Új hozzászólás Aktív témák
-
DIEGO15
őstag
válasz dethroner #53520 üzenetére
Ha már ilyen a hangvétel.. Már bocs, de azok a vezetők, akik sok év vezetés után sem tanultak meg tükörből parkolni, azok ezután sem fognak. Mennyivel jobb lenne, ha kapna egy parkradart és nem törné meg az autódat a tecsó parkolóban, - amíg te önfeledten vásárolsz - és hagyna ott cetli nélkül
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz dethroner #53528 üzenetére
Én pl mindig tükőrből parkolok be hátrafelé. A legkisebb helyre is "lazán" betudok parkolni, illetve utána jobb orral kiállni onnan. Orral nem szeretek parkolni.
Én nem tudok állást fogalalni a tolatókamerás témában. Az enyémben nincsen, nem is szeretnék. De az tény,hogy az SX4 hátulja is elég magas, egy kisebb gyerek van mögöttem észre sem veszem! :(
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
addikt
válasz dethroner #53541 üzenetére
20 éve van jogsim, csakis tükörből tolatok. Centire rá lehet így állni a falra. A touran automatikusan ledönti a jobb tükröt a padkához. Nem tudnék a vitara kamerára hagyatkozni. Csak az utolsó fentieken használom, meg tolatás megkezdése előtt, hogy van e mögöttem gyerek.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.
-
addikt
válasz dethroner #53575 üzenetére
Hát nem tudom. Az 1,3-as szívó, csodákra volt képes és hibátlanul szolgál 14 éve, de addig szeretném lecserélni, amíg még ér valamit,. Olvasgattam, de mindenhol még az egyel előbbi 90 lovas 1,2-ről írnak. Nem tudom, hogy érzésre mennyit veszítenék az újjal....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
őstag
válasz dethroner #53590 üzenetére
Köszi Többi kérdésre én csodálkoznék ha a jelenlegi hibrid 2 literrel jobb lenne fogyiban városban (1.4t) mint a "régi" moci. 1 is már teljesen jó lenne ettől a technikától.
Az enyém allgrip automata, elég konzekvensen 10 liter a város. És ugye ez más autóimhoz képest magamhoz hasonlítva nem rossz (i30 1.4 manuál volt 9, és az iq 1.0 manuál is volt 7-8). Pályán el van 7-ből általában (sík 130, hegyes terep és szeles idő nyilván más). Közúton ritkán van de ott termeli a benzint 90 körül (Erdély kis vékony útjain szerintem 6 alatt volt). -
_ak_
addikt
válasz dethroner #53771 üzenetére
És hogy örülne neki , de már csak a gyerek miatt is akartam egy újabb/biztonságosabb autót. Így jelenleg csak az én elvárásaim szabnak gátat a közös boldogságnak.
2ozzmexy
Köszi, ilyesmire voltam kíváncsi. Majd benézek egy Lidlbe, ha a Sumós nem játszik.dReFiX
Neked is köszönöm, ezt megtaláltam én is, de látod eszembe sem jutott, hogy rákerdezek.Let's begin, de gozaimasu!
-
xmad
őstag
válasz dethroner #53824 üzenetére
Ford is ki irja ezeket, ez inkább csak egy plusz,
a security alert-et használom, meg ha néha elfeljetem hogy bezártam-e a kocsit akkor már nem sétállok vissza csak rá nyomok a telón az ajtózárra és akkor biztosan be van zárva.
mást nagyon én se használok onnan, inkább csak érdekességképpen mutattam, hogy haladnak a korral -
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #53855 üzenetére
Eddig arról volt szó, hogy a bejárati ajtó mögötti kulcstartó szögre akasztott modernmoszkvicsslusszkulcs jelét tudják továbbítani a parkolóban álló kocsihoz ami ésszerű. Míg alszol megdurrantják. Ez ellen való a Faraday kalitka.
De most azért nem az ugrókód feltalálása előtti pittyentőkről beszélünk, nem? Azt is csak úgy tudom megzavarták és nem tudták bezárni a kocsit, mert laza volt a tulaj, csak megnyomta a gombot és nem figyelte, hogy nem pittyen.Hol vagyok elmaradva?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
beef
őstag
válasz dethroner #54055 üzenetére
Nekem Ignisem van, ami még az SHVS előtti és némileg sz.rabb légellenállással.
5.6 télen sem volt még soha
Igaz BP-n nem járok, de volt ebben autópályás út is, jó kis dugókkal, klímával, GPS 140 körül (szóval nem én voltam az eco Teslás). Azt hiszem akkor 5.4 volt.
Most ilyen nyári nyugis környezetben 4.8 a fedcomp szerint. Majd megnézem tankolás mennyit mutat. -
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #54161 üzenetére
Ez meg milyen hülyeség? Terhelésfüggő az állítás ez igaz, de van egy alapérték amit a gyárban beállítanak csavarral, meg van gondolom egy érzékelő ami figyeli mennyire ül be a hátsó rugó vagy esetleg az elsőket is. Ezek alapján a motor mozgatja a lámpát fel le, mikor beröffented a kocsit. De neki fingja nincs az milyen magasra világít, azt a szervízben, vagy te otthon tekered be a csavarokkal.
Ha nem tetszik a motor magasság állítása pld 1 személlyel jó de beültök négyen akkor rossz helyre állítja akkor kgaborronak az indexen van garancia vesztős házibarkács megoldása. Na azt nem tudod pld hivatalosan állítani, de az alapértéket szerintem biztos. Motortérben, csavarral..ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #54167 üzenetére
Pedig jól mondja Gyöször, egy alapérték mindig van, amihez tud viszonyítani az automata, és annak manuálisan állíthatónak kell lennie.
Ez egy aktuális Swift LED-es fényszórójának hátulja, egy japán (mármint helyileg is Japán) bontó oldaláról szedtem és pirossal bekarikáztam a magasságállító motorját rajta a manuális beállítást lehetővé tévő tekerentyűvel. Közvetlen fölötte meg látszik az U alakú bevágás a műanyagban, az vezeti a hosszú csavarhúzót a megfelelő helyre.
A Jazzemen is szinte ugyanilyen megoldás van, párszor már kivettem a fényszórókat (úgy könnyebb izzót cserélni) és ugyanannyi beállításon is túlvagyok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz dethroner #54406 üzenetére
Onnantól van gyárilag a rendszerben az AA.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #54466 üzenetére
A Megane-ra figyelj hogy szívó 1,4 és ne delphi legyen, mert szivatni fog, a Xsara meg... Nem egy must have, nem is komfortos, elég fapad, nem is megbízható, a technika szerelhetetlen... Alkatrész nem igazán van.
A Renault sajnálom, mert az egy legenda... Szerintem az utolsó jó francia autó volt, akárcsak a BX. Fluence? 1,6 szopo benya, piaci értéke kB nincs. dCI-t hagyd meg a milliárdosoknak, esetleg Xantia benzin kézi váltó szintén ne delfines legyen és főleg ne Valeo...
Még jó hogy emlékszem a vitára, a Suzuki vs 100TCe Duster esetén...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
válasz dethroner #54509 üzenetére
Oké de azt szerintem te is belátod, hogy minden felelősségteljes családapa nem költözhet tanyára.....
Meg ha ki is költözik, akkor is lehetnek sürgős dolgok, amiért a városba, forgalomba kell menni, (ha nincs jogsi akkor a buszravárás is hatványozottan növelheti egy probléma súlyát) és az esély ugyan csökken egy balesetre, de a hülyék nem ismerik az esélyeket, bárhol felbukkanhatnak. Sajnos az autós közlekedés, ugyanúgy rizikós mint a modern élet, gyakorlatilag minden aspektusa. Ha nem egy barlangban élsz a a családoddal, bogyókat gyűjtve és vadászva (a vadászat is igen veszélyes lehet) akkor ez nehéz. de még akkor is előfordulhat számtalan váratlan esemény amikor csak nézel a csillagokra.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #54756 üzenetére
Ha neked a "pálya"azt jelenti, hogy úgy nyomod amit bír, akkor oké. Ezek a kisautók, 120 felett radikálisan elkezdenek kajálni. Nekem 120-130 nál eszik 4,6-ot légkondival. Ez nem dicsekvés hanem tény. Mindent lehet, csak akarni kell Van youtube-on olyan felvétel, hogy a Hungaroringen nyélen a II-es Swift 24-et eszik.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #54756 üzenetére
Nem is mennek GPS szerint 150 km/h-val...
A Vitara a K14C-vel 6-osban forog 3300 körül Waze szerint 148-nál (tempomat szerint 152!), ott kosztol 6,5-7 lityi között az E10-esből klímával a gyári kerékszettel forgalom és terhelés függően.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #54764 üzenetére
Tudom hogy megy annyival, az 1,3-as bakancs Swift is tudja a 180-at sík úton. A tulajok nem mennek annyival vele, ironikusan írtam hogy nem is tud annyival menni, mert szegény kocsi azt sem tudja hogy 2500 felett is van élet csupa földi jóval pl olajnyomas, töltés, rendes hűtés...
Ha 90-el poroszkalsz egy kamion szél árnyékában az autópályán, vagy nem engeded 3000 fölé akkor keveset fogyaszt. Ezek az EuroII utáni motorok oda vannak optimalizálva, 2 és 3 ezer közé, alatta fuldoklik (ezért fogyaszt sokat), fölötte túlpörög, hogy miért azt a WLTP és az NEDC ciklus ismerete nélkül sajnos nem tudom levezetni neked.
Ha bővebben érdekel keress rá a guglival."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
válasz dethroner #54764 üzenetére
Nagyvonalúan eltekinthetnék attól, hogy lehazugozol (az első részben leírtakat nem vettem magamra) de az, hogy "...és hogy nem 4.x a fogasztás pályán, klímával az tuti. " az már ezzel egyenértékű.
Nos kedves barátom, az, hogy te 160-al nyomod a swiftnek az azt mutatja, hogy igen rossz autót választottál. Igaz, tudja ezt a swift de nem erre lett kitalálva! Ha kicsit okosabban választasz akkor lett volna erre bőven optimálisabb típus, rengeteg.
Hogy nekem nem tudod elhinni amit leírtam az a lőtéri kutyát nem érdekli!
Nem szoktam ilyen adatokkal villogni és ettől nem érzem menőbbnek magam. Egyszerűen ez az igazság és mivel a legújabb swift egy még bejáratós példányával futok, úgy gondolom sokakat érdekelhetnek ezek az adatok!
Ha te ezt nem hiszed el, tégy úgy. A te dolgod.
...de ha ennek hangot is adsz egy közösségi fórumon, mindenféle konkrét adat nélkül (az, hogy neked ez nem sikerül az nem minősül ilyen adatnak) az nem csak ostobaság de butaság is a részedről!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #54773 üzenetére
Sokszor írom, értő olvasás!
Anélkül nehéz......A konkrét hazugság szövegedet elengedtem, de az mi szerinted, mikor kijelented, "és hogy nem 4.x a fogasztás pályán, klímával az tuti. "
Lazán meghazudtolsz.
Látom te vagy az alfa és az omega... ha te (vagy a csajod) nem tud egy bizonyos fogyasztást az nincs is."csak kicsit nehéz elképzelnem azt, hogy valaki teljesen átlagos használat során 4 literekkel jár."
Nem átlagos használatról beszéltem, hanem konkrétan 120-130-as tempóban való autópályán haladásról és nem 4 liter hanem 4,6.A többi passzol!
"többnyire országúti tartalommal megtöltve 5,2 alá vinni a fogyasztást"
Szépen terelsz.. Én nem többnyire hanem konkrétan autópályázásról beszélek!A mire lett kitalálva részt megint jócskán félreértetted, pedig leírtam! Nem azzal van a baj, hogy a swift ne lenne alkalmas szinte bármilyen feladatra, (én se véletlenül vettem) de a 160-as autópályázás az képzeld nem a reszortja, még akkor sem ha tudja! Ettől persze te (vagy a csajod) hajthatjátok 170-el is, csak aztán ne panaszkodjatok később......
Amit belinkeltél az nem az a típus ami nekem van, innentől minden garfikonod és adatod, fals eredmény az én szemszögemből!Részemről lezárom ezt az értelmetlen és rám nézve sértő vitát.
Persze ha te is lezárod a hazugozást.......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #54800 üzenetére
Igen, de kellenek hozzá a szemtanúk, név, cím, igazolvány szám stb.
Be fogják idézni őket kihallgatásra és elmondhatják mit láttak, ha van kamera felvétel az is kell, az eredeti, nem másolat.
És ha mindez meg van akkor tehetsz ismeretlen tettes ellen feljelentést, hivatalból eljárást indítanak rongálás és vagyoni kár okozása miatt és talán lesz belőle valami.
Welcome to Hungary!
(túl drága kocsikat nézel )"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
addikt
válasz dethroner #54800 üzenetére
Ott helyben kellett volna hívni a rendőröket. Nekem is volt ilyen, annyi különbséggel hogy nekem a szemtanú személyesen adta oda a rendszámot és elkértem az adatait. Fél órával később jöttek a rendőrök, de közben már keresték rendszám alapján az autót és el is csípték valahol, ahol felajánlották neki hogy jobb lenne ha visszatolná a seggét a helyszínre, amit nyilván ezek után meg is tett. "nem vette észre", hogy a jobb első ajtaja közepétől egész a hátsó sárvédő elem végéig ott volt a nyoma az én autómnak....
-
PNP
őstag
válasz dethroner #54800 üzenetére
Alap, tegyél feljelentést, de sokat segít, ha meg tudsz nevezni tanút, aki látta a rendszámot. Ez olyan mértékű sérülés, hogy vélhetően jól látszik a másik autón. A rendőr, ha egyértelmű a szituáció, megadja a másik fél biztosítási adatait, ami alapján az ő biztosítójánál kezdeményezheted a kötelezőre javítást, persze ennek a kifizetésével megvárják a rendőrségi határozatot.
-
addikt
válasz dethroner #54800 üzenetére
Fuh ez szívás. A régi swiftemet vagy háromszor koccolták meg bevásárlás közben a parkolóban, szóval átérzem a dolgot.....
Nem volt még ilyen szitum (én sosem kaptam rendszámot) de ha rendszám alapján megtalálják és passzol a sérülés (rajta is kell, hogy legyen nyom) akkor csak rányomják a rendőrök.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
PNP
őstag
válasz dethroner #54806 üzenetére
Amúgy Budapest? Az enyémbe úgy beletolatott egy nő, hogy kipattant a helyéről a lökhárító, persze karcos is lett. Szerencsére ott volt tanú (névvel) úgyhogy kb. fél év után lett belőle némi pénz, de a két éves kocsin kb. 20 különböző kisebb sérülés van, főleg ajtónyitások. Azt tudjuk, hogy szar a Swift fényezése, de gondolom a lemez is extra vékony, mert abnormális, hogy szinte hetente új sérülés keletkezik rajta. Iszonyatosan vigyázok rá, sehol nem húztam meg, a felnin sincs egyetlen karcolás, mások meg minden lelkiismereti probléma nélkül összebasszák (az említett nő még akkor is letagadta, amikor a rendőr hívta fel előttem, hogy vissza kellene jönnie a helyszínre, arra hivatkozva, hogy ő eleve nem is ment ki a lakásból, mert covid karanténban van. Volt szemtanú és kamera felvétel, rendőri intézkedés, ő mindent tagadott, nem kooperált, és a végén megúszta egy figyelmeztetéssel. Nyugdíjas orvosról van szó egyébként, nyilván ő más morális/jogi megítélés alá esik, ha letagad egy károkozást, mint te vagy én.)
-
addikt
válasz dethroner #54828 üzenetére
Sok sikert, remélem elkapják a bunkót!
Egyébként ezen fennakadtam... a vevőnek nem kell tudni, hogy 150 kedvezmény van a kocsira fejegység nélkül. Ki az a hülye aki fejegység nélkül megveszi teljes árban az autót?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz dethroner #54830 üzenetére
Hát az meg szerintem az eladónak nem bolt ha maszekba faragja be a zsír új autókba a fejegységet. Tudtommal az egész hóbelebancot bontani kell, mert még a kábelezés sincs előkészítve. de ők tudják.. Szerncsének érzem magam, hogy még a fullos verdák végéből csippenthettem...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......