Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikeman
aktív tag
Ööööö, úgy értettem, hogy amíg nincs nálad, addig ne menjenek vele több 10-100 km.-tert. (vagy tudjál róla, akár utólag, a felírás által)
Én, amikor szervízben van a gép, akkor is mindíg felírom a km. pontos állását, mert jobb a biztonság... Az gyanús, ha a próba út nem 2 km, hanem 22.... -
rATdrAgOn
senior tag
Siman.
Marmint siman eladnak igy egy autot.
Hugom harom honapos skodrijan is talaltam most egy olyan hibat, hogy azt hittem a falnak megyek.
(Kicsit gyanus az olajfogyasztasa a gepnek, tehat megemeltem es alamasztam, ellenorizni, hogy nem szivarog-e valahol.)
Szoval, a motorter belseje olyan megfolyt fenyezessel rendelkezik, hogy a hajam leteszem. Felulrol nem latni, latszolag kiraly. Alulrol, mikor felulrol jon a feny, na onnan nezve horror.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
-
steve@prhw
őstag
Úgy könnyű
Itt egyik ismerősre egy amerikai szabványos, 10 év körüli swiftet sóztak rá nem suzuki kereskedésben. Két évig hajtotta, aztán kiderült, hogy a fél autót ki kellene cserélni, hogy le lehessen műszakiztatni... (Eu-szabványos lámpák, persze nem mentek be a másikak helyére, stb...). Gondolta, visszaviszi, vesz másikat. Eladósrác kiröhögte, hogy hol sózták rá a járgányt, erre mondta, hogy itt, két éve... Vigyor leolvad, főnök előkeres, nagy nehezen sikerült becserélnie... Az a kérdés, hogy előtte hogy lett műszakija, ilyen lámpákkal már akkor sem mehetett volna át Na vajon''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
Integra
titán
valami nagyon foglalkoztat, ezt kérdezd meg az orvos haverjaidtól légy oly kedves!
én szemüveggel vezetek általábban.
légzsákos a verda.
kérdés: mi történik akkor ha ütközöm véletlenül és az arcomba nyílik a lufi, mikor a szemüveg a fejemen van?? vannak elképezléseim erről és végig gondolva nem igazán szeretnék szemüveggel a fejemen ütközni...
láttak már ilyen esetet?
mondjuk a szemüveg papucsa a szemembe nyomódik és nincsen szemem, vagy a lencse törik bele a szemembe és még folytathatnám......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
toeri
aktív tag
Ez egy igen érdekes kérdés. Én pl. tudom, hogy hol volt sérült az autóm; -hangsúlyosan volt sérülve. Mert a gyárival megegyező minőségben lett helyreállítva. Amikor használtan megvettem, akkor elvittem és a biztosító megbízottja körbemérte és kijelentette róla, hogy nem volt sérült. Ami igaz is meg nem is. Mert a festékvastagság-mérő tényleg azt mutatta ki, hogy nem volt. Ez úgy lehetséges, hogy az adott -sérült- elemet gyári, fényezetlen, újra cserélték, majd a gyári rétegvastagságokat betartva lefényezték. EZ AZ, amit a kereskedő az említett esetben elspórolt és elfelejtett közölni veled, a vásárlóval.
Tehát amit Den mond az csak félig-meddig van úgy. Ha a javítás a gyárival megegyező minőséget eredményez, akkor a vásárlónak valóban nincs miért reklamálnia. De ennek nem az a választóvize, hogy egy hozzá nem értő vásárló mennyi idő alatt veszi észre, hogy becsapták?! Az ilyen utólag kiderülő turpisságot nem érinti a garancia, hiszen a vásárlás időpontjában fennálló hiányosságról van szó, ami más jogi kategória. (Értsd: ha már az eladás pillanatában be van építve a hiba és nem a használat során keletkezik.) Sajnos a bizonyítása már sokkal nehezebb.Üdv, toeri
-
nagyúr
téli gumi sose árt. én ezt azóta tudom, amióta két egymást követő évben is részem volt abban az élményben, hogy a hegyi szerpentinen a kocsi egyszer csak gondolt egyet, hogy ő inkább egyenesen menne... hát, azt az érzést nem ajánlom senkinek. Bár, ha mindenki egyszer megtapasztalná, hogy milyen az az 1 másodperc, amikor látod, hogy jön a szakadék, na, akkor lehet, hogy sokkal több téli gumis lenne.
ja, az egyik eset a Swiftünkkel történt, én voltam a sofőr, sötétedéskor egy kb. 10 méteres ráfagyás volt a hotelhez vezető úton... én vezettem, kb. 10-zel beszálltam a hófalba.
másik eset, következő évben Opel Astrával kb. 30-cal egy kanyarban ugyanez, a korlát fogott meg minket, de az is csak azért, mert az utolsó fél méteren talált egy biztos pontot a nyári gumi, és végre elkezdett kanyarodni... nagyon deja- vu-m volt.. csak ezúttal az anyósülésen.
hozzá kell tenni, hogy ezeken a szakaszokon a téli gumis autók gond nélkül mentek el, csak mi szívtunk.
szóval ne szidd magad, a téli gumi az egy szükséges és jó dolog, és jövőre is lesz tél.
Ui. a gyereknek jobbulást!
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
luciferc
őstag
nagyon jól tetted, hogy vettél téli gumit, ha rajtam múlna akkor télen a nyári gumis szambázásért tavaszig vagy a téli gumis számla bemutatásáig tartó rendszámlevétel járna.
most fájt kiadni a pénzt, de ha belegondolsz, így viszont 2-szer annyi ideig lesz gumid, hiszen mindegyik szett csak fél évet van a kocsin egyhuzamban. Szóval nem plusz kiadás, csak előrehozott kiadás. -
Bikeman
aktív tag
Az anyósok általában sok mindent nem értenek, és azt nem átallanak meg is kérdezni/jegyezni.. Aszonygya anyósom... copyright by Hofi
Ha veszel majd plusz felniket (mindegy most, hogy acél vagy alu) akkor az átszerelés (szerelés, centír, kocsira föl-le) kb. 6-7 ezer Ft-os költségétől is megkíméled magad (évente 2X), arról nem beszélve, hogy a gumik peremének sem tesz túl jót a rakosgatás.. Én már így csinálom egy ideje(vasfelnit vettem télire bontóból). Persze anyósnak megint lesznek fenntartásai gondolom..
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
innentől ez már gyereknevelés, amihez látszik, hogy én nem értek egyetértek, hogy a csönd szükséges a nyugodt és biztonságos vezetéshez, de az optimális szerintem az lenne, hogy apu vezet, anyu meg hátul elvan a gyerekkel. a mai világban ugye szép is lenne, ha mindenki így ráérne. ebben a megvilágításban viszont aláírom, hogy nem lenne rossz, ha minden autóban kikapcsolható lenne az utasoldali légzsák, de nekem akkoris idegen a gyerekülés az első ülésen (bezzeg ha majd apa leszek... )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szalma
őstag
(Örülök, hogy jobban vagytok.
Váltó: érdekes, nagyon (bután) leharcolt szuzukid lehetett, mert a Superb (állítólag a legfincsibb ww kéziváltó van benne) váltója elég gyermeteg a Jazz-éhez, de még a szuzukiéhoz képest is. Utazási komfortban egyetértünk, de kanyarogni Jazz-el sokkal jobb... )
Szeretettel:
Szalma
ui.: Szuzuki alatt a régi swiftet kell érteni...
szerk.: Teljesen fű vagyok... Kéziváltós Jazz-t csak 2-szer vezettem. A miénk CVT...
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Így hirtelen egyet találtam:
Bővebben: link
Egyébként nagyon imádom. -
oceanearth
őstag
de hallottam, ahogy néztem anno a ''full-extrás'' verzió került olyan 2,8ba-3ba de lehet, hogy rossul emléxem.
sytex:
szvsz nem is rossz a 8,8 egy ilyen idős autótól. ha belegondolok, hogy 8,9et gyorsult a 2,2es C Vectránk(150paci) szvsz kiváncsi lettem volna egy gyorsulásra kár, hogy már nincs meg, gyorsulhattunk volna egyet. a mosatni 1,6os meriva az sajnos elég lassacskán gyorsul(olyan 13-14), de hátra berakok egy kispolszkit -
vtechun
veterán
nekünk 1 literes Yaris van, igaz ez kicsi de annal jobb bar belulrol ez sincs olyan luxus felszereles mint a 91-es Fiat UNO 70 SX i.e. volt, azt a kocsit de szerettem, de megy ez is mint állat főleg 1 literhez képest és megbízható. De amugymeg sztem nyugodtan vehetsz Suzukit, joaz. Japan, az a lenyeg. Én meg veszek egy Kymco Agility -t tavasszal : [link] Neked van egy esetleg? Csak a nicked miatt kerdezem