Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nem hiszem, hogy ez így lenne (ha jól értelmezem amit írsz)
Ha a féket finoman nyomod az nem a visszatöltést erősíti. Maga a fékezés az ami a visszatöltést lehetővé teszi, és ez csak a fékezés alatt aktív. Mivel a visszatöltés nem fékezés, kizártnak tartom, hogy a fékek csak később kezdenek el dolgozni.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
Erre a motorfékes dologra ránézek, ez nem tiszta nekem.
A video alapján egyébként, igazad van, motorféknél is tölt, csak nem annyit.
Hidegindításkor a 12V-os aksi indít, menet közben, minden esetben a hybrid akksija, illetve az ezzel összefüggő ISG.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
-
kunberci
aktív tag
Nekem csak egy 2016-os Swift-em van, de én azt is marhára sajnálnám csillag garázs alatt tartani. Most néztem a Suzuki árakat, hát elég jól felmentek az árak. Egy Swift GL+ 5 milla, nálunk most a garázsok is 5 milla környékén mennek. Nagyon szép az új Vitarád, nekem egyedül csak a hátsó lámpák amik nagyon nem jönnek be a Vitaránál. Gratula az új autóhoz, használd egészséggel.
Mennyire lehet érezni az 1-es, és az 1,4-es turbó motor közötti különbséget?
Megmarad az Scross is? Vitaránál nem tudod behajtani a külső tükröket? -
addikt
-
Tomeeka28
aktív tag
Nem a villany autó lesz olcsóbb, hanem a többi drágul hozzá. Nekem amúgy a következő autóm már tuti az lesz, egy villany Viatra .
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem a kamerás/Védás/zsandármérős előrejelzése tetszik, meg az hogy olyan mint valami túldiszponált vezetés oktató... éppen csak azt nem mondja hogy "tükörbe nézzünk bele látványosan, pici kettő, óvatos három, két kézzel fogjuk a kormányt, 30-as tábla, balról villamos..."
Megyek a múltkor erre magyarázza hogy kapcsoljak tompított fényszórót (gondoltam magamban az frankó, főleg hogy DRL-el van szerelve 2008 óta az összes autó)... Aztán meg "autó áll az út szélén" majd kisvártatva "vigyázz! kátyút jelentettek előtted!"... Na ezen ponton vettem le róla a hangot. Egyszer nem üll ott az asszony, rögtön pótolja.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ameddig nem esik...
Igazából az a gond vele, hogy a plusz erő a használhatóságából von le ezesetben, magyarul amit nyert a réven azt elbukta a vámon. Ha tenne rá tisztességesebb papucsokat, akkor rögtön több értelme lenne a 215 csikónak, amit ugye közölni kellene az úttal, és itt lép be az abroncs kérdése...
Igen kevesen tudják, de a gyártók a főtengelyen mért értéket adják meg, éppen ezért, mert egy kevésbé tapadó abroncs nem tudja átadni a nyomatékot az útra, egy drag autó hiába több ezer lóerő és brutális nyomaték, amint kiengedted a kart onnantól a fizika irányít... Lehet a bömbidben is 400LE ha nem tudod az úttal közölni csak 60%-át, akkor 250lovas is bőven ugyanazt adná vezetési élményben, már ha így érthetőbb."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
Algyő felől Szegedre befelé menet van vagy 100 körszorgalom, abból az egyikben rendszeresen rárugja a hátulját az allgrip mert az eleje már nem bírja a nem is túlzottan forszírozott tempót a belsőben. Dinamikusan megyünk, de nagyon nem lehet mert kilötyög a sógornőmnek szánt leves :-)
A kontiekókántekt hagy maga után egy kis élményfaktort, ezért szeretem :-))ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Danex
addikt
Illetve szerintem az is fontos hogy lokális-e a szennyezés vagy sem. Lassan nem csak a covid miatt kell maszkolni a városokban (tudom a fűtés stb), és igen a hybriddel csak időt nyerünk, de jelenleg pont ez kell nekünk, hogy legyen idő kifejleszteni olyan technológiákat aminek lényegesen kevesebb hátránya van a jelenlegieknél.
-
Moleman
addikt
Az ember hiteles, de a képzeletbeli 9.5 liter és 6.7 liter szerintem kevésbé.
Bármennyire is mást mutatnak a katalógusadatok, az autók fogyasztása nő. Egy 2003 körüli 1.9 PDTDI Passat 140-es pályatempónál evett 5.2 litert (Anglia oda-vissza), a mai tesztekben egy hasonló felsőközépkategóriás dízelnél 7 litertől már el vannak ájulva, hogy milyen jó. Kia fórumban most volt szó 1.6 dízel Ceedről, 6.5 liter eszik 130-nál. Egy kisebb, könnyebb, 8 évvel fiatalabb autó, kisebb motorral.
De a legpontosabb, legéletközelibb példám: Mazda CX-5 2013 vs 2018, ugyanaz a motor, ugyanaz a hajtáslánc, ugyanaz a sofőr, apám, aki hypermiler. A régivel a teljes átlaga 5.8 liter volt, az újjal 6.1. Ez 5% növekedés, nem 30% csökkenés, ahogy a videóban, a katalógusokban, és a sötétzöld döntéshozói székekben elképzelik.
Nálam átlag 6.9-et eszik ugyanaz a 2013-as, mert hiába próbálok jól gazdálkodni a lendülettel, sokat közlekedem padlógázzal, úgyhogy a vezetési stílus sokkal többet számít, mint az autó életkora/típusa. -
simonjoe
senior tag
Való igaz, nem olcsó. A nanotech-es "öngyógyuló" fóliára 10 év gart adnak rá. Ha jól fel van téve azt ugyan nem kell cserélni, max ha kinyírod a kézi mosóban. A Passat orra ezzel van fóliázva, 80eHUF volt, a gépháztető hagyományos kőfelverődés ellenivel az csak 20e. De az első lökhárító öt év alatt kétszer volt fényezve, mert az itthoni viszonyok mellett nagyon le lett amortizálva. Ma már egy elem festése egy jó fényezőnél, ahol nem csalódás a munka 50e HUF vagy több! Plusz a karosszériás amiért leveszi, vissza teszi, esetleges elöregedett rögzítő elemek cseréje. Számomra ez hosszútávon rentábilis lesz. A többi része vaxolva van. Én azért írtam, h ha legközelebb új autóm lesz (remélem), úgy kalkulálok, h 5-7k legyen a teljes körbefóliázásra. Sajnos itthon tényleg nagyon balkáni viszonyok vannak. Felverődő kavicsokból, fűkaszás amortizátorokon át a kátrányig van itt minden.
#546342ozzmexy:
Itt ajánlotta valaki, de annyira jó. A mosóban nem marad meg rajta a hab. Az a baj, h kellett hozzá vennem egy kézi polírozót, mert kézzel nehéz felvinni. Viszont sokáig elég, már négyszer nyaltam körbe a Passat-ot, most a nejem Splash-ét, és még mindig van benne bőven. Nem ragad rá semmi. Érződik, h tényleg kezelve van a felület.Joe
-
Gyöször
senior tag
A bowden adta biztos meg magát, a kart üresen mozgatjátok a hurokban. Házilag szerintem ez veszettfejszenyele. Vagy berohadt, akkor esetleg wd40el fújogatva a leszakadt gumik alatt a belső szál mellett bekúszva, bowden külsejét rángatva megondulhat nagy szerencsével. Ha -5 fok lenne azt mondanám befagyott, de mivel nincs így az nem opció csak a kiszőrösödés meg a rozsda.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Új hozzászólás Aktív témák
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND