Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21850 üzenetére
Ha annyi lesz nem kell.
2,8M-ig jo lehet...
Afelett scross.Mondjuk ha ez anhajtaslanc lesz benne, akkor egye fene, 3,5M max.
1.2-litre petrol unit which will use the SHVS mild hybrid system.
Ezzel 4 liter lenne a fogyasztasa kb., hybrid nelkul jartam 5,3-al...[ Szerkesztve ]
-
Járókeret
senior tag
válasz roberto211 #21835 üzenetére
és egy ilyen zsanércsere mennyire ördöngőség egy full kezdőnek ?
-
Járókeret
senior tag
válasz roberto211 #21856 üzenetére
ezt találtam
http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/08/30/zsanercsere_suzukin/
elvileg zéger fogó szerű eszköz is kell, mert hasonló gyűrűvel van felfogatva a cucc..
-
Járókeret
senior tag
válasz roberto211 #21861 üzenetére
találtam egy oldalt ahol tesztelték a céget és a munkájukat és állítólag sajnos a kisebb karcos is csak elhalványultak, de eső hatására+este sajnos a karcok ugyan úgy zavartak. csak mivel felvitték a vízlepergető hatást meg szépen lepucolták az üveget, így nem volt annyira vészes mint előtte.
persze ez nem az ő hibájuk
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21866 üzenetére
Inkabb .... meg, mint hogy hulyesegeken veszekszel
Amugy nalunk asszonynak nagyon bejon a vitara
-
kolosanyi
veterán
válasz roberto211 #21868 üzenetére
Meg kellett volna dugnod, aztán elküldeni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21866 üzenetére
Naggyon jól csináltad. Egy sörre Tied vagyok.
Én anno elfelejtettem elmenni randira. Beállít csaj, én meg nyakig mzben, halántékig olajosan. Elkezd kiabálni, hát kiraktam, tudtam nem ő az igazi. Meg még szidta is az mzt.Az igazi rá egy évre hasonló szituban dögös ruciban is beállt csavart tekergetni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Reaper
őstag
válasz roberto211 #21880 üzenetére
A Captivának utána néztem, és az a 150 lovas dízel nem túl megbízható, és drága is hozzá minden, kb 1 kategóriás az opel saját CDTI motorjával, így az ki is esett.
Szép a linkelt Vitara, bár Érd nekem a város túlsó vége, nem gyakran járok arra. Én egy 3A autóban néztem itt a Fóti Auchan mellett, szerencsére ezekből van választék. Az enyémet nem tudom mennyiért számítanák be, 2el ablak, ABS, 2 légzsák, klíma, KYB csillapítók, és Merwede rugók, de szerintem örülhetek, ha 500at kapnék érte. Még a telet végignyomom vele, mert január vagy februárban vettem rá téligumi készletet, az új kocsira meg úgyis kéne venni, így halasztom tél utánra -
Hego
tag
válasz roberto211 #21893 üzenetére
Egy 4 éves Punto Evo-t 1.4 benzin. 78 paripa
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21915 üzenetére
Ez nem rossz osszefoglalo.
[link] -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21917 üzenetére
De azt is olvastad, hogy szamit meg a valtoattetel, illetve a kerekatmero se elhanyagolhato?
De mondok jobbat, amirol altalaban senki se beszel, az a rugozatlan tomeg, minel kisebb, annal jobban gyorsul ugyanaz az auto.
Tehat ha a gyari ~20 kg-s kereket lecserelem 15 kg-osra, maris jobban fog menni az auto, pedig a motorhoz es valtohoz hozza se nyultam.
Ezert jobb hijan a 0-100 ertek az, ami tampontot ad, ha mar nem adnak meg 0-60 es 80-120 ertekeket mellette... -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21929 üzenetére
Jo az jo az.
Csak: adagolo 100-200k kozott lesz ha befosik.
Csucsok "csak" 100-150k.
Vezerlescsere olyan 150-200k kornyeke.
Kettostomegu 150k.
Turbo 100-150k.
Es akkor meg nem volt semmi baja, csak a szokasos dizel bajok. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21931 üzenetére
Ja, megy vagy evi 10k-t, videki varosban, milyen terhelest kap?
Meg ehhez kell a mazli.
Ha bszrik minden, akkor nincs mazlid.
Ezek kozul max.a kettostomegunek van.elojele, amit vetelkor ki tudsz szurni, a tobbi ugy fog elkoszonni, hogy meg fogsz lepodni.
Emellett nem art megnezni egy ket kopo alkatreszt, mint fek es futomu... -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21936 üzenetére
Vedd meg!
Ez nem rossz amugy, ha ilyet keresel.
Csak legyel tisztaba a lehetseges problemakkal, ahogy jeleztem is. -
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #21938 üzenetére
Olajat, szűrőket, 2.000km múlva.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #21942 üzenetére
Krvajo ez az1.2 fel-hybrid.
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21950 üzenetére
nekem nem kell eladnod, én szeretem ezeket. és egyet is értek.
a műszerfalon levő lcd panel szinte minden hasonló korú ódin hibás, van, ahol a klima kijelzője rossz.de 5x jobb az ülése, mint a suzukiknak. azért megnézem , hogy hányan indulnának el 800km után hazafele scross,vitara, vasalóstifttel. tegnap volt szerencsém 400km-t letekerni vityával. túléltem, de nem vágytam további km-re.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz roberto211 #21955 üzenetére
Ez a városi. A városon kívüli egy oktáv. Vityát sokkal többet használjuk, nagyon kezes, keveset eszik, de messzire nem kényelmes családnak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz roberto211 #21965 üzenetére
Egyik nap 2.5 v6 tdi audi, masnap 1.3 szivo suzuki, te se tudod mit akarsz
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #21967 üzenetére
Azért nézesd át jól.. Fékek, kuplung, katalizátor, váltó (főleg hogy 1.3as), ne ugorj bele rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #21969 üzenetére
Dehogynem. A régi suziba.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22009 üzenetére
Akkor majd johet a ki kivel szivott resz a topictalin, ha eljossz meg utana
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22011 üzenetére
Komplett futomu kb. 500k.
Vagy tobb.
Ha jol tudom ott is sok lengokar figyel. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22011 üzenetére
Ha annyiert veszel gyari, vagy azzal megegyezo minosegu 8 db lengokart, akkor megeszem a kalapom.
Ugyan nem vagyok vw guru, de a semmivel nem tobb vagy kevesebb ford alkatreszek ehhez kepest aranyaron vannak, hatso futomuvet 200-300k alatt nem uszod meg pl.
Nem gondolom, hogy egy vw-hez olcsobb lenne, a gyari minosegu alkatresz.
Kinai vagy hasonlo kacatot meg ne vegyel, mert sokkal tobbe kerul ketszer hozzanyulni valamihez, mint egyszer jol megcsinalni.Tboy: amikor zsebbe kell nyulni, akkor mindenki rajon...
Nem veletlen adtam el a mondeot
Lett volna ravalo, de tizen huszoneves autora nem koltok szazezreket.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #22011 üzenetére
Komplett futomu 50k? lol ez eleg komolytalan volt meg toled is. Egy idos hondam van azzal az audival, az enyembe ket jo gatlo sok akcioval 50k. 4 gatlo, rugok, 2 stabpalca, 1 kerekcsapagy + munkadij volt 200k Es akkor meg se feltengely, se lengokar, se gombfejek, se kormanyosszekoto se a tobbi szilentrol nem beszeltunk es ez csak egy honda! Audira 1.5-os szorzo meg tutira rajon.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22027 üzenetére
100k-ert nem lesz csak bontott adagolod.
Tudom, utanajartam, ugyanilyen adagolom volt.
Komplett felujitas 200k.
Turbo gondolom valtozo geos... A fix geos 100k... A valtozo tobb.
Persze bontott van 30-50-ert is, vagy elmegy 10k-t, vagy nem.
Soroljam?
Ez a lengokar szett milyen marka, stb?
Mingyart ranezek unixon, es azt elosztom kettovel, az a realis ar, szerintem.
Annal olcsobban nem nagyon jossz ki sose.Es ezek nem szerelo fuggo arak...
Az adagolot jo ha 2 helyen fel tudjak ujitani mo-on, a turbot tobb helyen, de 5-nel tobb hely nem ajanlott, es ezek 10k-s szorassal dolgoznak arban, ugye turbo erintett engem is, laza szazas repult. Persze kinai belsovel megvan 50-bol, jo ha elmegy 10k-t.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22029 üzenetére
Bontott turbora es adagolora semmi garancia nincs, max.beepitesi!
Mondeo forumban ezek utan jottek az ertetlenkedesek, hogy a bontott cucc is meghalt.
Ja persze, miert birna tovabb, mint ami meghalt?
Amikor meg sok volt a 200k-s hatso fek csere valakinek, akkor meg vettek a bontott fekeket, sot bontott futomualkatreszeket.
Nagyon durva. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22031 üzenetére
Bontott alkatreszbol epitkezni...
Hat koszi, akkor inkabb bkv
Csakis gyari alkatresz, az biztos.
Tesom a 18 eves escortjaba is csak gyari cuccot vesz.
De kinek a pap, kinek a papne -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22033 üzenetére
Ezert mondom, hogy gyari uj.
Oszinte leszek, azert van suzukim, mert ebbe meg tudom fizetni(es meg is akarom), ha valamit cserelni kell.
Ellenben amig nem nyugat europai berszinvonalon elek, addig nem vagyok hajlando az oda szant premiumnak kikialtott markak alkatreszarait kifizetni, mellekesen jegyzem meg, hogy fritz se fizeti ki, hanem amikor mar kolteni kellene, akkor elpasszolja keletre, nekunk, majd kinlodjunk veluk mi tovabb...
Engem is csabit sok minden, meg ha realis akarok lenni, akkor csak egy accord, de az is sokszor annyiba lenne, mint egy suzuki.
Igy valoszinu marad majd az uj scross/vitara, meg ha nem is fogom premium verdaba rakni a fenekem -
nagyúr
válasz roberto211 #22027 üzenetére
Nem osztani akarom az eszt, csak felnyitni a szemed! Ha normalisan karban akarsz tartani egy ilyen kaliberu autot, akkor az nem ot forint lesz. Hondaba is van gombfej 5-ert meg 30-ert is. Nyilvan meg kell talalni az arany kozeputat, de ha 50-bol alaraksz egy futomuvet az audinak akkor fel ev mulva kezdheted elolrol.
Mindenkinek tudnia kell a korlatait, en is megvehettem volna az audit, de a fenntartasi igenyeim, azaz hogy milyen allapotban szeretnem tudni az autot magasak. Az 2.5 v6 tdi audit nem tudnam normalisan szervizelni, ergo le is mondtam az ehhez hasonlo premiumokrol eleg hamar. Persze van akinek belefer a felujitott gatlo, meg a letaknyolt rozsdafoltok, meg a gittelt sarvedoivek es meg sorolhatnam, en nem ez a fajta vagyok. Ha megveszek valamit azt probalom a leheto legjobb formaban tartani.
Amit kornelka is ir, nezz korul unixon alkatresz ugyben, nezz jobb markakat pl. monroe es felezd az arat, kb az a realis valoban
Na lenyeg a lenyeg, nem oltogatni akarlak, csak gondold at ezt rendesen, mert valoban nagy feeling egy 2.5 v6 audi, de a stift utan meg ez a fapad honda is hiperterugras alkatreszarban nemhogy az audi.
Peace.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22044 üzenetére
Kerdezd meg, akinek van.
Persze 2009-es volvot 2009-es audi arakkal es alkatreszarakkal hasonlits ossze. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22046 üzenetére
Most eppen azt linkelgettek a masik topicban, ami megtetszett.
De ha 2001-es audi arakat hasonlitasz 2001-es volvo arakkal, akkor se fogsz nagy kulonbsegeket talalni.
Szvsz ott mar barmi lehet, annyira idos, es sokat futott autok vannak mar ennyi idosen ebben a kategoriaban, hogy en onnan biztos nem szemezgetnek.
2010 es max. 100k km, ami realisan gazdasagosan uzemeltetheto meg ebben a kategoriaban. -
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #22044 üzenetére
Elég nagy tévedésben élsz. A környezetvédelmi normák miatt nem éri meg fejleszteni a szívó motorokat, a másik hogy nekik kevesebb anyagköltségbe fog kerülni a dolog, és ugye a tervezett elavulás felett se hunyjunk szemet. Nem hiába a 2T motorokat is lehet még faragni, csak épp nem lesz költséghatékony.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #22062 üzenetére
De ahogy kornelka is írta, Turbo-val szerelt motorok már az 1980-as években is elég elterjedtek voltak. Most megint divat lett. Az pedig hogy fel tudják-e venni a versenyt, ott kezdődik hogy néhány gyártó még ma sem épít feltöltővel szerelt motort az autóba, mert szívómotor gázreakciója sokkal közvetlenebb, és nem kell töltőnyomást várni, stb. Hamarabb lesz hibrid autóm mint feltöltős.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22084 üzenetére
Akkor a piaval a nemetek es a luxemburgiak is baromsagot csinalnak...
Gondolom tok gaz nep, el vannak mardva -
gerii
addikt
válasz roberto211 #22096 üzenetére
Az Agip-ot meg megvette az a rohadt mol, de még azt mondták a kutamon, hogy legalább egy év mire lesz belőle valami.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22093 üzenetére
Office time-ban nekem nincs időm ilyesmire
Ma láttam egy full extrás fehér Vitarát... majdnem elcsöppentem
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22107 üzenetére
Elmegy 95-el is, de ha a konyv azt irja, miert ne?
Nyilvan ahhoz van hangolva az elogyujtas. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22158 üzenetére
remélem csekk nem lesz!
22-e volt a konszenzus?
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22160 üzenetére
akkor srácok (lányok?) ki jön 22-én?
helyszínt még kitalálhatjuk -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22162 üzenetére
Aki jelzi, hogy jon, azok kozott feldobunk egy savazast.
Budaors, Maglod, Soroksar, nekem barmelyik parkolo jo lehet.Vitarat akarunk!!
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #22165 üzenetére
+1
-
negroo
aktív tag
válasz roberto211 #22171 üzenetére
De ki az az elvetemült 4 ellemis, aki kohó szökevényt lop? Ha én erre szakosodnék bmw lopnék nem szakadt frédi bénis kocsikat.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #22169 üzenetére
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #22199 üzenetére
Alapozó hiánya lesz a gond szerintem.
-
albiosz
senior tag
válasz roberto211 #22201 üzenetére
Nem lett Ódi?
Műszakinál én is rálocsoltam egy 100-ast vizsgával együtt a gépre. De ha minden jól megy, akkor 2 évig nem nagyon költök rá. esetleg nyári gumi szettre.
-
JamesFinn
senior tag
válasz roberto211 #22207 üzenetére
Köszi, majd beírok a panaszkönyvbe...
Az a problémám, hogy pendriveból csak 4gb-os amit megeszik. Az ipod pedig 8gb. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22250 üzenetére
Ha van is, akkor legfeljebb beulteted arra az idore egy mekibe
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22252 üzenetére
Dedike, bajnokpityu
Hogy alltok, josztok?
Kene egy kis osszehasonlitas, meg nyalcsorgatas!!44!!4!!! -
pjen
félisten
válasz roberto211 #22362 üzenetére
Azt irtam:néha,de Neked ezekszerint szerencséd van.Volt már pár autóm és néha előfordult meg kellett mozgatni a kart,esetleg megmozdítani az autót,hogy vegye az 1 et.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- SSD kibeszélő
- Nők, nőügyek (18+)
- Posta, csomagküldés
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- NVIDIA IGP-vel hozza egyes rendszerchipjeit a MediaTek
- További aktív témák...