Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
184 cm vagyok, és ehhez képest a lábam hosszabb, mint az átlagos, így a hosszú lábaim miatt nehéz olyan autót találni, amiben kényelmes az üléspozíció.
Példának okáért a Splash-ben nagyon jó volt, meg a hosszú lábamnak pont kényelmes volt a magas üléspozíció, persze itt is csutkára hátra tolt üléssel.
A Mondeo-ban kva jól elfértem, na egy olyat elfogadnék Suzukiban(#20951) Harkovz: igen, de én bízok egy szebb FL-ben, hogy külsőre se lehessen belekötni, illetve abba, hogy megmarad az alap 1.6 motor, nem kell a csili vili közvetlen befecskendezéses turbós csoda.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
+18km/h az alsó határ, aminél jön csekk. 15 a törvényi határ, 3 a műszer hibahatár.
2-t meg a műszered csal. sztem semmi gáz nem lesz.ellenben nagyon mehetnékem volt a 200lovas turbos benyával szerdán, este meg olvasom, hogy az útvonalamra kiraktak minimum 7 sebességmérős kamerát. hát ez sokkal esélytelenebb...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
néhányat láttam közülük, de nem mindet. ha kézi elsütős radarjuk volt, akkor simán meg lehet úszni.
kiscserkész koromban volt néhány ajtóablak szemezésem radarral/lézerrel, és többször nem talált, mint talált.
12 év motorozás alatt 1x sikerült csekket begyűjtenem.az autómata rendszerektől jobban fosok
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Joe.36
addikt
-
roberto211
őstag
Hát pont ezt mondtam hogy megkell nézni,hogy valahol fogja e csavar vagy patent vagy ilyesmi. Oldalt fogja valami? Ha nem találsz se csavart se semmit akkor az illesztésnél nagyon lapos, nem hegyes csavarhúzóval óvatosan próbáld valamelyik részét kipattintani,lehetőleg szélénél próbáld.... Ha egyik része kipattan akkor mehet a többi ha nem akkor inkább ne feszegesd...De nem hiszem h túl bonyolultan jönne ki csak kérdés hogy hogy igen.
#21498) HUNPSP : Ha gyorskötözőzől akkor szerintem még ne rakd fel a dísztárcsát mert ha ott sietősen leszeded megkarcolhatod vagy ilyesmi, ezt a pár napot kibírod. Ha csak simán rátennéd akkor nem sok veszély fenyegeti h valami baja lesz .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tigi
őstag
Szerintem ki kell hozzá szedni a fejegységet, utána talán többet látsz.
Vagy a Swift Klub-on megkérdezed, szerintem egy regisztrációt megér.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
a_tesz
Korrektor
Nem kell szétszedni, a két kör alakú akármi, ami az utolsó előtti képen látszik, az a két izzó foglalata (értelemszerűen az egyik a piktogram világításáé, a másik a visszajelző fénye). Azokat elvileg óramutató járásával ellentétes irányba tekerve ki tudod szedni, az izzót a foglalatból ki tudod fűzni, hobbielektronikai boltban pedig kapsz bele másik izzót, ha viszed magaddal, akkor biztos jót adnak. Foglalattal együtt mocskos drága (~2000 Ft), az izzó magában lesz van 50 Ft.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
domojko
senior tag
Igen, attól van h levetted az akkusarut. Mindegyik mk13 swift ezt csinálja. Van amelyik le is fullad. Pár hét kell h beálljon. Terjengnek a neten különböző csodatechnikák, pl h hagyod alapjáraton kb 15 percig ketyegni utána pörgeted kb 3000 fordulaton egy percet, utána megint hagyod ketyegni egy darabig és akkor jo lesz. Nekem az a tapasztalatom h tökmindegy mit csinálsz, majd magától beáll. Minden formációt kipróbáltam már de egyik sem volt tuti. Mai napig is előfordul hogy teszem azt 5.-ben gurulok kb 60-al, fékezek közben kinyomom a kuplungot, a fordulat leesik egy pár másodpercre 350-600-ra. De utána visszaemeli 750-re.
-
roti86
őstag
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is ez a Conti van, imádtam de idén már nagyon kemény volt. 2010-ben vettem, de 2008 végi a DOT száma.
Tavasszal vennem kell, legszívesebben ugyanilyet vennék de a méretemben 100k fölött van a szett anno okosba megvolt 18k/db áron...
Most jobban fogok arra figyelni hogy friss legyen a gumi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
bajnokpityu
félisten
én egy mislennel szoptam meg szomszéd gumis, rábeszélt. én meg mondom, szomszéd csak nem akar átverni. 6 éves volt, újnak nézett ki. első kanyarban kiderült, h kukába való. motoroztam 12 évet, alapszabály ott, h 4-5 évnél régebbi gumit akkor is lerakjuk, ha még szőrös.
nekem a hankook bejött egyébként.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
domojko
senior tag
Kár hogy nem fehér vagy fekete. Ez a szín annyira nem bejövős. Két év alatt belenyomtak 65000 km-t. Nem sokat pihent a szekér. Az enyémet 4 évesen vettem 75000 km-el, de sokaltam ezt is. Meg is van az eredménye. Váltója hulladék. Difi-váltó sír mint a fűnyíró. 5. éve van nálam azóta minden évben októberben cserélem az olajat szűrőket. Eneos hyper premium 5w30-at kap de most elkezdte csipegetni. Nem vészesen. Eddig legalábbis. Két olajcsere ciklus között kb 2dl-t töltöttem utána. 2x volt már váltóolaj csere is mióta nálam van. Nem tűnik túl hálásnak. Szerintem soha többet nem veszek használt autót. Csakis újat.
-
Kornel
veterán
motorkód nem olvasható.
magyarul kastás.
váltó hibás...
ez valami lopott, összelegózott hulladék, amiért jól lecsuknának, ha minden kiderülne rólaamúgy nincs 700-ért swift2, legalábbis normális.
amit én láttam, az 1,2M felett van a normálisak, 1.5-ből inkább 1,4-1,5M a normális, leinformálható, nem TK-ból összelegózott, kastás, GC klíma nélküli, fekete kilincses, stb.
szvsz a jóért megkérik a pénzt most, mert nincs normális használt autó, a szar meg suzukiba is szar.
-
Kornel
veterán
Szerinted egy devizahiteles visszavett autot szervizeltek?
Olajcsere, szurok, gyertya, valtoolaj, fagyallo?
Nem...
Mar pedig az 1M alatti swiftek 99%-a ilyen.
Ha kifogtal egy jot, akkor grat
Nekem 1,6 volt a sport, de 1,5-ert csak romok voltak, a legolcsobb is 1,4 volt kb., de az ketszinu volt, szo szerint -
gerii
addikt
Néztem ilyen GC-t, ami anno 900k volt, még a kilincs sem volt fényezve, rádió nuku stbstb. Hát olyan retket én még nem láttam. Nem elég hogy a fekete kilincsről folyt le a "rozsdalé", de olyan mocskos volt belül hogy ihaj. Tipikus bankautó. Ahhoz képest az 1misisek aranyba voltak öntve
-
Kornel
veterán
Eddig lekopogom, most 2 hatso gatlo csere lesz, de eselyes, hogy ezt is en nyirtam ki, mert adtam neki a kanyarokban
Na meg 8 eves mult, mit var az ember...
Nem baj, koni str.t mar versenypalyara is alkalmas, korlatozottan.
Nyaron irany a palya, kivancsi vagyok, mit tudok mashoz kepest. -
Doze
aktív tag
én éppen most boltotam páromnak egy autót, neten nem is nézelődtem mert autó kellet már azonnal. Az előző F-es Astra megszünt létezni elporladt a kaszni
Miskolc környéki kereskedéseket végigjártuk.... háááááát bammeg kategória.
2 nap leforgása alatt vettünk egy Skoda fábiát 1.4 68Le. 2002 500k volt átírással 80k-t lealkudtam. De ez is egy akkora cigány autó hogy nemigaz , viszont a kaszni jó, (lehet volt törve, de nem apróra), beülök szilánk darabok a kesztyűtartóban. A váltó az 1 és lükverc közt akad, csörög a vezérműlánc, de a lengéscsillapítók jók, nem kopog semmi, menni megy, a motortér retkes de nincs olajfolyás a kipufogó tiszta.... elvittük átnézetni, suzuki után ez a legolcsóbb verda, szerintem egy új swithez, sx4-hez kb duplája minden. A vezérműlánc (gyári) 9900Ft , komplett szűrő és folyadék csere (15k), mivel nem ismerem azért szerelő csinálta. 30k-ból megállt a repair, a váltót meg után kellett állítani jön-megy, nem rohad. A skodákkal eddig is szimpatizáltam de most jobban tetszik.... viszont egy sx4-et soha oda nem ednék érte.
A motor, a váltó, a fék fényévekre van még egy ignis-hez, vagy régi swifthez képest is... a gázreakció olyan mintha egy jegesmedvét rugdosnál egy sivatagban, 2mp mire alapjáratról felveszi a fordulatot, az a kuplung meg hááát.... na mind1.
Egyébként csak úgy technikai szempontból érdekes, 2002... Alulvezérelt OHV, szép tolórudakkal. Háth ja... suzukinál az SOHC legalább alap úgy 1984 óta..
-
Motion_Blur
félisten
Ha valaki rábólint én rendelek egyet innen
Néztem megint egy olajat, kevesebb fogyott mint amire korábban emlékeztem: [link] 10e km után, ez a fogyi már normálisabb azért, nem?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section