Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
ezzel nincs is semmi baj. csak ugye Nyugat-Európában vélhetően többet fognak eladni belőle, mint Magyarországon (legalábbis a Suzuki várakozásai szerint), és az a sokezer Swift-vásárló, aki a végletekig elégedett a jelenlegi autójával (többek között mi is), megérdemelnénk egy kis plusz biztonságot meg egy kisebb átverést, mint ahogy a jelenlegi autót kapták. Tudom,a Suzuki se jótékonysági intézmény, de elég elszomorító, hogy a kispénzű embereket így átverik...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Ilyesmivel kiegyeznék. Bővebben: link
Csak a 45e km ne lenne... -
Den
veterán
nyugi, nyugi, lazíts... tékit ízi, nem illik ez az izgalom egy ilyen nyugis szombat délutánhoz... nagy levegő, ellazul, úgy szépen... vörös köd fellszáll, hsz-t újraolvas...
Nem kell pánikba esni, nem bántotta senki a szent fétised Mint divotnak is mondtam csak egy kicsit élcelődtemm a fanatizmusodon, amúgy csípem a hondákat, az s2000 az egyik kedvenc sportkocsim, az egyik legjobb dugattyús motor pörög benne amit valaha autóba építettek.
általánosságban a japán kocsikat is szeretem, jóminőségű nehézipari termékek, megbízhatóak, mindent tudnak amit kell, cserébe nincs egyéniségük és rika kivétel amelyiknek stílusa van.
ezzel szemben a franciák autókat gyártanak, nem szimplán gördülő gépeket, műszakilag talán nem minden részletükben annyira kifinomultak mint a japán verdák, cserében van egyéniségük (kivételek itt is vannak persze) szerethetőek, és nagyon kényelmesek, sok érdekes részlettel.
De én nem preferálom egy ország autóit sem, sőtt márka sznob sem vagyok. én modeleket kedvelek konkrét dolgokmiatt nem azért mert xy helyen xy cég gyártja. (az istencsászár nálam egyébként egy japán gép, a mazda rx8 )
Ez a ''fostalicska váltó'' úgylátom az üveghangig pörgetős sztrítracsing csávók mitosz világában visszatérő motívum
Nézzem meg az eladási statisztikákat? (kár hogy nincs sírok a röhögéstől szmájli) évek óta a szuzuki vezeti... akor most az az űber kocsi?www.simson4t.hu
-
hobizoli
nagyúr
Eladasi statisztika LOL...eppen multheten neztem a tavaji evrol szolo statisztikat egy ujsagban a januartol juliusig terjedo idoszak ekeppen alakult: 1. Suzuki 22k auto, 2. Renault 13k, 3. Skoda 13k, asszem a 6. helyen volt a Fiat 7k, es csak a 1x.-n a Honda 1.5k eladott autoval. Na most ha kinyitok egy masik ujsgot, amiben meg a hasznalt elado autok vannak kepekkel, akkor azt latom, hogy Suzuki-bol eladnak 3-3.5(-4) A4-s oldalon keresztul, Skoda-bol 1-1.5, Renault-bol szinten 1-1.5 oldal koruli elado van, Fiat-bol ritkan van 1 oldalnal tobb, de Honda-bol 3-3.5 oldalnyi elado van... ennyire talaljak ''jonak'' a juzerek vagy ennek mi az oka?
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Fade_Away
őstag
A régi már xéve nemkapható Swift karosszériája/biztonsága volt katasztrófális az ignisé kategóriákkal jobb.
Állítólag az új swiftek is rendesen megvannak csinálva.
4évig volt SSwiftunk kötelező szervizen kívűl máson nemvolt.....
Ehez képest Toyota Yarisünk 1.5év alatt 3*volt szervízben.
Énmeg úgyvagyok vele, hogy soha többet toyotat...
szerkesztve:'' Barátnődnek jobbulást!''
[Szerkesztve] -
viharhozo
addikt
Amikor meg focista is voltam, egy edzesen szemuvegben nyomtam az ipart. Termeszetesen szembelottek eleg rendesen, de a csak a szemhejam meg az arcom serult, es a bagasok nem voltak tul komolyak. Nem hinnem, h a legzsak sokkal nagyobbat utne, foleg h a becsapodasi felulet azert tobb.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
steve@prhw
őstag
válasz Integra #1038 üzenetére
Bővebben: link
Valamiért nem azt látom, hogy a japán autókat tökéletesre gyártják... Hibák mindenhol lehetnek, szvsz felesleges flame ez a franciaautó-gyalázás...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
steve@prhw
őstag
válasz Integra #1042 üzenetére
Szvsz csak annyit jelentenek ezek a visszahívások, hogy mindenhol becsúszhat egy tervezési baki. Több 10e alkatrészt összeépítve nem mindig az a végeredmény, amit papírra vetettek, pláne, ha a cuccok jó része egykori kínai tsz-istállókban készül, éhbérért dolgozó szerencsétlenek keze alatt...
Szóval én annyit láttam benne, hogy minden gyártó hív vissza autókat, a Fordtól a Volvóig, a Citroentől a BMW-ig. (A Hondát direkt nem írtam ). Szvsz új konstrukció megvásárlásában mindig van kockázat, ebből a szempontból majdnem mindegy, milyen gyártmány...
Tényleg nem akarok ebből flame-t, át is teszem offba...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
luciferc
őstag
válasz Integra #1058 üzenetére
az nem érdekel, hogy a nyári gumis sértett kap-e pénzt, nekem van téli, a lényeg hogy nekem fizessen a biztosító ha egy nyári gumis mazsola megtol, aztán perelje be rajta ha akarja.
neki meg amúgy sem fizetne, legfeljebb a casco, de akinek az van, az szvsz meg tudja venni a téli gumit is... -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #1058 üzenetére
Es mi van akkor, ha en nyarigumival jarok, es egy teligumis emberke hibajabol tortenik a baleset aminek a karosultja vagyok? Pl belemcsuszik lampanal, vagy all az auto haz elott es belecsusszan.
Egyebkent en is nyari gumikkal jarkalok, .hu-n nincs olyan sok havas/csuszos nap egy telen, mint a kornyezo orszagokban, ezen a telen ez a 4. nap, ennyi kibirok lassabban, nagyobb kovetesi tavval kozlekedve, a fo kozlekedesi utvonalakat ugyis lenyomjak egybol, az utcasarokig azt a 30m-t meg kibirom, soha nem volt abbol gondom, hogy nem tudok kiallni, meg kimenni az utacabol. Ilyenkor ugyis mindeki ovatosabban es lassabban jar, az is akinek teligumija van. Most jettem hazafele M0-son, a szelso sav 40-l totyog, belso sav meg a szokasos 80-90-l...vizes az aszfalt, egy deka ho nincs rajta. Regebben egyszer 4 teligumival olyat pordultem, hogy huhuuu, nyarival eddig a legtobb az annyi volt, hogy macskakovon kicsit kitort az auto hatulja, de nem forultam keresztbe, csak erezni lehetett, hogy nem azon az iven van, mint kene. Elindulni is baromi ecceru, kiengedem kupplungot, nem adok gazt vagy adok, de csak annyit, hogy 1-200rpm-l az alapjarat felett legyen, ha feljebb valtok ne rangasson, aztan kesz.
Meg az osszel lattam egy kulfoldi oldalon egy tesztet a neten, arrol volt benn szo, hogy a teli es a nyari gumi kozul melyik milyen utviszonyok kozott tapad jobban, a teli csak a havas uton volt jobb, jegesen mind1 mi van fent, de vizes es szaraz uton nyari gumi volt a jobb vmivel. Mitol lehet ez? SZVSZ attol, hogy a nyari gumit csak ketfele utviszonyhoz kell optimalizalniuk, a telit meg 4-re. A 4 evszakos gumit sem mondjak olyan jonak, mint a csak nyarit es a csak telit kulon.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
steve@prhw
őstag
válasz Integra #1103 üzenetére
Egyetértünk!
A legjobb, aki azt mondja, úgyse sokat hajtja... Aztán hirtelen el kell ugrani 1-200 km-re, aztán csodálkozik, ha egy lefagyott emelkedőn nem tud elindulni, vagy keresztbevágódik (lásd tavaly azok a szerencsétlen munkások, akik a vállalkozó kisbuszával, nyári gumival vágódtak be egy busz (vagy teherautó) elé...).
Ez ''csak havon jobb'' szvsz hülyeség (ha nem, pls link!), szüleimnek van egy kockaladájuk, szembeszomszédnak dettó. Zsáutcában laknak, enyhén lejtős, nem nagyon tisztítják -> tükörjég. Szembeszomszéd nyári gumikkal nem tud elindulni felfelé, a miénkkel semmi gond... Eléggé sokat autózom Sopron - Veszprém - Körmend útvonalon, a Bakonyban lehetne nyárigumis teszteket nyomatni, kíváncsi lennék az eredményre...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
plömplöm
őstag
válasz Integra #1103 üzenetére
Viccnek jó volt... A kalapos bácsit is meg lehetne büntetni, aki téli gumival száguld 20kpm-val, meg a télivel ugyan de 1mm profilmélységűvel. Számomra nem elképzelhetetlen, hogy bebizonyítható lenne, miszerint adott téliguminál (kushmush, debilca, nemtommi) jobb lehet egy nyárigumi (gudjir, pirelli, nemtommi). Amikor megvettem a lagunát, vettem rá kilencvenért négy gudjír esőgumit, mindez augusztusban volt, azon a télen semmi gondom nem volt, következő télre pedig inkább megvettem a télieket a bizt.kedv.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Integra #1113 üzenetére
Nem, a szélsőségtelenítés megy részemről. Vannak, akik istenítik a téligumit, mintha az mindent megoldana. Ezzel az erővel kötelezővé lehetne tenni a blokkolásgátlót, a kipörgésgátlót, az összkerékmeghajtást, téli fokozattal rendelkező automataváltót, fűtött ablaktörlőt, egyebet.
viszont ez nem ''suzuki''-s kérdés, ilyenekre ott van az állatulvezetős totyik, asszem...All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #1103 üzenetére
Jaj, hagyjal ma ezzel....olyan hujeseg ennyire bizni a teligumiban, nem alpesi orszag vagyunk, hogy minden heten 20-30(-50)cm ho esik, csak elbizza vele magat az ember. Egy evben itthon hany olyan nap van amikor havas foutvonalakon vagy kenytelen menni? Egy kezem ot ujja eleg erre, hogy megszamoljam ezt a telet -az onos esos dec.17-l egyutt-, van/volt olyan ev ahol 2x is meg tudnam szamolni.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
divot
veterán
válasz Integra #1163 üzenetére
A kedvesem még nem látta élőben, ha neki is tetszik, akkor veszünk egy fekete/ezüst/gránátmetál ezt még nem tudom GS-t.
Ez például nagyon vadkan Bővebben: link
Ez meg a kedvenc színem Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Versus123
aktív tag
válasz Integra #1200 üzenetére
na nekem 240-ből megvolt 3 éve a 16-os alessio csúcs-króm felni+ rá a zsír új gumik...a lemezfelnire meg mehet a téligumi. Most úgyis tél van,azzal kell kérni.(lemezfelni+téligumi) Nyárig meg spórolni és megvenni a szép 16ost rá
''Fa*kabát, mr. fa*kabát, rendőrnek szült meg a jó anyád...kiváncsi lennék,miért ez a neved??''
-
Versus123
aktív tag
válasz Integra #1214 üzenetére
semmire nem jó,volt nekünk...sose úgy és akkor törölt amikor kellett volna.ha szakadt az eső akkor jó volt,mert akkor ugye mindegy...de amikor csak pötyögött-nem pötyögött....áhh....
''Fa*kabát, mr. fa*kabát, rendőrnek szült meg a jó anyád...kiváncsi lennék,miért ez a neved??''
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #1224 üzenetére
Ha a kilincsben van csereld olyanra amiben nincs zar sem, nekem Tipo-n igy van megoldva, a Punto-nal meg az ajtoban van a kulcsnyilas -illetve volt-, de egy fem vakdugoszeru bigyoizevel el van tuntetve. Mindketton persze a csomagterajto zarja van meghagyva egy esteleges ''veszhelyzetre''.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Versus123
aktív tag
válasz Integra #1231 üzenetére
hehe,nekem is volt rajta,szart sem ér Ugyanis nem féltéglával dobkák be,hanem beroppantják körbe,és kiszedik egészben a francba Annyi előnye volt hogy nem kellet üvegszilánkokat takarítanom utána....
''Fa*kabát, mr. fa*kabát, rendőrnek szült meg a jó anyád...kiváncsi lennék,miért ez a neved??''
-
csimpi
csendes tag
válasz Integra #1321 üzenetére
ha pezsgőarany alatt gránát narancsot értesz, akkor ok..
szerintem a legjobb vétel (amit ki tudnék fizetni) az a glx....esetleg cd, vagy klima...
a glx az sokkal sokkal jobb mint amennyivel drágább mint a gc...
szerintem..Több, mint 25 éve vagyok profi festő, mázoló. Tőlem tanulta Donatello, Leonardo, Michelangelo és Szecska mester is a művészeskedést.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Külpolitika
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- E-roller topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1
- PlayStation 4
- További aktív témák...