Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20289 üzenetére
szerintem tök feleslegesen mennek bele ebbe a számháborúba, mert ez nem szól másról.
m16a már 136 paci az új sportban.
6-os váltóval, 1000 kg körüli súllyal 6 liter vegyesbe.
hova kell ennél jobb?
ez se lesz jobb semmivel. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20291 üzenetére
miért ne fejleszthetnék?
150 paci simán benne van, bármi érdemi módosítás nélkül, ugyanezzel a belsővel.
szvsz 6 fokozatú váltóval mire nem elég?
tömeget csökkenteni minden áron, és meg van oldva a fejlesztés. -
t1
addikt
válasz roberto211 #20282 üzenetére
Persze, nem hivatalos átalakítás majd még feltűnősködni akarnak vele nem ? Legalább is józan ember biztos nem
-
roberto211
őstag
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20299 üzenetére
Be kell annak indulni,ha elviszed lemosatni a motort akkor is kap mindenhol vizet.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20302 üzenetére
Nekem az 1500 lada ázott be mindíg.Már tudtam gépi mosás után osztófej le törölgetés.A trabiról meg ne is beszéljünk,kerék mellett a gyujtás elosztó.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20300 üzenetére
ha lesz belőle 5 ajtós, és árban sem szállnak el nagyon, akkor lehet még utódja a mostaninak
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20305 üzenetére
minek cseréljem le?
az 2 hátsó ajtó miatt?
motorban ugyanez.
az új a leírás alapján 200 paci körül lesz legalább, és biztos lesz 5 ajtós is.
4,5M körül még jó vétel lehet. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20307 üzenetére
6 fokozatú a váltója, de ezen már segítettem, az 5. hosszabb lett ugye nálam is, így már teljesen használható, szerintem kb. egyforma lett a vége.
futóműről nem tudok nyilatkozni, ez is parádés. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20309 üzenetére
hát próbáld ki ezt, ezt nem tudom hova kell még keményíteni, feszesíteni.
amikor megvettem, furcsa volt, hogy rossz úton mintha valami kopogna, de semmi se lógott.
most mondta Köpci magától, hogy ettől ne féljek, nem kopog, csak olyan feszes, meg peres a gumi, hogy ilyen a hangja... pedig nem is kérdeztem, már megszoktam[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20311 üzenetére
egyszer kétszer megküldöm majd, friss olajjal, így már nem sajnálom majd
azt mondta egyébként, hogy gyári motorral, írható comppal 150 paci benne van simán, 300-400k körül megvan. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20313 üzenetére
ja.
mondjuk gondolom ebbe benne van a szaki tudása is, hogy mire írja meg a compot
amúgy elég ez is bőven, szerintem. -
pjen
félisten
válasz roberto211 #20315 üzenetére
Szia.Nemleht,hogy azért nem tesznek bele írhatót mert a gyár szerint már így is a határait feszegeti a motor.Ha 30-40 lóerôvel megnô a teljesítmény,és használnád is lehet idô elô károsodna a motor.Azonkívûl a fogyi adatok is jelentôsen megváltoznának.A gyáak álltalában igyekeznek optimálisra hangolni az autót:teljesítmény, fogyasztás,élettartam stb.De lehet nincs igazam.
-
t1
addikt
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #20317 üzenetére
Passatot károsodás nélkül, persze... Akkor miért nyomnak akkora fekete pamacsokat a jürgendízelek, mint a legrégebbi Ikarusok?
Sosem hittem abba, hogy hardware módosítás nélkül, csupán chippeléssel lehetne tartósan ekkora erőtöbbletet kihozni a motorokból. Amikor beállítanak egy motort egy bizonyos teljesítményszintre, akkor nem "korlátoznak", hanem optimalizálnak. Kopást, fogyasztást, teljesítményt... Ha ebbe valaki belepiszkál, akkor valamelyik másik paraméter erősen sérülni fog. Az meg, hogy a chippelés után 20-30e km-el még nem kellett generálozni nem azt jelenti, hogy a következő tulajnál nem fogja elfosni magát csúnyán.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20326 üzenetére
Pont nem .
Ehhez proli gyerek tuning autoja kell.
Az, hogy a gyari 90 pacisbol csinalsz egy 110 pacist, attol meg nem fog kormolni.
Kormolni akkor fog, amikor tobb lesz az uzemanyag, mint amennyi levego van.
Meg persze akkor, ha mar szar a turbo, szar az adagolo/magasnyomasu/csucsok, stb.
De ez nem a tuning hibaja, hanem a karbantartas hianyae, meg a hamis illuzioe, hogy ezek orok elet+2 nap elettartamuak, amj igaz is lenne, megfelelo karbantartas mellett, de ez ugy altalaban 99%-ban hianyzik. -
dnelb
veterán
válasz roberto211 #20323 üzenetére
Mondjuk ez a vidibe kb ~6 sec.
-
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #20332 üzenetére
(és még pici alku is belefér )
kornelka: Sőt, az már lexus
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20346 üzenetére
hidd el, néha odalépek neki
amikor kell, és amikor lehet.
de nem fogok se mást, se magamat indokolatlanul veszélyeztetni, illetve sok 30-60k-s csekket összeszedni
kerültem már ki blfszt, gyorsulgattam már, amikor lehetett, és volt rá hely, de mindent csak ésszel.
ha 26 évesen lett volna egy ilyen autóm, már biztos nem lenne meg, mert 100%, hogy TK lett volna, meg lehet én is veleegyébként nem értem, hogy mi van az emberekkel, szombat este dolgom volt a városban, mentem szabályosan, de dinamikusan, erre betalál valami fos seat leon, kályhacsővel a végén, valami trédi lehetett, mert utána nem lehetett látni semmit, de annyira nem ment, hogy ne tudtam volna utánamenni, de városba nem kezdek el 100-al emberkedni az 50-es táblánál.
utána jött valami még szakadtabb huszonéves volvo, vagy valami, lehet több autóból volt összerakva, mert nem tudtam megállapítani a típusát
szvsz kb ez illik ide a legjobban[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20348 üzenetére
aztán rájön, hogy nem vagyok vevő rá.
persze, ha van rá hely, és alkalom, meg legalább 70-es tábla, ahol belefér a 90 is, és nincs előttünk senki, akkor miért ne?
de úgy, hogy mást veszélyeztessek, biztos nem fogok leállni egy majommal se
egyébként mindig nézem a fogyasztást, most is fogom, de attól még el fogom tolni neki, amikor el kell, és el lehet, ez úgy ennyi most, hogy azért szokott lenni benne azért ökörködés is.
most is toltak végig a nulláson, én meg toltam az előttem lévőt, 130...
mire hazaértem, visszament a fogyi 6,2-re
ha most elcammogok kényelmesen 100-al, bőven 6 alá bemegy így hosszabb 5-el.mod: sajnos a detektorok semmire se valók, kb. pénzkidobás mind.
ide egy jó blokkoló kellene, mint a srácnak az opc-be van asszem.
viszont az meg 200k...
annyit biztos nem adok érte.amugy is ki akarom menni palyara, szerintem valamikor meg osszel lemegyek a kakucs ringre, es elhasznalom a nyari gumikat, ennek mar ugyis mindegy,
jovore meg nezem, hogy mikor lesz suzukis palyanap a ringen, meg a kakucson is szokott, aztan addig tanulom a gepet megmas: most lett kesz balaton es borsodnadasd kozott a szerpentin, teljes sik aszfalt, kurva jo hegyi ut, meg nem probaltam, de szerintem hetvegen megyek egyet autokazni, remelem a gumi birni fogja meg (2007-es eagle f1)
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
válasz roberto211 #20346 üzenetére
Akkor jó mert nekem fordítva a pótkerék és abba pakoltam bele a cuccokat.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20354 üzenetére
ártani nem árt vele, max. használ...
kitisztítja a motorból a lerakódásokat, kevésbé kopik vele, soroljam? -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20356 üzenetére
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #20354 üzenetére
Azért a sustina, hogy hadd érezze a törődést a jármű.
Ma porzott a tank. Mol kút: 366ft. Nyátok, inkább elgurulok másik benzinkútra. Shell: 368. Méginkább... Tankoltam is bele 3000-ért, a kényszer, de azért a rohadás a belüket, majd keresek valami okot amiért solymárra kelljen mennem, azt majd szerdán belenyomom a -15ös naftát...
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #20361 üzenetére
Egy hete 359-ért tankoltam, de lett volna olcsóbban is (százhalombattánál OMV), csak nem gondolkodtam.
Szóval de, ezek a mai két eset iszonyat drága volt. -
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #20361 üzenetére
Eddig havi 2 tankot elautóztam (saját költség, cég nem fizeti), a 360-as benzin bizony sok, még a 300-as is
De most már nem érdekel, mert havi fél tankot kibírok prémium cuccból is. Meg persze ha leesik a hó, jég, stb. úgyis marad a garázsban
Most műszakin kicseréltetek mindent amit kell, kap belső kozmetikát, lefestem a fékdobokat, leápolom az összes műanyagot, gumit + motortér tisztítás és utána nem használom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #20354 üzenetére
Nálunk meg valami Toyota Celica kinézetű szutyokkal jár egy gyerek, rohadt kályhacső van végig neki, annyira nincs fojtása a motornak hogy majd leáll, persze dübög az utca tőle...idióta barom.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20368 üzenetére
láttál már jó celicát?
én még csak széttuningolt förmedvényekkel találkoztam -
gerii
addikt
válasz roberto211 #20368 üzenetére
Lehet hogy NSX, vagy egyéb csoffadék, ezeket a faékeket nem tudom megkülönböztetni.
Segíteni kéne a fojtáson egy krumplival -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20377 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20379 üzenetére
miért volt rossz választás?
ha régi swiftje van, akkor pont jó, az már szintetikus.
új swiftbe se rossz, jobb, mint a félszintetikus 10w40.
amugy nem oltás akart lenni, sőt nem is válasz, de ez van -
zedok
senior tag
válasz roberto211 #20386 üzenetére
Nem értem mért féltek az auchan benzintől..nem koboldból van lefacsarva.. (elnézést ha valakit ez sért).
Jó ideje azt tankolok a kocsiba, nem volt vele gondom.
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #20388 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20388 üzenetére
ma már kétszer találtak be
de ma megnéztem mit tud, és tényleg letilt 6950-nél
de legalább gyári minden.
120-al fogtam egy akkora kátyút ma a szentmihályin, hogy azt hittem, hogy a felni is megy, de a guminak sincs baja.
egy viano tolt volna le, de csak akart -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20391 üzenetére
valami astra coupe talán, de csak magamba nyomkodtam, aztán utána próbált versenyezni, de én nem fogok leállni csak úgy
meg volt vagy 200 méter előnye is, aztán 110-nél elengedtem, sokba lesz ez előbb utóbb. -
Hego
tag
válasz roberto211 #20395 üzenetére
Hát koppan, leginkább akkor amikor jobbkanyarban döcire megyek(ugye akkor van a balkeréken a terhelés)
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
nagyúr
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #20404 üzenetére
És 329 lesz holnaptól
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Siriusb
veterán
válasz roberto211 #20404 üzenetére
351 Ft, bocs. Nem tudom, mi van velem.
Vezetőoldali visszapillantó kellett, erre jobb oldalit kértem. És most még a 40 fok melegre sem tudom fogni, hogy hülye vagyok... -
gerii
addikt
válasz roberto211 #20404 üzenetére
Agip-nál most tankoltam 338-ért.
-
batai15
félisten
válasz roberto211 #20423 üzenetére
Kek feher meg arany barna feher nagyon csecse. Ill szvsz a vitara se kicsi a swifthez kepest pedig azt is csaladi kocsinak veszik sokan.. Pedig kis auto elvileg.
Engem a vitaraval kapcsolatba a dizel moci erdekelne hogy mennyire megbizhato . -
Mercutio_
félisten
válasz roberto211 #20433 üzenetére
Hogy is mondjam....idővel - jó esetben - fejlődik az ember szépérzéke... (vitara beltér témában)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #20446 üzenetére
Lehet ugyanaz volt mint akit én fogtam ki 1 éve a 4-esen, szintén így tötymörögtünk Üllőig.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20451 üzenetére
Ami jo az tartja az arat.
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #20453 üzenetére
900-ért az olyan is. igaz hogy én több mint két éve néztem őket, de 900k-ért egy alapfelszereltségű, még a kilincsek se voltak festettek Swiftet lehetett kapni. 1M-ért javítottak, bankosak mentek, és 1,1-től indult az értelmes kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz roberto211 #20451 üzenetére
120 lovas VVT.Szoktam nézegetni alig van eladó ebből a felszereltségből+4x4.Én 2011 márciusában 19 ezer km.-el vettem 3,3 m.ért,ami ugyanez a verzió hasonló kilométerrel most is ugyanennyi szokott lenni ha van néha egy-egy eladó.Tesómék is alig találták meg azt a kéket 80 ezer km.-el 2,4-ért.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20457 üzenetére
De lerugottak.
1M alatt nincs normalis glx swift az biztos.
Sot, inkabb 1,1-tol indulnak...
Egy serulesmentes 1,5gs inkabb nyaldossa az 1,5M-t.
Jelenleg ott tartunk, hogy 2-300k-val feljebb mentek a hasznalt arak ebben a kategoriaban, mint 2 eve.
Nincs, vagy keves a jo hasznalt auto, ez felhajtja az arakat.
Egy 2008-as glx ujan 2,6M volt, most jo allapotban siman elmegy 1,3-ert, szerintem igen jo az ertektartasa, kozel 8 ev alatt felezodott meg az erteke.
Persze banki visszavett, lerugott, ket kocsibol osszelegozott bontoszokevenyek vannak millio alatt is, de en biztos nem vennek.
A splashem is kozel 1,5M-ert ment el 1 eve, tobbert, mint amennyiert vettem 3 eve -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20461 üzenetére
Azon kivul serulesmentes mindenhol?
Belul se volt eppen mindenhol hibatlan, de pont azt nem neztem meg kozelrol, ugyhogy nem akarok hulyeseget mondani.
Szerintem meg 80-bol vesz ra egy szett premium gumit, ha kifogja.
De egy szett hankook is 60k. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #20463 üzenetére
Szerintem meg ujan is.
[link]
Ha az A nedves tapadasu firestone pl. Nem eleg jo, akkor 20-21 egy conti, vagy dunlop, esetleg good year. -
nagyúr
válasz roberto211 #20467 üzenetére
Ekkora kasztniban eleg gyengusz lehet.