot. (A saját OFF autóm kulcsában a Lidl / Aldi elem pár hónapot bírt, a bliszterben lévő maradék 3-ból 2 vadonatúj elemmel nem is működött a távirányító. Panasonicot vettem, az korábban is bevált.)
-
mefistofeles
addikt
válasz csaba1203 #56678 üzenetére
Nálam 2007-es swift volt, szóval már gombelemes, de úgy tűnt soha nem merül le. ja és naponta többször ülök autóba, heti hét napon.
Most az új swiftemnél kiváncsi leszek meddig bírja.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Dying Light 2
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Vicces képek
- Robot fűnyírók
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Windows 11
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák