Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
Nagyobbat és biztonságosabbat akarok helyette. Igazából inkább megtartanám, de kettőt egyszerre sok fenntartani. Viszont megbízhatóbbat nem tudom, hogy fogok-e találni, nepiteleten keresgélek, hátha van valami ajánlott típus, mert eddig csak a mi autóink váltak be nekem
-
xmad
őstag
a km spiral a valtoba van dugva. Gondolom nem veletlenul abba van egy szerkezet ami megprogeti neked a km órát
tehat a km óra a km spirállal a össze van kötve a váltóval. az ne kerdezd pontosan hogy mukodik mer nem akarok hulyeseget mondani, de a szerkezet amibe csatlakozik forgatja a km spiralt és a spirál meg a km óra mutatóját hozza mozgásba. Sebessegtol fuggoen valtozik a spiral forgasa es azt nem a kerekektől veszi hanem a valtobol
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
A kettő kombinációja volt - lehet, hogy az egyik okozta a másikat? - szóval cserélve lett AC és injektor + benzinszűrő, nem 2 forint volt, de most évekig újra rendben lesz a szedán
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
nagyon jó, mert ha 6 alatt tudnám tartani 100-as tempónál a fogyasztást, netán 5,5 is menne, akkor erősen a swift 2 felé billenne a mérleg nyelve... jelenleg a grande punto mjet a másik esélyes. fő szempontok: biztonság, fogyasztás, megbízhatóság.
valakinek nem lesz eladó swift 2-je? szívesebben vennék "ismert" előéletű autót
-
Kornel
veterán
Akkor ha jól értem, nem is befele ment az olaj, hanem kifele jött, akkor rosszul gondoltam.
Szóval szét kell kapnom az egészet?
Mi kell ehhez? Találtam egy ilyen felújító készletet: linkTermék név
osztófej felújító készlet suzuki swift
Termék leírás
suzuki swift és wr+-hoz
Cikkszám
33100-01313-2
Gyártó
Utángyártott
Ter. állapot:
Raktárról
Bruttó:
5.750,00 FtEz jó lehet hozzá? Vagy mi kell?
-
Kornel
veterán
nekem is az a helyzet, hogy a váltóházon olaj van. viszont akkor kerülhetett onnan is oda, ahogy te írod. nekem a gyújtáselosztóba is volt olaj, kitöröltem, hétvégén megnézem újra, hogy van-e benne megint. lehet nekem is ez a tömítés a rossz?
viszont nem nagy mennyiség lehet, mert kocsi alatt nem volt még csöpögés, illetve olajcserék között sem volt mérhető olajfogyás, maximum egy nagyon kicsi.
vélemény?
-
Kornel
veterán
nem rossz észrevétel
de ez csak egy lehetőség, számtalan eladó swift 2 van, náluk az elég nagy előny, hogy garanciát mernek vállalni a jobb állapotban lévő kocsijaikra, ezért gondolkozok, hogy megér-e többet emiatt pl.A facelift előtti és utáni kérdésemre viszont még mindig várom a reagálásokat!
-
karakpecze21
senior tag
Na köszi így már látom.
Ahogy nézegetem ez a fűtés ketyere ezen nincs rajta.
Nekem ez a váltó előtt van.A padlólemeztől indul és benyúlik a műszerfal alá.
Majd megnézem hátha meg tudom bontani annyira hogy kiszedjem azt a vackot ami zörög.Nem volna rossz, ha nem kellene ezért szerelőhöz vinnem és lebontatnom a műszerfalat. -
anonymus89
addikt
No igen az lemaradt, hogy sx4-ről van szó.
Próbálok keresgélni valószínűleg csak fórumokon találnék infót. De én sem gyanítom, hogy volna valami különbség.
Még egy dolgot felejtettem el ezeken látszik a kis fűthető embléma?Köszi a választ már vártam valaki észrevételét.
Egyébként sikerült találni olcsóbban.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Kornel
veterán
Így van, bár nekem itt pesten 400k-t mondtak a kocsira, és az a max...
1.2 GL Edition 20 2.490.000 Ft-ba kerül az 500.000 Ft engedménnyel együtt, tehát az nekem 2,1 M HUF-ba lenne összesen, ha 400.000 Ft-ot ér a kocsim. Ami nem is hangzik rosszul, mivel 2008-ban az 1,3 GLX-et még 2,6 MHUF-ért vettem, tehát ez olcsóbbra jön ki alapból, viszont ami visszatart, az a nagyon drága hitel, amit kínálnak, szerintem egyáltalán nem versenyképes, tizen x százalék, rengeteg! 2,1 M KP-m meg nincs, és ha lenne is, akkor se költeném egyben kocsira.
Tehát valószínű Swift lesz a következő kocsim is, egy 2006 körüli megkímélt GS, amit 1 M HUF körül megkapok, ha okosan alkudok
Továbbra is várom a jelentkezést, ha valakinek lesz ilyen eladó, és leinformálható, megkímélt, stb.
-
karakpecze21
senior tag
Hát pontos részleteket nem tudok, mert nem foglalkoztam különösebben vele.
Csak mikor még nővérem régi swift-ét vittem alvázvédelemre, azt mondták, hogy most beszámítanák ezt 1millába.Csak néztem.A másik érdekesség, hogy kapott nővérem egy levelet, hogy vigye be a szervízba a kocsit, mert ingyen kicserélik a lengéscsillapítókat.Azt hiszem a hátsókat.
Hitetlenkedtem, de tényleg kicserélték.
-
karakpecze21
senior tag
-
Kornel
veterán
na, ez nem rossz, ha swift 2 lenne a választás, akkor a pótkerék tartály mellé még egy hengeres is beférne, csak csomagtartóm nem maradna, na de az esetek 90%-ban nem is használom. 40+90=bruttó 130 liter az már nem rossz, az nettó 104 liter, 7-es fogyasztással elmennék cirka 1500 km-t egy tankolással, és akkor emelhetné OV az LPG adóját, maximum SK-ban tankolnék 3 hetente egyszer, az még belefér, a kényelmi szempontokat figyelembe véve is.
-
anonymus89
addikt
Ez egy általánosság így igaz, egyébként meg a puding próbája az evés. Mennyiben használ az autónak azt nem tudom megmondani 8 literenként 1 ml-t kell adagolni egyébként.
A Molnál tankolunk mióta az Oplusnál egyszer szinte "szar" benzin került a kocsiba.Szóval többet megyünk az autóval az a lényeg.
gaborbol: ezért nem vennék ilyen autót.... nem ismerem az ottaniakat de a fényűzés az megy
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
anonymus89
addikt
Ezt már korábban is írtam mindenki máshogy vezet de eddig is takarékosan vezettem pláne, hogy nem is az enyém az autó.
Érdeklődnék, aki 1.5-s SX4-t használ örülnék ha megosztaná velem az autó fogyasztását városban, országúton és átlagban valamint, hogy mennyi km-t sikerült mennie egy tank benzinnel.
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
karakpecze21
senior tag
Értem, köszönöm mindkettőtöknek a segítséget.
Természetesen olaj árán én sem szeretek sprórolni és nem is fogok.Nem tudnék nyugodtan alundi sem, ha "valami löttyöt" töltenék bele.Amúgy az 5w40 és a 10w40 között mi a különbség a viszkozitása?Gondolom az 5w40 kicsit hígabb.
Bocsánaz ezekkel a dolgokkal nem vagyok teljesen tisztában. -
Kvazár
őstag
Nekem a kábel és a többi nem számít, mert azokat kaptam az univerzális szetthez, csak annak a motorjai azok, amik teljesen inkompatibilisek...
Viszont, ha az emelő átalakítás nélkül áttehető a 4 ajtósból az 5 ajtósba hátra, akkor én lehet belevágnék. (Már a kábelt úgyis behúztam, amikor a központi zárat szereltem be.)
Azt esetleg nem tudja valaki, hogy az első elektromos ablakemelőknél van difi az 5 és a 4 ajtóséhoz képest?
" meg a hátsó ajtó nyitására is felkapcsoljon a belső világítás"
Neked nem kapcsol fel? Nekem igen, igaz szép is lenne, mert a riasztó is ugyan azokat az érzékelőket használja mint a belsőtérvilágítás.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccaim: -
-
Kornel
veterán
1.2 lesz, úgy néz ki, holnap meg is lesz!
2008.09 hó, óceán kék, fix 60k km, végig szervizelve, téli-nyári gumival, kész a 60.000-es szerviz is, egyedül a kuplung nem tetszik, nagyon kemény, nem emlékszem, hogy az új swiftben ennyire kemény lett volna, de majd ránézetek, csak nem jelent ez kuplungcserét? -
Kornel
veterán
Nincs lezúzva, max a kuplungot tudta tönkre tenni... de vette a fokozatokat szépen, csak olyan érzés volt, mintha nagyobb erőt kellett volna kifejteni a swift2-höz képest, de lehet, hogy csak megszoktam a régi swiftet, azért érzem így. 4-5 évre tervezem, ha isten is úgy akarja. meg direkt olyat vettem, amivel ha nagyon muszáj, akkor tudok pályázni is, meg lehajtott ülésekkel pakolni is bőven, mert ha meggondoljuk magunkat asszonnyal, akkor irány deutschland
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Én is így gondolom, de lehet várok vele egy hónapot, gondolom azzal nem teszek nagy kárt
Az olajat megnéztem a nívópálcán, viszkozitása megfelelőnek tűnik, és tiszta is, elméletileg 08.02-án lett lecserélve a 60.000-es szerviz alkalmával a Géróban, számla is megvan, pecsét is a szervizkönyvben.
Én akkor is az 5w30-on gondolkozok, kárt nem okozhat, ugye? Majd ezt is megkérdezem azért -
Kornel
veterán
Na a kezelési útmutató szerint az ajánlott olaj a 0w20, de akkor mindenképpen ezt kell alkalmazni, ha a hőmérséklet -20 C alatt van.
Ezen kívül jó még az 5w30, az 5w40 és a 10w40, arról nem ír semmit, hogy szintetikus kellene bele, de gondolom ez csak jobbat tenne neki, mint a fél szintetikus 10w40.
Szerintem az 5w30 egy aranyközépút lehet, hogy a motor se kopjon jobban üzem melegen. -
Giot
addikt
& tomsics
Csak egy pár km-t kellett így mennem, szerencsére nincs messze az áruház.
De azért óvatoskodtam. Futót nem akartam most felakasztani.
Nem volt sem akadás, sem koppanás.
23nm csempe, 125kg (5zsák) csemperagasztó, és 10 kiló fuga.Airride-ra nem fussa, de egy ilyent erősen megkívántam: [link]
Úgy tűnik ezzel lehet a gyári magasságban is használni.& a gumikon nem is látszik a nagy súly.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Valóban, K12B-nél a furat x löket 73,0 × 74,2 sűrítési arány 11
M13A-nál 78,0x69,5, sűrítési arány 9.5
itt van egy érdekes "marketing" szöveg: "Az új benzinmotor jellegzetessége az alacsony és közepes
fordulatszámnál jelentkező erős nyomaték."
Nálam ez úgy jelentkezik, hogy országúton ésszel használva board szerint 4,5, rátankolással 4,8 literre jött ki a fogyasztás, 60-nál simán 3-ból 5-öt kapcsolok, nem rángat, nem fullad, pedig 2000 rpm nem sok, úgy használom, mint egy dieselt. Kb. annyit, vagy kevesebbet fogyaszt, mint az ezres swiftem anno benzinből. Egyedül városban lenne előnyben, a kis önsúlya miatt. -
Giot
addikt
Igen de a blokk ugyanaz a G13BB esetében, csak a vezérlése más. SOHC 16V hengerenkénti.
Az M13A a DOHC, hengerenkénti, vezérlés, a furat löket aránya miatt még inkább előjön a lustának tűnő karakter alsó fordulaton.
"Ez sajnos ilyen, forgatni kell, de nem haragszik meg érte"
Egyébként a legújabb Swiftbe kellene egy tisztességes 1.5-ös moci.
Pld az a 110 lovas amit az SX4 is megkapott.(#9939) kornelka: Én is simán beteszem 60-nál 5.-be, nem rángat nem köhög, de nem is történik túl sok minden ha lenyomom a gázpedált. Csak álmosan elkezd felfele menni a km/óra mutató, de azt gyorsulásnak nem nevezném. Viszont ha ottfelejtem a lábam, sunyin eléri a 70 majd 80-at, és az ember észre sem veszi, máris jön a csekk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- DIGI internet
- Microsoft Excel topic
- Lopják az LG akkutitkait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- SUSE Linux
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...