Új hozzászólás Aktív témák
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8001 üzenetére
A gyújtásnál az AC dolgozik.Szép hangja van.
Beindul, de elkezd rázni, majd ahogy melegszik a fordulatszám esésével jobban ráz, majd ma már 500 volt, és fulladás.Utána nagyon nem erőltettem.
Azt mondja a szaki, hogy ha injektor, vagy lambda szonda lenne, akkor jelezné a lámpa.
Szakszervizbe azt mondták, hogy nyomásgond sehol sem volt.Persze, ha megnézték egyáltalán.
Fentebb írtam, hogy milyen bánásmódban részesültem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8003 üzenetére
Sajnos azt sem tudom melyik az, így nem is merek hozzányúlni.
A szervizek baxnak rendesen megnézni, úgyhogy nem tudok kihez fordulni.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8007 üzenetére
Hát én ezt inkább szerelőre bíznám, bár gondolom ilyet ő sem csinálna
Kajla fogalmam sincsen az egészhez.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8009 üzenetére
És egyébként ha éppen az a gané lötty okozta a hibát, amit beleöntött a srác (kb 1liter) az mit tehet tönkre?
Ennek a lambdás dolognak még utánanézek.Egyébként ez okozhat nagy fogyasztást?
És az normális, hogy városban ilyen nagyon eszik, országúton rendben van.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8073 üzenetére
Sokkal gyengébb szerinted ez a kasztni mint egy kicsit drágább autóé?
Swiftról annyi tapasztalat van, hogy Szüleimnek volt egy 2003-as (újonnan vásárolt) 1,3 GL (1,3 16v 85Le) Swiftjük, állat mennyire ment, mindezt 5l-es fogyival. Viszont az maradt meg hogy elég billegős a futómű, és 0 volt a hangszigetelés, mellesleg teljesen fapad volt (na jó, a régen gyártott GA hoz képest volt kalap tartó).
Ehhez képest láttam 1-2 Sedant a neten, itt ott, azok egész emberinek néznek ki (az ajtó belső is szebb kialakítású, nem a 70-es éveket idézi, extrázott, valamint a plüssös belső jól néz ki (meg a fehér számlapos órák xD).... -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8075 üzenetére
Érdekes dolgok ezek A Sedan belseje egész jó, azért néztem ki. A 3/5 ajtós verziónál az a fura hogy mennyire alacsony a hátulja, a Sedan verziónál nem feltűnő ( most arról a szituról beszélek mikor a parkolóban egy másik kocsi mellett áll).
A törés tesztjére kíváncsi lennék, mert a 90-es évek végén a nagyobb autók se tűnnek masszívnak a tesztek alapján (pl egy Peug.306 stb)... -
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8077 üzenetére
Ezekből 1-2 őt már láttam, nem tudom mennyire lehet ezt össze hasonlítani a maiakkal, az egy dolog hogy mennyire törik, egy Nissan Qashqai is elveszti az egész orr-részét egy 64 km/hr-es csattanónál.... a belsejébe nem látni
Szerk: a Rav4-es vidi azért elgondolkodtató...
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8081 üzenetére
Láttam hasonló vidiket, tanulságosak, valóban. Amire kíváncsi lennék, hogy más autókkal össze hasonlítva milyen a Swift. Mert lehet papírozni meg minden, ha pl egy B Corsa sem jobb nála akkor lényegtelen. Nem tudom hogy belevágjak-e egy Swiftbe mondjuk 4 kilóért, mikor 8 ért van Ignis.
Arról nincs törés teszt? Mert csak autós újságbelit találtam, az meg csak kép, meg egy ilyet
De 8 kilóért van már kicsit régebbi Almera/B Vectra is (bár a törés tesztje nem szép, lehet kettébe szelne egy Ignist vagy Swiftet mert azért mégis csak 1300 kiló...) -
xmad
őstag
válasz Davidof92 #8084 üzenetére
de.. elég papir ez a suzuki lehet h bemesélitek magatoknak h a corsa golf a papir auto a suzuki pedig nem... de azok mégis vastagabb lemezből vannak.. az a golf pedig nem tört meg annyira mint az a suzuki aminek a törés tesztjét láttam [link]
amikor nyáron mostuk a suzukit akkor a tető majdnem be horpadt a kefétől
tehát ez egy papir autó.. a javából
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8107 üzenetére
szerencsére megy, de ettől még nem vagyok boldogabb.
Nem tudom már mi lehet.Amit észrevettem, hogy picit lassabban melegszik be mostanában a kocsi.
A rezonálás, remegés továbbra is megmaradt.A fordulatszám nem rakoncátlankodik.De volt olyan, hogy fennakadt 1600-on, de volt 500 is.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8109 üzenetére
azzal sincs gond.Egy ultrahangos injektortisztítás után vagy 10 percig jó volt, aztán megint elkezdte.....
Betankoltam 3 hónapja 1L keveréket, mert kifogyott a benyám, azóta vettem észre ezt a szórakozást (rángás) de a nagy fogyasztás már régebben kezdődött.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8118 üzenetére
Más ilyen autóban is van dúsító, mégsem zabál 10L-t.
Sokat megyek vele rövidtávon az tény.Van hogy 1-2 km-t.
Kiváncsi lennék, hogy mit tudnak ezzel csinálni.
Illetve az is furi, hogy a sok benyától, nem megy egyenletesen a motor.Eddig nem volt ilyen gondom, csak kb 3 hónapja.
Álló helyzetben érzem a rángást, ha üresben gázt adok, egyből megszűnik.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8120 üzenetére
hengerek rendben, már 3-szor néztük, abból 2-szer más-más szerelő.Gyújtóbábel ugyanúgy jó, elosztófedél is OK.
Én is injektorfejre gyanakszom, és már más fórumokon is ezt hallottam.Mondjuk 40K-s kiadás most nem jönne jól....
Valami injektortisztítót kipróbálok szerintem, vagy etanoltÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Cheesy
őstag
válasz Davidof92 #8132 üzenetére
Miért ne látná el? Ha eddig a 45Ah-s tökéletesen működött benne? (A tiedbe akkor mekkora lehet? 100-as mint egy teherautóban? )
Mikor ráadom a gyújtást ilyen halk "vinnyogó" hangot hallani, akkor "töltődik fel", utána szoktam indítani.
Ma reggel pöcc-röff - azaz 3-4 tekerés után, ahogy szokta - , még gyorsabban is forgatta mint általában, jót tett neki a töltés.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8168 üzenetére
Mondjuk az 1,3-as az ami igazán fürge már. Bár én abból is csak a 16 szelepesben ültem, hát az állatul megy
Az 1,6-os sedanok hogy lehet hogy majdnem 900 kg-osak? Az 1,3-as Sedanok épp hogy több mint 800 kilósak. Plusz merevítések vannak benne (a futómű különbségen kívül) ? -
Giot
addikt
válasz Davidof92 #8176 üzenetére
Igazad lehet a váltóval kapcsolatban, most gondolkodom, hogy a váltót is megvettem anno az 1.6 motorhoz.
Ha tipusazonos a motor (5 ajtósban 1.0, 1,3 8V, 1.3 16V) akkor nem olyan sok pénz a lepapírozása, vagy 30eft. Motort meg ki lehet fogni 50 környékén.
A Racing bazáron nézegesd én is ott hírdettem, meg a régiswfit.hu-n. -
Giot
addikt
válasz Davidof92 #8179 üzenetére
Utána érdeklődtem mikor át akartam építeni anno az enyémet. Amikor mondtam hogy 1.6-ot akarok 5 ajtósba, az volt a válasz hogy az 5 ajtós kaszniba nem olyan egyszerű mivel nem tipusazonos. Az 5 ajtós kasznit nem szerelték gyárilag 1.6-os motorral. Tehát már tipusmódosítás lenne az 1.6-os motor benne. Hiába szerelhető bele simán.
Míg 1.3-al 1.0-val szerelték ezt a tipust, így az simán belemehet. Igaz ha 1.0-ről lépsz 1.3-ra vagy fordítva, annak már több a költsége, az valami 30eft. Illetve volt anno vagy 5, 6 évvel ezelőtt. A legkisebb költsége értelemszerűen annak van ha ugyanolyan típusú motort teszel bele.Szerk: Még annyit, hogyha beletettem volna az 1.6os motort az 5ajtósba vinnem kellett volna leellenőrizni. Van erre valami szakember akinek át kell vizsgálni, és láttamoznia kell. Annak is plusz költsége lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Davidof92 #8176 üzenetére
Kisebb átalakítással felmegy 1.6 motorra az 1.0 és 1.3 váltó is
Nekem 1.0 váltó van a 8V-n, 0-100 ugyanaz mint a gyárival, de nem is az a lényeg benne mert nem sokszor gyorsul az ember 0-100-ra hanem az, hogy sokkal rugalmasabb az egész. Fogyasztásom 1000km-t alatt ugyanolyan mint az 1.3 váltóval.
Itt van a különbség:
1.3 váltó 30-70-ig 2.ban : [link]
1.0 váltó 30-70-ig 2.ban : [link][ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Davidof92 #8187 üzenetére
Ja, még annyit a haver kocsijához, hogy 15"-os kerekek vannak alatta, és 195-ös gumik, hogy feküdjün az úton. Kicsit túlzásnak érzem már
Ellenben egy ilyen verzió egész jó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_1.3_gls_sport_iv.-5393273
2 embernek tökéletes is, ha kicsit alkuképes az ára akkor végképp jó. -
t1
addikt
válasz Davidof92 #8198 üzenetére
Hátsó tárcsa fék nem lesz, egyrészt mert nem megy vele át műszakin és NKH is baszogat érte más részt nem fog jobban.
"Fék: akár a Tokico, akár a Bosch rendszert át lehet építeni GTi fékrendszerre, ami sokkal hatásosabban végzi a dolgát. Hátul ez csak komplett csonkállvány-, fékcsö-, kézifék bowden- cserével valósítható meg, azonban ezek az alkatrészek csereszabatosak. 5 ajtós kocsinál ne felejtsük el, hogy a GTi kézifék-kötege rövidebb 10 cm-el, igy itt utólagos hosszabítás szükséges! A hátsó tárcsa semmivel nem fog jobban tapasztalatok szerint, mint a dob.
1.6 Sedan elsö féke megegyezik a GTi-jével!!! Ami nemcsak a nagyobb tárcsaátmérõ miatt jobb, hanema TOKICO nyereg jobb fékerõadagolási lehetõsége miatt is."
Forrás: SSGTi -
Giot
addikt
válasz Davidof92 #8200 üzenetére
[link] Ignishez képest alacsonyabban mélyebben, sokkal jobb, stabilabb sportosabb "okosabb" futómű, szereti a kanyarokat méltó utódja a régi swiftnek. A pedálokkal nem volt sok bajom. Kivéve hogy a kuplung kis részen fog emiatt eleinte volt hogy fulladtam vele.
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8231 üzenetére
Injektorfej volt ultrahangos tisztítóba, nem hozott eredményt.
Csak a fejet vették ki, azt mondták a többi része nem szétszedhető.Illetve gyárilag be van állítva, ezért utánállítani sem tudják...
Nem tudom egy csere megoldaná e.Az 40 ropi lenne.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8234 üzenetére
Most ott a fej a lényeg, vagy az egész komplett cucc?
Ha fejet kell kölcsönözni, akkor megoldható, de ha az egész házat kell kiszedni az már macerásabb.
Ha esetleg lesz másik injektor, akkor az üzemanyag ellátó rendszerben ragadt szotyok nem teheti tönkre az újat?Lambda nem volt még megnézve.Én nem értek hozzá, a szakik meg xarnak rá.Mondom 4 szerelőnél voltam.
Mindegyik azt mondta, hogy hajtsam a kocsit, mert lusta, és kormos mindene.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8238 üzenetére
Azt sem tudom, melyik a pillangó
A lyukat ahol levegőt kap meg főleg nem tudom merre keressem.
Értek pár dolgohoz, de az nem az autó.
Van féktisztító spré.
Esetleg fotót nem tudsz csinálni, és paintbe bejelölni mit nézzek meg?Amit az előző hsz-embe írtam az új injektor koszolódástól az nem lehetséges?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
válasz Davidof92 #8246 üzenetére
Ilyesmi hogy üzemanyag ellátó rendszer tisztítás létezik, vagy csak én szeretnék olyat?
Tanktól injektorig kellene.
Na ezt megnézem majd, amit mondasz.
Még annyit mondj meg, hogy melyik az EGR, és melyik a fojtószelep Ezeket is megnézem.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- Futás, futópályák
- Fallout 4
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...