Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomics
addikt
válasz roberto211 #23764 üzenetére
Az tuti hogy 2-3 hónapja még nem volt ott semmi, mert kb akkor mostam le kézzel utoljára, mindig átnézem olyankor rendesen az autót.
Bosszantó[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23985 üzenetére
Még kell nézni egyes olajok műszaki paramétereit.
Ár érték arányban pl. a toptec 4300 best buy.
Elég sokat olvashatták és keresgettem, amíg megtaláltam, hogy mi kell nekem akkor. -
addikt
válasz roberto211 #24001 üzenetére
Csere? Vagy nincs a helyén?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz roberto211 #24003 üzenetére
Értem, köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24041 üzenetére
Nekem végül 1.8 civic lesz.
Barmikor a laguna mellé állok vele
Pont ideális átmenet a kényelmes, utazos autó, és a rugjuk el ha kell, mert elgurult a gyógyszer hulyegyerek autója között.
Erre van szükségem[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #24043 üzenetére
140 lóval a Civic se versenyautó...
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24122 üzenetére
Ennek levágták a hatuljat?
Lagunat még nem kommentalom, mert magadra veszed -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24124 üzenetére
Ültem benne.
Jo-jo, de a nyugalmat többre értékelem. -
Tigi
őstag
válasz roberto211 #24124 üzenetére
Mi ez a Renault mánia?
Ha most kellene kocsit vennem akkor az olaszt és franciát zárnám ki először, de ez én vagyok.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24132 üzenetére
Szerintem ne itt hitterits
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #24135 üzenetére
Igen, nekem is hasonló igényem vannak (kényelem, csend, több nyomaték).
2009-es FL-es S40 1.6 benzin amúgy, jól felszerelt, kevés km és patika.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24141 üzenetére
10 -ért meglenne nekem Bárdiból a vezérműszíjszett, már csak kellene egy korrekt szerviz, aki jó áron kicseréli.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24143 üzenetére
Budapest
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24145 üzenetére
Ment privát!
-
őstag
válasz roberto211 #24122 üzenetére
ez a laguna betegágy
volt nekem is, kalap szar az egészcryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24150 üzenetére
Nem veszek t jetet.
A motor jó, de a körítés nem megfelelő nekem.
Ülés, stb. -
őstag
válasz roberto211 #24150 üzenetére
az hogy bejön valakinek vagy nem az szubjektív dolog
az hogy műszakilag egy kalap szar, az tény sajnos
nekem egy első tulajos, 90 ezret futott márkaszervizes, leinformálható darabom volt
ami hibák azon előjöttek, olyan nincs se japánnál se németnél, ennyi használat után
és ez nem innen onnan hallott infó, hanem első kézből tapasztalatcryptot minden termékemért elfogadom
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #24150 üzenetére
Teljesen igazad van,lányoméknak van egy 10 éves diesel puntójuk több mint 200K van benne és a kopó alkatrészeken kívül semmi baja,pedig mindenki szidja a fiatot.
-
őstag
válasz roberto211 #24153 üzenetére
gyújtótrafók, indítókártya, keréknyomás felügyelő rendszer, motorból olajszivárgás (és ha állt 2-3 napig, akkor szépen füstölt az alsó motor takaró műanyagon felgyűlt olaj), xenon égők többször, kormánymű erősen kattogott
ez egy év alatt kb. és csak ami így hirtelen eszembe jutott sok év távlatából
mindez egy első tulajos, márkaszervizben karbantartott, 100 ezer alatti futásteljesítményű autónálszerintem nem véletlen hogy szart se ér használtan
szóval szerintem ilyen autóra ne beszél rá senkit, max ha nagyon ki akarsz szúrni velecryptot minden termékemért elfogadom
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #24161 üzenetére
nkabb koltok 2x annyit rá mint opelre vagy suzukira vagy 6g kuvikra de legalabb szeretettel élvezettel ülök bele és nekem most már ez a lényeg..
majd ahogy jönnek elő a bajok és egyre több pénzt locsolsz rá szépen átfog ez fordulni gyűlöletté
persze csak viccelek, igazából csak pislogok mi a fax lett a topikkal 2 nap alatt.. 1millás 5éves kocsi, megbízható francia. pasztmek[ Szerkesztve ]
-
HUNPSP
aktív tag
válasz roberto211 #24213 üzenetére
Ez a rázkódás ez régi Swift betegség? Nálam 100-105 fölött kezd el úgy remegni a kormány, hogy egyszerűen nem merek többel menni (maga az autó rendben van, de a kormány félelmetes ilyenkor...). Elvileg nálam a felnik is problémásak, hiába lettek ezek is centrírozva (+vadi új téli gumi), de egyszerűen gagyi minőségű a felni, és deformálódott. Így vettem. Vajon 4db új felni tényleg mindent megoldana? A centrírozás után egyébként kevésbé ráz az autó 100 fölött, és ezek szerint tényleg a felni lesz a ludas...
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #24230 üzenetére
Wd40-et ne.
-
gatto_
senior tag
válasz roberto211 #24232 üzenetére
Ideiglenesen jó, csak kevésbé tartós talán. Hamarabb elillan. Természetesen én is a WD40-et használom.
Az előző kötelező szervizen nekem valami zsír spray-t fújt rá a szerelő a zsanérokra. Talán valami lánckenő volt, mert az jól megtapad a felületen. -
addikt
válasz roberto211 #24232 üzenetére
Oldja a zsírt, meg folyik mindenfelé. Hozzáférhető helyekre a legjobb a gépzsír.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #24232 üzenetére
+ marja a gumit.
-
balaaa88
aktív tag
válasz roberto211 #24240 üzenetére
Köszi.
-
nagyúr
válasz roberto211 #24240 üzenetére
Nekem pl. a stabpalca miatt volt hasonlo hang, latatlanban kvazi lehetetlen megmondani mi a pontos baja... Nezzen ala a szereloje/futomuves aztan kiderul.
-
hentes555
senior tag
válasz roberto211 #24252 üzenetére
Mirrorlink csak a nagyon "elit", felső kategóriás telókban van. Vagy rosszul tudom?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #24352 üzenetére
Az úgymond "családi" volt, legalább 4 évig én használtam, ezért nem vettem autót, különben csak ott porosodik. Most határoztam el veszek "sajátot" aminek a forgalmijában már az én nevem van.... ideje volt.
Na átírattam a verdát, már az enyém.... jó hamar ment, csak a pénzt fizesse az ember
Elvittem szervizbe, autópályán vettem észre hogy kicsit húz jobbra, nekem most nincs időm szerelgetni így ránézettem, asszonták hogy:
-Bal talpas+lengőkar 13000Ft
-Jobb külső féltengely gumiharang 1500ft
-Szerelés 7500Ft
-futómű állítás 5000
+Faterom nyitásként kitörte a belső ajtó kilincset az utasoldalon... (kibaszottul kiakadtam, ez ingyenes ő fizeti )
+mondtam hogy a szelephézagokra nézzenek ráA vezérműszíj új (számlával bizonyították),
Na akkor még jöjjön a többi:
CASYNT1 *CA Hajtóműolaj SYNTRANS TRANSAXLE 75W90 1LITER 3 db 3 db. 8 761 Ft.
DEN W20EPR-U *BR Gyújtógyertya 3047 4 db 0 db. 2 153 Ft.
MANNOL AF12+ 1L *PR FAGYÁLLÓ PIROS 1L 1,12kg ! 2 397 Ft.
Motorolaj 5W40 4l API: SM/CF, ACEA: A3/B4(04),C3 1 db 1 db. 8 101 Ft.
Olajszűrő 1 db 0 db. 1 531 Ft.
Levegőszűrő 1 db 0 db. 1 943 Ft.
Fékfolyadék 0.5L DOT 5.1 1 db 1 db. 1 433 Ft.
Üzemanyagszűrő 1 db 0 db. 2 629 Ft. -
válasz roberto211 #24359 üzenetére
Ilyen ritkábban hallani, inkább az a jellemző, hogy az ezer forintos kategória fél évet bírja.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz roberto211 #24378 üzenetére
Gondolom felszereltseg fuggo is.
-
Doze
aktív tag
válasz roberto211 #24386 üzenetére
Nekem nagyon tetszik ez a 3 ajtos kaszni. 84 lò meg nagyon viszi ezt kasznit, pl az sx4-hez kepest meg ezzel a hosszabb valtoval is jobban megy. A gazreakcio is sokkal jobb, meg ha megturaztatom azonnal visszaesik a fordulat, nem ugy mint az euro4 es sx4nel, élményben többet ad sokkal, sok tunying pistike ezért nyomja ki a lelkét.
En gyanítom hogy az előző tulaj fia vagy valakije azért megkavarta a fost ebbe a verdaba... mert akinek 2006 ota a neven van szerintem ilyet nem csinalhatott vagy jobban szetkurta volna....a rádió resze az autónak nagyon rossz... recseg stb, a hátsó ablakfutes nem megy... elől billeno kapcsoló ugye (amirol azt sem tudtam mi a tok) bevett szokás ugye hogy a melynyomot arra kötik, van olyan kabeldzsumbuly ott... majd visszakotogetem már. Azokat a fos hangszorokat kiszedem a kalaptartobol, mert nehéz, es nyekeg minden hátul...
-
nagyúr
válasz roberto211 #24478 üzenetére
Hat akkor ez egy gyors kitero volt. No miaz, nem jott be annyira a laguna? Ha ignis akkor legalabb sport?
-
nagyúr
válasz roberto211 #24482 üzenetére
Tanulopenz megvolt, ideje visszaterni a rendes autokhoz
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #24484 üzenetére
Amikor megvetted és elvitted márkaszervizbe átvizsgálásra nem vették észre hogy kuka a váltó??
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24482 üzenetére
Ajánlom az ignis helyett az 1.6 lianat.
-
t1
addikt
válasz roberto211 #24499 üzenetére
Ignis bölcs döntés. Lassan én is cserélem a Swiftet , 70-80%, hogy Ignis lesz helyette.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Ignis
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Azért 900k körül már bőven van normális gombóc swift is. Ok nem full extra, meg nem 1.5 1.6, de akkor se régi swift.. [link]
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #24555 üzenetére
Gombóc.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24565 üzenetére
Csúnya ebben a topikban ilyet írni, de 900 -ból szerintem egy gyönyörű G astrával járnál messze a legjobban.
Megbízhatóságban hozza a gombóc swift vagy az ignis szintjét, de azért jóval igényesebb gép náluk. -
Tigi
őstag
-
válasz roberto211 #24552 üzenetére
Szerintem meg vegyél egy 2003-as, széria végi fullos 16v Swift-et, 500K körül megkapod, teszel rá alvázvédelmet 50K-ért, még 50-et félreteszel a szelepszár szimmering cserére, és vígan elvagy vele. 400K difi van a két autó között (Ignis-hez képest), szerintem ár/érték arányban sokkal jobban jársz a régi Swift-tel. A maradék lóvéhoz meg elkezdesz spórolgatni, 3-4 év múlva meg veszel egy jó japán autót magadnak
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #24577 üzenetére
Ez így marha nagy általánosítás azért.
Befürödtél egy franciával, attól nem lesz minden auto szarnemet, szarfrancia, szarolasz.Nem is értem mi a gondod a német autókkal...
-
t1
addikt
válasz roberto211 #24579 üzenetére
Vegyél egy régi swifet és pont ott leszel ahonnan elindultál csak jóval kevesebb kessed lesz mint ha csak simán kilakatoltattad volna az 1.0-t. Én még egyszer biztos nem ülnék vissza, Jó jó jó olcsó fenntartani de szívesebben ülök a Mazdámban mint a Swiftben. És ha cserélni fogom a Swiftet biztos nem Swift lesz helyette.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24581 üzenetére
Az a harci helyzet, hogy egy ignis sokkal igenytelenebb, mint egy régi swift.
Minimum egy gombóc, ha valamit előre akarsz lépni az ezreshez képest. -
Tigi
őstag
válasz roberto211 #24581 üzenetére
Vegyél Octavia I-et.
Egyik kollégám is most vett egy 2001-es 1.6 8V 75LE gyönyörű állapotban magánszemélytől 700 ezer Ft körül, jó nem egy versenyautó, de legalább tágas, kényelmes, megbízható, nagy csomitartó, stb.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
nagyúr
válasz roberto211 #24883 üzenetére
Kisgyerekkel be nem ulnek regi swiftbe
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #24883 üzenetére
Nekem 98 asom van és csak 50000ft injektor csere többi olaj váltó vezérmü gyertya fékbetét csere volt. És megbizható. Jó akum is van benne
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- További aktív témák...