Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22441 üzenetére
ja...
de a sss-ra nem gondoltak
ez a bunkó suzukisok verdája, akik megunták, hogy mindig mindenki elmegy az ezres swiftje mellett, és most visszavág -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22502 üzenetére
Lassan hazas ember leszel, mar topic talira se fer bele
-
Hego
tag
válasz roberto211 #22530 üzenetére
Tanulság: Fiatom van, jobb mint a Swiftem volt..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
nagyúr
válasz roberto211 #22530 üzenetére
Mindenből lehet fostalicskát venni, de tény hogy 300-ból swiftet vennék semmi mást.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22806 üzenetére
Nekem lassan 6 éve megvan az autó de soha nem éreztem azt hogy tiporni kéne, se akkor se most. Sajnálom gyilkolni..
Nagyon meghajtva egyszer volt igazán, egyhuzamban 1 tank benzinnel 140-150 környékén pályán, ugyanez visszafele is a tengerpartról. De nem éreztem hogy ennek bármi értelme lett volna, kitisztított volna bármit is vagy fürgébb lett volna után az autó. Csak sietni kellett.
A havat viszont nagyon szeretem, ott mindig próbálgatom hogy mi fér el, ma is kerestem a körforgalmakat, derékszögű kanyarokat
Az eredeti témához: akik mögött és is szentségelek azok legnagyobb részt régi Switesek, vagy F Astra-sok... nagyrészt 50-es mamik, akiknek vettek egy 150-200e-es roncsot hogy járjanak be vele a városba, mert arra jó lesz.... csak vezetni nem tudnak. Jó belátható, nagy tempós körforgalom bejáratánál satuznak, ez a kedvencem... amikor persze senki nem jár arra, még a környéken se. Na ilyenkor duda + refi és a seggébe állok, vagy kimegyek mellé, kacsázok mögötte stb., mert elkap az ideg. Addig baszogatom amíg le ne áll előlem. Aztán elküldöm a kurva anyjába.
Amúgy nyugodt úri vezető vagyok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #22806 üzenetére
Ha más márkájú autó lenne a tulajdonod azt is taposnád mert még kezdő vagy. Ez nem a suzuki miatt van. Ha más autóját használod alapból ösztönszerüen jobban vigyázol rá mint a sajátodra. Hiszen ha gallyra vágsz rajta valamit akkor fizetheted. Majd ha több év és még több km lesz a hátad mögött a suzukit sem fogod annyira taposni. Előbb utóbb lenyugszik az ember. Van akinél ez rövidebb ideig tart van akinél kicsit tovább.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #22813 üzenetére
A teljesség kedvéért azért azt hozzátenném hogy a lenyugodott egyedeket is indőnként el-el kapja a gépszíj.
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22867 üzenetére
Köszi!
1.3 és nem eladó. Még
Családban és ismerősi körben is van már rá jelentkező "sajnos"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22876 üzenetére
Nem a sajatomra gondoltam.
De van olyan auto, ami erne valamit.
Persze a korulmenyek mindig masok. -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22997 üzenetére
95-ös és 100-as V-Power között nem érzehetsz különbséget, én előbbit tankolom mindig.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Halver
csendes tag
válasz roberto211 #22995 üzenetére
És vajon mennyibe került ez nekik....
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23081 üzenetére
Na akkor mielott beleugrasz valamibe, elotte nezz fel a suzukisports.hu forumra!
Esetleg kivarhatsz egy forumos elado verdat, de szerintem.vasarlas elott valaki visz is egy kort a sajatjaval ha szepen megkered, hogy legyen osszehasonlitasi alapod pl.
Illetve hogy megnezed, hogy megfele-e neked a merev hatso hidas futomuve, ami olyan, mintha egy darab vason furikaznal
Ha meg kinezel par elado darabot, amik kozul valogatni kell, akkor azert kepekrol, kerdesekbol is sokat tudnak segiteni...
Csak normalisan kell kerni es kerdezni, mert nem szeretik az "idegeneket"
Amugy linkeld be, hogy mit neztel ki. -
Thome
addikt
válasz roberto211 #23081 üzenetére
Nem húz sokat, kb 20-25-tel kaptam el ami már nem volt egészséges neki, na nembaj, ez a futóműállítás már úgyis kijár neki.
Ignist egyébként én nem ajánlanám, nincs vezetési élménye. Legalábbis a mi 2004-es 1,3 93le ignisünk nem egy élményautó.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23084 üzenetére
800-900 magassaga lesz az ami jo is...
De elotte nagyon at.kell nezni.
Azert ezek mar nem mai darabok, es sokat megeltek mar, hiaba elpusztithatatlan, ha barmom kezebe kerul, ennek is vege lesz.
Gyere fel a forumba, es dobj be a vasarlasi szandekod is, mondjuk a nappaliba, meg hogy szivesen megneznel egyet eloben is, stb.
Multkor meg "mini tali" is volt, bar sok tagnak mar nincs meg a suzukija, de ertenek hozza.
Es lehet addig meg aktualis lesz a vasarlas, talalsz valami korrekt forumos autot is... Az meg legalabb nem lutri!
Ja ezekre kotelezo cascot kotni.
Bontoban nincs hozza semmi cucc, ha serul, csak gyari uj, ami horror, mert nem egyenek a stock ignissel az elemek.
Amugy 1,6 korul jo SS-ot is kapsz, azert a ketto kozott zongorazni lehet a kulonbseget, meg ugye nem kevessel fiatalabb is.
Arra azert keszulj, hogy ezek ala egy szett jo gumi se 40k, stb.Illetve tavaszig rendezd le, ha tudod, aztan irany a kakucs ring, aztan ha bejon a moka, akar nurburgring is
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #23086 üzenetére
Na látod, nincs tapasztalatom sport ignáccal, így itt nekem már nincs tanácsom.
-
E.Kaufmann
addikt
válasz roberto211 #23326 üzenetére
Hááááát nem drága autó, de kalapáccsal nem gyógyítanám
Az én megoldásom ma reggel, megkértem egy erősebb markú szakit a munkahelyemen, aki kézzel letekerte.
Nőiesek a kacsóim, mint ahogy a Fekete viperában mondta a Rum kapitányLe az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
őstag
válasz roberto211 #23417 üzenetére
Használt i30-at mondjuk én sem vennék új vitara helyett Pedig nekem i30-am van 8-ik éve. Mondjuk én azért mert alacsony az alja és néha leverem (és halálra idegesít már).
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23424 üzenetére
Yep.
Nagyon max 8 ev.... -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23499 üzenetére
Suzukisports.hu-n valaki jelezte, hogy elado lesz az ignis sportja
-
nagyúr
válasz roberto211 #23499 üzenetére
Add el. Jo lakatosmunka draga lesz, inkabb csereld le.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #23503 üzenetére
Ha a küszöb tényleg nem rohad, át megy az a vizsgán, ha jó emberhez viszed...
-
nagyúr
válasz roberto211 #23506 üzenetére
Pedig egy jo lakatosmunka ugye alvazvedelemmel es uregvedelemmel tobb lesz mint 100k. Realisan gondolkodva valoban nem eri meg ezt a penzt rakolteni sajnos. Az enyemre se erte meg, csak en ilyen f@sz vagyok Ha megjelent a rozsda, akar 1 ev alatt is csunya dolgok mehetnek vegbe...
-
Hego
tag
válasz roberto211 #23506 üzenetére
Jajj, elég sokat költöttél már arra az autóra eddig is, nem? Számolod?
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23513 üzenetére
azért ez csak részben igaz.
egy újabb suzukihoz legalább annyiba kerülnek az alkatrészek, mint egy hondához.
konkrétan egy civic gen8-hoz olcsóbb a fék, a kuplung, a lengőkar, st.b, mint a swift sporthoz, sőt kb. egy áron mennek a splash-el és az új swifttel.
persze nem régi swift árkategória, de már az új suzukik sem azok, úgyhogy ne abból indulj ki majd, hanem nézd meg a kiválasztott típus alkatrészárait...illetve egy suzuki koránt sem nyújt annyit, mint egy honda, de ugye nem is egy kategória, pl. civic vs. sx4 sedan...
sx4 max. arra jó, hogy A-ból B-be eljuss, honda azért már ad egy kis feelinget isami most jött be a képbe, ha 2.2 CDTI civic-et nézek, akkor az elvan 6 literrel, de megy is ha kell (8,4 sec 0-100), és nem egy problémás motor.
lehet elkrvulok, és dízel hondát nézek a végén -
gerii
addikt
válasz roberto211 #23514 üzenetére
Uhh, az eddigi legalább csak bénán volt ronda, a mostani tényleg az lett. Mint egy kínai autó. Túl sok a domborítás, nem állnak össze egy egységes kompozícióvá. Az a hűtőrács nagyon bazári.
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #23514 üzenetére
Borzasztóan lemásolták az új Volvo Xc szériát...
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #23514 üzenetére
Szerintem jobb lett, bár kicsit bmw-s.. De durva, a cikk első 7 sora oltás
-
albiosz
senior tag
válasz roberto211 #23547 üzenetére
Mennyi egy ilyen gastra saccperkb évre írva? Fogyi hogy alakul.
Pár éven belül kéne utód nekünk is. Jó idejében felkészülni.
-
nagyúr
válasz roberto211 #23566 üzenetére
3d-hez rogyasig van a facebook csoport/jofogas alkatresszel Es akkor meg a bontokat nem is emlitettem... 2 illetve 4d-hez nehez talalni.
-
nagyúr
válasz roberto211 #23568 üzenetére
Valoban van egy-ket macerasan szerelheto resze (vezerles, hatso gatlo) De ez is inkabb annak maceras, aki nem ert a hondahoz.
A futomurol kornelka megirta fentebb a lenyeget, ha valami szar es jora csereled akkor sokaig jo is marad.
Persze izlesek es pofonok, en is gondolkodtam anno gastran, de hamar elvetettem az otletet.
7g cvc dragabb viszont, az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23572 üzenetére
próbáld ki mindkét autót, ne csak az olvasottakra hagyatkozz.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23574 üzenetére
mennyi a keret, max., amit a vételre költenél?
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23576 üzenetére
tehát mobile-n 1900 EUR-ig mehet?
-
nagyúr
válasz roberto211 #23572 üzenetére
Inkabb szemelyes indokok miatt, nekem nagyon nem jon be a G. Az olajfogyirol meg a fogyasztasrol nem is beszelve
Amugy meg probald ki mindkettot, ahogy kornelka irta
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23593 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23643 üzenetére
Hidegen ne!
Amig az olaj nem meleg, sokkal surubb.
Ilyenkor viszont alacsonyabb fordulaton is nagyobb a nyomasa, azzal is ki lehet nyirni
Hidegen 2500 rpm korul tartva, megvarva amig uzemmeleg lesz (legalabb 10 km), utana mehet a tiltas is. -
Ace Ventura
addikt
válasz roberto211 #23656 üzenetére
Mindkét oldali? Mindkét irányba tekeréskor hallom a csörömpölést.
gerii
Kár, hogy messzire kell vinnem a kocsit, mert itt helyben nincs normális szerelő.... Meleg lesz az út...Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz roberto211 #23659 üzenetére
Ahogy látom ebből van külső, és belső is. a komplett cserés? Mert akkor nem lesz olcsó...
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #23659 üzenetére
Én is szoktam hallani kopogást a kormánynál kanyarodáskor...
Enyémmel is ez lehet akkor? -
máyköl
veterán
válasz roberto211 #23675 üzenetére
Hm, pedig de szép állapotúnak tűnik.
Gondolom akkor látszott csak a rohadás, mikor meg lett emelve... -
Ace Ventura
addikt
válasz roberto211 #23659 üzenetére
Kész lett a kocsi. Bal oldali féltengely csukló csere volt, plusz egy gumiharang. 19K lett a vége.
Köszönöm a segítséget!Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
nagyúr
válasz roberto211 #23722 üzenetére
Ha újrakezdhetném, újra 7g-t vennék
-
nagyúr
válasz roberto211 #23725 üzenetére
ahogy mondod
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23732 üzenetére
Hasznaltnal a max. Plafon 2,5M, de akkor mar sokat mondtam.
Ugyis 3M-ba lesz az elso ev vegere, szoval meg az is huzos... -
nagyúr
válasz roberto211 #23733 üzenetére
6g? Hogy hogy nem 7g lett vegul?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz roberto211 #23729 üzenetére
Azt hiszem az nincs is az autóban, de ránézek majd.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23738 üzenetére
hondákkal foglalkozik, vagy úgy általában mindennel?
egyelőre a kinti civic vonal és képben van, ezért jobb lenne akár 2 forrás is, egy biztos lesz...(B)mod: (/B)ha beszélsz vele, rákérdeznél nekem, hogy Civic 8 gen 1.8 Sport (max. felszereltség), facelift után, tehát 2008 végétől, sérülésmentesen, szervizkönyvvel, max. 100-120k km-el mennyiért reális kint?
2,5M-t szánnék rá, papírozással együtt, kimennék érte, az nem gond.
Tehát 2,3M-ba meg kéne állnia kb, azaz 7000, nagyon max. 7500 EUR.
köszi, ha rákérdezel[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz roberto211 #23738 üzenetére
Legyen szerencséd, de így vaktában venni autót, hát nem az én stílusom még akkor sem ha ismerős a kereskedő, foglalót is csak akkor adnék ha láttam kipróbáltam nem más mondott el róla szépet és jót. Arról nem beszélve, hogy ha ez így is van legalább 30-40 HD kép kéne első körben, erről a 2 képről pont nem lehet megállapítani semmit Bal hátsó ív/küszöb találkozásánál az nem rozsda amúgy ?
De tényleg legyen szerencséd hozzá, rosszat nem akarok neked de így én biztosan nem mentem volna bele.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #23741 üzenetére
thx.
-
nagyúr
válasz roberto211 #23738 üzenetére
Kivanom hogy legyen szerencsed. Haver pont egy ilyen piros 6g 1.4-et hozott be nemetbol, vagyis o itthon vette, 250-300k kozott, mire nevre kerult volt 500-ba. Az alja fossa van rohadva, az ajtot megprobaltak felnyomni, ezert beazik, a futomu olyan mint egy hintalo es az osszes karosszeria elem dobja a lakkot. Telifeny kell ra. 300k-s civictol, kb ennyit lehet varni. En 700k-ig lettem volna hajlando anno 1.4 beka kuvikot venni, de nem talaltam ennyiert sem olyat, amit elhoztam volna jo szajizzel.
A hatso ivekrol kerj nagy felbontasu kozeli kepeket, kb. mindegyiknek rohad az ive. Az aljat is jo lenne latni, feluleti korrozio meg nem a vilagvege, de ha nem akarod hogy jovore lyukas legyen a segge, akkor illene kilakatolni es lealvazvedozni.
Baszki tenyleg csak pofara ne essel, sok buktato van ebben a sztoriban
[ Szerkesztve ]